En ole pitkään aikaan

Anonyymi-ap

Palautunut kunnolla, vaikka olisi vapaapäiviäkin. Oikeastaan menen vapailla vain huonompaan suuntaan. Se ei oo silleen hyvä homma.

Täällä jumittaminenkin liittyy enemmän muihin ongelmiin kuin siihen, että riutuisin ikävissäni. Tiedoksi jollekin ja ei kenellekään.

33

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuttu tilanne. Töissä ei jaksa kunnolla, illat aivan väsy ja lomalla jumiin paikat ja töissä ne kipeytyy. Ei pääse pois kierteestä. Pitäisi voittaa lotossa että vois pitää välivuoden tai pari.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­­N­­y­­m­f­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Moni sairastuu lomalla, kaikki päätyy päälle. Murheet kasautuu ja tulee raskaiksi kantaa, kun on aikaa ajatella. Voimia ap.

      • Anonyymi

        Silloin kun olin normi töissä niin aina perjantaisin tuli pää kipeäksi.


    • Anonyymi

      Aloittaja on joku johtaja kusipää ja yrittää työläisiltä viimeisenkin vapauden pois. Voi voi kun nämä vapaapäivät on tosi huonoja voi voi.

      • Anonyymi

        Juu, tämä oli nerokas suunnitelmani vaikuttaa yhteiskuntaan. Terveisin aloiittaja, boss lady.


      • Anonyymi

        Kommunisti vois joskus kokeilla itsekin käydä töissä, eikä vastailla täällä turhanäiväsiä yhteiskunnan rahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunisti vois joskus kokeilla itsekin käydä töissä, eikä vastailla täällä turhanäiväsiä yhteiskunnan rahoilla.

        Olen tehnyt aina töitä. Juurikaan mitään en ole yhteiskunnalta takaisin saanut kuin valheita ja vittuilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunisti vois joskus kokeilla itsekin käydä töissä, eikä vastailla täällä turhanäiväsiä yhteiskunnan rahoilla.

        Kommunistit keksi lakot. Työväen puolella ainakin ennen olivat...nythän ei ole oikeita kommunisteja.. piilo Kokoomuslaisia ovat kuten Keskustakin on... Oma hillotolppa se pitää rasvata aatteella.


    • Anonyymi

      Mihin ongelmiin jos ei kerran ikävään?

    • Anonyymi

      Olet nainen?

    • Anonyymi

      Älä nollaa pullon suusta, vaan käy haukkaa rutistaa ilmaa keuhkot täyteen.

      • Anonyymi

        Saa sitä kohtuudella ottaa.


      • Anonyymi

        Lapset sanoo silleen.


      • Anonyymi

        En juo vitun idiootti.


    • Anonyymi

      Ei se ole silleen eikä milleen hyvä.

      • Anonyymi

        Treenistä saan virtaa


    • Anonyymi

      Tiedän ihmisiä ketkä bilettää kaikki viikonloput niin ei oo ihme ettei palaudu.

      • Anonyymi

        Tämmöisestä ei nyt olekaan kyse aloituksessa. Saatan levätä koko ajan, mutta ei mitään vaikutusta. Ehdotatte seuraavaksi liikkumista: ei mitään vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöisestä ei nyt olekaan kyse aloituksessa. Saatan levätä koko ajan, mutta ei mitään vaikutusta. Ehdotatte seuraavaksi liikkumista: ei mitään vaikutusta.

        Sanon tämän ihmisenä, joka on palanut loppuun:

        Tuo on loppuunpalamisen enne. Olin tuossa vaiheessa joskus (= edes parin viikon lomalla ei palautumista tapahdu). Siitä meni minulla noin puoli vuotta täydelliseen romahtamiseen.

        Yritin liikuntaa, se ei auttanut minullakaan.

        Jos vain suinkin pystyt, käy lääkärissä nyt, kerro palautumisen mahdottomuudesta, ja ota pidempi sairausloma. Minulla romahduksesta on jo vuosikausia ja edelleen olen rikki ja käyn sen vuoksi terapiassa. Älä päästä itseäsi siihen pisteeseen, tämä on hirveä tie. 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon tämän ihmisenä, joka on palanut loppuun:

        Tuo on loppuunpalamisen enne. Olin tuossa vaiheessa joskus (= edes parin viikon lomalla ei palautumista tapahdu). Siitä meni minulla noin puoli vuotta täydelliseen romahtamiseen.

        Yritin liikuntaa, se ei auttanut minullakaan.

        Jos vain suinkin pystyt, käy lääkärissä nyt, kerro palautumisen mahdottomuudesta, ja ota pidempi sairausloma. Minulla romahduksesta on jo vuosikausia ja edelleen olen rikki ja käyn sen vuoksi terapiassa. Älä päästä itseäsi siihen pisteeseen, tämä on hirveä tie. 💗

        Äläkä ite hoida itseäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon tämän ihmisenä, joka on palanut loppuun:

        Tuo on loppuunpalamisen enne. Olin tuossa vaiheessa joskus (= edes parin viikon lomalla ei palautumista tapahdu). Siitä meni minulla noin puoli vuotta täydelliseen romahtamiseen.

        Yritin liikuntaa, se ei auttanut minullakaan.

        Jos vain suinkin pystyt, käy lääkärissä nyt, kerro palautumisen mahdottomuudesta, ja ota pidempi sairausloma. Minulla romahduksesta on jo vuosikausia ja edelleen olen rikki ja käyn sen vuoksi terapiassa. Älä päästä itseäsi siihen pisteeseen, tämä on hirveä tie. 💗

        Tämäkin vaihtoehto on ollut jo selityksenä, mutta ei sekään ihan sellaisenaan osu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon tämän ihmisenä, joka on palanut loppuun:

        Tuo on loppuunpalamisen enne. Olin tuossa vaiheessa joskus (= edes parin viikon lomalla ei palautumista tapahdu). Siitä meni minulla noin puoli vuotta täydelliseen romahtamiseen.

        Yritin liikuntaa, se ei auttanut minullakaan.

        Jos vain suinkin pystyt, käy lääkärissä nyt, kerro palautumisen mahdottomuudesta, ja ota pidempi sairausloma. Minulla romahduksesta on jo vuosikausia ja edelleen olen rikki ja käyn sen vuoksi terapiassa. Älä päästä itseäsi siihen pisteeseen, tämä on hirveä tie. 💗

        En tiennytkään että sairaslomia voi vaan ottaa. Ilmeisesti joillain sisäpiiriporukoilla on etuja mitä muilla ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon tämän ihmisenä, joka on palanut loppuun:

        Tuo on loppuunpalamisen enne. Olin tuossa vaiheessa joskus (= edes parin viikon lomalla ei palautumista tapahdu). Siitä meni minulla noin puoli vuotta täydelliseen romahtamiseen.

        Yritin liikuntaa, se ei auttanut minullakaan.

        Jos vain suinkin pystyt, käy lääkärissä nyt, kerro palautumisen mahdottomuudesta, ja ota pidempi sairausloma. Minulla romahduksesta on jo vuosikausia ja edelleen olen rikki ja käyn sen vuoksi terapiassa. Älä päästä itseäsi siihen pisteeseen, tämä on hirveä tie. 💗

        Tai AP on jo Fibromyalgia.


    • Anonyymi

      Jos syöt terveellisesti, liikut kohtuullisesti, nukut riittävästi ja käytät alkoholia vähän tai ei lainkaan, niin olisiko kuitenkin syytä mennä lääkäriin?

      • Anonyymi

        Ei tässä mitään ratkaisua tarvitse arpoa, kunhan mietin.


      • Anonyymi

        Samat ajatukset. Se, että ei palaudu, ei ole normaalia terveelle ihmiselle. Oli sitten kyse fyysisestä tai henkisestä puolesta, lääkäriin. Sieltä se vyyhti alkaa purkautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat ajatukset. Se, että ei palaudu, ei ole normaalia terveelle ihmiselle. Oli sitten kyse fyysisestä tai henkisestä puolesta, lääkäriin. Sieltä se vyyhti alkaa purkautua.

        Minä kävin lääkärillä mutta koska lääkäri kuuluu samaan porukkaan jotka ongelmia aiheuttaa niin hyödytöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin lääkärillä mutta koska lääkäri kuuluu samaan porukkaan jotka ongelmia aiheuttaa niin hyödytöntä.

        Aha, vai niin.


    • Anonyymi

      …ei se haittaa, että on täällä. Oletko masentunut?

    • Anonyymi

      Kirjoitin jo pitkän sepustuksen lääkärikäynneistä, mutta olkoon sittenkin. Lyhyesti nekin voi olla välillä hyvin ongelmallisia, kun ei ole selkeää fyysistä vammaa, jota hoitaa.

      • Anonyymi

        Alapäätä ei kannata hoitaa, kun vintissä on vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alapäätä ei kannata hoitaa, kun vintissä on vika.

        Heh heh. Vintin tuuletuksesta siinä kyse olikin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe