Menen pois et sä musta ole ikinä oikeasti välittänyt

Anonyymi-ap

Kiusasit vaan.

20

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka ja kestä? Välitänpäs.

• Anonyymi

Kyllä todellakin. Mites se näkyy. Ei mitenkään .

• Anonyymi

Laitoin sinut jo taskuun, älä karkaa mihinkään!

• Anonyymi

Mitä merkitystä sillä enää on. Et sä mua tunnista täältä kuitenkaan. Tulee uusia kirjoittajia. Lopulta unohdat kokonaan että joskus edes olin olemassakaan.

• Anonyymi

En unohda, mutta, suurin vahvuus piilee itsessäsi,

ja, miten, sinä pärjäät elämässäsi,

en, oikein pysty auttamaan,

ja, silti suurin vahvuus on itsessäsi,

N

• Anonyymi

Millä tavalla sinua on kiusattu?

• Anonyymi

Kaikki tämä. Pelkää kiusaamistahan se on aina vaan ollut. Kyllä mä sen oon tiennyt. En mä niin tyhmä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tämä. Pelkää kiusaamistahan se on aina vaan ollut. Kyllä mä sen oon tiennyt. En mä niin tyhmä ole.

Mikä kaikki tämä? Mitä tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kaikki tämä? Mitä tarkoitat?

Sinäkö yrität vieläkin pumpata tietoa ku vinssikaivosta tältä trollaavalta mieheltä? Vaivaannuttavaa seurattavaa

• Anonyymi

Tietysti olen voisit itsekkin olla minua kohtaan vähän kiinnostavampi etkä aina härnäisi ja kiusaisi minua se on ärsyttävä piirre sinussa lopeta se niin ollaan yhteydessä enemmän

• Anonyymi

En ole kiinnostava. Eikä kyllä tarvitse olla yhtään yhteydessäkään.

• Anonyymi

Jotkut osoittaa härnäämisellä ja kiusalla kiinnostustaan. Kurjaa jos et pidä tuosta puolesta hänessä. Tee palvelus ja jätä hänet rauhaan sillä joku muu rakastaa juuri noita piirteitä hänessä eikä yritä sammuttaa luonteenpiirteitä toisessa mikä tekee hänestä hänet. Et ole arvoisensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut osoittaa härnäämisellä ja kiusalla kiinnostustaan. Kurjaa jos et pidä tuosta puolesta hänessä. Tee palvelus ja jätä hänet rauhaan sillä joku muu rakastaa juuri noita piirteitä hänessä eikä yritä sammuttaa luonteenpiirteitä toisessa mikä tekee hänestä hänet. Et ole arvoisensa.

Näinpä. Mitään järkeä edes kaivata ihmistä joka haluaa muuttaa jotenkin tai ei ainuttakaan kaunista sanaa pysty muodostamaan toisesta.

• Anonyymi

Minä en syyllistä naista ainakaan siitä jos häntä ei kiinnosta. Olen ujo, tai en vain ujo, jotenkin henkisesti täysin estynyt puhumaan tykästymisestä. En vain voi sitä kertoa. Ehkä olen vaan ylpeä, en tiedä.

• Anonyymi

Eli suomeksi hirveä kalabaliikki pystyyn

• Anonyymi

Ylpeile ihan itekses,tuskin hän midää meneddää

• Anonyymi

Voisin sanoa tämän sille ihanalle naiselle johon vahingossa ihastuin joskus.

• Anonyymi

Ei siin midist, relaa,mitään vakavaa eikä ole tapahtunut.

• Anonyymi

En todellakaan ole kiusannut olen tykännyt susta aina itse sä mua kiusasit ja sait aikaan puhumattomuuden meille

• Anonyymi

Murustelua vain

Tällä on nimi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Junger Maria on kuollut

Tämä EI ole ilon päivä. Tiedoksi sille hömelölle, joka aina toitottaa "ilon päivää" aiheesta kuin aiheesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      6058
    2. Maria Jungner on kuollut.

Kaikkein viehättävin teeveekuuluttaja Maria Jungner, 50, on kuollut. R.I.P.
      Sinkut
      88
      4949
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. Onko katseenkestävä vai pitääkö piilotella? 💆‍♂️
      Ikävä
      177
      2769
    4. Todennäköisesti Maria Jungner kuoli

sydänkohtaukseen. Niin tai näin,,olipahan melkoinen pommi. En olisi ikinä voinut uskoa, että niin hyväntuulinen ja energ
      Maailman menoa
      31
      2040
    5. Miksi en vaan voi

olla ajattelematta sua? Aiheutat suuria tunteita ❤️ Harvoin kokee näin voimakkaasti.
      Ikävä
      101
      1643
    6. Mitä sanoisit nainen

Jos sanoisin että sä oot elämäni nainen ja tahtoisin viettää sen vain sun kanssas 🙏❤️
      Ikävä
      109
      1537
    7. En muista koskaan itkeneeni...

Niin paljon jonkun ihmisen perään kuin sinun perääsi olen itkenyt. En edes sen ihmisen, joka oli elämässäni todella pitk
      Ikävä
      92
      1467
    8. Surullisia uutisia

Äärettömän kaunis Maria Jungner on kuollut äkillisesti. Oli vasta 50 vuotias. Upea nainen. Suuri suru! Tuli kaikille jär
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1250
    9. Mitä haluaisit tällä hetkellä

sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      131
      1213
    10. SM 2024 -kisojen onnistujat ja yllättäjät

Aloitetaan Kujanhaaran voitolla Olympia-toivo Sahasta. Mahtava suoritus ja huikeaa työtä urheilijalta sekä valmentajalta
      Judo
      78
      1140
    Aihe