Päästä jo nainen minut tästä tuskasta

Anonyymi-ap

ja sano, ettei kiinnosta eikä tule kiinnostamaan. Sano se selkeästi ja pannaan tämä kerrasta poikki, niin saan rauhan. Jos vielä sanot, ettet ole koskaan ollut kiinnostunut, niin tiedän, ettei mitään toivoa ole. Pistä nyt edes sitä vinkkiä, että vahva EI.

Eräs, joka tuskailee ja elättelee toiveita sun muuta.

73

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko hän siis joskus sanonut, ettei ole ollut kiinnostunut?

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­­y­­m­­f­o­­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kenelle kirjotat? Kerron sitten

    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut,vielä

    • Anonyymi

      Miten tälläseen vois sanoa ei? Mikset kysy suoraan?

    • Anonyymi

      Kiinnostunut olen ollut ja olen edelleen.T-miehelle

      • Anonyymi

        Ei ole T-mies kyseessä, joten sen verran karsitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole T-mies kyseessä, joten sen verran karsitaan.

        Jiille menee???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jiille menee???

        Joo menee. Sivusta


    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet.

      Mutta minä olen S-nainen länsirannikolta.

      Haluaisin pari vuotta vanhemman J-miehen elämääni, kaikista hankaluuksista huolimatta.

      En vain tahdo jaksaa tätä palstaa enää ja mietin miten lähestyä oikeassa elämässä, koska tilanne on vaikea. Sen tiedän, että palsta minun on jätettävä taakseni kohta, oli lopputulos oikeassa elämässä mikä tahansa. Tämä paikka ei muuta kuin satuttaa, ja jos tunteet ovat mahdollisesti molemminpuolisia, tämä satuttaa molempia, ihan tarpeettomasti.

      • Anonyymi

        Sinä olet juntti, joka voi pysyäkin siellä lansirannikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet juntti, joka voi pysyäkin siellä lansirannikolla.

        Ette te typerykset ja trollit minua tai häntä satuta.

        Se satuttaa, että minä kaipaan täällä häntä ja hän mahdollisesti minua, mutta emme kumpikaan oikeasti koskaan voi olla varmoja siitä, että juuri se oikea ihminen on niiden viestien takana, vaikka tunnisteet olisivat vahvojakin. Fyysinen etäisyys satuttaa. Pelot ja epävarmuudet satuttavat. Kosketuksen ja katseen puuttuminen satuttavat.

        Sinun surkeat haukkumasanasi eivät ole mitään ikävän ja kaipuun tuoman kivun rinnalla, eivät yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Laittakaapas ne omat kirjaimet, taasen täällä leikitte toisina esiintyen! Ei tervettäja rikollista touhua!


    • Anonyymi

      En koskaan oo sanonut etten olisi kiinnostunut.

      • Anonyymi

        En muuten minäkään muistaakseni. Jostakin muusta asiasta kyllä. Mutta onko sillä mitään väliä kun ei täällä tunne ketään.


    • Anonyymi

      Olen sekaisin sinusta👍

      • Anonyymi

        Ja minä sinusta, nuorempi nainen.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä sinusta, nuorempi nainen.❤️

        Kuinka paljon nuorempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon nuorempi?

        En osaa sanoa tarkkaan. Hänen näkökulmastaan varmaan liikaa, mutta on niitä hullumpiakin nähty. Vaikea sanoa, mutta silti ❤️


    • Anonyymi

      Kyllä sen heti näkee jos toinen on kiinnostunut. Jos ei kiinnosta ei kyllä vaihda sanaakaan tai viestittele, saatikka hymyile. Ei kiinnostavaa katsoo tympeästi.

      • Anonyymi

        Voiko sitä nyt noin puhtaasti ignoorata. Nainen voi hyvin olla ystävänä ja siinä ohessa hymyillä ym. ilman että on kiinnostunut.


      • Anonyymi

        En minä ainakaan katso tympeästi miehiä, joista en ole kiinnostunut. Ihan normaalin kohteliaasti kohtelen heitäkin.


    • Anonyymi

      Ei näistä tiedä, eihän se naisen syy ole ettei ole edes palstalla lukemassa näitä ja edes tajuamassa että häntä tarkoietaan. Ne tunnisteetkin on niin ja näin.
      Itse joskus kaivannut ja saanut sellaista sontaa niskaan ettei mitään rajaa ja toisaalta aivan tuntemattomat hehkuttaneet rakkauttaan.
      Ihan vaan huomioksi

    • Anonyymi

      Onko hän sitten antanut olettaa jotain, jos et tiedä hänen tunteistaan?

    • Anonyymi

      Elättelee toiveita ja silti pitäisi sanoa EI ??
      No minä ainakin olen yrittänyt olla yhteydessä. Ei vastausta joten ei minulle.
      Jos mies ei vastaa edes.. toivotukseen jonka lähettää viestillä suoraan hänen puhelimeen, hän ei todella välitä enää ja/tai hän on varattu ja joku on poistanut viestin..
      Siinäpä sitä. Ei tule viestiä täältä enää.

      • Anonyymi

        Ei ole sinulle, koska häneltä ei viestiä ole tullut, eikä sen paremmin mitään lähestymisyrityksiäkään.


    • Anonyymi

      Ei sen väliä, huudan ei

    • Anonyymi

      Miksi nainen pidät minua löysässä hirressä? Tykkäätkö kiduttaa vai mistä on kyse?

      • Anonyymi

        Ainakin tuo kysymys kertoo sen, että oikea nainen ei ole vielä vastannut. Koska muuten kohdistaisit sanasi hänelle suoraan. Aika turhaa tämä kyllä, ilman mitään tunnisteita.


    • Anonyymi

      Oon mä kiinnostunut. Oli huono päivä kun väitin ettei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Yöllä sä elät. Jostain syystä


    • Anonyymi

      Kiinnosti, mutta kun hän antoi vaikutelman ettei kiinnosta, niin lakkasi kiinnostamasta, joten ei kiinnosta eikä tule enää kiinnostamaan.

      • Anonyymi

        Et kuulosta häneltä ollenkaan, eli et ole, joten...


      • Anonyymi

        Kiinnosti kuitenkin sen verran, että tulit vastaamaan ketjuun.


    • Anonyymi

      Ei kukaan tiedä kuka olet, joten on vaikea ottaa kantaa asiaan, mutta itse en ainakaan voisi sanoa, että hän ei kiinnosta. Hyvää päivää sinne joka tapauksessa.

    • Anonyymi

      K nainen EI ole kiinnostunut J eikä M miehistä muuten kun platonisesti ihmisinä.

      • Anonyymi

        Puhu sinä K vain omasta puolestasi. Olisit voinut laittaa, että "Tämä K nainen.."


    • Jos olisit mun kaivattuni niin sanoisin, että edelleen olen kiinnostunut susta. Olethan mun liekkini. Syvä rakkaus ei ole mennyt mihinkään, se on vain syventynyt.

      Älä siis tunne tuskaa ja kipua. Tunne iloa ja riemua siitä, että saamme kokea tämän syvän rakkauden yhdessä. Äläkä koskaan luovu toivosta. Jonain päivänä me palaamme yhteen, sen lupaan. Voi hyvin rakkaani ❤️

    • Anonyymi

      Kiinnostunut mistä? Hyvin epämääräinen kysymys. Ja tuokin jos toinen ei ole kiinnostunut miksi kuitenkin pitäisi panna vielä kerran että saat rauhan. 😅

    • Anonyymi

      Rakkauteen liittyvät tuskat on yksi pahimmista kivuista. Sen vuoksi sinkkuna eläminen on parempaa. Minä välttelin niitä muutaman vuoden, mutta sitten retkahdin ja valvon yöt häntä miettien. Kropalle melko raskasta!

    • Anonyymi

      Toivottavasti oikea nainen vastaa! Iloa ja valoa päivään.

    • Anonyymi

      Mielessäni on ollut pieni häilyväinen toive siitä että olisimme voineet yrittää uudestaan ja ehkä olisimme onnistuneet mutta se ei ole mahdollista. Ja syyn hän siihen tietää. Sitten mietin sitä vaihtoehtoa että olisimme tutustuneet ystävinä toisiimme paremmin.
      Asuisimme eri osoitteissa minä yksin ja hän yksin mutta joudun senkin unohtamaan. Kaikista parhaiten taitaa olla näin kun on. Joten hänelle miehelle sanoisin että tee niin kuin parhaaksi näet.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä vielä että syy ei ole meissä kummassakaan vaan on muita syitä.


    • Anonyymi

      Mä olen kertonut omista tunteista ja ne ei oo muuttunu edes sinä aikana mitä ei olla nähty. Ihana, ku avaudut mulle asioistas. Tykkään susta ihan liikaa♥️ sellanen tunne, et meillä on saattanu olla juttua n.13vuotta sitten. Siitä on kuitenki aikaa ja en kehtaa kysyä, ku ei oikein muista et mihin päätty. Ehkä olit alaikäinen tai tyyliin just täyttäny 18v🤭 enkä kehtaa myöskään kysyä ootko vielä varattu, ku et siitä avovaimosta puhu ollenkaan. Oletan vain et olet varattu ja kovin kauaa en voi jäädä roikkuu. Ollu jo tarpeeks kauan yksin ton ex avovaimon jälkeen😝 aika paljon tunnisteita😂

      • Anonyymi

        Mulla on melko varmasti ollut yhden illan juttu noin 13v sitten yhden työkaverin kanssa. Ei sitä kehtaa kysyä, kun ei muista ihan täysin 100% varmaksi. Vastapuoli on tosiaan mies.


      • Anonyymi

        Ei hän mitään tunteistaan ole kertonut.


    • Anonyymi

      Olin kyllä kiinnostunut hänestä (sinusta?) ja pidän hänestä edelleen. Mutta olen alkanut pitämään toisestakin henkilöstä, mikä on suoraan sanottuna täysin p*eestä. En ole koskaan ollut näin ailahtelevainen. Ja epäilen, että olen antanut tälle toisellekin henkilölle ymmärtää olevani kiinnostunut vaikkei se ollut tarkoitus. Tämä ei ole reilua kenellekään. V*tuttaa oma itseni. Kaipa minä sitten olen joku tuuliviiri. Inhoan itseäni nyt enkä ansaitse yhtään ketään. Eli en ole kiinnostunut enää (kenestäkään tällä hetkellä). Jos olet hän, niin sinulle on olemassa joku parempi.

      • Anonyymi

        Kenelle menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle menee?

        En kerro nimiä. Jos viesti puhuttelee, niin on sitten varmaan sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro nimiä. Jos viesti puhuttelee, niin on sitten varmaan sulle.

        Etukirjaimet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etukirjaimet?

        Jii


    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut eräästä pitkästä.

      T.pätkä

      • Anonyymi

        Tiedän tunteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen.

        Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen . . .


    • Anonyymi

      Kemia menee ilmojen halki, ei voi mitään. Pidän kyllä, kovastikin.

    • Anonyymi

      Pannaan vaan. Ihan koska vaan.

    • Anonyymi

      Mutta kun minä en nyt huoli kuin T miehen. Enkä ole tuo T mies aloituksia tehtaileva siltikään.

      • Anonyymi

        Mä en kyllä enää kelppuutais T miestä
        Jonku muun naisen mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä enää kelppuutais T miestä
        Jonku muun naisen mielipide.

        Taasen tätä kirjaon souvia, leikkiviävanahahkoja gay miehiä!


    • Anonyymi

      Piarua tuli piarua tuli

    • Anonyymi

      Vahva ei Helsingistä.

    • Anonyymi

      Olisin ollut, mutta sulla oli se toinen. Kuitenkin tunteeni ovat jäljellä. Muista se aina A.

    • Anonyymi

      Luin vain : "pannaan*!
      Joo...

    • Anonyymi

      Noita on ihan turha tuskailla jos ei nainen jotenkin selvästi osoita kiinostustaan suhun olet vain kakkosvaihtoehto kaikenvaralta jos ei saakkaan sitä kenet haluaa mu jos tykkäät itse tuosta ni onnea turha syyttää ketään muuta kun itteäs si kun vituiks menee kuitenkin

      • Anonyymi

        Ei ollut kakkosvaihtoehto!


    • Anonyymi

      Kysy häneltä sitä suoraan!

    • Anonyymi

      No voihan pieru! Etköhän sinä aikainen ihminen ole kuule ihan vaan yksinäs vastuussa omista tunteistasi. höpöjä vielä kyselet.l itse itsesi roikotat, raukkis!

    • Anonyymi

      Vahva ei. Älä odota. En halua estää sinua elämästä. Tai ketään. Yritän nyt kovasti: ei kiinnosta. Ei tule kiinnostamaan. Enää kukaan.

    • Anonyymi

      No olen kyllä sinusta kiinnostunut laita sä mulle viestiä nyt heti

    • Anonyymi

      No ota yhteyttä ja pidä sitä sitten yllä ei ole niin vaikeeta kaipaan aktivisuutta mua kohtaan kiitos

    • Anonyymi

      "Anna mulle yksi yö,anna yksi öistäsi mulle"

    • Anonyymi

      En tunne sinua etkä kiinnosta minua.

    • Anonyymi

      Pistä sä poikki jos niin vaikeeta on sen naisen kanssa ei kannata jäädä roikkumaan eikun uutta muijaa kiikariin

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe