Jos oon ehkä tavannut mun unelmien miehen. 🌹Kuinka tehdä siihen vaikutus ensitreffeillä? Mitä päälle, mistä asioista keskustella? Milloin hyvä harrastaa seksiä?
Annanko maksaa kaiken?
Haluan antaa itsestäni hyvän vaikutelman mutta koska olen niin innoissani hänen tapaamamisestaan, että en osaa ajatella kuten normaalisti itsenäisenä, itsevarmana naisena...
Tavalleen semmosta protokollaa (onko oikea sana) tarvitsisin.❤️💋
Kerropa nyt miehen näkökulma.
8
164
Vastaukset
- Anonyymi
Koita vaikka tosiaan olla vähemmän se "itsenäinen itsevarma itsesi", jolla on kovasti omia mielipiteitä siitäkin saako mies halutessaan edes maksaa.
Näin siis suosittelen jos tavoitteesi on olla jossain vaiheessa sen miehen nainen.
Ja näin myös sitten vaan jatkossakin, jos ajattelet edelleen haluavasi olla sen nainen ja että ihan seksiäkin olisi kiva harrastaa kiinnostuneen miehen kanssa.
Hyvä tavoite on kuunnella enemmän kuin puhua, mitta puhua enemmän kuin yhdellä lauseella.
Vielä parempi on pyrkiä hienovaraisin katsein, elein ja kosketuksin kertomaan, että tykkäät, arvosta ja välität - ja sitten koittaa ylläpitää sitä tilannetta niin pitkään kuin mahdollista, antamatta seksiä.
Mitä pidemmälle pääset, sitä enemmän se mies välittää susta.- Anonyymi
Vau. Olipa hieno vastaus. Kiitos siitä! Olen tottunut selviytymään yksin, niin aika usein tulee oltua juuri 'itsenäinen, yksinpärjäävä' nainen. Muutamia hetkiä olen kokenut, että mies vie mua. Tuntuu ihanalta joskus olla vähän avutonkin, jossain määrin. Mikäli miehellä on puhdasta maskuliinienergiaa, myös puhdasta feminiinienergia tulee esiin enemmän. Tämä mies vaikuttaa järkevältä ja sellaiselta, joka voisi ottaa minut niin sanotusti haltuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau. Olipa hieno vastaus. Kiitos siitä! Olen tottunut selviytymään yksin, niin aika usein tulee oltua juuri 'itsenäinen, yksinpärjäävä' nainen. Muutamia hetkiä olen kokenut, että mies vie mua. Tuntuu ihanalta joskus olla vähän avutonkin, jossain määrin. Mikäli miehellä on puhdasta maskuliinienergiaa, myös puhdasta feminiinienergia tulee esiin enemmän. Tämä mies vaikuttaa järkevältä ja sellaiselta, joka voisi ottaa minut niin sanotusti haltuun.
Tuon kommentin perusteella sut kannattaakin ottaa haltuun - mukavia treffejä! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kommentin perusteella sut kannattaakin ottaa haltuun - mukavia treffejä! 😁
Haha.. Totta..
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kysyt väännetäänkö kättä ja teet käytöksestä sen jälkeen johtopäätökset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14710823
- 525170
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452373- 292073
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131671Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411492Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291194Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351146Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92915TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317862