Tahdon vain sanoa että olkaa te jolla on toivoa ja mahdollisuus niin olkaa tyytyväisiä siihen ja yrittäkää edes jotakin lähestyä tmv. Minä en enää voi ja todennäköisesti koskaan enää.
Jos voitte niin..
19
386
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja vielä lisää...siis tarkoitin jotenkin lähestyä mutta joo yötä ja kauniita unia.
- Anonyymi
Miksi et muka?
- Anonyymi
Blokit päällä, ei ole mahdollista lähestyä. Niknöä olen yrittänyt tietoisesti fantasioida muistakin naisista. Välillä onnistuu paremmin, välillä huonommin.
- Anonyymi
Hyi hitto olet vastenmielinen ihminen
- Anonyymi
Rikkoo vain itsensä. Jatkan itseni kehittämistä ihmisenä parempaan suuntaan, eiköhän joku sitten kelpuuta.😃
- Anonyymi
Miten sairas oikein olet? Miten kehtaat kohdella ketään näin epäoikeudenmukaisesti kokonaan rikkoen
- Anonyymi
Miten se kehittyminen tapahtuu, kun ei ole olemassa? Fyysisesti eikä henkisesti
- Anonyymi
Miksi tahallaan rikotte ja riuhdottw ihmistä ensin vuosia? Kun ihminen yrittää parantua, rikotte senkin. Miksei kukaan auta
- Anonyymi
Ja lopeta valehtelu
- Anonyymi
Miten ihminen voisi kehittyä ilman oikeuksia. Tästähän ei voi mihinkään lähteäkään. Sanoisin että käsittämättömän sairasta
- Anonyymi
Monia vuosia valunut hukkaan ei omana itsenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tahallaan rikotte ja riuhdottw ihmistä ensin vuosia? Kun ihminen yrittää parantua, rikotte senkin. Miksei kukaan auta
Psykiatri auttaa. Varaapas aika niin ei tarvi täällä ulista. Uhriutujat ei täältä apua saa.
- Anonyymi
minut, on jo lääkitty niin täyteen lääkkeitä, että tästä ei ala, muuta kuin mieron
tie,
luulisi, että Suomessa oltaisiin kuultu enemmän Avoin Dialogi, sairaala, hoito,
systeemistä,
mutta, kun, kysyin, ylilääkäriltä tietääkö hän Avoin Dialogi systeemistä,
niin, hän aidosti kysyi, että mikä se on?
ja, tämä on totista, totta, Suomessa,
Suomi, on niin suuri remontti, projekti, että pitää puskutraktorilla,
siirtää kaikki, lika, ja sonta, vaikka, vuoden verran, ennen kuin mitään,
muuttuu,
ja, se, remontti, projekti jatkuu, kokonaisen ikuisuuden,
sen, verran, Suomea, on hajoitettu ja rikottu,
N - Anonyymi
Miten sä kehtaat puhua näin toisen asioista toisen selän takana, ”muiden ihmisten kanssa”
- Anonyymi
Miten suomen poliisi ja Suomen valtio,
on kehdannut myllätä näin täysin elämäni ja tehdä elämästäni täysin
keinotekoista?
ja, olen kuin maailman suurin joulupukki, jota koko suomi halveeraa,
kun, menevät hampurilais, kioskille,
taas, tuli mehevät hampurilaiset, hyvä kun on varaa,
mutta, ketä nämä maksaa?
no, tietysti Suomen valtio,
ei, ainakaan tuo pummi tuolla, noin,
N - Anonyymi
niin kauan te vaikutatte ei ole toivoa, nuo vuodet mitä teitte on tuhonnut niin paljon ja tehnyt elämästä helvertuä että toivottavasti tuo kaikki Saavuttaa teidät myös.
- Anonyymi
toivottavasti saadaan järjestettyä teille kaikkea paskaa ja, estettyä kaikkea elämässä, viedään muille. iske sinne pesään ja laita kaikkea paskaa, jokaiselle. katikkin että menettää sen mistä tykkää ja huonompaa tilalle ja sinne myös paskaa. toivottavasti saadaan tehtyä teille kaikkea padksa ja viettää noille naapureille joidenkin hyväksi tehtiin myös saadaan kaikkea paskaa
- Anonyymi
aika opettaa että tuommoinen toiminta ei kannata, toivottavasti saadaan joka paikkaan kaikkea paskaa mitä ovat tehneet ja tuhonneet ja toivottavasti saavat sitä väkivaltaista toimintaa ja vainoa ja, kaikkea pahaa yhtä paljon. kosto on suloinen 😍 katsokkin että kärsivät ja menettövöt ja, arjesta tehdään samanlaista mitä tekivät.
- Anonyymi
Rakkauden vastakohta ei ole viha, vaan välinpitämättömyys. Sä näköjään edelleen rakastat. Yritä kohdistaa se johonkin toiseen ✌️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592