Oulun opetus nuuttumaton

Anonyymi-ap

Noudattamalla perinnäissääntöjö pääsee perille, uskovilla se on toinen heillä on Jumalan henki ja Jeesus näitä kuuntelemalla pääsevät taivaaseen tosin kuin SRK judet ja muut esikoislestadiolaiset homot

40

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sudet siis

      • Anonyymi

        Kuhan nää sudet on tapettu maa on rauhallinen ei ole kuolettava homoa


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Oulussa on paljon maksavia kiimaisia lestadiolaisukkoja hah hah haa

      • Anonyymi

        Annoit itsestäsi kuvan, vain muutamalla sanalla ja se riitti.


    • Miten Henki, joka tulee kirjoittaa Isolla alkukirjaimella, koska Hän on jumaluus- persoona voi olla Raamatuin vasteisesti kastamattomassa ihmisessä?

      Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

      Te keppuroitte synnissänne, panemalla pään pensaaseen, kuten jänis, sillä Raamatussa ei kukaan ole toiselle ihmiselle syntejä anteeksi jaellut?

      Sääntöisistä Uusin Raamattu ei maninitse mitään, kuten ei alkutekstikään, jossa jae kuuluu näin; Hebr 9;10 Mutta ne olivat vain ruoassa ja juomassa, ja monenlaisissa peseytymisissä, jotka ovat lihan käskyjä, jotka annettiin olemaan ennalleen asettamisen aikaan saakka.

      Se missä se esiintyy on käännösvirhe.

      Mutta niihin sääntöihin, johon voidaan lukea pedofilia, sehän oli vielä -70 luvulla isille kerskauksen aihe.

      Miten parta, ennen oli säännöt, onko nyt? Missään seurakunnassa ei ole teidänlaistaan tuuliviiri meininkiä, joten pieleen meni.

      Ei yksin SRK kanna tuota rasitetta, jossa on hyvää toinen puoli, mutta toinen puoli tuppaa olemaan raja sekä valta.

      Lahkot ei pelasta, vaan Usko Jeesukseen luvattuna messiaana sekä kasteessa Häneen; 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus

      1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus

      Taas siitä taivaasta. Olet melko asiantuntematon; Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

      • Anonyymi

        Paitsi minä


      • Anonyymi

        Kuinka itse pilkkaaja on paljon vailla rauhaton.


    • Anonyymi

      Tämä on järjestys Raamatun mukaan.

      Apt 10:43. Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta.

      44. Kun Pietari vielä näitä puhui, tuli Pyhä Henki kaikkien päälle, jotka puheen kuulivat.

      45. Ja kaikki ne uskovaiset, jotka olivat ympärileikatut ja olivat tulleet Pietarin mukana, hämmästyivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin pakanoihinkin,

      46. sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä ja ylistävän Jumalaa. Silloin Pietari vastasi:

      47. Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niinkuin mekin?



      Kun ihminen kääntyy ja saa synnit anteeksi Pyhä Henki vuodatetaan häneen. Sellaiselle kuuluu kaste.

      Tämä järjestys on myös Pietarin helluntaisaarnassa. Voin selittää jos et sitä itse näe 😊

      • Pelkkä kääntyminen ei riitä; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Miksi vieroksut yhtä ihmisen saamaa käskyä aina.

        Itsekin kirjoitit; 46. sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä ja ylistävän Jumalaa. Silloin Pietari vastasi.
        47. Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niinkuin mekin?

        Onko Sinut kastettu.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Pelkkä kääntyminen ei riitä; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Miksi vieroksut yhtä ihmisen saamaa käskyä aina.

        Itsekin kirjoitit; 46. sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä ja ylistävän Jumalaa. Silloin Pietari vastasi.
        47. Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niinkuin mekin?

        Onko Sinut kastettu.

        Ei tietenkään sellainen joka hylkää kasteen voi olla Jeesuksen oma. Kuka sellaista luulee?

        Luulin että kiista on siitä missä yhteydessä PH vuodatetaan ihmiseen ja luulin (ehkä virheellisesti) että sinun mukaan se tapahtuu kasteessa.
        Siksi näytin kohdan joka tyrmää sellaiset mielikuvitukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään sellainen joka hylkää kasteen voi olla Jeesuksen oma. Kuka sellaista luulee?

        Luulin että kiista on siitä missä yhteydessä PH vuodatetaan ihmiseen ja luulin (ehkä virheellisesti) että sinun mukaan se tapahtuu kasteessa.
        Siksi näytin kohdan joka tyrmää sellaiset mielikuvitukset.

        Ei ole minun mukaan, vaan Raamatun mukaan.

        Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Samalla saat uupuvan Jumalan Pyhän Hengen.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Ei ole minun mukaan, vaan Raamatun mukaan.

        Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Samalla saat uupuvan Jumalan Pyhän Hengen.

        No arvasin. 😊

        Kääntymisessä saa Pyhän Hengen lahjan. Niin sai Korneliuksen "seuroissa" olleet, niin sai myös ristin ryöväri ja myös ne "jotka ottivat vastaa" Pietarin sanoman Helluntaisaarnassa. Ne kastettiin.

        Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste

        Joku käännös sanoo sen vielä selvemmin.
        Tehkää parannus ja .....

        Parantumisen yhteydessä saa Pyhän Hengen lahjan. Miten se voi olla sinulta salattu, vaikka olet (muka) uudestisyntynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No arvasin. 😊

        Kääntymisessä saa Pyhän Hengen lahjan. Niin sai Korneliuksen "seuroissa" olleet, niin sai myös ristin ryöväri ja myös ne "jotka ottivat vastaa" Pietarin sanoman Helluntaisaarnassa. Ne kastettiin.

        Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste

        Joku käännös sanoo sen vielä selvemmin.
        Tehkää parannus ja .....

        Parantumisen yhteydessä saa Pyhän Hengen lahjan. Miten se voi olla sinulta salattu, vaikka olet (muka) uudestisyntynyt?

        Hienoa nöyrtymistä, mutta miksi ensin myönnät, että kasteessa saa Pyhän Hengen, mutta lopussa puhut "joku käännös", joten katso alkukirjoista.

        Kaste on juuri se parannus, jossa ihminen upotetaan ja pestään entinen ruumis puhtaaksi, joka on Hengen vaatimus, ei Hän tule ihmiseen asumaan, joka on saastaien, ilman Jeesuksen asettamaa puhdistus- menetelmää.

        Siksi kirjoitetaan, 1. Piet. 3:21 TUON ESIKUVAN MUKAAN PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,

        Parannuksen teon määrite on käännöksessä - 38 esillä hieman yli 10 kertaa, mutta -92 käännöksessä vain 3 kertaa, josta Ilmestyksen lisäksi vain kerran, miltä tuntuu; Ilm. 3:19

        Jokaista, jota rakastan, minä nuhtelen ja kuritan. Tee siis parannus, luovu penseydestäsi!,

        Sitten, Jeesus salaa omiltaan mitään, joka jälkimatka sinun tulee kiriä kiinni, ennekuin pelastut, ja se ei ole muka.

        Laitan alkuteksti Ilm 3; 19 Niitä, joita minä rakastan, minä nuhtelen ja minä kuritan, ja minä näen vaivaa. Sen tähden, tee parannus!

        Joten ei muutoksia tee parannus, äläkä aliarvioi uudestisyntymistä, jos olet ilman sitä, rannalle jäät; Joh 3;5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan

        Siinä miettimistä, mutta muista se, että mistä erotat, kenellä Henki, kenellä ei; Pyhä Henki antaa erityisiä kykyjä uskovalle, jotta tämä voisi auttaa seurakuntaa toteuttamaan jumalallisen tehtävänsä. Henki jakaa lahjoja jokaiselle uskovalle seurakunnan rakentamiseksi. Herran työn tarpeet ratkaisevat, mitä Henki jakaa ja kenelle. Kaikki eivät saa samoja lahjoja. Paavali sanoi, että Henki antaa yhdelle kyvyn jakaa viisautta, toiselle kyvyn jakaa tietoa, toiselle uskon voiman, toiselle parantamisen lahjan, joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa henget toisistaan, joku kielillä puhumisen lahjan, joku taas ­kyvyn tulkita tällaista puhetta (1. Kor. 12:8–10). ”Kaiken tämän saa aikaan yksi ja sama Henki, joka jakaa kullekin omat lahjansa niin kuin tahtoo.” (1. Kor. 12:11.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No arvasin. 😊

        Kääntymisessä saa Pyhän Hengen lahjan. Niin sai Korneliuksen "seuroissa" olleet, niin sai myös ristin ryöväri ja myös ne "jotka ottivat vastaa" Pietarin sanoman Helluntaisaarnassa. Ne kastettiin.

        Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste

        Joku käännös sanoo sen vielä selvemmin.
        Tehkää parannus ja .....

        Parantumisen yhteydessä saa Pyhän Hengen lahjan. Miten se voi olla sinulta salattu, vaikka olet (muka) uudestisyntynyt?

        Kääntyminen on AINA ihmisen oma ratkaisu.
        Pyhällä Hengellä ei ole mitään sidota ihmiseen, ennen Hänen kastetaan.

        Toistan; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Jos sinä löydät Raamatusta tukea menetelmällesi, laita se näkyviin.

        Missään ei mainita sitä, että Gunnelikseen kotona oli ollut seurat, eihän siitä mainitse koko Raamattukaan sanaakaan, se on pakanallinen tapahtuma.

        Seillähän kävi, kuten kirjoitit ja Jeesuskin opettaa; Kääntykää ja ottakaa kaste, ja koko

        Pietari otti seillä esille mielenkiintoisen asian, Apt n 10; 40 mutta Jumala herätti hänet kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä --
        41 EI KAIKELLE KANSALLE, VAAN TODISTAJILLEEN, jotka Jumala oli ennalta valinnut, meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen kun hän oli noussut kuolleista.
        ( Tämähän on hieman ristiriitaista lestadiolaisten osalta," hehän ovat Jumalan lapsia" (muka) Heitä ei ollut yhtään paikalla, mutta meitä kansan jäseniä oli muutama, ja jopa Gornelius joka oli Roomalainen.
        42 Hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että juuri hänet Jumala on asettanut elävien ja kuolleiden tuomariksi.

        Jatkan vielä tuosta ideologiastanne, tehän saarnaatte, että "Jumala tuomitsee", Jumala ei tuomitse ketään, vaan on antanut kaiken vallan Pojalleen.

        Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,

        Jos jatkamme siitä, Apt 10;stä; 46 he kuulivat, kuinka nämä puhuivat kielillä ja ylistivät Jumalan suuruutta. Silloin Pietari sanoi:
        47 "Kuka voi estää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niin kuin mekin?"
        48 Hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimeen. He pyysivät sitten häntä jäämään sinne vielä muutamaksi päiväksi.

        Miten teillä kokouksissanne, kun Joku tekee parannuksen, ottaako Hän kasteen, ja saatte nauttia Hänen Hengen sisällöstä?

        Siinähän kävi sellainen erikoisuus, että ennen ei olut kastettu pakanoita ja hebrealaisia yhtä aikaa, joka kertoo sen, että se kuuluu myös parannuksen (löytää Jeesus) pakanoidenkin osalta.

        Olen kastanut muutama eri seurakunnista, sekä kaksi entistä lestadiolaista.

        Hienoa, että olet kiinnostunut?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kääntyminen on AINA ihmisen oma ratkaisu.
        Pyhällä Hengellä ei ole mitään sidota ihmiseen, ennen Hänen kastetaan.

        Toistan; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Jos sinä löydät Raamatusta tukea menetelmällesi, laita se näkyviin.

        Missään ei mainita sitä, että Gunnelikseen kotona oli ollut seurat, eihän siitä mainitse koko Raamattukaan sanaakaan, se on pakanallinen tapahtuma.

        Seillähän kävi, kuten kirjoitit ja Jeesuskin opettaa; Kääntykää ja ottakaa kaste, ja koko

        Pietari otti seillä esille mielenkiintoisen asian, Apt n 10; 40 mutta Jumala herätti hänet kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä --
        41 EI KAIKELLE KANSALLE, VAAN TODISTAJILLEEN, jotka Jumala oli ennalta valinnut, meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen kun hän oli noussut kuolleista.
        ( Tämähän on hieman ristiriitaista lestadiolaisten osalta," hehän ovat Jumalan lapsia" (muka) Heitä ei ollut yhtään paikalla, mutta meitä kansan jäseniä oli muutama, ja jopa Gornelius joka oli Roomalainen.
        42 Hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että juuri hänet Jumala on asettanut elävien ja kuolleiden tuomariksi.

        Jatkan vielä tuosta ideologiastanne, tehän saarnaatte, että "Jumala tuomitsee", Jumala ei tuomitse ketään, vaan on antanut kaiken vallan Pojalleen.

        Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,

        Jos jatkamme siitä, Apt 10;stä; 46 he kuulivat, kuinka nämä puhuivat kielillä ja ylistivät Jumalan suuruutta. Silloin Pietari sanoi:
        47 "Kuka voi estää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niin kuin mekin?"
        48 Hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimeen. He pyysivät sitten häntä jäämään sinne vielä muutamaksi päiväksi.

        Miten teillä kokouksissanne, kun Joku tekee parannuksen, ottaako Hän kasteen, ja saatte nauttia Hänen Hengen sisällöstä?

        Siinähän kävi sellainen erikoisuus, että ennen ei olut kastettu pakanoita ja hebrealaisia yhtä aikaa, joka kertoo sen, että se kuuluu myös parannuksen (löytää Jeesus) pakanoidenkin osalta.

        Olen kastanut muutama eri seurakunnista, sekä kaksi entistä lestadiolaista.

        Hienoa, että olet kiinnostunut?

        Ei Raamatuusa ole sellaista että vasta kasteessa saisi PH.

        Etkö osaa lukea?

        44. Kun Pietari vielä näitä puhui, tuli Pyhä Henki kaikkien päälle, jotka puheen kuulivat.
        45. Ja kaikki ne uskovaiset, jotka olivat ympärileikatut ja olivat tulleet Pietarin mukana, hämmästyivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin pakanoihinkin,
        46. sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä ja ylistävän Jumalaa. Silloin Pietari vastasi:
        47. Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niinkuin mekin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Raamatuusa ole sellaista että vasta kasteessa saisi PH.

        Etkö osaa lukea?

        44. Kun Pietari vielä näitä puhui, tuli Pyhä Henki kaikkien päälle, jotka puheen kuulivat.
        45. Ja kaikki ne uskovaiset, jotka olivat ympärileikatut ja olivat tulleet Pietarin mukana, hämmästyivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin pakanoihinkin,
        46. sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä ja ylistävän Jumalaa. Silloin Pietari vastasi:
        47. Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niinkuin mekin?

        Eikö?

        Lueppä se -92; 45 Kaikki Pietarin mukana tulleet juutalaiset uskonveljet ihmettelivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin myös pakanoihin;

        Tässä Jumala Hengen lähettäjä käski Hengen heihin, koska se oli juhla päivä, jossa ensimmäinen pakana sai Pyhän Hengen.

        Hämmästys ja tuli meri kansakuntien päälle.

        45 Ja he hämmästyivät, ja ne ympärileikatut veljet ihmettelivät näitä, jotka tulivat hänen kanssaan, että se pyhyyden hengen lahja vuodatettiin kansakuntienkin ylle.

        Missä sinä sait Hengen, vai onko sitä laisinkaan sinussa?

        Muista vastatessa Hengen pilkka on akuutti väärässä vastuksessa..


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Eikö?

        Lueppä se -92; 45 Kaikki Pietarin mukana tulleet juutalaiset uskonveljet ihmettelivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin myös pakanoihin;

        Tässä Jumala Hengen lähettäjä käski Hengen heihin, koska se oli juhla päivä, jossa ensimmäinen pakana sai Pyhän Hengen.

        Hämmästys ja tuli meri kansakuntien päälle.

        45 Ja he hämmästyivät, ja ne ympärileikatut veljet ihmettelivät näitä, jotka tulivat hänen kanssaan, että se pyhyyden hengen lahja vuodatettiin kansakuntienkin ylle.

        Missä sinä sait Hengen, vai onko sitä laisinkaan sinussa?

        Muista vastatessa Hengen pilkka on akuutti väärässä vastuksessa..

        Ajattelet siis asian jotenkin näin: koska oli kyse ensimmäisistä pakanoista niin Jumala poikkesi normaalikäytännöstä ja käski pakanoihin hengen jo ennen kastetta. Tämä merkiksi että Pietari ja muut ymmärtäisivät kastaa pakanat.

        Sinänsä hyvä hätäratkaisu tuo tulkinta, mutta siihen ei ole tarvetta eikä mahdollisuuttakaan jos haluaa pysyä Raamatun ilmoituksessa asiasta.

        Nimittäin uskon kautta kuulijat saivat syntinsä anteeksi Jeesuksen nimen voimasta (Pietari saarnasi Jeesuksen nimeen ja Jeesuksen käskystä )

        Tässä -92 mukaan uskoontulo ja Pyhän Hengen saaminen.

        Apt 10:42 Hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että juuri hänet Jumala on asettanut elävien ja kuolleiden tuomariksi. 43Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa hänen nimensä voimasta syntinsä anteeksi.»
        44Pietarin vielä puhuessa laskeutui Pyhä Henki kaikkiin, jotka olivat hänen sanojaan kuulemassa.

        Kuulijat "tekivät parannuksen". (katuivat syntejään ja turvasivat uskolla anteeksiantamuksen lupaukseen).

        Sellaiselle kuuluu kaste. Jos ihminen hylkää kasteen hän menettää myös uskon ja Pyhän Hengen lahjan.. tämä ei tarkoita että Henki saadaan kasteessa kuten halusit ymmärtää sanani. Jos niin olisi niin ristin ryövärille olisi käynyt huonosti.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Eikö?

        Lueppä se -92; 45 Kaikki Pietarin mukana tulleet juutalaiset uskonveljet ihmettelivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin myös pakanoihin;

        Tässä Jumala Hengen lähettäjä käski Hengen heihin, koska se oli juhla päivä, jossa ensimmäinen pakana sai Pyhän Hengen.

        Hämmästys ja tuli meri kansakuntien päälle.

        45 Ja he hämmästyivät, ja ne ympärileikatut veljet ihmettelivät näitä, jotka tulivat hänen kanssaan, että se pyhyyden hengen lahja vuodatettiin kansakuntienkin ylle.

        Missä sinä sait Hengen, vai onko sitä laisinkaan sinussa?

        Muista vastatessa Hengen pilkka on akuutti väärässä vastuksessa..

        Hengen pilkka on Jeesuksen haukkumista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No arvasin. 😊

        Kääntymisessä saa Pyhän Hengen lahjan. Niin sai Korneliuksen "seuroissa" olleet, niin sai myös ristin ryöväri ja myös ne "jotka ottivat vastaa" Pietarin sanoman Helluntaisaarnassa. Ne kastettiin.

        Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste

        Joku käännös sanoo sen vielä selvemmin.
        Tehkää parannus ja .....

        Parantumisen yhteydessä saa Pyhän Hengen lahjan. Miten se voi olla sinulta salattu, vaikka olet (muka) uudestisyntynyt?

        Jokainen joka tunnustaa Kristuksen Jumalan pojaksi on henki mutta kuka kieltää sen on antikristus eikä ole jumalaa eikä Jeesusta vaan saatana lestadiolaisella ei ole Jeesusta jos se kieltää tämän tosiasian vaan syntiä ja saatana eikä jumalaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen joka tunnustaa Kristuksen Jumalan pojaksi on henki mutta kuka kieltää sen on antikristus eikä ole jumalaa eikä Jeesusta vaan saatana lestadiolaisella ei ole Jeesusta jos se kieltää tämän tosiasian vaan syntiä ja saatana eikä jumalaakaan

        Väärä henki joka opettaa väärin


    • Anonyymi

      Sitten tuo että Pyhän Hengen armoneuvot on "tuuliviiri meininkiä".

      Hebr 10:24. ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;

      25. älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.


      Mitä luulette. Jos 1800 luvulla jollakin kristityllä olisi ollut sateenkaarilippu, olisiko PH ja uskoivaiset neuvoneet häntä?

      Ei varmaan, mutta miten tänään.

      • Anonyymi

        Ajat on muuttuneet 1800 luvulta, vai oletko sitä mieltä, ettei naiset voi äänestää ja olla esim. Lääkäreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajat on muuttuneet 1800 luvulta, vai oletko sitä mieltä, ettei naiset voi äänestää ja olla esim. Lääkäreitä.

        Tarkotatko valkotakkista hoitsua punanen risti hatussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotatko valkotakkista hoitsua punanen risti hatussa?

        Vai ihan tuliterää autoa joka on metsämökin miinalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ihan tuliterää autoa joka on metsämökin miinalla?

        Vai vuoren peikkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotatko valkotakkista hoitsua punanen risti hatussa?

        Huomasin ettei punainen risti auta joten tyydyin kultaiseen ristiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin ettei punainen risti auta joten tyydyin kultaiseen ristiin

        Tietysti jos se on Hitlerin henkilääkäri se pelastaa kaikki juutalaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti jos se on Hitlerin henkilääkäri se pelastaa kaikki juutalaiset

        Ainut lääkäri joka kelpaa Jeesukselle operoi puukolla ruualla ja musiikilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut lääkäri joka kelpaa Jeesukselle operoi puukolla ruualla ja musiikilla

        Soittaa huilua kun haluaa levätä kun hammas on kipeä antaa ruokaa sudet tappaa puukolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaa huilua kun haluaa levätä kun hammas on kipeä antaa ruokaa sudet tappaa puukolla

        Siis rentoutua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis rentoutua

        Siis ruoka juoma lepo muu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajat on muuttuneet 1800 luvulta, vai oletko sitä mieltä, ettei naiset voi äänestää ja olla esim. Lääkäreitä.

        Mistä on tietosi, ettei nainen voi toimia lääkärinä?

        Ajat ovat muuttuneet, kuten lestadiolaiset koko parta, mutta Jeesuksen Sana pysyy aina.


    • Anonyymi

      Se lienee monille törkeää, noin yleensä, se ettäpääsee perille ,asia kuin toinen.

      • Mikä on "perille asti", olisi hyvä tietää.


    • Anonyymi

      Haluaako vl-ihmiset elää vielä 1800 luvulla

    • Anonyymi

      Ihmisoikeuksista on taisteltu paljon, tänä päivänä homous hyväksytään normaalina asiana. Miettikää kuinka paljon ihmisoikeudet ovat muuttuneet 1800 luvulta.

    • Anonyymi

      Mikä opetus? Sekö, joka muuttuu koko ajan.

      • Anonyymi

        Antikristus opettaa ja sitä opetetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikristus opettaa ja sitä opetetaan

        Sillä ei ole henkeä mutta kiitos sana jollekin toiselle kuin apinalle pelastaa kiitos on myrkkyä koska se sisältää kaiken pahan kun sen sanoo myönteisesti toiselle se haukkuu sen lyttyyn


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe