Tårar är bara vatten

Anonyymi-ap

opastaa Duolingo ja vuodatan taas yhden,
mutta minulle kyyneleet eivät ole vain vettä,
ne ovat onnen hetket jotka vietin kanssasi
ja myös tulevat jotka jäivät elämättä,
siksi kyyneleistäni ei tule loppua 😢

-J-

2

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkkä J ei riitä vissiin. Pitäisikö sun jutella hänelle oikeesti eikä vaan vuodattaa?

• Anonyymi

Itse en ymmärrä näitä palstajättämisiä ollenkaan. Tunteiden purkamisen ymmärrän ja siihen kannustan aina. Mielestäni on kuitenkin epäreilua olettaa asioita ja kuvitella kirjoittajia joksikin henkilöksi, kun kuka vaan voi tekeytyä toiseksi. Tsemppiä ap. En oleta, että tekstisi koskee minua, mutta otan vain yleisesti kantaa, kun tällaisia tuppaa olemaan täällä monesti.

🍰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liperi pääsi otsikoihin

Murha (?) Liperin Onttolassa. Lukekaa itse, jos osaatte. https://yle.fi/a/74-20076779
      Liperi
      76
      4009
    2. Halpa on lapsen henki

"POHJOIS-KARJALAN käräjäoikeus on antanut torstaina tuomionsa 4-vuotiaan lapsen kuolemaa koskevasta tapauksesta. Sebast
      Joensuu
      211
      3553
    3. Perhe surma

Taas tapahtui surma. 37v mies murhasi vaimonsa. Heidän lapset 6 ja 8v eivät olleet teon sattuessa paikalla. Tätä se mata
      Joensuu
      107
      2544
    4. Oho! Pernilla Böckerman ja Riikka-äiti saivat kesämökille öky-yllätyksen -Katso ennen-jälkeen kuvat!

Oho, aikamoinen öky-yllätys! Kyllä kelpaisi tämä. Tuo mökkiin aivan uutta ilmettä, käytännöllisyyttä ja rentoutumistilaa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1688
    5. Farmi Suomi: Miina Äkkijyrkkä, 74, murisee ärräpäitä "Perkele, minä olen ammattilainen, minua ei..."

Tätä odottaessa! Kuvanveistäjä ja kansainvälisesti tunnettu taiteilija Miina Äkkijyrkkä on Farmilla varmasti aikamoinen
      Tv-sarjat
      23
      1243
    6. Tämä on sinulle

Toivottavasti ajatukseni kantaa perille - Välitän, todellakin välitän🙏💔
      Ikävä
      53
      1137
    7. Onko sulla tiedossa, että

Tykkääkö se sinun kaivattu sinusta takaisin?
      Ikävä
      79
      1075
    8. Miksi Suomen ongelmat alkoivat Natojäsenyyden myötä?

Miksi Suomen ongelmat alkoivat Natojäsenyyden myötä? Mitä mieltä olette?
      NATO
      273
      779
    9. Paha mies saatu kuulemma satimeen Suomussalmella

Paha mies saatu kuulemma satimeen Suomussalmella. Tämmöstä voipi tapahtua, vieläpä jopa nykyaikana. Poliisi sano, että
      Suomussalmi
      10
      762
    10. Huomasin erään asian juuri.

Sepäs ei sitten enää selittelyjä kaipaakaan. Kiitos, kun estit. Asia on harvinaisen selvä.
      Ikävä
      82
      756
    Aihe