Kuvailen tähän nyt mistä tykkään

Anonyymi-ap

Tykkään sun hymystä, tunteellisuudesta , lähinnä herkkyydestä, soittotaidoista. Tykkään katsella sun jammailua. Eniten tykkään sun asenteesta ja suoraselkäisyydestä. Sun rehellisyydestä tykkäsin mutta et taida olla sitä kuitenkaan. Mikä sai sinut muttamaan mielipiteesi minusta? Ennen osoitit olevasi kiinnostunut, nyt se on loppunut kuin seinään. Huomasitko etten ollutkaan ihan sellainen kuin kuvittelit. Kuvittelinko liikaa? Jos vain uskaltaisin sinulle paljastaa että tykkään sinusta, miten suhtautuisit siihen?

57

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhuit siihen malliin miehestäsi, että arvelin ettei mulla olisi mahdollisuuksia. Ja se "ei sua kukaan tule kotoa hakemaan" iski myös aika kovaa. Jos sä sanoisit mulle tykkääväsi, niin 100% varmuudella olisin sun.

      • Anonyymi

        Kai se pitäisi uskaltaa elää..


      • Anonyymi

        Toiset oikeasti mies lukee näitä sun aloituksia ja kommenteja itsellesi ku jatkokertomista- on sullakin joku funktio he heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset oikeasti mies lukee näitä sun aloituksia ja kommenteja itsellesi ku jatkokertomista- on sullakin joku funktio he heh

        Ja kaikista hulluin yrittää kehitellä aina uuden jannun ku ottaa pannuu


    • Anonyymi

      Mä tykkään sun ajatusmaailmasta, siitä miten paljon tiedät tunnepuolen asioista ja osaat niistä kertoa, äänestä, silmistä, hymystä, naisellisuudesta, herkkyydestä, kasvoista ja vartalosta. Olet inspiroivaa seuraa, enkä haluaisi sinusta luopua vaikket meille syvempää suhdetta haluaisikaan.

      • Anonyymi

        Selvästi et tiedä mitä haluan, ja se mun pitää sulle kertoa jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi et tiedä mitä haluan, ja se mun pitää sulle kertoa jossain vaiheessa.

        Mikset kerro tähän nyt? Virallisestihan olen vain joku tyyppi netissä 😄 Kaiken voi kieltää irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kerro tähän nyt? Virallisestihan olen vain joku tyyppi netissä 😄 Kaiken voi kieltää irl.

        🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kerro tähän nyt? Virallisestihan olen vain joku tyyppi netissä 😄 Kaiken voi kieltää irl.

        Nimenomaan jollekin tyypille tai useammalle netissä ei niitä kerrota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

        Vähän on surullista punaliputtaa tämän äijän yksinpuhelemista, kai sen ny näkee terveempi


      • Anonyymi

        Joo, erittäin innostavasti osaat mies kertoa kasvoista ja vartalosta- joku narsissi itkee verta varmaan siitäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, erittäin innostavasti osaat mies kertoa kasvoista ja vartalosta- joku narsissi itkee verta varmaan siitäkin

        Se on mallista väristä ym riippumatta just näin, koska kukkuu kukkuu😬


    • Anonyymi

      Lähdetään tästä näin aluksi: Ai rehellisyydestä tykkäsit, mikähän mun rehellisyydessä on muuttunut ?

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat? En ole väittänyt, että sun rehellisyytesi olisi muuttunut. Tein vain muualta sellaisia tulkintoja, että kaipuu olisi siirtynyt erääseen toiseen.


      • Anonyymi

        Siis jos mun rehellisyyttä epäilet, niin miksi uskoisit mitään, mitä sanoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? En ole väittänyt, että sun rehellisyytesi olisi muuttunut. Tein vain muualta sellaisia tulkintoja, että kaipuu olisi siirtynyt erääseen toiseen.

        Elämä tule sivusta huutelemaan - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos mun rehellisyyttä epäilet, niin miksi uskoisit mitään, mitä sanoisin.

        En epäile sun rehellisyyttäsi.


      • Anonyymi

        Mulla on sellainen olo ettei sinuun voi täysin luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sellainen olo ettei sinuun voi täysin luottaa.

        Mistä sellainen olo on tullut? En ole sulle koskaan valehdellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? En ole väittänyt, että sun rehellisyytesi olisi muuttunut. Tein vain muualta sellaisia tulkintoja, että kaipuu olisi siirtynyt erääseen toiseen.

        No ymmärsin sen näin, etten taida nyt sitten ollakaan niin rehellinen..
        Mistä ihmeen muualta sellaisia tulkintoja olet voinut tehdä ?
        Kuka se eräs toinen on, kerrohan nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ymmärsin sen näin, etten taida nyt sitten ollakaan niin rehellinen..
        Mistä ihmeen muualta sellaisia tulkintoja olet voinut tehdä ?
        Kuka se eräs toinen on, kerrohan nyt.

        Muista keskusteluista poimittua. Epäilen, että mies, jonka nimi alkaa samoilla kirjaimilla kuin munkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sellainen olo on tullut? En ole sulle koskaan valehdellut.

        Jatkan tähän mihin vastasin aiemmin, et ole kai valehdellut, mulla on vain sellainen tunne. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan tähän mihin vastasin aiemmin, et ole kai valehdellut, mulla on vain sellainen tunne. -ap

        Voisko tätä keskustelua jatkaa Whatsappissa? Tietäis jos mua troolataan tässä.


      • Anonyymi

        Ei osunut 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osunut 😅

        Tässä vaiheessa rakkausnovellia tulee kohta: "sitten heräsin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vaiheessa rakkausnovellia tulee kohta: "sitten heräsin"

        Näinpä 😀


      • Anonyymi

        Niin ne kaikki aina aluksi diggaa rehellisyydestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä tule sivusta huutelemaan - ap

        Ei näihin sun feikkidialogeihin mies ainakaan selväjärkiset usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko tätä keskustelua jatkaa Whatsappissa? Tietäis jos mua troolataan tässä.

        Onko sun haaveet mies niin köyhiä, että whatsapp-kontakti naiseen olis kliimaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista keskusteluista poimittua. Epäilen, että mies, jonka nimi alkaa samoilla kirjaimilla kuin munkin.

        No mutta perhana ätmi, mepä fiksut yritetään täyttää tämä tarinan aukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne kaikki aina aluksi diggaa rehellisyydestä

        Kuka voi väittää sit kieroksi ainakaan jos saa poloisten kädet korville


    • Anonyymi

      Nyt alkaa tulla sekoittajia, ettei näistä viesteistä enää tiedä.

      • Anonyymi

        Mä en huomaa muita sekoittajia kuin tuo "Elämä tule..." ellet sinä sitä laittanut.


      • Anonyymi

        Mun viestejä on noi 17.00, 17.05,17.12 ja 17.17, ei noi muut.


    • Anonyymi

      Ei tiedä -ap

    • Anonyymi

      Kirjoitit kauniita asioita ja kauniisti hänestä..
      Mun on tosi vaikea kirjoittaa tänne noin henk.koht.juttuja, oikeesti, kun en tykkää tästä sivustosta ja haluan sanoa kaikki tärkeät ja kauniit asiat ääneen, sinulle..
      Mutta sanon yhden asian.. Olen aina ihmetellyt noita sinun runoja ja kirjoituksia yleensä, en ymmärrä mistä sä keksit noi kaikki juttusi, mistä ne tulee, onko sulla joku edellinen elämä, jonka vielä muistat, aivan käsittämätöntä..
      Tykkään ja nautin runoistasi ja niitä on mukava lukea, mutta toivoisin että säästät ne jonnekin myöhempää varten..
      Olet todella taitava ja lahjakas kirjoittaja..
      Se runokirja olisi kiva.

      • Anonyymi

        Kirjoitin nuorena novelleja ja niitä julkaistiinkin lehdessä, äidinkieli oli lukiossa 7 ja matematiikka 10. Tuli insinööri. ☺️


      • Anonyymi

        Ei ätmi tämä tekotaiteellinen ripaska niin henkeäsalpaavaa ollu


    • Anonyymi

      Arvostan sinua sellaisena kuin olet, en ole kuvitellut mitään, sillä kaikki uusi mitä opin ja saan tietää sinusta, on ainoastaan plussaa ja aina 1 pala lisää kokonaisuuteen..
      Tykkään silmistäsi, sinulla on lempeä katse, olet syvällinen, romanttinen, herkkä, tunteellinen, taiteellinen ja sinulla on myös mielikuvitusta.

      • Anonyymi

        Voihan palapeli, onpa kauniisti kirjoitettu. Olen edelleen yhtenä kysymysmerkkinä.


    • Anonyymi

      En minä jaksa tänne kirjoitella, kun ei nämä mitään merkitse, vain todellisuus tuolla ulkona tosimaailmassa merkitsee, eikö niin ja miksi kysymysmerkkinä ?

      • Anonyymi

        Tuossa oli monta kysymystä


    • Anonyymi

      Mikään ei ole muuttanut mielipidettäni sinusta, ei ne ihan noin vaan lennossa muutu..
      Mitä pidät mielenkiinnon osoittamisena? Mielestäni olen osoittanut mielenkiintoni aika suoraan sinulle, joten en ymmärrä miksi sitä epäilet..
      Jos paljastaisit( jossain muualla kuin täällä) että oikeesti tykkäät minusta, olisin siitä iloinen ja se vaikuttaa myös siihen mitä sen jälkeen sanoisin, joka taas siihen, mitä sinä sanoisit jne.

      • Anonyymi

        Joihin vastasit


    • Anonyymi

      Kyllä se katsominenkin on vaikeaa nyt. -ap

    • Anonyymi

      On vai..Miksi se on vaikeaa ? Mä olisin voinut katsella pitempäänkin, jossain muualla.

      • Anonyymi

        Oletko niin etevä ja rohkea että kirjoitat tänne ja olet samassa pöydässä? En tiedä mikä siitä tekee vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko niin etevä ja rohkea että kirjoitat tänne ja olet samassa pöydässä? En tiedä mikä siitä tekee vaikeaa.

        Etevyydestä en tiedä, mutta rohkeutta minulta tuskin puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etevyydestä en tiedä, mutta rohkeutta minulta tuskin puuttuu.

        En vastaa enää täällä mihinkään kysymyksiin, kun voit ottaa yhteyttä muutakin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastaa enää täällä mihinkään kysymyksiin, kun voit ottaa yhteyttä muutakin kautta.

        En kysy mitään, enkä puhu mitään IRL koska en voi olla varma oletko hän. Onko sukunimien viimeinen kirjain sama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastaa enää täällä mihinkään kysymyksiin, kun voit ottaa yhteyttä muutakin kautta.

        oikee meininkki hyvä sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikee meininkki hyvä sulle

        Opettele kirjoittamaan


    • Anonyymi

      Siis pidempäänkin.

    • Anonyymi

      Ja sinähän et äijäke soita ees nokkahuilua- heitä ny mäkeen bossa novas

    • Anonyymi

      et sä voit ietää nitä soitan

      • Anonyymi

        Suutakin voi soittaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe