Asiakaspalvelu

Anonyymi-ap

Kun Burger Kingissä on kaksi myyjää ja olen sillä hetkellä ainoa asiakas. Tilaan Triple Whopper aterian kokiksella takeaway. Maksan sen ja tulee muita asiakkaita lauma. Odottelen ja lopulta tiskiin tulee kokis pussissa ja myyjä on napannut kuitin jo roskiin. Kun muut ovat tehneet tilauksensa toinen myyjä kysyy että mitäs teille. Sanoin että sain kokiksen mutta odottelen whopperia ja ranuja. He pyörittelee silmiään että tilasit vain kokiksen että onko sulla kuittia?
Sanoin että otit sen juuri äsken tarjottimeltani. Sitten he alkaa selaamaan näyttötaululla tilauksia ja siellähän se tilaukseni sitten oli ja hintaa tuolla kalleimmalla aterialla oli 589 baht. Seuraavaksi toinen falle kiroaa että ei tilannut tätä hampurilaista mutta lähti vihaisena sen kanssa.
Siinä kohtaa poltin hihat kun alkoivat pyytämään minulta uudelleen rahaa vaikka olivat juuri nähneet kuittini ja että maksoin tonnin setelillä.

Kysyin englanniksi että How stupid do you have to be to hear the order triple whopper meal with Coke and then you give me just Coke and stand there like an idiot who has never even seen me before even though the order was clear and you repeated it? So you just give me a six hundred baht coke and roll your eyes you stupid fuck? Are you stupid or drunk?

Asiakkaat noissa pelkkiä farankeja ja nämä saatanan marakatit ei osaa sanaakaan englantia ja unohtaa tilauksen kolmessa sekunnissa eikä sitten muista sitä enää ollenkaan. Korotin ääntä sen verran että muiden asiakkaiden ruokailu keskeytyi ja nämä ei pyydä edes anteeksi. Kaiken lisäksi se Triple Whopperi oli kuiva, mauton ja siinä ei ollut oikeastaan mitään muuta kuin ne pahvilaatikon makuiset pihvit ja pullasämpylä. Se oli sitten viimeinen kerta Burger Kingissä tässä elämässä. Älä jumankauta kuseta nälkäistä suomalaista. Siitä tulee harmia. Sitä ei nuo marakatit tienneet.

30

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marakatit syö Thaimaassa Burger Kingissä ja kuskaa suomalaiset Myllyn Parhaat vehnäjauhot Fuengirolaan. Voi elämän kevät!

    • Anonyymi

      Minäkin kävin Intiassa Mäk Doonaldsissa enkä enää toistamiseen.

      Sitten kävin Thaimaassa Ikeassa, enkä enää syö lihapullia.

      Kerran kävin Pattayalla suomiravintolassa, mutta sielä oli vaan falleja jonossa, ei koskaan enää.

      Dallasin Pattayan rantabulee ihan brunena niin näin rantatuolissa silkkipaitaisen fallen ja päätin että enää koskaan dallaa bulee.

    • Anonyymi

      Älä huoli! Kyllä leidipojat palvelee myös sinun kaltaisia asiakkaita.

    • Anonyymi

      Tuo on ongelma, mitäs luulet kun noille maksetaan minimipalkka 340 bahtia 10 tunnin työpäivästä, sinun burgerisi maksaa vajaa 600 bahtia eli he joutuvat tekemään liki 16 tuntia työtä voidakseen ostaa sinun ruoka-annoksesi, onko heillä osaamista ja motivaatiota palvella sinua kunnolla, käyn välillä syömässä kanaraflassa syömässä kana aterian, maksaa 108 bahtia joka toinen kerta se on tehty pieleen tulee mitä sattuu, sinun on syytä ymmärtää että vittuilulla et siinä pärjää, he ovat siellä vain töissä, lähes orjan palkalla... minua ihan hävettää kun tiedän että tuon 108 bahtin ateriaan he joutuvat tekemään kolme tuntia työtä, noissa ravintoloissa on jotain pahasti pielessä, eikä se ole myyjien syytä.
      BY NumBall HHN 63v.

      • Anonyymi

        Ja muutenkin voit joutua vaikeuksiin siinä että alat uhoamaan heille, jos he mokailevat älä helvetissä ala paukuttaa naamaasi, vaan suhtaudut rauhallisesti syytät itseäsi ja olet pahoillasi, että he eivät menetä kasvojaan, eivät he ole ilkeitä he eivät vaan osaa, ovat vain katsoneet että olet pissapää ja sait mitä tilasit, tuo on pahin virhe minkä voit tehdä,
        NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutenkin voit joutua vaikeuksiin siinä että alat uhoamaan heille, jos he mokailevat älä helvetissä ala paukuttaa naamaasi, vaan suhtaudut rauhallisesti syytät itseäsi ja olet pahoillasi, että he eivät menetä kasvojaan, eivät he ole ilkeitä he eivät vaan osaa, ovat vain katsoneet että olet pissapää ja sait mitä tilasit, tuo on pahin virhe minkä voit tehdä,
        NumBall

        Asiakaspalautetta annetaan kaikkialla maailmassa.
        Tuohan oli kusetusyritys jossa meinasivat myyjät laittaa 500 bahtia taskuunsa, tai niin sen voi ainakin tulkita.
        Ei siinä nöyristellä tarvi silloin kun kusetetaan, vai olisitko itse muina miehinä maksanut toiseen kertaan tilatun aterian? Se voi tulla tälle "senseille" yllätyksenä, mutta Thaimaassa on turistikohteissa yli puolet ravintoloista muita kuin thairavintoloita, paitsi että en luokittele purilaispaikkoja ravintoloiksi vaan joksikin snackbareiksi joissa hotkaistaan tilapäiseen nälkään jotakin fastfoodia. Ravintolaruoka syödään veitsellä ja haarukalla kaikessa rauhassa.
        Minä olisin kaatanut sen kokiksen "hups" siihen tiskille ja lähtenyt menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalautetta annetaan kaikkialla maailmassa.
        Tuohan oli kusetusyritys jossa meinasivat myyjät laittaa 500 bahtia taskuunsa, tai niin sen voi ainakin tulkita.
        Ei siinä nöyristellä tarvi silloin kun kusetetaan, vai olisitko itse muina miehinä maksanut toiseen kertaan tilatun aterian? Se voi tulla tälle "senseille" yllätyksenä, mutta Thaimaassa on turistikohteissa yli puolet ravintoloista muita kuin thairavintoloita, paitsi että en luokittele purilaispaikkoja ravintoloiksi vaan joksikin snackbareiksi joissa hotkaistaan tilapäiseen nälkään jotakin fastfoodia. Ravintolaruoka syödään veitsellä ja haarukalla kaikessa rauhassa.
        Minä olisin kaatanut sen kokiksen "hups" siihen tiskille ja lähtenyt menemään.

        Kun minä käyn vastaavissa ja tiedän heidän palkkansa, niin annan aina tippiä tarjoilijalle usein enemmän kuin annokseni maksaa, hän saa siitä erittäin hyvän mielen ja minä vielä paremman kun pikkurahalla tein tarjoilijalle hyvän päivän .... fallen toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalautetta annetaan kaikkialla maailmassa.
        Tuohan oli kusetusyritys jossa meinasivat myyjät laittaa 500 bahtia taskuunsa, tai niin sen voi ainakin tulkita.
        Ei siinä nöyristellä tarvi silloin kun kusetetaan, vai olisitko itse muina miehinä maksanut toiseen kertaan tilatun aterian? Se voi tulla tälle "senseille" yllätyksenä, mutta Thaimaassa on turistikohteissa yli puolet ravintoloista muita kuin thairavintoloita, paitsi että en luokittele purilaispaikkoja ravintoloiksi vaan joksikin snackbareiksi joissa hotkaistaan tilapäiseen nälkään jotakin fastfoodia. Ravintolaruoka syödään veitsellä ja haarukalla kaikessa rauhassa.
        Minä olisin kaatanut sen kokiksen "hups" siihen tiskille ja lähtenyt menemään.

        Täällä oleskelui vaatii joskus pitkää pinnaa, eikä saa hermo palaa, missään tilanteessa sellainen tilanne voi nopeasti pahentua vakavaksi, ei tuollainen ole mikään kusetusyritys ihan normaalia täällä, he eivät osaa kunnolla mitä tekevät, lisäksi palautteen antamiseen liittyy riskejä, parempi on vaan pitää naamansa rauhallisena, ottaa rauhallisesti ja hymyillä, tässä ei ole kysymys siitä mitä sinä pidät ravintolana, pätkääkään.

        Minä olisin toiminut rauhallisesti huomauttanut että minulla on tilaukseni jäänyt saamatta, voitko tarkastaa, minulla on nälkä, he yrittävät kyllä kunhan kohtelet heitä kunnolla, ostan välillä noita 108 bahtia maksavaa kana-ateriaa, se toimii 70% kunnolla loput tulee mitä sattuu, minä aina pyydän mitä olen tilannut, jos tulee väärin, hymyilen ja totean että ei väliä minulla on aikaa, joskus menee yhteen ateriaan puoli tuntia, mutta kyllä se tulee... varmasti... pidä kuitti tallessa ja anna se pois vasta kun olet saanut mitä olet tilannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minä käyn vastaavissa ja tiedän heidän palkkansa, niin annan aina tippiä tarjoilijalle usein enemmän kuin annokseni maksaa, hän saa siitä erittäin hyvän mielen ja minä vielä paremman kun pikkurahalla tein tarjoilijalle hyvän päivän .... fallen toimesta.

        Toisaalta tuossa tippauksessa kannattaa pitää järki mukana 20 bahtia on yleensä riittävä tippi, oikeastaan tilanteeseen kuin tilanteeseen... mutta onhan ne palkat heikkoja, ei niillä pärjää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oleskelui vaatii joskus pitkää pinnaa, eikä saa hermo palaa, missään tilanteessa sellainen tilanne voi nopeasti pahentua vakavaksi, ei tuollainen ole mikään kusetusyritys ihan normaalia täällä, he eivät osaa kunnolla mitä tekevät, lisäksi palautteen antamiseen liittyy riskejä, parempi on vaan pitää naamansa rauhallisena, ottaa rauhallisesti ja hymyillä, tässä ei ole kysymys siitä mitä sinä pidät ravintolana, pätkääkään.

        Minä olisin toiminut rauhallisesti huomauttanut että minulla on tilaukseni jäänyt saamatta, voitko tarkastaa, minulla on nälkä, he yrittävät kyllä kunhan kohtelet heitä kunnolla, ostan välillä noita 108 bahtia maksavaa kana-ateriaa, se toimii 70% kunnolla loput tulee mitä sattuu, minä aina pyydän mitä olen tilannut, jos tulee väärin, hymyilen ja totean että ei väliä minulla on aikaa, joskus menee yhteen ateriaan puoli tuntia, mutta kyllä se tulee... varmasti... pidä kuitti tallessa ja anna se pois vasta kun olet saanut mitä olet tilannut.

        Hymyilet ... 55555 ... juuh, aivan varmasti hymyilet... sinähän hymyilet joka kuvassasi kuin hangon keksi tai jakoavain, palstan 101% hymypoju.


    • Anonyymi

      Tässä on mallia siitä miten annetaan asiakaspalautetta:
      https://www.youtube.com/watch?v=XkwQ6EjLdMQ&ab_channel=Snapchipz

      Hyvästä palvelusta annetaan kiitosta ja tippiä, huonosta palvelusta annetaan palautetta ja ei tippiä. Näin koulutetaan asiakaspalvelijaa.

      Yrittäjänä jouduin "lattialiipparifirmassa" monasti itsestä(kin) riippumattomista syistä haukkujen kohteeksi.

      Minun tavarantoimittajani esim ei voinut pitää lupaustaan ja asiakkaan projekti viivästyi. Työntekijä sairastui tai loukkaantui jne.

      Rakennusalalla haukut on aika rankkojakin ja siitä sanonta "Raaka peli rakennuksella"

      Ei ihmisiä voi pompotella piittaamatta sinne sun tänne kun kyse on ihmisten toimeentulosta, perheestä ja leivästä. Ei siinä ihme että pinna kiristyy.

      Mutta ei nyt hampparipaikassa tarvi alkaa kimpoilemaan muutaman euron takia.

      Suomessa olen antanut joskus terhakkaakin asiakaspalautetta. Olen tyrmännyt portsarin ja stadilaisessa pintaliitopaikassa sekä ravintoloitsijan että asiakkaan.

      Kreikkalaisessa idyllisessä viiniravintolassa jätin laskun kokonaan maksamatta ja sain sellaisen hepulin, että ravintoloitsija meni tiskin taakse kyykkyyn.

      Mentiin vaimon kanssa noin 3 tuntia ennen teatteria syömään hienostoravintolaan. Siellä oli ilmeisesti vakiasiakkaita, joita siellä palveltiin tehokkaasti. Kesti puolisen tuntia ennenkuin meidät edes huomattiin ja tuotiin menu.

      Siitäpä menikin sitten tunti, kun tultiin kysymään että oletteko valinneet jo? Pidin pinnani vielä siinä kohtaa vaikka vatsa kurni ääneen. Tilattiin ja meni 20 minuuttia kun tarjoilija sai tuotua viinipullomme. Annoksia ei.

      Juotiin sitä viiniä siinä sitten, olisiko ollut 40 euron pullo. Meillä alkoi olla puolisen tuntia teatteriin aikaa ja sinne kävelymatkaa kilsan verran.

      Annokset tuli ja TADAA! Ne ei olleet sinnepäinkään mitä oltiin tilattu. Vaimo oli samaa mieltä että nyt lähdetään menee täältä että tämähän meni ihan vittuiluksi koko ravintolareissu.

      Kreikkalais-suomalainen rasvainen käkkäräpää kysyi että eikö maistu? Kerroin lyhyesti että odotimme liki kolme tuntia vääriä annoksia eikä meitä palveltu laisinkaan.

      Rasvapää rakenteli siinä samalla 100 euron laskua. Kysyin kuuluvalla äänellä että arvaa minne voit tunkea tuon laskun sillä et tule saatanan limanuljaska saamaan senttiäkään!

      Lähdettiin kävelemään ulos niin Käkkärä tulee perässä ja tivasi että maksakaa edes se viini? Käännyin takaisin kohti häntä pari askelta sen näköisenä että Käkkärä päätti kiiruhtaa tiskin taakse kyykkyyn.

      Siitä ei tullut vakiravintolaamme. Piti hölkätä että ehdimme teatteriin. Muistan vielä esityksenkin, se oli tammikuuta 2008 ja juoppohullun päiväkirja, Kulttuuritalon Alppisalissa, Sturenkatu 4.

      Toimi tyhjälläkin vatsalla. Samassa salissa katseltiin aiemmin Martti Suosalon yksinpuhelu, nimeä en muista mutta sekin oli loistava.

      2010

      • Anonyymi

        Tuo rankka päivä on loistava leffa... yksi parhaista.


    • Anonyymi

      Juntti - taas kerran - syömässä roskaruokaa maailman parhaassa safka maassa!

      Ja käytös ala-arvoista. Olisit pitänyt sen kuitin itselläsi etkä anatanut heittää roskiin.

      How stupid r u?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo on hauska kippi! Aloitin golfin 1999. Silloin oli megabuumi uusille harrastajille, tai se oli jo alkanut siinä 1995.

        Silloin golfin elitistinen maine alkoi menettää sijaansa ja tilalle tuli tavalliset ihmiset. Duunarit, eläkeläiset, juniorit.

        Aiemmin piti olla osakas, sitten riitti enää jäsenyys ihan missä vaan ja jäsenmaksujen hinnat putosivat.

        Tuollaisia klipin kaltaisia tiukkapipoja oli vielä 2000- luvun alkupuolella, mutta vähän. Ymmärrettiin että sitä ei tarvi ottaa niin vakavasti.

        Vain yhden kerran jouduin sanomaan perässä kulkevalle pujoparralle että jos huutelee meidän ryhmälle vielä kerrankin sääntöjään, niin lähdet täältä putteri persesilmässä.

        Sen jälkeen hän vaan iloisesti moikkaili että hyvä pojat, hieno lyönti!

        Hinnat on nousseet taas ja harrastaminen on köyhille hankalaa. Lupaavat nuoret saa kyllä tukea ja sponssia mutta lahjattomat ei.

        Mielestäni hienoin ulkoilumuoto mitä on olemassa ja kavereiden kanssa maailman parasta!

        On pelattu Irlannissa myrskyssä ja kaatosateissa, mutta ei se tunnelmaa pahemmin pilaa. Ainoita ikäviä kierroksia on ne jotka keskeytyy ukonilman vuoksi.

        2010


      • Anonyymi

        Koska olet viimeksi patikoinut viidakossa tai uinut kaikessa rauhassa meressä?
        https://aijaa.com/dypWU7
        Netti ei ole kovin hyvä ainoana harrastuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hauska kippi! Aloitin golfin 1999. Silloin oli megabuumi uusille harrastajille, tai se oli jo alkanut siinä 1995.

        Silloin golfin elitistinen maine alkoi menettää sijaansa ja tilalle tuli tavalliset ihmiset. Duunarit, eläkeläiset, juniorit.

        Aiemmin piti olla osakas, sitten riitti enää jäsenyys ihan missä vaan ja jäsenmaksujen hinnat putosivat.

        Tuollaisia klipin kaltaisia tiukkapipoja oli vielä 2000- luvun alkupuolella, mutta vähän. Ymmärrettiin että sitä ei tarvi ottaa niin vakavasti.

        Vain yhden kerran jouduin sanomaan perässä kulkevalle pujoparralle että jos huutelee meidän ryhmälle vielä kerrankin sääntöjään, niin lähdet täältä putteri persesilmässä.

        Sen jälkeen hän vaan iloisesti moikkaili että hyvä pojat, hieno lyönti!

        Hinnat on nousseet taas ja harrastaminen on köyhille hankalaa. Lupaavat nuoret saa kyllä tukea ja sponssia mutta lahjattomat ei.

        Mielestäni hienoin ulkoilumuoto mitä on olemassa ja kavereiden kanssa maailman parasta!

        On pelattu Irlannissa myrskyssä ja kaatosateissa, mutta ei se tunnelmaa pahemmin pilaa. Ainoita ikäviä kierroksia on ne jotka keskeytyy ukonilman vuoksi.

        2010

        Muistan kun aikanaan kotkassa nousi santalahden lomakylässä kauhea meteli, kun siellä alettiin myymään golfosakkeita, Junnu Vainio teki siitä laulunkin tapaisen, viimeinen duunipaikka missä olin kotkassa, pikkujoulut oli silloin santalahdessa, Scandinavian Softline niminen firma... sieltä sitten samaan firmaan hesaan.


    • Anonyymi

      Jenkeissä on kaupunkien ja kuntien "Communal golf coures". Siellä ollaan paidatta, uikkareissa, tai miten vaan. Alkoholia tai tupakkaa ei sallita.

      Se vapaa tyyli sopii meikäläiselle! Kun kerroin Suomen golfareille he kauhistelivat "golfin maineen pilaamista". Heku heku....

    • Tuo BK on kyllä Thaimaassa sieltä huonommasta päästä ruokapaikkoja. Kallis (Suomen hinnoissa) ja monasta "ei niin hyvä" palvelu.
      Aina aika-ajoin tullut kyllä käytyä, mutta käynnin jälkeen monasti miettynyt että ei olisi taas(kaan) pitänyt. Sijainti on vain joskus ollut niin sopiva että sillä perustella valinnut.
      Thaimaassa noista kansainvälisistä pikaruokaketjuista KFC on ylivoimainen oma suosikkini.

      • Anonyymi

        Ruoka annos maksaa 800 bahtia, kun se suhteutetaan paikalliseen palkkatasoon, se on hemmetin kalliista henkilökunta saa 10 tunnin työpäivästä, 360 bahtia palkkaa, eli joutuu painamaan melkein 30 tuntia duunia pystyäkseen ostamaan tuollaisen aterian,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruoka annos maksaa 800 bahtia, kun se suhteutetaan paikalliseen palkkatasoon, se on hemmetin kalliista henkilökunta saa 10 tunnin työpäivästä, 360 bahtia palkkaa, eli joutuu painamaan melkein 30 tuntia duunia pystyäkseen ostamaan tuollaisen aterian,

        Mikä ruoka annos maksaa 800 bahtia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruoka annos maksaa 800 bahtia, kun se suhteutetaan paikalliseen palkkatasoon, se on hemmetin kalliista henkilökunta saa 10 tunnin työpäivästä, 360 bahtia palkkaa, eli joutuu painamaan melkein 30 tuntia duunia pystyäkseen ostamaan tuollaisen aterian,

        Nuo sinun suhteutukset on verrattoman hauskoja.

        Meni taas pieleen nuo palkka-arviosi. Mäkkärissä ja Burger Kingissä kassa tienaa 50-250 bahtia per tunti riippuen sijainnista ja myynnistä, sisältäen bonukset, osan profiitista, myyntipalkkiot ja tipit.

        Pattayan rantakadun Burger Kingissä kassaneiti vetäisee sellaiset 2500 bahtia liksaa, joka on enemmän kuin sinun sairaseläkkeesi.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo sinun suhteutukset on verrattoman hauskoja.

        Meni taas pieleen nuo palkka-arviosi. Mäkkärissä ja Burger Kingissä kassa tienaa 50-250 bahtia per tunti riippuen sijainnista ja myynnistä, sisältäen bonukset, osan profiitista, myyntipalkkiot ja tipit.

        Pattayan rantakadun Burger Kingissä kassaneiti vetäisee sellaiset 2500 bahtia liksaa, joka on enemmän kuin sinun sairaseläkkeesi.

        2010

        Tuossa linkkiä. https://www.glassdoor.com/Hourly-Pay/McDonald-s-Cashier-Bangkok-Hourly-Pay-EJI_IE432.0,10_KO11,18_IL.19,26_IM1119.htm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo sinun suhteutukset on verrattoman hauskoja.

        Meni taas pieleen nuo palkka-arviosi. Mäkkärissä ja Burger Kingissä kassa tienaa 50-250 bahtia per tunti riippuen sijainnista ja myynnistä, sisältäen bonukset, osan profiitista, myyntipalkkiot ja tipit.

        Pattayan rantakadun Burger Kingissä kassaneiti vetäisee sellaiset 2500 bahtia liksaa, joka on enemmän kuin sinun sairaseläkkeesi.

        2010

        (siis päivässä vetäisee)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo sinun suhteutukset on verrattoman hauskoja.

        Meni taas pieleen nuo palkka-arviosi. Mäkkärissä ja Burger Kingissä kassa tienaa 50-250 bahtia per tunti riippuen sijainnista ja myynnistä, sisältäen bonukset, osan profiitista, myyntipalkkiot ja tipit.

        Pattayan rantakadun Burger Kingissä kassaneiti vetäisee sellaiset 2500 bahtia liksaa, joka on enemmän kuin sinun sairaseläkkeesi.

        2010

        Just just, katso paljonko on big mac index thaimaassa, jos maksaisivat tuollaista palkkaa kaikki haluaisi noihin roskaruokaloihin töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just, katso paljonko on big mac index thaimaassa, jos maksaisivat tuollaista palkkaa kaikki haluaisi noihin roskaruokaloihin töihin.

        Yksi vaimon serkkulikoista oli työssä, se maksimi palkka oli noin 10.000 bahtia kuukaudessa... tosin jos hamppariateria maksaa 800 bahtia niin on katteet kohdallaan, eilen kävin vaimon kanssa, macissa kolme hampparia, ranskalaiset ja maissipiirakka sekä jäde, kaksi pientä kokista yheensä 99, 129, 29..... 250 bahtia...yhteensä. kaikki. vaati kännysovelluksen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi vaimon serkkulikoista oli työssä, se maksimi palkka oli noin 10.000 bahtia kuukaudessa... tosin jos hamppariateria maksaa 800 bahtia niin on katteet kohdallaan, eilen kävin vaimon kanssa, macissa kolme hampparia, ranskalaiset ja maissipiirakka sekä jäde, kaksi pientä kokista yheensä 99, 129, 29..... 250 bahtia...yhteensä. kaikki. vaati kännysovelluksen,

        Oli tietenkin vaimon serkkulikka. Ne serkkulikat aina kertoo sinulle katteista. Kerran rantamummo kertoi sinulle Pattayalla siitä että ei olisi pitänyt nuorena mennä baariin töihin että nyt joutuu hieromaan turisteja. Näit hänet penkomassa roskiksia ja veit syömään. Seuraavana päivänäkin mummo oli onnellisen ja kylläisen näköinen.
        Nuo juttusi on aivan tuulesta temmattuja. Aina. Oli puhe puurosta tai piparista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tietenkin vaimon serkkulikka. Ne serkkulikat aina kertoo sinulle katteista. Kerran rantamummo kertoi sinulle Pattayalla siitä että ei olisi pitänyt nuorena mennä baariin töihin että nyt joutuu hieromaan turisteja. Näit hänet penkomassa roskiksia ja veit syömään. Seuraavana päivänäkin mummo oli onnellisen ja kylläisen näköinen.
        Nuo juttusi on aivan tuulesta temmattuja. Aina. Oli puhe puurosta tai piparista.

        Ettei vaan ollut mummolla omenainen olo, Saarihömppelin käsittelyn jälkeen. Ja hömppelin kassit tyhjänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan ollut mummolla omenainen olo, Saarihömppelin käsittelyn jälkeen. Ja hömppelin kassit tyhjänä.

        Rantamummot repii hirmuliksaa sesonkina ja muulloinkin hyvin. Kaikki maksaa erikseen 200 tai 300 bahtia. Varpaankynsien leikkaus 200, jalkapohjien hoonaus ja kevyt hieronta jalkapohjille 200 bahtia ja noissa ei mene kuin 20 minuuttia. Siihen otat vielä niskahartiahieronnan ja selkähieronnan niin se on 800 bahtia. 3-4 x kalliimpaa kuin ilmastoidussa hierontapaikassa.
        Olinpa kerran thaitytön kanssa rannalla kun kaksi hierontamammaa tuli siihen. Otin itselleni vain kynsien leikkuun ja sanoin tytölle että ota mitä haluat. Makoilin siinä ja torkahdin.
        Minut herätettiin että pitäisi maksaa 2000 bahtia. Kysyin että näytänkö heidän mielestä öljysheikiltä? Ystävällisesti sain tingittyä 1600 bahtiin mutta silti se on hirveä hinta Thaimaassa!

        Ammattitaitoinen golfcaddie kävelee perässäsi paahtavassa helteessä neljä tuntia raahaten golfbägiäsi vetokärryssä perässä. Heidän vakiohinta on tänä päivänä 400 bahtia, eli sata bahtia tunti. Rantamummot ottaa 10-20 x enemmän. Rantamummot eivät pengo roskiksia, ovat hyvin arvonsa tuntevia ja heillä on reviirinsä. Ahkeralla mummolla on vähintään kymmenen pokaa päivässä ja mahdollisuus yli kymppitonnin päiväansioihin, joka on yli tuplasti enemmän kuin suomalainen käteenjäävä keskiansio.
        Heitä ei tarvi numeromiehen viedä syömään edes unelmissaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe