Jos voitte niin..

Anonyymi-ap

Tahdon vain sanoa että olkaa te jolla on toivoa ja mahdollisuus niin olkaa tyytyväisiä siihen ja yrittäkää edes jotakin lähestyä tmv. Minä en enää voi ja todennäköisesti koskaan enää.

19

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja vielä lisää...siis tarkoitin jotenkin lähestyä mutta joo yötä ja kauniita unia.

      • Anonyymi

        Miksi et muka?


    • Anonyymi

      Blokit päällä, ei ole mahdollista lähestyä. Niknöä olen yrittänyt tietoisesti fantasioida muistakin naisista. Välillä onnistuu paremmin, välillä huonommin.

      • Anonyymi

        Hyi hitto olet vastenmielinen ihminen


    • Anonyymi

      Rikkoo vain itsensä. Jatkan itseni kehittämistä ihmisenä parempaan suuntaan, eiköhän joku sitten kelpuuta.😃

      • Anonyymi

        Miten sairas oikein olet? Miten kehtaat kohdella ketään näin epäoikeudenmukaisesti kokonaan rikkoen


      • Anonyymi

        Miten se kehittyminen tapahtuu, kun ei ole olemassa? Fyysisesti eikä henkisesti


      • Anonyymi

        Miksi tahallaan rikotte ja riuhdottw ihmistä ensin vuosia? Kun ihminen yrittää parantua, rikotte senkin. Miksei kukaan auta


      • Anonyymi

        Ja lopeta valehtelu


      • Anonyymi

        Miten ihminen voisi kehittyä ilman oikeuksia. Tästähän ei voi mihinkään lähteäkään. Sanoisin että käsittämättömän sairasta


      • Anonyymi

        Monia vuosia valunut hukkaan ei omana itsenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tahallaan rikotte ja riuhdottw ihmistä ensin vuosia? Kun ihminen yrittää parantua, rikotte senkin. Miksei kukaan auta

        Psykiatri auttaa. Varaapas aika niin ei tarvi täällä ulista. Uhriutujat ei täältä apua saa.


    • Anonyymi

      minut, on jo lääkitty niin täyteen lääkkeitä, että tästä ei ala, muuta kuin mieron

      tie,

      luulisi, että Suomessa oltaisiin kuultu enemmän Avoin Dialogi, sairaala, hoito,

      systeemistä,

      mutta, kun, kysyin, ylilääkäriltä tietääkö hän Avoin Dialogi systeemistä,

      niin, hän aidosti kysyi, että mikä se on?


      ja, tämä on totista, totta, Suomessa,

      Suomi, on niin suuri remontti, projekti, että pitää puskutraktorilla,

      siirtää kaikki, lika, ja sonta, vaikka, vuoden verran, ennen kuin mitään,

      muuttuu,


      ja, se, remontti, projekti jatkuu, kokonaisen ikuisuuden,

      sen, verran, Suomea, on hajoitettu ja rikottu,


      N

    • Anonyymi

      Miten sä kehtaat puhua näin toisen asioista toisen selän takana, ”muiden ihmisten kanssa”

    • Anonyymi

      Miten suomen poliisi ja Suomen valtio,

      on kehdannut myllätä näin täysin elämäni ja tehdä elämästäni täysin

      keinotekoista?


      ja, olen kuin maailman suurin joulupukki, jota koko suomi halveeraa,

      kun, menevät hampurilais, kioskille,


      taas, tuli mehevät hampurilaiset, hyvä kun on varaa,

      mutta, ketä nämä maksaa?


      no, tietysti Suomen valtio,

      ei, ainakaan tuo pummi tuolla, noin,


      N

    • Anonyymi

      niin kauan te vaikutatte ei ole toivoa, nuo vuodet mitä teitte on tuhonnut niin paljon ja tehnyt elämästä helvertuä että toivottavasti tuo kaikki Saavuttaa teidät myös.

    • Anonyymi

      toivottavasti saadaan järjestettyä teille kaikkea paskaa ja, estettyä kaikkea elämässä, viedään muille. iske sinne pesään ja laita kaikkea paskaa, jokaiselle. katikkin että menettää sen mistä tykkää ja huonompaa tilalle ja sinne myös paskaa. toivottavasti saadaan tehtyä teille kaikkea padksa ja viettää noille naapureille joidenkin hyväksi tehtiin myös saadaan kaikkea paskaa

    • Anonyymi

      aika opettaa että tuommoinen toiminta ei kannata, toivottavasti saadaan joka paikkaan kaikkea paskaa mitä ovat tehneet ja tuhonneet ja toivottavasti saavat sitä väkivaltaista toimintaa ja vainoa ja, kaikkea pahaa yhtä paljon. kosto on suloinen 😍 katsokkin että kärsivät ja menettövöt ja, arjesta tehdään samanlaista mitä tekivät.

      • Anonyymi

        Rakkauden vastakohta ei ole viha, vaan välinpitämättömyys. Sä näköjään edelleen rakastat. Yritä kohdistaa se johonkin toiseen ✌️


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe