Miksi todellisen rakkaan löytäminen on niin vaikeaa

Anonyymi-ap

Toivon sydämestäni vielä että löytäisin monien pettymysten jälkeen sellaisen ihmisen ettei tarvitse miettiä että kelpaako ja johon voisi todella luottaa. Kun on, niin voisi olla rennosti ja luottaa siihen että toinenkin välittää ihan oikeasti ja tykkää ihan oikeasti. Voisi luottaa ettei sillä ihmisellä ole ketään muuta ja pitäisi minua varasuunnitelmanaan. On sitä aika monta kyyneltä pyyhitty silmäkulmasta, kun tuntuu niin toivottomalta löytää ihan oikeasti sellainen joka on vaan sellainen ihana, normaali ja oikeasti, rehellisesti ja vilpittömästi kiinnostunut ja ihan puhtaalla sydämellä. Ei pelkkää fyysisyyden hakua. Ei varalla oloa, ei epävarmuutta. Ihminen jolla on rehelliset tunteet ja kunnioittava asenne. Halu rakentaa yhdessä jotakin kaunista vaikka niitä päivittäisiä pieniäkin asioita tai olla vaan vaikka hiljaisuudessa mutta yhdessä, eikä pelkkää yksipuolista rakentamista ja puurtamista. Mä tiedän että nämä on liikaa vaadittuja asioita, mä tiedän! Kumpa vielä kohtaisin jonkun joka arvostaa puhdasta tunnetta toiseen ihmiseen koska mäkin toivon olevani sellainen ja mielestäni olenkin. En vaan enää jaksa vaikeita miehiä joiden ajatukset ovat niin ego ja itsekeskeisiä ja jotka virittelevät kaikenlaisia seittejä.

48

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikille sitä ei vaan suoda! Kaikille ei löydy. Vaikka niin sanotaan. Mieheltä melkein samoin ajatuksin

    • Anonyymi

      Ei tuo ole liikaa vaadittu. Toivottavasti löydät, itsellä samankaltaisia toiveita.

    • Anonyymi

      Lakkaat etsimästä. Lakkaat odottamasta. Rakkaus tulee eläen. Seuranhaku sivustot täynnä vaatimuksia vaatimuksen perään. Jos haluat tavata aidon ihmisen tapahtuu se luonnostaan ja sattumalta. Näin ainakin itse aina uskonut.

      • Anonyymi

        Elämä pysähtynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä pysähtynyt

        Älä lannistu. 💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lannistu. 💞

        Ei ole kyse lannistumisesfa tai jaksamisesta jos ihmistä ei ole olemass


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lannistu. 💞

        Etkö ymmärrä, silloin ihminen ei voi käyttää kykyjään


    • Anonyymi

      Hienosti kirjoitit! Toivottavasti kohtaat sen oikean.

    • Anonyymi

      Täysin samalla linjalla, toivottavasti löydetään molemmat tänä vuonna!

      • Anonyymi

        Siihen vaaditaan älyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen vaaditaan älyä.

        Älystä ei ole puutetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älystä ei ole puutetta.

        On kyllä. Itselläni keho ja aivot eivät toimi lainkaan. Ei voi esimerkiksi lisääntyä….


    • Anonyymi

      Kukin saa sen minkä ansaitsee. Monelle mietinnän paikka.

      Mies vm 74

    • Anonyymi

      Hyvin monille ihmisillä (jos ei jop valtaosalla) rakkaus on kovin, sanotaan nyt vaikka epävakaa tunne j tästä johtuen sellaista pysyvää rakkautta on kovin vaikea löytää. Nykymaailmassa elämäntilanne ja selviäminen ei samalla tavalla pakota vain pysymään yhdessä (mikä on ihan hyvä juttu) ja siksi sen yhdessä pysymisen pitää tulla sisältä päin, omasta halusta. Monien ihmisten rakkaus taas on kovin ehdollistaa ja se vaatii sitä ja tätä ollakseen olemassa ja jotta se ei loppuisi. Sellaiset ihmiset, jotka rakastavat vakaasiti ja tyynenrauhallisesti, vaikka välillä myrskyää, ovat harvinaisia.

      • Anonyymi

        Uskon myös että on noin, mitä sanot.


    • Anonyymi

      Luin ensimmäisen lauseen. Koska se oikea tulee vastaan vain etsimättä. Ei etsimällä. ps. Muista kappalejako muuten menee silmät kieroon sua lukiessa.

    • Anonyymi

      Pitäis olla jollakin tavalla kiinnostava ihminen. Ei oikein tuosta sun kuvauksesta sellainen paistanut läpi. Mitäänsanomaton ja tylsä ei oikein nappaa. Mitä ns. tuot pöytään?

      • Anonyymi

        No ehkä voisin kanssa haluta sellaisen tylsän ja mitäänsanomattoman miehen niinkuin itsekin olen, en todellakaan mitään jännämiestä. Ehkä sä tykkäät sitten mielenkiintosimmista ja eläväisistä naisista. Voin istahtaa pöytään ja tuoda vaikka oman ahterini siihen. Ihan sama kyllästyttää toisaalta tämä tunteilu ja kaikki. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä voisin kanssa haluta sellaisen tylsän ja mitäänsanomattoman miehen niinkuin itsekin olen, en todellakaan mitään jännämiestä. Ehkä sä tykkäät sitten mielenkiintosimmista ja eläväisistä naisista. Voin istahtaa pöytään ja tuoda vaikka oman ahterini siihen. Ihan sama kyllästyttää toisaalta tämä tunteilu ja kaikki. Aloittaja

        Jos ahteri on ainoa mitä voit antaa, niin kyllä varmasti löytyy ottajia. Osa varmasti maksaisikin siitä korvauksen.


      • Anonyymi

        Sivusta kysäisen, että miteb sinä määrittelet kiinnostavat. Entä oletatko muiden määrittävän kiinnostavuuden juuri samalla tavalla? Itse esimerkiksi olen monesti miettinyt tuota "jännämies" määritelmää tällä palstalla, että helkatin tylsän kuuloisia miehiä ja epäkiinnostavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä voisin kanssa haluta sellaisen tylsän ja mitäänsanomattoman miehen niinkuin itsekin olen, en todellakaan mitään jännämiestä. Ehkä sä tykkäät sitten mielenkiintosimmista ja eläväisistä naisista. Voin istahtaa pöytään ja tuoda vaikka oman ahterini siihen. Ihan sama kyllästyttää toisaalta tämä tunteilu ja kaikki. Aloittaja

        Ihana olet ,huumorintajuinen
        Nainen sivusta


    • Anonyymi

      Naisilla nyt muuta nykyään olekaan tarjottava suhteeseen kuin:

      -Ennestään lapsia
      -Liikakiloja
      -Kovia luuloja itsestään
      -Odotusarvoja
      -Varasuunnitelmia
      -Exiä, panokavereita, tindertuttuja jne.

      Ei osata pitää huolta itsestään, ei osata osoittaa välittämistä, empatiakyky lähinnä lapsia ja eläimiä kohtaan.

      Siihen päälle jotain vihervasemmisto juttuja niin ei kiitos.

      Parhaat naiset on jo varattu. Ei voi mitään.

      • Anonyymi

        Mikä vihervasemmistossa aina ärsyttää? Mielestäni on kiusaamista, että ihmiset eivät saa rauhassa olla ympäristöasioiden puolella.

        Saa olla loppuelämän yksin, jos on ronkeli ja liian ylpeä.


      • Anonyymi

        Voisiko olla että käsität itse koko ajan kaiken väärin ? Teet oletuksia tulkitset päin vttua


      • Anonyymi

        Eihän sellaista mulaan jaksa


      • Anonyymi

        Tää oli hauska lista. Ja näin naisena aina yllättyy, miten monenlaisesta asiasta sitä voikaan olla syytettynä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko olla että käsität itse koko ajan kaiken väärin ? Teet oletuksia tulkitset päin vttua

        Taidat katkeruuksissasi tehdä listoja naisten ominaisuuksista. Minulle sopii laajakatseinen mies, joka ei tikota jokaisesta asiasta. Ja huumorinkukka se kaunein kukka. 😀

        En tykkää miehistä, jotka ovat kapeakatseisia tyyliin "En voi alkaa sun kanssa seurustelemaan, kun sulla on:
        -lapsia
        -olet joskus ollut masentunut
        -sun sukusi on sitä tätä tuota
        -isäsi on sitä tätä tuota
        -äitisi on sitä tätä tuota ja kaikkee
        -sulla ei ole tarpeeksi rahaa
        -olet vihervassari
        -sulla on ylipainoa 10 kg
        -sulla on exiä
        - sulla on väärä ammatti
        -olet joku taiteilijareppana
        jne. jne.


    • Anonyymi

      Sitä täydellistä rakkautta etsitään ihmisistä. Meissä ei sitä ole ilman Jeesusta. Jo elämän realiteettien pitäisi paljastaa tämä. Jokaisen ihmisen haaveet ja unelmat, toteutuivat ne tai eivät, muuttuvat lopulta tyhjän veroisiksi. Vain Jumalassa on se täydellinen rakkaus. Joskus ne maalliset rakkaudet tuhoutuu hetkessä kuoleman tai pettämisen ym kautta. Joskus vasta kun kuolema erottaa, mutta on varmaa, että niistä tulee loppu. Silloin ainoa lohdutus on Jumalassa, sille joka uskoo.

      • Anonyymi

        Ookko ite täydellisyys


    • Anonyymi

      Ei ketään ole täydellinen,

      on, vain, iso joukko, ihmisiä, joita kaikkia, täytyy auttaa,

      ja, maailmassa ihmisiä riittää ja autettavia,

      joten, on, aika, vain, auttaa, ihmisiä,

      ja, autettavaa, todellakin riittää ja todellakin riittää,


      N

    • Anonyymi

      No sie oot selvästikin melkos " kranttu"

      • Anonyymi

        Ihmissuhteissa ei missään nimessä kannata tyytyä vähään. Se ei johda hyvään elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhteissa ei missään nimessä kannata tyytyä vähään. Se ei johda hyvään elämään.

        Eipä niin. Vanha mamma sanoi juuri tänään kehuessaaan miestään, ettei olisi huonoa miestä huolinutkaan. Siinä oli sellaista elämänkokemusta ja viisautta.


    • Anonyymi

      Minä niin sydämestäni allekirjoitan ajatuksesi ap. Jaan saman toiveen. Samalla pitää muistaa, että itse pitää olla valmis antamaan samanlaista tunnetta ja kohtelua. Ilman egonsa kuisketta.

    • Anonyymi

      Mitä jos olet itse tuo ihanuus, rakkaus. Itsellesi. Vaikeaa tiedän ellei mahdotonta.

      • Anonyymi

        Se on tärkeintä. Kun ei ne itsearvostukset ym. tule mistään oman itsen ulkopuolelta. Pitää kuitenkin käydä tiettyjä asioita läpi, että oppii hyväksymään ja rakastamaan itseään. Vasta silloin on aidosti jotain annettavaa myös muille. Muunlaisiin pohjautuvat suhteet on sitten monesti jotain riippuvuussuhteita ja traumasuhteita.


    • Anonyymi

      Toivon todella että saat kokea sen. Siinä on jotain niin oikeaa kun toinen katsoo sua ihmisenä ja rakkaana eikä näe vain pelkästään ongelmia ja haasteita. Hyväksyy.

      • Anonyymi

        Näin se on. Toivon myös, että saan kokea sen.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Toivon myös, että saan kokea sen.

        Sivusta

        Toivottavasti ihmiset saisivat niitä onnistumisen kokemuksia. Joku voi olla tottunut tai siis siihen ajatukseen jo tottunut, että tuo vain muille ongelmia ja haasteita. Sitä joskus omaksuu sen roolin, minkä olettaa toisten haluavan itselleen antaa. Pitää muistaa se, ettei anna itseään määritellä ulkopuolelta. Eihän sellainen kuitenkaan ole totta.


      • Anonyymi

        En osaa edes kuvitella miltä tuo tuntuisi...

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ihmiset saisivat niitä onnistumisen kokemuksia. Joku voi olla tottunut tai siis siihen ajatukseen jo tottunut, että tuo vain muille ongelmia ja haasteita. Sitä joskus omaksuu sen roolin, minkä olettaa toisten haluavan itselleen antaa. Pitää muistaa se, ettei anna itseään määritellä ulkopuolelta. Eihän sellainen kuitenkaan ole totta.

        Riippuen aika pitkälti myös iästä. Nuorena tuollaiseen tilanteeseen ryhtyminen vaatii siltä toiseltakin todella paljon. Täytyy olla varma mihin lähtee ja itsevarmuutta seistä sen takana vaikka muut sanoisi mitä. Vanhempana kaikilla alkaa olla kaiken näköistä sitä ei enää niin ihmetellä.


    • Anonyymi

      Ole avarakatseinen. Joskus unelmien rakas saattaa olla jotain ihan muuta, kuin mitä olit ajatellut. Jätä yllätykselle sijaa.

    • Anonyymi

      Koska ihmiset käyttää aikaansa tällaisilla palstoilla (ja yleensäkin netissä/somessa) eikä tapaa oikeita ihmisiä juurikaan ihan arjessa. Joku tinder ja muut on ihan vääriä paikkoja. Ihmisiä pitäisi tavata ilman että ollaan haku päällä etsimässä jotain. Silloin ne
      rakkaudet saa tilaa syttyä.. sattumalta eikä yrittämällä ja etsimällä. Kun ollaan haku päällä etsimässä rakkautta niin tartutaan jokaiseen tilaisuuteen somessa eikä luonnollisia kohtaamisia enää synny. Pitäisi rauhoittua ja lakata etsimästä. Kohdata ihmisiä somen sijaan.

      • Anonyymi

        Ikinä en ole etsinyt rakkautta,
        tai edes suhdetta.
        Ihan on eteen tullut itekseen.
        Nytkin parhaillaan sellaista.


    • Anonyymi

      Kuulostaa niin tutulta, mutta minä kohtasin sellaisen ihanan ja rakastavan miehen reilut kaksi vuotta sitten 🥰 koko elämäni olen tavannut vääränlaisia miehiä. Toki minulla on takana pari pitkää suhdetta, mutta kukaan ei ole ollut yhtä ihana, kuin nykyinen. Hän on minua 13 vuotta nuorempi.

      Mutta koskaan ei ole liian myöhäistä, rohkeasti vaan "ihmisten ilmoille" ja tekemään tuttavuutta, jotta erottuu ne jyvät akanoista 😊 ehkä minullakin auttoi se, että edellinen suhde oli todella ikävä monessakin mielessä, niin tiesi mitä hakee ja mitä ei ainakaan halua...

    • Anonyymi

      Ette osaa tehdä asian eteen mitään,ettekä ottaa vastaan rakkautta,ette sitä näe,vaikka nenän päässä istuisi.Rakkauden eteen pitää nähdä vaivaa,silläkin uhalla että joutuu nöyrtymään ja tekemään itsestään naurunalaisen.Ugh.

      • Anonyymi

        Mikä luolamies siellä ääntelee? Joskus lasten sarjakuvissahan tuo "ugh" oli kivikautisten mölinä-ääni.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe