Koen että minun kuuluu elää elämää ikäiseni miehen kanssa ja sinulla sitä ikää alkaa jo olla :(
Ei meitä nalle sitten tullut :(
10
338
Vastaukset
- Anonyymi
Nautitko siitä että itken ja voin pahoin näiden kirjotustesi takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei rauhoitu :) Katso vaikka tää. https://www.youtube.com/watch?v=ssu8i-dusVE
Haista pska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista pska.
:) mäkin sua
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18250084
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Oot liian dominoiva ja et pysty näyttämään tunteitasi.
- Anonyymi
Hehkun v********lu aloitus?
- Anonyymi
Ei nämä ole Hehkun aloituksia. Vaikka hän vihaisi mua niin ei tekisi mitään ilkeää, koska on ihana ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä ole Hehkun aloituksia. Vaikka hän vihaisi mua niin ei tekisi mitään ilkeää, koska on ihana ihminen.
Erehdyt.
- Anonyymi
Hän varmaan arvostaa sitä, jos olet kerran noin päättänyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.913942Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973297Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1242608Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2071928Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201774Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä951658Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m791645- 1101519
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11291- 571182