Onko mies monet naiset sulle

Anonyymi-ap

Sanoneet, että olet tosi kuuma mies?

45

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eka kerran sanottiin nyt. Kiitos sinulle siitä.

      • Anonyymi

        En usko, että olet hän, mutta joo kaikki saa omia tämän!


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­y­m­f­­o­­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei ainakaan suoraan, mutta suhteessa huonoon itsetuntooni käsittämättömän moni flirttailee mulle.

    • Anonyymi

      Vaa muutama

    • Anonyymi

      Ei oo sanoneet. Yksi heterojätkä tosin, peräti kaksikin on sanoneet kuitenkin sen suuntaisesti. Pari naista on kuitenkin kehuneet sitä millainen olin persoonaltani. Nimenomaan olin, sillä olen muuttunut niistä ajoista. Katkeruus ja kyynisyys ottavat helposti vallan ihmisestä, kunhan olosuhteet ovat otolliset kuten minulla.

    • Anonyymi

      Ei sentäs tusinaan mahtuu viisitoista samannäköistä ni kuinka mä mitenkään kuuma voisin olla

    • Anonyymi

      Kuuma mies koostuu katsojan mielestä kuumaksi.
      Ihan kuka vain mies voi olla sille toiselle kuuma.
      Keskustelut ystävättärieni kanssa julkkis miehistä me usein törmätään siihen miten toinen "himoitsee", kehuu aivan erinlaista kuin itse ja toinen päivittelee miten voit tuosta tykätä jne.

    • Anonyymi

      Nimen omaan kaikki on naisen oman mielipide kuka on kuuma.Jolekin se voi jäädä pälle on kuuma kenties ollut nuorena?.Ilman miehenä ettei näe omaa peili kuvaa 2023-2024. Vai mitä mietä olette miehestä joka on kuin raskaana lyhyet jalat ja metsätä fillarilla naisia. Vesi pulossa kirkasta vinaa. Muka juo vettä ,uskaltaksen häiritä kävelijää pääkaupunki sedulla.Perille ei mene ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Aina saa haaveilla yöks

      😂

    • Anonyymi

      Ei onneksi. En haluaisi edes kuulla mitään noin typerää. Jos tuo on mitä naisen mielessä on päällimmäisenä minua koskien, niin hyi olkoon.

    • Anonyymi

      olisi todella kannattanut minun antaa elää jo rauhassa, vielå 1-4 vuotta sitten olisin antanut kaiken anteeksi, nyt kostetaan sitten kaikille. jokaiselle jotain paskaa, sen mukaan mitä on tehnyt.

    • Anonyymi

      Meni muuten kuin veitsi voihin, ihan loppuun kaluttuun.

    • Anonyymi

      No ei kyllä kovin moni, vain ehkä puolen sataa on supissut tuota korvaani kielellä vakuuttaen.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan, eikä se olisi mitenkään tärkeä tieto. Kuuma mies asettuu hyvä naisen kanssa eikä kaipaa tilalle ketään muita. Puss. m>n

    • Anonyymi

      Jos joku olisikin noin sanonut, siitä on jo vuosia etten muista sitä missä ja milloin :(

    • Naiset ovat luonnon asettama ansa

      • Anonyymi

        Hyvin ovat toimineet, kompuroin niistä jokaiseen.


    • Kauneus on sielun kauneutta

    • Anonyymi

      Kerran poskionteloni tulehtuivat ja kuume nousi 39:ään, hoitaja totesi minun olevan kuuma mies.

    • Anonyymi

      Homoseksuaalit yrittävät enemmän iskeä. Olen liiankin siis.

      • Anonyymi

        Sama vika 😒
        Naiset taas eivät 😔


    • Anonyymi

      On muutaman kerran, ravintolan omistajaksi olisin päässyt.

    • Anonyymi

      Enemmän kuin yksi mutta vähemmän kuin kymmenen.

    • No ei ole yksikään sanonut sellaista.

    • Anonyymi

      On vuosien varrella aika moni. En ole klassisen komea, vaan persoonallinen. Eli monen mielestä en ole komea, mutta joidenkin mielestä olen.

      • Anonyymi

        …ja ikä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …ja ikä on?

        Paljon.


    • Anonyymi

      Aina kuumeessa

    • Anonyymi

      Aina silloin kun haluavat seksiä.

    • Anonyymi

      Ei ole, mutta muutamat on kummaksi sanonu.

    • Anonyymi

      En halua kehua miehisyyttäni mutta kyllä kysyntää on!

    • Anonyymi

      Ei tietenkään kun olen nainen.

    • Anonyymi

      Onhan nyt toki, mutta luulen sen johtuvan hyvästä pintaverenkierrostani jo pelkästään sukat öisin jaloissani saa minut hikoilemaan ja olon tuskaiseksi

    • Anonyymi

      Vastaan vielä kerran, että olen hämmentynyt sanoistanne kuuma...Todella itsestäni pidän huolta ja olen nuorekas/poikamainen ja sillä on kyllä syynsä. Kyllä naiset tiedätte mitä tarkoitan!

    • Anonyymi

      Vielä aloittajalle, että on kyllä miesiällä noinkin sanottu ja olen siitä otettu

    • Anonyymi

      J mies

    • Anonyymi

      Kuka heitti väliin?

    • Anonyymi

      Mä oon joskus sanonut miehelle että se tulikuuma. Ja olihan sillä aika korkea kuume silloin.

    • Anonyymi

      Onko monet miehet saoneet, että sinä olet tosi kuuma nainen?

      • Anonyymi

        Kuumista en välitä

        Mut lämpimät on mieleen


    • Anonyymi

      Valitettavasti on. m>n

    • Anonyymi

      Mutta naisystäväni olet myös todella kuuma ja haluttava... Super kuuma Kisumirri

    • Anonyymi

      Olen kuullut kyllä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe