Uudenkoiviston saalistaja Sillvan

Anonyymi-ap

Seuraa nuoria naisia kotiovelle ja pyrkii sisälle juomaan lonkeroa. Olkaa naiset valppaana ettei lähde perään. Henkilöllisyys selvillä auton rekisterinumeron perusteella

13

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liikkuu myös muualla Porissa ja Satakunnassa

• Anonyymi

Ei se dahlmanin ola ole?

• Anonyymi

Minä en porilaisia naisia seuraisi. Hyhh, ennemmin loikkisin karkuun.

Röökinkatku, tatuoinnit, naamalävistykset, värjätyt hiukset ja vatsamakkarat ei kiihota.

• Anonyymi

Porilaiset kuvauksesi kaltaiset usein yrittävät minun luokseni sisälle ja pyrkivät juomaan mitä tahansa alkoholia joka olisi tarjolla.Saa oikein hätyytellä pois että ostakaa omat juomat ja juokaa ne omissa kodeissanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porilaiset kuvauksesi kaltaiset usein yrittävät minun luokseni sisälle ja pyrkivät juomaan mitä tahansa alkoholia joka olisi tarjolla.Saa oikein hätyytellä pois että ostakaa omat juomat ja juokaa ne omissa kodeissanne.

Ei kannata kaveerata pummien ja muun valkoroskan kanssa.

Porissa elämä tietysti voi käydä yksinäiseksi kun juuri muita ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikutko puistoluusereiden seurassa? Ei normaali ihminen eksy pummien seuraan. Ymmärrän kyllä jos asut pahvilaatikossa ojassa. Siellä tuskin esim. S-pankin virkailijoihin törmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikutko puistoluusereiden seurassa? Ei normaali ihminen eksy pummien seuraan. Ymmärrän kyllä jos asut pahvilaatikossa ojassa. Siellä tuskin esim. S-pankin virkailijoihin törmää.

Ei saa moittia hienostoa :D

• Anonyymi

Minusta paras saalista on PuukkoPirkko. Antaa ekaks pesää ja puukkoa päälle.

• Anonyymi

Ja sä jäit taaskin ilman pesää kun Pirkko tykkää vaan miehistä eikä lapatossuista :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä jäit taaskin ilman pesää kun Pirkko tykkää vaan miehistä eikä lapatossuista :D

Ei ne miehetkään varmaan puukosta tykkää.

• Anonyymi

Onko ollut Koivistonpuistikon kaupalla saalistamassa viimeaikoina

• Anonyymi

Ei saa edes kaupassa käydä rauhassa kun tuo sekopää seuraa kotiin asti

• Anonyymi

"Seuraa nuoria naisia kotiovelle ja pyrkii sisälle juomaan lonkeroa."
      -
      Toi on meirän Murre, ei tarvi pelätä ihan kiltti koira on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      49
      9857
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      110
      5403
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      59
      4377
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      138
      2957
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      143
      2738
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      197
      2643
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      29
      1983
    8. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1707
    9. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      37
      1569
    10. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      23
      1167
    Aihe