Miten itse jakselet?

Anonyymi-ap

Tekis mieli laittaa sulle viestiä irl, mutta en voi, en ainakaan tähän aikaan. Tainnut olla viimeaikoina vähän rankkaa? Toivon sydämeni pohjasta että ainakin sulla olisi kaikki hyvin kun ilmeisesti sun kaiffareilla ei oikeen mee.. Ja toivottavasti olisin tässä asiassa väärässä. Tekee niin pahaa kun ei asioille oikein mitään voi. Oot vaan yks harvoista ihmisistä keneen luotan ja mun tekis mieli halata sua kun jaksat kantaa harteillas niin paljon. Et arvaakkaan kuinka tärkeä mulle olet ja toivon et niillä sun kaiffareillakin asiat järjestyy niin ei tarvis huolestua että jäisit yksin. Mun oli pakko purkaa tähän ku muuten mun pää räjähtäis huolesta. Ootan kun on sopivampi ajankohta ottaa yhteyttä irl. Toivottavasti sentään sait nukuttua yöllä.

32

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi viesti? Soita niin saat kulla suoran henkilöltä onko sinulla mitän saumaa hänen elämä?Jos ei vastaa puheluusi kertoo sinä et kiinnosta HÄNTÄ!Vai pelkäätkö juuri sitä et kiinosta häntä ja se totuus iskee kasvoihisi elät ihan omassa kuplassasi.

      • Anonyymi

        Sun tapa ilmaista itseäsi ei ole edes miehen eli aloittajan provoilun kanssa missään suhteessa ja todellakin elät kuplassa


    • Anonyymi

      Kirjoitan tähän kun oli niin mukavan lämminhenkinen viesti ja tarve avautua. Oon tehnyt omaan terveyteeni liittyen havainnon joka voi olla vakavaa. Kun mietin et jos kuolen mun läpi meni onnen tunne. Mulla on ollut niin raskas ja surkea elämä et jotenkin helpottavaa jos kuolisin vaikka en itsetuhoinen oo ollutkaan. Ei oo tarkoitus huolestuttaa lisää koska oon vaan yksi anonyymi palstalla ja tuntui mukavalta ajatus et olis joku joka huolehtisi mun hyvinvoinnista kun oon aina se joka huolehtii ja kantaa muiden murheet.

      • Anonyymi

        Lämminhenkinen viesti. Opettele kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämminhenkinen viesti. Opettele kirjoittamaan.

        Opettele sinä ymmärtämään.


    • Anonyymi

      En laita enää viestejä.
      Ethän sä edes lue niitä.

    • Anonyymi

      Valitettavasti mulla ei mene hyvin. Terapia alkaa ens viikolla ja unilääkettä iltaisin. Haluasin edelleen palata elämääsi ja jakaa murheesi, myös ne tunteet, että haluat pois.

      • Anonyymi

        Ikävä kuulla, mutta kiva kun olet varannut ajan terapiaan.


    • Anonyymi

      Moikka ätmibestikseni, laitoin kaikki kaiffarit vaihtoon olivat ihan *naalista

      • Anonyymi

        Kerro millainen on lempi ätmiksesi.


    • Anonyymi

      Ikävää kun jotkut täällä katkeroituu joidenkin kirjoituksista. Tunnen ko.henkilön irl ja otan häneen kyllä yhteyden (meillä on jo yhteys) eikä tarvitse miettiä vastaako vai ei > kyllä vastaa on aina vastannut.

    • Anonyymi

      Onko päiviä enää?

    • Anonyymi

      Viimeaikoina vai? Siitä saakka kun koulut lapsena alkoivat tähän päivään saakka.

    • Anonyymi

      Vähän rankkaa ollut kyllä. Onneksi on saanut läheisten kanssa viettää aikaa, niin ei ole ihan koko ajan tarvinnut täällä päivystää. Tosin liikaa tämän palstan seuraamiseen menee aikaa. Kunpa asiat järjestyisi ja voisi lopettaa tämän sekoilun. Olisi tarve puhua asiat halki kahden ihmisen kanssa.

      • Anonyymi

        Liittyykö nuo halki puhuttavat asiat palstaan (kin) ?
        Sama juttu täällä että ois tarve samaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö nuo halki puhuttavat asiat palstaan (kin) ?
        Sama juttu täällä että ois tarve samaan.

        Toisen kanssa liittyy palstaankin.


      • Kahden? Onko kaivattuja siis kaksi, vai miten? 🤔

        🐻


      • Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

        Kahden? Onko kaivattuja siis kaksi, vai miten? 🤔

        🐻

        Ei ole kahta kaivattua. Erään toisen kanssa täällä vain riitelen ja asiat pitäisi selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kahta kaivattua. Erään toisen kanssa täällä vain riitelen ja asiat pitäisi selvittää.

        Minkä ihmeen takia sinä täällä riitelet kenenkään kanssa, kun ilmeisesti sinulla on läheisiäkin, joiden kanssa viettää aikaa? Keskittyisitte niihin tärkeimpiin, kun kerran voitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kahta kaivattua. Erään toisen kanssa täällä vain riitelen ja asiat pitäisi selvittää.

        Keiden kanssa haluat keskustella? Auttaisi asiaa kun kertoisit.


    • Anonyymi

      Tää on kyllä omituinen juttu. Toisaalta välittävän oloinen, mutta siltikin veetuilua jollain tapaa huokuu.
      Jos ei veetuilua niin jotain tässä on mikä ei ole ihan just noin miten antaa ymmärtää.
      Itse sanoisin aapeelle, tai hänelle joka löytäisi tästä samaa kuin itsekin, että kun on numero annettu se tarkoittaa että oli mitä tahansa niin ihan mihin aikaan vaan yhteys on avoinna.
      Ei tule sopivampaa ajankohtaa kuin nyt.

    • Anonyymi

      Jaksamisiini vaikuttaa aika paljon mm. se kuinka merkittäväksi koen itseni muiden elämässä. Lähettäkää tosiaan joskus niitä viestejä niille, joista välitätte. Ne pienetkin viestit voi merkata paljon enemmän kuin edes ymmärrätte.

    • Anonyymi

      Pääsääntöisesti ihminen joka haluaa ottaa yhteyttä ottaa yhteyttä siihen ihmiseen... parempi aika tietenkin ottaa yhteyttä päiväsaikaan mut aika kauan saa odottaa jos aina pitää odottaa täysin sopivaa ajankohtaa, sellaista ei ole eikä tule.

    • Anonyymi

      Laita nyt sitä viestiä.sitten ole se ihana rohkea nainen

    • Anonyymi

      Outo juttu, nuo aikataulut käy täsmälleen yksiin sen kanssa milloin olit myös somessa.. siis jos olisit hän ketä ajattelen. Mulla ei ole mitään hätää, mutta jos haluat kannustaa ja vahvistaa tukesi, tee se samalla tavalla koskettamalla kuin kahdesti aiemminkin. Voidaan sitten myös jutella paremmin.

      • Anonyymi

        Älä tee tuollaisia aikatauluoletuksia. Kauniaisissa se mies tappoi vanhan ystävänsä sillä perusteella, että tämä oli wa:ssa yhtäaikaa paikalla kuin hänen tyttöystävänsä. Selvä suhteen merkki. Todella typerää tuollaiset päättelyt. Ihmiset on somessa usein jos siellä viihtyy. sivusta


    • Anonyymi

      Mikä oikeus sinullakin on kirjoittaa toisen ihmisen ongelmista tänne? Todella ajattelematonta ja itsekästä. Mitään tekemistä tunteiden kanssa...

    • Anonyymi

      Kiva et olet jostskusta huolissas mu oletko edes varma onko hän ansainnut sun huolta usein jos kun elämä menee vituiksi siitä harvemmin voi syyttää ketään muuta kun itseään toki voi kavereiden myötävaikutuksella olla osuutta asiaan mu pitikö olla niin hölmö et kuunteli kavereitaan eikä uskonu itseensä

    • Anonyymi

      Mulla on jotain terveysongelmaa. Olen selvitellyt lekurissa, mutta sille ei oikein voi tehdä mitään. Ostin paastojuomaa ja syön yksinkertaisemmin. Aina on ollut näitä terveellisemmän elämän kausia. Olen vähän tuskastunut, kun joudun yksin puurtamaan eikä ole apujoukkoja. Täytyisi varmaan tuota yläpäätäkin käydä hoidattamassa jossain. Tässä on ollut kaikkea surua ja ikäviä asioita tapahtunut.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      29
      2168
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      122
      1461
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      214
      750
    10. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    Aihe