Silloin ei kannata häiritä.
Toisaalta olen erakko ja viihdyn omissa oloissani
17
424
Vastaukset
- Anonyymi
Sairaus teki minusta erakon.
- Anonyymi
Voi se ajatella toisinkin päin. Terve pärjää ihan kun vain elelee itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se ajatella toisinkin päin. Terve pärjää ihan kun vain elelee itselleen.
Mistä rahat?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18249886
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Millainen sairaus?
- Anonyymi
Mt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mt.
masennus?
- Anonyymi
En niinkään erakko, liikun ulkona ja sosiaalisesti suhtaudun ihmisiin ja juttelen jos jututtaa.
Mutta, se minua järkyttää kun sukulaiset itsekutsuvat itsensä minulle kylään kysymättä edes sopiiko minulle! Olen yrittänyt vihjata jopa järjellisen ihmisen selvästi että osaan kutsua vieraani, mutta ei tunnu menevän jakeluun!- Anonyymi
Sama täällä käytäntö. Kehutaan omia kiireitään ja nytpä päätin ottaa vapaata ja tulla kyläilemään. Luulee ettei muilla ole mitään tekemistä kuin heillä ja tulla tupsahdetaan kesken työntouhujen.
- Anonyymi
Minäki käyn harvoin bilettämässä
- Anonyymi
Onko sinua jotenkin häiritty?
- Anonyymi
Minä haluaisin olla yksin mutta se ei ole mahdollista tässä upseereiden, vapaamuurareiden ja metsästäjien hallitsemassa muka yhteiskunnassa. Mitään yhteistä tässä ei ole jos ei kuulu yllämainittuihin eikä ole haluakaan liittyä. Ainiin leijonat unohtui.
- Anonyymi
Voi kun osaisi ajaa autolla, asuisin kaukana ihmisistä.
- Anonyymi
Mistä elanto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä elanto?
etätyö
- Anonyymi
Itse viihdyn myös yksin. Ei mitään väliä vaikka en näkisi sukulaisia varsinkaan, vuosikausiin.
Ei mitään mielenkiintoa kertoa heille omia asioita tai kuulla miten heillä menee.
Elossa näyttää olevan!
Olen tarpeeksi sosiaalinen kommunikoidakseni ihmisten kanssa jos haluan ja keiden kanssa haluan.
Itseasiassa on paljon mielenkiintoisempaa jutella ventovietaiden kanssa ja tutustua heidän maailmaansa. Tulee päiviä ettei heitä näe ja se on tosi ok. Sitten taas vaihdetaan uusia kuulumisia kun nähdään, jos huvittaa.
Elämässä ollut ihan tarpeeksi ihmisiä joita pakosti joutunut sietämään.
Nyt vihdoin rauha ja saa olla vain niiden kanssa joista oikeasti välittää. Myös heille annan rauhan enkä työnnä itseäni jatkuvasti heidän elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161