Vladimir putin, elon musk, äärioikeisto,pakkosiruttamisen pelko, kontrolliyhteiskunnan pelko

Anonyymi-ap

Äärivasemmistopelko, Donald trump, Pohjois-korean johtaja, Kiina, afrikan maat, lähi-idän valtiot, diktaattorit, sodat, vlad putin, elon musk(siruttaminen tehty ensimmäiseen ihmiseen ja vaikka idea on kaunis eli parantaa sairauksia niin isot riskit liittyy siruttamiseen koska pakkosiruttaminen ei ole hyvä idea koska pakkokeino ei ole koskaan hyvä ja siruttamisessa eniten pelkään sitä että ne siruttamisen kautta voi alkaa seurata /vakoilla &kontrolloida ihmisiä),sodan pahempi laajentuminen maailman sodaksi, suomen ja venäjän välinen sota, pelko siitä että ihmistä aletaan mitata ainoastaan välinearvon kautta, viherfasismin pelko että vihreää politiikkaa aletaan käyttää äärimuodossa, pelko maanviljelijöiden alasajosta, perussuomalaiset-puolue, putinin puolue, kovat talousoikeistopuolueet(jotka pyrkii kaikissa taloustilanteissa aina koviin leikkauksiin ja investointien jäädytyksiin ja minimitason verotukseen jota kautta pienituloiset ja heikot kärsii ja rikkaat vain porskuttaa ja kovan talousoikeiston ideana on kustannusten minimointi ja ihmisen mittaaminen lähinnä välinearvon kautta), terrorismi, ilmastonmuutoksen paheneminen ja lista jatkuu, ja yksi mikä tulee vielä mieleen on kidnappaajat eli venäjä on tehnyt tätä että on kidnapannut ukrainalaisia lapsia.

Siinä pitkää listaa joka aiheuttaa minussa aika-ajoin suurta ahdistusta, mut oon pannut merkille että se ei hallitse 24/7 mun elämää, mut voihan se pahentua toi tilanne ,jos se pian maailman tilanne vielä pahenee.

Ei välttämättä ihme vaikka vahvaluonteisetkin ihmiset alkaa täristä jopa pelosta joka voi aiheuttaa psykooseja ja skitsofreniaa ja voi johtaa oman käden kautta kuolemaan. En ihmettele kun maailma on mennyt tällaiseksi.

Ihmiset tän kaiken pahan aiheuttaa. Olen pettynyt ihmisten pahuuteen ja tyhmyyteen. Kaikki kaunis mitä maailma suo meille, tuhotaan. Minunkin kohtalo on aika varmasti se, että jossain vaiheessa lähden täältä oman käden kautta. Toisten kontrolloitavaksi en lähde sillä on minullakin ihmisarvo.

Eipä siinä välttämättä moni jaksa enää tehdä työtäkään.

2

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En suinkaan tarkoita sitä että kapinoisin kaikkea vastaan eli siitä ei ole kyse että oisin niin itsepäinen mutta tarkoitan nyt lähinnä pakkotoimenpiteitä jotka on ihmisoikeuksia vastaan. Mä oon vähän sitä mieltä että jos täällä esim alettaisiin pakkosiruttamaan tai pakkokontrolloimaan ihmisiä niin ihmisiä alkaisi kuolla tosi iso määrä(siis tosi iso numeraalinen määrä) eli hyvin monet päätyisi silloin itsemurhaan. Siitä voisi nousta myös sota.

      Kun olen pitkäaikaiskiusattu&vakavastikiusattu niin minulle tällaiset asiat kuin pakottaminen kuulostaa kauheimmalta mahdolliselta koska koen semmosen kontrolloimisena.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe