Kerropa nyt miehen näkökulma.

Anonyymi-ap

Jos oon ehkä tavannut mun unelmien miehen. 🌹Kuinka tehdä siihen vaikutus ensitreffeillä? Mitä päälle, mistä asioista keskustella? Milloin hyvä harrastaa seksiä?
Annanko maksaa kaiken?

Haluan antaa itsestäni hyvän vaikutelman mutta koska olen niin innoissani hänen tapaamamisestaan, että en osaa ajatella kuten normaalisti itsenäisenä, itsevarmana naisena...

Tavalleen semmosta protokollaa (onko oikea sana) tarvitsisin.❤️💋

6

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koita vaikka tosiaan olla vähemmän se "itsenäinen itsevarma itsesi", jolla on kovasti omia mielipiteitä siitäkin saako mies halutessaan edes maksaa.

Näin siis suosittelen jos tavoitteesi on olla jossain vaiheessa sen miehen nainen.

Ja näin myös sitten vaan jatkossakin, jos ajattelet edelleen haluavasi olla sen nainen ja että ihan seksiäkin olisi kiva harrastaa kiinnostuneen miehen kanssa.

Hyvä tavoite on kuunnella enemmän kuin puhua, mitta puhua enemmän kuin yhdellä lauseella.

Vielä parempi on pyrkiä hienovaraisin katsein, elein ja kosketuksin kertomaan, että tykkäät, arvosta ja välität - ja sitten koittaa ylläpitää sitä tilannetta niin pitkään kuin mahdollista, antamatta seksiä.

Mitä pidemmälle pääset, sitä enemmän se mies välittää susta.

• Anonyymi

Vau. Olipa hieno vastaus. Kiitos siitä! Olen tottunut selviytymään yksin, niin aika usein tulee oltua juuri 'itsenäinen, yksinpärjäävä' nainen. Muutamia hetkiä olen kokenut, että mies vie mua. Tuntuu ihanalta joskus olla vähän avutonkin, jossain määrin. Mikäli miehellä on puhdasta maskuliinienergiaa, myös puhdasta feminiinienergia tulee esiin enemmän. Tämä mies vaikuttaa järkevältä ja sellaiselta, joka voisi ottaa minut niin sanotusti haltuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau. Olipa hieno vastaus. Kiitos siitä! Olen tottunut selviytymään yksin, niin aika usein tulee oltua juuri 'itsenäinen, yksinpärjäävä' nainen. Muutamia hetkiä olen kokenut, että mies vie mua. Tuntuu ihanalta joskus olla vähän avutonkin, jossain määrin. Mikäli miehellä on puhdasta maskuliinienergiaa, myös puhdasta feminiinienergia tulee esiin enemmän. Tämä mies vaikuttaa järkevältä ja sellaiselta, joka voisi ottaa minut niin sanotusti haltuun.

Tuon kommentin perusteella sut kannattaakin ottaa haltuun - mukavia treffejä! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon kommentin perusteella sut kannattaakin ottaa haltuun - mukavia treffejä! 😁

Haha.. Totta..

• Anonyymi

Kysyt väännetäänkö kättä ja teet käytöksestä sen jälkeen johtopäätökset

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4340
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4089
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3746
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      108
      3635
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3547
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3357
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      87
      2932
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2646
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2354
    Aihe