Mitenhän sinä mies jaksaisit tätä minun arkeani. Välillä pitää herätä kauhean aikaisin ja välillä pääsee kotiin vasta myöhään illalla.
Sitten vielä kotityöt ja harrastukset yms. Välillä tuntuu, että kauheaa kiirettä joka paikkaan, vaikka toisaalta en tee juuri mitään.
Olen tällainen uniongelmainen, joka ei saa mitään aikaiseksi, vaikka tekee montaa asiaa samaan aikaan...
Kunhan mietin, vaikka pitäisi jo olla nukkumassa
9
274
Vastaukset
- Anonyymi
Uskon että hyvin jaksaisin jos ei tarvitse seurata sinun jokaista liikettä vanavedessä.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä, että miksi pitäisi seurata?
- Anonyymi
Okay, you seem unbalanced. This disturbing
- Anonyymi
Tarkoitan, jokaisella on kuitenkin omat menot, työ yms. Kyse olisi siis lähinnä kiireisen ihmisen jaksamisesta.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kyllä minä selviäisin. Pääasia, että olisit osa mun elämää.
Kuulosti ihan omalta elämältä. 😄
- Anonyymi
Parempi niin kuin että näkisin sinut kerran vuodessa ja saisin keskustella kerran kahdessa vuodessa. Minä vain rakastaisin.
- Anonyymi
Ei A miehen tarvitse olla osa arkeasi m-nainen. Hänellä on jo rouva ja oma arkensa hänen kanssaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135