Lapland rally live

Anonyymi-ap

Ärsyttävää toi juutuben live lähetys kun juontajat puhuvat aina kun auto tulee. Haluaisin kuunnella moottorin ääniä että kuinka auto vetää ja verrata kuskien kaasun käyttöä mutta aina puhutaan päälle. Eikö voi edes sen aikaa olla hiljaa kun auto menee..

11

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nytkin ajoi Latvala ja taas oli pakko puhua päälle. Pian menee hermo.

    • Anonyymi

      Kannattaa mennä paikanpäälle jos häiritsee....

      • Anonyymi

        Ei sitä nyt niin vain mennä. Vai maksatko reissun


      • Anonyymi

        Sinäkö tykkäät katsoa rallia ilman ralliauton ääntä..ja tykkäät kun kaksi miestä puhuu..kannattaa mennä vaikka uimahallin miesten saunaan jos tykkäät kuunnella puhetta


    • Anonyymi

      Ounasvaara ek. helvetti mikä kuvaaja on se vaikeaa kuvata. Ammattilaisuus kaukana.

    • Anonyymi

      Ounasvaara, auto,mainos,auto,mainos,auto , mainos. Nyt meni kanava vaihtoon.

      • Anonyymi

        Eipä ne nyt sinua jää kaipaamaan....


      • Anonyymi

        Millekkäs kanavalle aiot vaihtaa?


    • Anonyymi

      Palaan takas kanavalle, ei tuota hiihtoakaan jaksa katella.

    • Anonyymi

      Kyllä olen aloittajan kanssa aikalailla samaa mieltä. Minua häiritsee se että rallilähetyksessä näytetään rallia paljon vähemmän kun mainoksia. Ymmärrän myös mainosten näytön mutta jos se on päätarkoitus niin ymmärrän myös katsella muuta ohjelmaa. Onneksi noita mainostajia ei ole tuon enempää muuten se menis pelkkien mainosten näyttämiseksi. Jotenkin nämä päällepuhujat tuo myös hyvin paljon omia muistoja ja kohelluksia liikaa esille, kivahan niitä on kertoa mutta mieluummin jossain saunaillassa. Kiitos kuitenkin lähetyksestä, jatko näyttää on nämä katsomisen arvoisia. Niille jotka käskee mennä paikanpäälle niin kyllä ollaan enemmän paikanpäällä kun kotona katsomassa tv:ta.

      • Anonyymi

        Ei kyllä häirinnyt mainokset yhtään... itseä häiritsi ainoastaan lähetyksen pätkiminen....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe