Tarinani....

Anonyymi-ap

Olin vielä jokunen vuosi sitten kiltti ja viaton tyttönen, kunnes julma ja seksikäs narsistimies astui elämääni ja toi mukanaan synnilliset ajatukset. Aloin haaveilla haureudesta julman seksimiehen kanssa.

8

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai miten julmasti sinulle on käynyt 😂

• Anonyymi

Luin tän Clint Eastwoodin äänellä päässäni.

• Anonyymi

Clintin charmi on pettämätön. Yks kerta, vaikka vain vilkaisu riittää, ja kuulee kaiken lukemansa hänen äänellä. Sit sitä jo näkeeki kaikkialla jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Clintin charmi on pettämätön. Yks kerta, vaikka vain vilkaisu riittää, ja kuulee kaiken lukemansa hänen äänellä. Sit sitä jo näkeeki kaikkialla jne.

Kyllä! Ostin hevosenkin clintin innoittamana.

• Anonyymi

Nauran tälle nyt hemmetisti.

• Anonyymi

Nauran tälle ihan sikana, mutta samalla tuli jotenkin ällöttävä olo. Hyi *****. Näinkö joku kokee?

• Anonyymi

Haluaisitko nuo.... kul....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      44
      3857
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      52
      1819
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1396
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1221
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      197
      1187
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1061
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1019
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      866
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      811
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      790
    Aihe