Naiset ikävöivät exiään.

Anonyymi-ap

Tiedättekö jos olette kiinnostuneet jostakusta, ihastuneet tai ikävöitte ja se nainen alkaa puhumaan exästään.

Kertoo vain yhdestä asiasta.
Naiset joko ikävöivät heitä tai tulevat vertaamaan miestä exäänsä.

Vitun säälittävää.
Jokainen nainen joka mainitsee exänsä lähes välittömästi tavattaessa niin menee hylkyosastolle.

52

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikenlainen vertailu johtaa välien viilenemiseen se on selvää.

    • Anonyymi

      Voi voi teitä! Ja ihan noinhan se ei ole.

      • Anonyymi

        Annetaan pysyä tuossa luulossa. Hyvä testata miehen mustasukkaisuutta noin.


      • Anonyymi

        Se on nimenomaan kuten aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan pysyä tuossa luulossa. Hyvä testata miehen mustasukkaisuutta noin.

        Joo, totta minäkin puhun exäni suurista rinnoista seuraavaksi.

        Mitenkähän se naisen mustasukkaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, totta minäkin puhun exäni suurista rinnoista seuraavaksi.

        Mitenkähän se naisen mustasukkaisuus?

        Suuret rinnat on kivuliaat ja ei niin kovin nätin näköisetkään. Sama kuin yrittäisit tehdä mustasukkaiseksi luomesta nenän päässä. Näkyvä ja kiusallinen vaiva joka tekee hoikankin ihmisen lihavan näköiseksi, ei mikään meriitti ihmisellä.


    • Anonyymi

      Noin se juuri on. Jos nainen puhuu exästään, ilman että erikseen kysytään niin ei ole päässyt yli.

      • Anonyymi

        Kyllä.

        Ei voi mennä niin että kun puhutaan ylipäätään ihmisistä niin ensimmäisenä mainitaan exä. Mitä exä oli yms. kun joku mies on läsnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Ei voi mennä niin että kun puhutaan ylipäätään ihmisistä niin ensimmäisenä mainitaan exä. Mitä exä oli yms. kun joku mies on läsnä.

        Just tämä. Onhan se nyt vähän hullua jos puhuu vaikka entisestä lemmikistään ja tapahtumasta jossa exä ja kissa tekivät jotain, niin pitää erä vaihtaa vaikka postinkantajaan tai talonmieheen.
        Se on sitten eri asia jos aletaan parisuhdetta koskevia asioita ruotimaan ja kehumaan "erä toi aina kukkia"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tämä. Onhan se nyt vähän hullua jos puhuu vaikka entisestä lemmikistään ja tapahtumasta jossa exä ja kissa tekivät jotain, niin pitää erä vaihtaa vaikka postinkantajaan tai talonmieheen.
        Se on sitten eri asia jos aletaan parisuhdetta koskevia asioita ruotimaan ja kehumaan "erä toi aina kukkia"

        "Just tämä. Onhan se nyt vähän hullua jos puhuu vaikka entisestä lemmikistään ja tapahtumasta jossa exä ja kissa tekivät jotain, niin pitää erä vaihtaa vaikka postinkantajaan tai talonmieheen."

        Ei siinä ole mitään hullua.

        Tietysti jos elämässä ei ollut muita ihmisiä kuin exä joka jatkaa sitten elämäänsä toisen päässä niin mitäköhän järkeä edes olla uuden ihmisen kanssa kun voi olla päässä niin lukemattomien exien kanssa aina?

        Sori, Ei jatkoon exissä roikkujat, edes ajatuksissa.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Olen ikävöinyt exääni enkä ole puhunut siitä kellekään sanaakaan.

    • Anonyymi

      Olen ikävöinyt exää vaikka ollaa saman katon alla.

    • Anonyymi

      Sivuvino
      Se pätee myös toisin päin. Eräs mies puhui aina ex-naisestaan heti alussa. Ex sitä, ex tätä jne. Miehet syyttää aina naisia niistä vioista joita heillä itsellään on kuten myös se juoruilu. Syyttävät näkemättä omia vikojaan.
      Minä kyllä mielelläni kuuntelen, sillä siitä opin millainen hän on, puhui sitten hyvää taikka pahaa.

    • Anonyymi

      Sairaan mustasukkainen tuollainen joka ei kestä kuulla toisen elämän historiaa vaan tulkitsee sen exän kaipailuksi tai ex riippuvaisuudeksi. Tuollainen pitää jättää heti omaan arvoonsa. Väärä täky. Heippa.

      • Anonyymi

        Joo, voihan siitä exästä puhua neutraalin sävyynkin. "Joo,erottiin exän kanssa neljä vuotta sitten ja nyt mä on sit ollut sinkku siitä lähtien.."


      • Anonyymi

        "Sairaan mustasukkainen tuollainen joka ei kestä kuulla toisen elämän historiaa vaan tulkitsee sen exän kaipailuksi tai ex riippuvaisuudeksi. Tuollainen pitää jättää heti omaan arvoonsa. Väärä täky. Heippa."

        Huoran ajatusmaailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sairaan mustasukkainen tuollainen joka ei kestä kuulla toisen elämän historiaa vaan tulkitsee sen exän kaipailuksi tai ex riippuvaisuudeksi. Tuollainen pitää jättää heti omaan arvoonsa. Väärä täky. Heippa."

        Huoran ajatusmaailma.

        Sano vain suoraan, että vihaat naisia. Säästät toiselta paljon aikaa. Ei kukaan tuolaista urpoa halua elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano vain suoraan, että vihaat naisia. Säästät toiselta paljon aikaa. Ei kukaan tuolaista urpoa halua elämäänsä.

        Juuri näin 👍


    • Anonyymi

      Se kertoo henkisestä jälkeenjäämisestä.

    • Anonyymi

      Käteviä nää anonyymit palstat kun ihmiset näyttää oikeat karvansa täällä.

      • Anonyymi

        Kuinkas tunnistat si kohdatessa niitä piirteitä toisesta mitä täällä kirjoituksissa inhoat


    • Anonyymi

      Naiset samaan aikaan haluaisivat että:

      -historialla ei ole merkitystä, kuinka monen kanssa on maannut
      -historialla on merkitystä eli exät roikkuu mukana elämässä

      Kukakohan fiksu mies tollaista asennetta jaksaa?

    • Anonyymi

      En kaipaa exääni yhtään enkä ole koskaan verrannut ihastustani häneen.
      Mikä on mennyttä niin on mennyttä.

    • Anonyymi

      Jos nainen puhuu exästään (enemmän) sen sijaan että kysyy kysymyksiä mieheltä mitä mies ajattelee, tuntee ja suunnittelee.

      ÄLÄ OTA SITÄ NAISTA ELÄMÄÄSI!

    • Anonyymi

      No montako akkaa oot tolla syyllä ditchannu ja luuletko viel oikeesti saavas vielä jonkun?

    • Anonyymi

      Kehittyneelle yksilölle mennyt on mennyttä ,mutta arvokas osa elämän polun ainutlaatuista historiaa. Ilman sitä et olisi nyt tätä. Eksät on ollut osa sitä. Se joka eksistä mustasukkaistelee,ei ole kypsä eikä kykenevä parisuhteeseen. Parisuhteeseen kykenevä näkee rikkautena eksät js eksän yhteiset lapset. Kykenee kunnioittamaan ja arvostamaan heitä osana rakkaansa elämän historian tärkeinä rakennuspalikoina.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa olevan taas näitä lapsia palstalla joiden kynnyskyky ymmärtää että EXÄT eivät kuulu fiksujen ihmisten elämään ellei kyse ole yhteisistä lapsista ja silloinkaan exiä ei esitellä heti tulevalle mahdolliselle kumppanille ihmisinä jotka ovat elämässä koko ajan.

        "Kykenee kunnioittamaan ja arvostamaan heitä osana rakkaansa elämän historian tärkeinä rakennuspalikoina."

        Hevonpaskaa ajattelua. EXÄT EIVÄT OLE MITÄÄN ELÄMÄN RAKENNUSPALIKOITA. SE UUSI IHMINEN SINUN EDESSÄSI ON.

        "Kehittyneelle yksilölle mennyt on mennyttä ,"

        Et olet kehittynyt lapsesta yhtään.


    • Anonyymi

      Osaatko itse olla vertaamatta uutta exiisi siksi mä en itse koskaan etsi ainakaan entisen kaltaista ettei vahingossakaan tee itse vertailua

    • Anonyymi

      Sehän nyt riippuu ihan siitä mitä sanotaan ja mikä se tilanne on. No mutta mikäs siinä. Omapa on menetyksesi. 🙂

      • Anonyymi

        Kukaan ei menetä ihmisessä joka tuo esille exiään. Ei yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei menetä ihmisessä joka tuo esille exiään. Ei yhtään mitään.

        Se on sun menetyksesi. Onnekseni mä en ole koskaan henkilökohtaisesti törmännyt yhtä kahjolla ajatteleviin ihmisiin. Täysin sekopäistä.

        Tietysti kaikella on rajansa. Jos jauhaa ihan mistä tahansa asiasta jatkuvasti, niin se ei ole normaalia. Myöskin (ääneen) vertailu on tietysti täysin asiatonta, vaikka ei edes vertaisi eksäänsä. Mutta itse en onneksi ole koskaan törmännyt ihmisiin, joiden kanssa pitäisi esitää, että jotakin aikaa elämässä ei olisi koskaan ollutkaan. Kaikki ihmiset, joita mä syvemmin tunne, tajuavat, että kaikilla meillä on historiamme ja eletty elämämme. Osa tietysti on mustasukkaisia ja se täytyy hyväksyä. Itse en onnekseni ole noin sairaalloisen mustasukkainen, en oikeistaan juuri lainkaan mustasukkainen. Mun kanssani ei tarvitse esittää ja olla koko ajan varuillaan, että tuleeko joskus kerrottu jotain liikaa. "mä olen käynyt siellä xx:n kanssa" ... hups, nyt se kilahti kun lipsahti, että olen elännyt ennen tätäkin parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sun menetyksesi. Onnekseni mä en ole koskaan henkilökohtaisesti törmännyt yhtä kahjolla ajatteleviin ihmisiin. Täysin sekopäistä.

        Tietysti kaikella on rajansa. Jos jauhaa ihan mistä tahansa asiasta jatkuvasti, niin se ei ole normaalia. Myöskin (ääneen) vertailu on tietysti täysin asiatonta, vaikka ei edes vertaisi eksäänsä. Mutta itse en onneksi ole koskaan törmännyt ihmisiin, joiden kanssa pitäisi esitää, että jotakin aikaa elämässä ei olisi koskaan ollutkaan. Kaikki ihmiset, joita mä syvemmin tunne, tajuavat, että kaikilla meillä on historiamme ja eletty elämämme. Osa tietysti on mustasukkaisia ja se täytyy hyväksyä. Itse en onnekseni ole noin sairaalloisen mustasukkainen, en oikeistaan juuri lainkaan mustasukkainen. Mun kanssani ei tarvitse esittää ja olla koko ajan varuillaan, että tuleeko joskus kerrottu jotain liikaa. "mä olen käynyt siellä xx:n kanssa" ... hups, nyt se kilahti kun lipsahti, että olen elännyt ennen tätäkin parisuhdetta.

        ".. hups, nyt se kilahti kun lipsahti, että olen elännyt ennen tätäkin parisuhdetta."

        Niin, mistäköhän se kertoo että sulta lipsahtelee mikä tarkoittaa että edelleen ajattelet exääsi.

        " Mutta itse en onneksi ole koskaan törmännyt ihmisiin, joiden kanssa pitäisi esitää, että jotakin aikaa elämässä ei olisi koskaan ollutkaan. Kaikki ihmiset, joita mä syvemmin tunne, tajuavat, että kaikilla meillä on historiamme ja eletty elämämme."

        Kuulostavat yksinkertaisilta idiooteilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ".. hups, nyt se kilahti kun lipsahti, että olen elännyt ennen tätäkin parisuhdetta."

        Niin, mistäköhän se kertoo että sulta lipsahtelee mikä tarkoittaa että edelleen ajattelet exääsi.

        " Mutta itse en onneksi ole koskaan törmännyt ihmisiin, joiden kanssa pitäisi esitää, että jotakin aikaa elämässä ei olisi koskaan ollutkaan. Kaikki ihmiset, joita mä syvemmin tunne, tajuavat, että kaikilla meillä on historiamme ja eletty elämämme."

        Kuulostavat yksinkertaisilta idiooteilta.

        Sä nyt osannut lukea. 🤣

        Kokeiles uudelleen. "Mun kanssani ei tarvitse esittää ja olla koko ajan varuillaan, että tuleeko joskus kerrottu jotain liikaa. "mä olen käynyt siellä xx:n kanssa" ... hups, nyt se kilahti kun lipsahti, että olen elännyt ennen tätäkin parisuhdetta." Mä voin esittää sulle selventävän kysymyksen, niin tajuat mitä siinä sanottiin. Kenen kanssa ei tarvitse varoa, jos tulee sanottua jotain?

        "Kuulostavat yksinkertaisilta idiooteilta."

        Sinä kuulostat yksinkertaiselta idiootilta (kuten nyt tossa edellä jo huomattiin). Mä en ikinä huolis seuraani noin tyhmää yksilöä. 🙂


    • Anonyymi

      Eikös tuo sama päde miehiin? Näin minusta. Minulla on yksi eksä, johon pidän yhteyttä kaverina. Muihin en pidä yhteyttä, enkä todellakaan ikävöi.

    • Anonyymi

      Ink ja exdemokratiaahan se vain on. Nugetit ja nudelit voi olla sekasin sillä.

    • Anonyymi

      Kukaan ei kaipaa ex kusipäätä

    • Anonyymi

      Turhan hölli ei pidä ollakaan sinisilmäisyyden lisäksi.

    • Anonyymi

      Mitä sää täälä teet?

    • Anonyymi

      Trollialoitus vaikka on siinä asiaakin.

    • Anonyymi

      itse en ikävöi exiä. tuleva tuo hyvää, odotan jo kaikkea, viimein ihana päästä elämään omaa elämää, taas tasapainossa kaikkea. myös niitä matkoja ja, arkielämää, juhlaakin. niin ne unet ennusti pääsen eroon teistä piinaajista ja asiat paranee, vastarakkautakin tulossa. samaa voi kaikki saada, kun luopuvat ensin siitä hirveästä toiminnasta.

    • Anonyymi

      sitä toimintaa voi tehdä oikeinkin, ei tarvitse tuommoisia järkyttäviä tekoja mitä teitte vuosia.

    • Anonyymi

      Hmm. No ei kyllä kaikki naiset ikävöi eksiään. Enkä kyllä voisi kuvitellakaan, että uudelleen lämmitetty sisäfilee maistuisi enää siinäkään mielessä. Pihvit pitää syödä tuoreena, mediumina ja ne eivät syöjäänsä odota.

      Kyllä eksän kanssa pitää kuitenkin pystyä olemaan asiallisissa väleissä ihan lastenkin vuoksi. Ei tarkoita mitään keskinäisiä pääsiäismunaralleja, vaan lasten asioiden hoitamista.

      🍰

    • Anonyymi

      Eksät on arvokkaita elämän oppiläksyjä ,jotka ovat muokanneet sinusta sen ,mikä tänäpäivänä olet. Kiitos eksille! Ja kiitos ex suhteista syntyneille hyville ja korvaamattoman arvokkaille hedelmille,eli jälkeläisille. Kiitollisuus lisää kiitollisuutta,katkeruus katkeruutta. Sitä tarkoittaa sanonta,sitä saa mitä tilaa.♥️.💩

      • Anonyymi

        Rakkaus luo rakkautta. Viha luo vihaa. Kateus kateutta ,katkeruus katkeruutta,jne .Mitä sinä luot?💩


      • Anonyymi

        Jep. Kannattaa myös olla tarkkana niiden tilausten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Kannattaa myös olla tarkkana niiden tilausten kanssa.

        Ne väärät tilauksetkin voi joskus osoittautua lottovoitoksi elämän oppikoulussa.👍 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne väärät tilauksetkin voi joskus osoittautua lottovoitoksi elämän oppikoulussa.👍 💩

        Pointti on se. Otatko onkeesi. Opitko vai et.💩


    • Anonyymi

      Voi olla

    • Anonyymi

      Ikinä en ole yhtään exää ikävöinyt. Ikinä en yhteenkään exään pitkällä tikullakaan enää koskisi. Phyi!

    • Anonyymi

      Voi johtua myös traumoista. Pelkää että uusi tuttavuus kohtelee samoin.

    • Anonyymi

      Onpa aloittajalla heikko itsetunto. Ei jatkoon.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe