Heippa!
Oon kiinnostunu liejuryömiästä, mutta en löytänyt googlesta paljoa mitään tietoa ja toivon, että joku osaisi vastata kysymyksiini:
1. Montako liejuryömiää pitää olla yhdessä akvassa?
2. Riittääkö liejuryömiälle 100 litran akvaario?
3. Voiko liejuryömiän kanssa olla muita kaloja?
4. Mitä ne syö?
5. Millanen sisustus ( pitääkö olla hiekkaa tai muuta pohjamateriaalia, kasveja, koristeita yms.)?
6. Pitääkö akvaarioon laittaa jotain aineita, suolaa tai joitain?
7. Kuinka paljon se kiipeilee, tarviiko muita kiipeily juttuja yms akvaarioon?
8. Miten sitä hoidetaan?
9. Sopiiko lapsiperheeseen, kovasti haluaisivat lemmikiksi?
10. Missä niitä myydään?
11. Muuta tärkeää tietoa ennen eläimen hankintaa?
Kiitos jo valmiiksi, jos joku osaisi vastata kysymyksiini!
Liejuryömiä
Anonyymi-ap
0
237
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741