Palautunut kunnolla, vaikka olisi vapaapäiviäkin. Oikeastaan menen vapailla vain huonompaan suuntaan. Se ei oo silleen hyvä homma.
Täällä jumittaminenkin liittyy enemmän muihin ongelmiin kuin siihen, että riutuisin ikävissäni. Tiedoksi jollekin ja ei kenellekään.
En ole pitkään aikaan
32
512
Vastaukset
- AnonyymiTuttu tilanne. Töissä ei jaksa kunnolla, illat aivan väsy ja lomalla jumiin paikat ja töissä ne kipeytyy. Ei pääse pois kierteestä. Pitäisi voittaa lotossa että vois pitää välivuoden tai pari. 
- AnonyymiMoni sairastuu lomalla, kaikki päätyy päälle. Murheet kasautuu ja tulee raskaiksi kantaa, kun on aikaa ajatella. Voimia ap. - AnonyymiSilloin kun olin normi töissä niin aina perjantaisin tuli pää kipeäksi. 

- AnonyymiAloittaja on joku johtaja kusipää ja yrittää työläisiltä viimeisenkin vapauden pois. Voi voi kun nämä vapaapäivät on tosi huonoja voi voi. - AnonyymiJuu, tämä oli nerokas suunnitelmani vaikuttaa yhteiskuntaan. Terveisin aloiittaja, boss lady. 
- AnonyymiKommunisti vois joskus kokeilla itsekin käydä töissä, eikä vastailla täällä turhanäiväsiä yhteiskunnan rahoilla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kommunisti vois joskus kokeilla itsekin käydä töissä, eikä vastailla täällä turhanäiväsiä yhteiskunnan rahoilla. Olen tehnyt aina töitä. Juurikaan mitään en ole yhteiskunnalta takaisin saanut kuin valheita ja vittuilua. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kommunisti vois joskus kokeilla itsekin käydä töissä, eikä vastailla täällä turhanäiväsiä yhteiskunnan rahoilla. Kommunistit keksi lakot. Työväen puolella ainakin ennen olivat...nythän ei ole oikeita kommunisteja.. piilo Kokoomuslaisia ovat kuten Keskustakin on... Oma hillotolppa se pitää rasvata aatteella. 

- AnonyymiMihin ongelmiin jos ei kerran ikävään? 
- AnonyymiOlet nainen? 
- AnonyymiÄlä nollaa pullon suusta, vaan käy haukkaa rutistaa ilmaa keuhkot täyteen. - AnonyymiSaa sitä kohtuudella ottaa. 
- AnonyymiLapset sanoo silleen. 
- AnonyymiEn juo vitun idiootti. 

- AnonyymiEi se ole silleen eikä milleen hyvä. - AnonyymiTreenistä saan virtaa 

- AnonyymiTiedän ihmisiä ketkä bilettää kaikki viikonloput niin ei oo ihme ettei palaudu. - AnonyymiTämmöisestä ei nyt olekaan kyse aloituksessa. Saatan levätä koko ajan, mutta ei mitään vaikutusta. Ehdotatte seuraavaksi liikkumista: ei mitään vaikutusta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tämmöisestä ei nyt olekaan kyse aloituksessa. Saatan levätä koko ajan, mutta ei mitään vaikutusta. Ehdotatte seuraavaksi liikkumista: ei mitään vaikutusta. Sanon tämän ihmisenä, joka on palanut loppuun: 
 Tuo on loppuunpalamisen enne. Olin tuossa vaiheessa joskus (= edes parin viikon lomalla ei palautumista tapahdu). Siitä meni minulla noin puoli vuotta täydelliseen romahtamiseen.
 Yritin liikuntaa, se ei auttanut minullakaan.
 Jos vain suinkin pystyt, käy lääkärissä nyt, kerro palautumisen mahdottomuudesta, ja ota pidempi sairausloma. Minulla romahduksesta on jo vuosikausia ja edelleen olen rikki ja käyn sen vuoksi terapiassa. Älä päästä itseäsi siihen pisteeseen, tämä on hirveä tie. 💗
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sanon tämän ihmisenä, joka on palanut loppuun: 
 Tuo on loppuunpalamisen enne. Olin tuossa vaiheessa joskus (= edes parin viikon lomalla ei palautumista tapahdu). Siitä meni minulla noin puoli vuotta täydelliseen romahtamiseen.
 Jos vain suinkin pystyt, käy lääkärissä nyt, kerro palautumisen mahdottomuudesta, ja ota pidempi sairausloma. Minulla romahduksesta on jo vuosikausia ja edelleen olen rikki ja käyn sen vuoksi terapiassa. Älä päästä itseäsi siihen pisteeseen, tämä on hirveä tie. 💗Äläkä ite hoida itseäsi 
 Jos vain suinkin pystyt, käy lääkärissä nyt, kerro palautumisen mahdottomuudesta, ja ota pidempi sairausloma. Minulla romahduksesta on jo vuosikausia ja edelleen olen rikki ja käyn sen vuoksi terapiassa. Älä päästä itseäsi siihen pisteeseen, tämä on hirveä tie. 💗Tämäkin vaihtoehto on ollut jo selityksenä, mutta ei sekään ihan sellaisenaan osu. 
 Jos vain suinkin pystyt, käy lääkärissä nyt, kerro palautumisen mahdottomuudesta, ja ota pidempi sairausloma. Minulla romahduksesta on jo vuosikausia ja edelleen olen rikki ja käyn sen vuoksi terapiassa. Älä päästä itseäsi siihen pisteeseen, tämä on hirveä tie. 💗En tiennytkään että sairaslomia voi vaan ottaa. Ilmeisesti joillain sisäpiiriporukoilla on etuja mitä muilla ei ole. 
 Jos vain suinkin pystyt, käy lääkärissä nyt, kerro palautumisen mahdottomuudesta, ja ota pidempi sairausloma. Minulla romahduksesta on jo vuosikausia ja edelleen olen rikki ja käyn sen vuoksi terapiassa. Älä päästä itseäsi siihen pisteeseen, tämä on hirveä tie. 💗Tai AP on jo Fibromyalgia. 

- AnonyymiJos syöt terveellisesti, liikut kohtuullisesti, nukut riittävästi ja käytät alkoholia vähän tai ei lainkaan, niin olisiko kuitenkin syytä mennä lääkäriin? - AnonyymiEi tässä mitään ratkaisua tarvitse arpoa, kunhan mietin. 
- AnonyymiSamat ajatukset. Se, että ei palaudu, ei ole normaalia terveelle ihmiselle. Oli sitten kyse fyysisestä tai henkisestä puolesta, lääkäriin. Sieltä se vyyhti alkaa purkautua. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Samat ajatukset. Se, että ei palaudu, ei ole normaalia terveelle ihmiselle. Oli sitten kyse fyysisestä tai henkisestä puolesta, lääkäriin. Sieltä se vyyhti alkaa purkautua. Minä kävin lääkärillä mutta koska lääkäri kuuluu samaan porukkaan jotka ongelmia aiheuttaa niin hyödytöntä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä kävin lääkärillä mutta koska lääkäri kuuluu samaan porukkaan jotka ongelmia aiheuttaa niin hyödytöntä. Aha, vai niin. 

- Anonyymi…ei se haittaa, että on täällä. Oletko masentunut? 
- AnonyymiKirjoitin jo pitkän sepustuksen lääkärikäynneistä, mutta olkoon sittenkin. Lyhyesti nekin voi olla välillä hyvin ongelmallisia, kun ei ole selkeää fyysistä vammaa, jota hoitaa. - AnonyymiAlapäätä ei kannata hoitaa, kun vintissä on vika. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Alapäätä ei kannata hoitaa, kun vintissä on vika. Heh heh. Vintin tuuletuksesta siinä kyse olikin. 

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset615171
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut343779
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302710
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131961
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2211583
- 1561384