Lumen auraus

Anonyymi-ap

Koko talven Keskuskatu on ollut järkyttävässä kunnossa, syviä uria ja jää kasoja ei ole tahtonut Transiitilla päästä. Lauantaina ihme tapahtui ja keskuskatu vihdoin aurattiin sileäksi kiitos

24

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Torin ympäristössä ei pääse kuin panssarivaunulla Myllymäessä pulkka on ainoa

    • Anonyymi

      Aurauksen jälki on ollut koko talven ala-arvoista. Kamalat varhot joka puolella kaupunkia. Eikö ole kunnon vehkeitä millä vetää kovempiki jää maasta pois.

    • Anonyymi

      Vali vali, hanki parempi auto nii ei tarvii kitistä huonoista teistä.

      • Anonyymi

        Osta Toyota.
        Toyota mies.


    • Anonyymi

      Odottakaa nyt että jäälumi sulaa ja saatte Keskuskadulla väistellä 739 eri suurta kuoppaa, koloa ja puuttuvaa asfalttia. Rahaa tietysti menee uuskankaanpääläisille lomailijoille tierahoistakin kaikki. Hieno ihmiskauppaiden kaupunki ja bussifirmat ajaa Ukria lisää!

    • Anonyymi

      Joku katkera tunkee näihin alotuksiin ukrainalaiset vaikkei liity asiaan mitenkään.. Kertokaa mulle miten suhun, JUST SUHUN on ukrainalaisten täällä olo vaikuttanut?

      • Anonyymi

        Miksi kiivailet ja näytät tarkoituksella tyhmältä? Oletko bussifirman omistaja tai renki, joka alkaa pelätä, että jokin täysjärkinen virkamies puuttuu ihmiskauppakuljetuksiisi?

        Kerron sulle. Rahaa ei ole kaupungin katujen kunnostamiseen, mutta lomailijoiden komeaan ylläpitoon riittää, niin mitä miettisit?


    • Anonyymi

      Tehtaankatu ja Asemakatu ihan kamalassa kunnossa.

    • Anonyymi

      taitaa olla kateellinen auraus urakoitsija joka kirjoittaa. hyvin on pääkatujen auraaja hoitanut alueet asian mukaisilla koneilla koko ajan ja aivan aikataulussa.

    • Anonyymi

      Jämintiellä keskikaistat ollu koko talven auraamatta kunnolla.

    • Anonyymi

      Mun kotikatuni Mettälänkankaalla on hienosti aurattu koko talven. KIITOS!

      • Anonyymi

        Onko ehkä metsästäjänkatu


    • Anonyymi

      Isoja on murheet.

    • Anonyymi

      Ja S-markettiin mentäessä ympyrästä on myös melkoinen kyntöpelto. Muuten on kyllä aurattu kohtalaisesti. Kiitos!

      • Anonyymi

        mene itte aurailee nii katotaa osaakko paremmi.


    • Anonyymi

      Ei nämä moitteet mitään turhia ole kun reiman tehtaan kohdalta kääntyy tehtaankadulle saa kyllä ajella todella keskittyneesti kun jäiset polanteet
      kiusana . Ajelen usein tampereen suuntaan läpi lavian ja mouhijärven niin siell äei koskaan tiet samanlaisia vaan ihan hämmästyttävän hyvässä kunnosssa ja turvallisempia

    • Anonyymi

      Myy pois transitti osta Mersu

    • Anonyymi

      Kadut on ku kyntöpeltoo ja rahaa ei riitä auraukseen mutta kyllä aina Venesjärvelle muutama milli löytyy!!!

      • Anonyymi

        Just näin!! Muttaku ne tietyt ihmiset haluavat aina tahtonsa läpi kun on omasta navasta kyse.


    • Anonyymi

      Pistä kunnon sillikuorma Ransittiin ni menee lumeski paremmin

    • Anonyymi

      alottaja vois mennä töihi nii ei oo aikaa olla tunti tolkulla kylillä

    • Anonyymi

      Kyllä noi asuntoalueen ovat surkeassa kunnosss ja auraus vedetty niin ettei mahdu vastaantulevaa päöse sivuttamaan

    • Anonyymi

      Urakoitsijat on ilmeisesti enimmäkseen persuja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe