Voisitko piristää mieltäni

Anonyymi-ap

Jotenkin surullinen olo. Ei oikeastaan edes mitään syytä sille.
Ikävä sinua ja taas jotenkin niin sekavat tunteet.
En tiedä saisinko kaivata sinua, kannattaako minun edes kaivata sinua.
Voisiko meistä edes tulla mitään... Ehkä me olemme niin eri elämäntilanteessa en tiedä. Niin sekavaa kaikki...

9

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei aina jaksa miettiä niitä sekavia elämän solmuja. Välillä on hyvä jättää ne muhimaan omiin liemiinsä. Aika selvittää.

• Anonyymi

Riippuu kuka olet ja ketä sinulla on ikävä. Piristystä silti :)

• Anonyymi

Rakastan … 😉 haluan sinut elämääni, en ole mitään tällaista tuntenut koskaan. Vastaan kuin miehelle ❤️

• Anonyymi

Oi mun rakas pikku mussukan tussukka, olet niin raksu. Tule jo elämääni. 😘 pusi, pusi.
        Vastaan kuin naiselle ❤️

• Anonyymi

Oikea rakkaus ei koskaan katoa.

• Anonyymi

Mä en osaa piristää. Samat tunteet. Mä en voi tännekään kirjoittaa mitä tunnen kun mua kiusataan täällä niin paljon. Ehkäpä mä en tule sitä kellekään ikinä kertomaan ja hyvä niin. Mä oon niin väsynyt.

• Anonyymi

Asioilla on taipumus järjestyä. Ota aikaa itsellesi, tee kaikkea mukavaa mistä pidät. Jos mahdollista, ota yhteyttä häneen kun ajatukset kirkastuvat. Ellei, pyri kenties elämään itsellesi. Sivusta

• Anonyymi

Haluan miehen ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Ajattele, että tulet saamaan kaiken, minkä tarvitset. Mikä on tarkoitettu. Kaikki se tapahtuu.

Tämän kaltaiset aloitukset saavat ihmisen luulemaan, että kirjoitus on osoitettu itselle. Se on jännä, joskus tuntuu kuin hän tunnistaisi minut täältä ja kirjoittaisi suoraan minulle…

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5060
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4562
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4489
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      294
      1647
    5. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    6. 81
      1301
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      68
      1265
    8. 305
      998
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      820
    Aihe