Äijä puhuu myötäsukaan ja arvostavasti kristinuskosta - mutta sitten putosi esirippu, kun Sannikka kysyi suoraan. Varsin outoa..laskelmointia? Yrittää kerätä uskovaisten äänet vain??
https://www.youtube.com/watch?v=PxNAULkQ5yM
Stubb EI vastannut kysymykseen Jumalaan uskomisesta
10
479
Vastaukset
- Anonyymi
Haavisto uskoo vain Putiniin, kuolemaksi meille.
- Anonyymi
moi rakkaat ystävät.minä kerron teille miten suomen käy.suomi on jo sodassa kiitos sanna marin ja pekka haavisto ja presidentti niinistö.syy nato.
- Anonyymi
Samanlaisia syntisiä uskovaiset on kuin muut, lestadiolaiset kaikista pahimpia. Se aate tekee vääryyttä muita kohtaan. Älkää heitä uskoko. Omahyväisiä paskoja koko sakki.
- Anonyymi
Lestadiolaisuus pitäisi kieltää.
- Anonyymi
Stubb ei oo vastannut mihinkään kysymykseen suoraan. Haavisto sentään vastaa kysyttyyn asiaan.
- Anonyymi
Otsikko oli Stubb ei vastannut. Haavisto vastasi Pirulle, haki ISIS terroristejä Suomeen. Ei Haavistolla ole mitään tekemistä Jumalan kanssa, raamattu käskee kivittää homot.
- Anonyymi
Haavisto vastasi fiksusti isis-kysymykseen ja perusteli sen asiallisesti. Kyse oli lapsista. Ilmeisesti et itse tätä seurannut?
- Anonyymi
Ilmeisesti et seurannut isis touhuja? Isis lapset siis alle 10vuotiaat teloitti meitä vääräuskoisia jakamalla niskalaukauksia vangituille. Ei niissä mitään pelastettavaa enään ollut, nuoria olivat kylläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti et seurannut isis touhuja? Isis lapset siis alle 10vuotiaat teloitti meitä vääräuskoisia jakamalla niskalaukauksia vangituille. Ei niissä mitään pelastettavaa enään ollut, nuoria olivat kylläkin.
En usko että integroituvat koskaan Suomeen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412897Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens322616Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau212468Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1441804Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017