Toisaalta olen erakko ja viihdyn omissa oloissani

Anonyymi-ap

Silloin ei kannata häiritä.

17

424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairaus teki minusta erakon.

• Anonyymi

Voi se ajatella toisinkin päin. Terve pärjää ihan kun vain elelee itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi se ajatella toisinkin päin. Terve pärjää ihan kun vain elelee itselleen.

Mistä rahat?

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

❤️ ­N­­y­­­m­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­­­N­y­­­m­f­o­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18249886

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Millainen sairaus?

• Anonyymi

Mt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mt.

masennus?

• Anonyymi

En niinkään erakko, liikun ulkona ja sosiaalisesti suhtaudun ihmisiin ja juttelen jos jututtaa.
      Mutta, se minua järkyttää kun sukulaiset itsekutsuvat itsensä minulle kylään kysymättä edes sopiiko minulle! Olen yrittänyt vihjata jopa järjellisen ihmisen selvästi että osaan kutsua vieraani, mutta ei tunnu menevän jakeluun!

• Anonyymi

Sama täällä käytäntö. Kehutaan omia kiireitään ja nytpä päätin ottaa vapaata ja tulla kyläilemään. Luulee ettei muilla ole mitään tekemistä kuin heillä ja tulla tupsahdetaan kesken työntouhujen.

• Anonyymi

Minäki käyn harvoin bilettämässä

• Anonyymi

Onko sinua jotenkin häiritty?

• Anonyymi

Minä haluaisin olla yksin mutta se ei ole mahdollista tässä upseereiden, vapaamuurareiden ja metsästäjien hallitsemassa muka yhteiskunnassa. Mitään yhteistä tässä ei ole jos ei kuulu yllämainittuihin eikä ole haluakaan liittyä. Ainiin leijonat unohtui.

• Anonyymi

Voi kun osaisi ajaa autolla, asuisin kaukana ihmisistä.

• Anonyymi

Mistä elanto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä elanto?

etätyö

• Anonyymi

Itse viihdyn myös yksin. Ei mitään väliä vaikka en näkisi sukulaisia varsinkaan, vuosikausiin.
      Ei mitään mielenkiintoa kertoa heille omia asioita tai kuulla miten heillä menee.
      Elossa näyttää olevan!
      Olen tarpeeksi sosiaalinen kommunikoidakseni ihmisten kanssa jos haluan ja keiden kanssa haluan.
      Itseasiassa on paljon mielenkiintoisempaa jutella ventovietaiden kanssa ja tutustua heidän maailmaansa. Tulee päiviä ettei heitä näe ja se on tosi ok. Sitten taas vaihdetaan uusia kuulumisia kun nähdään, jos huvittaa.
      Elämässä ollut ihan tarpeeksi ihmisiä joita pakosti joutunut sietämään.
      Nyt vihdoin rauha ja saa olla vain niiden kanssa joista oikeasti välittää. Myös heille annan rauhan enkä työnnä itseäni jatkuvasti heidän elämäänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5842
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4404
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1569
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      68
      1313
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe