Miten saan mtv kanavat näkymään Samsungin älytelevisiossa netin kautta ?
Areena näkyy , mutta ei mtv : n kanavat .
Sanoo , että pitää päivittää selain .
Mistä minä sen päivitän , älytelevisiosta vai älypuhelimestani ?
Käytän puhelintani modeemina yhteydessä älytelevisioon .
Onkohan VPN syynä tähän ?
Minulla on Freedomin sisällä VPN , sen asetuksista pitäisi tietää se sovellus mistä VPN otetaan pois .
Vai missä se ongelma on ?
Älytelevision mtv :n kanavat
Anonyymi-ap
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Asenna Katsomo sovellus.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18250392
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Asenna MTV Katsomo tv:n omasta sovelluskaupasta.
Avaa Katsomo sovellus asennuksen jälkeen.
Kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi tai rekisteröidy käyttäjäksi.
Ns. Live kanavat pitäisi löytyä ja näkyä Kanavat-osiosta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun523779Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182807Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6422460Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202107KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar872081Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441781- 221723
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431665Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281486