S212-mersuni ajomäärä lähentelee 200.000 km.
Kysyisin, onko tapana, että iskunvaimentimien vaihdon yhteydessä uusitaan myös jouset, vai onko niin, että odotetaan siihen saakka jos niitä alkaa mennä.
Alkuperäiset iskarit vielä kyseessä.
Kustannus eikä työkään ole suuren suuri, mikäli jouset ovat "hollilla"!
Mersun jousien vaihto.
4
347
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et ostanut kunnon mersua missä on ilmajouset?
Vaihda vaan paremmaksi se muuttuu ajaa. Edessä on tukitanko mikä estää pyörän liikkumista eteen ja taaksepäin se pusla rungon puolelta kannattaa myös vaihtaa samalla. Tyyppi juttu mersuissa. Se on kai kovin kallis ole vaihtaa samalla. Kiitos vastauksesta, mutta siinä farkussa on jo ilmajousitus, mutta ymmärtääkseni vain takana.
Yksi ilmpussi on jo hajonnut km-lukemalla 133.000.- Anonyymi
No ei välttämättä kai ole tapana, mutta jos on odotettavissa että jousien käyttöikä alkaa olla lopussa ja samalla kertaa vaihtamalla säästää työkustannuksissa, niin onhan se ihan järkevää vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k131767Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291754Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488