Seuraa nuoria naisia kotiovelle ja pyrkii sisälle juomaan lonkeroa. Olkaa naiset valppaana ettei lähde perään. Henkilöllisyys selvillä auton rekisterinumeron perusteella
Uudenkoiviston saalistaja Sillvan
13
676
Vastaukset
- Anonyymi
Liikkuu myös muualla Porissa ja Satakunnassa
- Anonyymi
Ei se dahlmanin ola ole?
- Anonyymi
Minä en porilaisia naisia seuraisi. Hyhh, ennemmin loikkisin karkuun.
Röökinkatku, tatuoinnit, naamalävistykset, värjätyt hiukset ja vatsamakkarat ei kiihota.- Anonyymi
Porilaiset kuvauksesi kaltaiset usein yrittävät minun luokseni sisälle ja pyrkivät juomaan mitä tahansa alkoholia joka olisi tarjolla.Saa oikein hätyytellä pois että ostakaa omat juomat ja juokaa ne omissa kodeissanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porilaiset kuvauksesi kaltaiset usein yrittävät minun luokseni sisälle ja pyrkivät juomaan mitä tahansa alkoholia joka olisi tarjolla.Saa oikein hätyytellä pois että ostakaa omat juomat ja juokaa ne omissa kodeissanne.
Ei kannata kaveerata pummien ja muun valkoroskan kanssa.
Porissa elämä tietysti voi käydä yksinäiseksi kun juuri muita ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikutko puistoluusereiden seurassa? Ei normaali ihminen eksy pummien seuraan. Ymmärrän kyllä jos asut pahvilaatikossa ojassa. Siellä tuskin esim. S-pankin virkailijoihin törmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikutko puistoluusereiden seurassa? Ei normaali ihminen eksy pummien seuraan. Ymmärrän kyllä jos asut pahvilaatikossa ojassa. Siellä tuskin esim. S-pankin virkailijoihin törmää.
Ei saa moittia hienostoa :D
- Anonyymi
Minusta paras saalista on PuukkoPirkko. Antaa ekaks pesää ja puukkoa päälle.
- Anonyymi
Ja sä jäit taaskin ilman pesää kun Pirkko tykkää vaan miehistä eikä lapatossuista :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä jäit taaskin ilman pesää kun Pirkko tykkää vaan miehistä eikä lapatossuista :D
Ei ne miehetkään varmaan puukosta tykkää.
- Anonyymi
Onko ollut Koivistonpuistikon kaupalla saalistamassa viimeaikoina
- Anonyymi
Ei saa edes kaupassa käydä rauhassa kun tuo sekopää seuraa kotiin asti
- Anonyymi
"Seuraa nuoria naisia kotiovelle ja pyrkii sisälle juomaan lonkeroa."
-
Toi on meirän Murre, ei tarvi pelätä ihan kiltti koira on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli499857Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1105403"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594377Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1382957Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1432738Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1972643Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait291983- 201707
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.371569Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp231167