Linhai 500 Promax EFI T3B

Anonyymi-ap

kokemuksia Linhai 500 Promax EFI T3B beige mönkijä
HUOM! Rahtihinta sisältää tuotteen kasauksen, luovutushuollon sekä rahdin kotiovellesi! Toimitamme tämän tuotteen vastuullisesti ajovalmiina ja tarkastettuna kotiovellesi!
(
5 490
,
00

Säästä13%

45

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mullakin linhain hankinta mielessä..paljon on montaa mieltä ihmisillä laitteesta..minulla ei tule kysymukseen sijoittaa mönkkäriin kohtuuttomia hintoja:)halvempikin ajaa samat ajot ja jää rahaa vielä mahdollisiin varaosiin/lisävarusteisiin..käyttäjä ratkaisee sen pitkälle,että kestääkö vai ei:)omaa ajattelemattomuutta uittaa missään jorpakossa kahvoja myeten,tai otatella joka kolossa..itse harkitsen kovasti linhain hankintaa..

      • Anonyymi

        ite olen ajanut mönkijöillä työkseni ja huvikseni pian 24 vuotta ja aina luottanut japanilaisiin merkkeihin


      • Anonyymi

        Linhai 500, 2021, Mönkijä
        Uusi promax. 300km ja matka oli siinä. Ei ota kaasua,mittarit pimeäksi. Bensa mittari näyttää mitä sattuu. Lämpömittari sekoilee. Vaihteet ei toimi. Pientä puolta millään päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite olen ajanut mönkijöillä työkseni ja huvikseni pian 24 vuotta ja aina luottanut japanilaisiin merkkeihin

        Hyvä mönkkäri halvemmassa hintaluokassa. Huolto toimi ja osat kohtuuhintaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mönkkäri halvemmassa hintaluokassa. Huolto toimi ja osat kohtuuhintaisia

        Hyvä mönkkäri halvemmassa hintaluokassa. Huolto toimii ja huolto myös itse helppo oppia. Varaosat saa helposti ja ovat edullisia. Itse pidän juuri tuon esitetyn Linhai 500 Promax laitteen. ( kolmesataa sarjassa oli joitain sulakkeeseen tai johdotuksiin olevia kytkentähäiriöitä, jotka kuuluu ammattilaismyyjän kasaus ja luovutushuollossa tarkistaa ja säätää kuntoon, eli hieman syyttävä sormi nettikauppiaan suuntaan eteläänpäin). 500 Promax toimii kuin kello sekä kaasutin että Efi laitteena. Jälleenmyyntiarvo säilyy ja osoittaa että laite on Suomeen tullut jäädäkseen, myyjiä ollut 2002 alkaen mm. Päijät-Hämeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mönkkäri halvemmassa hintaluokassa. Huolto toimii ja huolto myös itse helppo oppia. Varaosat saa helposti ja ovat edullisia. Itse pidän juuri tuon esitetyn Linhai 500 Promax laitteen. ( kolmesataa sarjassa oli joitain sulakkeeseen tai johdotuksiin olevia kytkentähäiriöitä, jotka kuuluu ammattilaismyyjän kasaus ja luovutushuollossa tarkistaa ja säätää kuntoon, eli hieman syyttävä sormi nettikauppiaan suuntaan eteläänpäin). 500 Promax toimii kuin kello sekä kaasutin että Efi laitteena. Jälleenmyyntiarvo säilyy ja osoittaa että laite on Suomeen tullut jäädäkseen, myyjiä ollut 2002 alkaen mm. Päijät-Hämeessä.

        katso tarkaan kenen maahantuojan vehkeen ostat sllä itselläni on elämys centterin maahantuoma linhai varaosien saanti on tosi p...eestä olen odotanut etuperän askelmoottorija jo 7kk alkaa jo olla niin sanottu saavi täys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katso tarkaan kenen maahantuojan vehkeen ostat sllä itselläni on elämys centterin maahantuoma linhai varaosien saanti on tosi p...eestä olen odotanut etuperän askelmoottorija jo 7kk alkaa jo olla niin sanottu saavi täys.

        Edullisten kiinalaisten mönkijöiden vyöry markkinoille näkyy ja kuuluu. Mönkijät ovat tunkeneet itsensä myös kuluttajariitalautakunnan pöydälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katso tarkaan kenen maahantuojan vehkeen ostat sllä itselläni on elämys centterin maahantuoma linhai varaosien saanti on tosi p...eestä olen odotanut etuperän askelmoottorija jo 7kk alkaa jo olla niin sanottu saavi täys.

        Elämys Center ei ole ollut Linhain maahantuoja 15 viimevuoden aikana. ASKELMOOTTORIN SAAT MOTOR POWER FINLAND TAMPERE JA LOHJALTA SAKELTA, Suomen pisimpään toimineelta maahantuojalta ( vehicles import, lohja). Askelmoottori on myös korjattavissa reedreleistä sekä kääntömekanismista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edullisten kiinalaisten mönkijöiden vyöry markkinoille näkyy ja kuuluu. Mönkijät ovat tunkeneet itsensä myös kuluttajariitalautakunnan pöydälle.

        Kirjoittaja Cooleri

        Niinhän se menee, ensin kehutaan maasta taivaisiin kun on saatu halvalla hyvä kiinalainen mönkijä. :D
        Ollaan suvaitsevaisia sellaisia vikoja kohtaan joita merkkivehkeen ostanut ei hyväksyisi missään nimessä. Korjaillaan itse sellaiset viat jotka oikeasti kuuluisi kauppiaan laskuun korjata kun muutoin pitäisi kuskata vähän väliä takuukorjauksiin.

        - Hyväksytään takuuosien pitkät toimitusajat ja se että takuuseen et välttämättä saa sellaisia osia mitkä merkkivehkeeseen saisit.
        - Hyväksytään se että vaikka koneesi seisoo odottamassa takuuosia viikkotolkulla niin takuuaika lyhenee kuitenkin myös siltä ajalta.
        - Hyväksytään se että osa joka kestäisi merkkivehkeessä 10 000km, hajoaa kiinalaisessa jo alle 1000km ajolla ja silloinkin se on ns. kuluva osa.
        Hyväksytään se että renkaat ravistaa, mönkijä ei kulje suoraan ja koko runko tärisee ajaessa.

        Mutta kun se oli niin halpa niin kaikki nuo voi hyväksyä :roll:

        Lämmittääkö se halpuus siinä vaiheessa kun peli seisoo tallissa rikkinäisenä kesken parhaan ajokauden ?Tai kun vaihdat itse jo kolmatta kertaa sitä samaa osaa joka on hajonnut taas. Tai kun huomaat että pikkuhiljaa kumiosat alkavat hapristua ennen aikojaan ja runko ruostuu alta pois sieltä täältä. Ja mites sitten takuun päättymisen jälkeen, samat osat hajoaa edelleen, siinä vaiheessa vaan maksumiehenä olet sinä itse. Ja osat on varmasti hinnoiteltu siten että kauppias saa omansa pois.


        Mutta kun se oli niin halpa niin kaikki nuo voi hyväksyä :roll:



        Kunhan kilometrejä alkaa kertymään niin alkaa huomaamaan mistä ne hintaerot muodostuvat.

        Ei sillä, onhan ne kiinalaiset mönkkärit hyvä ponnahduslauta harrastuksen pariin. Ostaa seuraavan sitten kunnon pelin. :wink:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja Cooleri

        Niinhän se menee, ensin kehutaan maasta taivaisiin kun on saatu halvalla hyvä kiinalainen mönkijä. :D
        Ollaan suvaitsevaisia sellaisia vikoja kohtaan joita merkkivehkeen ostanut ei hyväksyisi missään nimessä. Korjaillaan itse sellaiset viat jotka oikeasti kuuluisi kauppiaan laskuun korjata kun muutoin pitäisi kuskata vähän väliä takuukorjauksiin.

        - Hyväksytään takuuosien pitkät toimitusajat ja se että takuuseen et välttämättä saa sellaisia osia mitkä merkkivehkeeseen saisit.
        - Hyväksytään se että vaikka koneesi seisoo odottamassa takuuosia viikkotolkulla niin takuuaika lyhenee kuitenkin myös siltä ajalta.
        - Hyväksytään se että osa joka kestäisi merkkivehkeessä 10 000km, hajoaa kiinalaisessa jo alle 1000km ajolla ja silloinkin se on ns. kuluva osa.
        Hyväksytään se että renkaat ravistaa, mönkijä ei kulje suoraan ja koko runko tärisee ajaessa.

        Mutta kun se oli niin halpa niin kaikki nuo voi hyväksyä :roll:

        Lämmittääkö se halpuus siinä vaiheessa kun peli seisoo tallissa rikkinäisenä kesken parhaan ajokauden ?Tai kun vaihdat itse jo kolmatta kertaa sitä samaa osaa joka on hajonnut taas. Tai kun huomaat että pikkuhiljaa kumiosat alkavat hapristua ennen aikojaan ja runko ruostuu alta pois sieltä täältä. Ja mites sitten takuun päättymisen jälkeen, samat osat hajoaa edelleen, siinä vaiheessa vaan maksumiehenä olet sinä itse. Ja osat on varmasti hinnoiteltu siten että kauppias saa omansa pois.


        Mutta kun se oli niin halpa niin kaikki nuo voi hyväksyä :roll:



        Kunhan kilometrejä alkaa kertymään niin alkaa huomaamaan mistä ne hintaerot muodostuvat.

        Ei sillä, onhan ne kiinalaiset mönkkärit hyvä ponnahduslauta harrastuksen pariin. Ostaa seuraavan sitten kunnon pelin. :wink:

        mullakin linhain hankinta mielessä..paljon on montaa mieltä ihmisillä laitteesta..minulla ei tule kysymukseen sijoittaa mönkkäriin kohtuuttomia hintoja:)halvempikin ajaa samat ajot ja jää rahaa vielä mahdollisiin varaosiin/lisävarusteisiin..käyttäjä ratkaisee sen pitkälle,että kestääkö vai ei:)omaa ajattelemattomuutta uittaa missään jorpakossa kahvoja myeten,tai otatella joka kolossa..itse harkitsen kovasti linhain hankintaa..monet kilpailijat on ylihinnoteltuja!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mönkkäri halvemmassa hintaluokassa. Huolto toimii ja huolto myös itse helppo oppia. Varaosat saa helposti ja ovat edullisia. Itse pidän juuri tuon esitetyn Linhai 500 Promax laitteen. ( kolmesataa sarjassa oli joitain sulakkeeseen tai johdotuksiin olevia kytkentähäiriöitä, jotka kuuluu ammattilaismyyjän kasaus ja luovutushuollossa tarkistaa ja säätää kuntoon, eli hieman syyttävä sormi nettikauppiaan suuntaan eteläänpäin). 500 Promax toimii kuin kello sekä kaasutin että Efi laitteena. Jälleenmyyntiarvo säilyy ja osoittaa että laite on Suomeen tullut jäädäkseen, myyjiä ollut 2002 alkaen mm. Päijät-Hämeessä.

        Meilläkin on ollut ongelmia linhai 500 kanssa myös. Ei lähde käyntiin ollenkaan johtuen sähköistä. Vittu olisi pitänyt arvata että halvalla ei hyvää saa. Älkää antako edullisen hinnan hämätä. Katteitten alta paljastuu pelkkää paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämys Center ei ole ollut Linhain maahantuoja 15 viimevuoden aikana. ASKELMOOTTORIN SAAT MOTOR POWER FINLAND TAMPERE JA LOHJALTA SAKELTA, Suomen pisimpään toimineelta maahantuojalta ( vehicles import, lohja). Askelmoottori on myös korjattavissa reedreleistä sekä kääntömekanismista.

        Älä osta Linhai mönkijää, paljon tekniikkamurheita, variaattori huono, kytkin ei kestä, ei käynnisty, ei ole suunniteltu Suomen talveen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin on ollut ongelmia linhai 500 kanssa myös. Ei lähde käyntiin ollenkaan johtuen sähköistä. Vittu olisi pitänyt arvata että halvalla ei hyvää saa. Älkää antako edullisen hinnan hämätä. Katteitten alta paljastuu pelkkää paskaa.

        Meillä Linhai 500 Promax T3B toimi tytöllä koko lukion ajan hienosti. Lähti talviaamuina pakkasesta aina lukioon mönkijällä. Lumisen yön jäljiltä pyyhkäisi jopa 30-40 cm lumet päältä pois koneesta ja lähti tukkahulmuten opiskelemaan. Ajoi 6000 km vuoden aikana meidän neiti. Saatiin mönkijästä omamme pois myydessä opintojen jälkeen. Isi yrittäjänä ja oli siis ostanut itselle 20 % alennuksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä osta Linhai mönkijää, paljon tekniikkamurheita, variaattori huono, kytkin ei kestä, ei käynnisty, ei ole suunniteltu Suomen talveen!!

        Variaattori ja ensiökytkin Brp tuote.


    • Anonyymi

      Linhain mönkijöiden tehtaassa on kymmenkunta mönkijän valmistuslinjaa sekä myös huippuluokan oma moottorin valmistustehdas ( kuten esimerkiksi BMV/Audi). Moottoritehtaan laadunvarmistus tulee Yamaha konsernista ja mainittakoon että ajettavan ruohonleikkurin (Stiga) moottori tehdään Linhain moottoritehtaan linjalla.
      Linhai mönkijän runko on lujuusluokiteltua, standardoitua terästä sekä moottori, vaihteisto, nivelet, letkut, sähkötekniikka mm. ovat standardilaatua eurooppalaiselle käyttäjälle. Siinä mielessä erään Japanilaisiin koneisiin tykästyneen käyttäjän kertomus että Japanilaiseen voi luottaa, kohdistuu myöskin tähän Yamaha tuoteperheen Linhai mönkijään, laadunvarmistuksen kautta.

      • Anonyymi

        jaahas.


        Linhaissa on kai Yamahan kehittämä skootterin moottori???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaahas.


        Linhaissa on kai Yamahan kehittämä skootterin moottori???

        Me ostettiin linhai 500 eps uutena ja kun sillä oli rauhallisesti pintakaasulla ajeltu 6km, ajettiin se yöksi lämpimään talliin ja seuraavana päivänä ei mikään sähköjuttu toiminut, ainoastaan pitkät valot ja vinssi. Kun kääntää avaimesta, näyttö ei mene päälle eikä käynnistysnapista tapahdu mitään. Ei edes hätävilkut toimi!!! Takuuseen menee onneksi... Etsittiin vikaa itse mutta ei ole mikään yksinkertainen vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ostettiin linhai 500 eps uutena ja kun sillä oli rauhallisesti pintakaasulla ajeltu 6km, ajettiin se yöksi lämpimään talliin ja seuraavana päivänä ei mikään sähköjuttu toiminut, ainoastaan pitkät valot ja vinssi. Kun kääntää avaimesta, näyttö ei mene päälle eikä käynnistysnapista tapahdu mitään. Ei edes hätävilkut toimi!!! Takuuseen menee onneksi... Etsittiin vikaa itse mutta ei ole mikään yksinkertainen vika

        ostitko nettimyynnistä tuusulasta, koeajamaton ja huonosti kasattu myyjällä, tätä viestiä saapuu muille myyjille jonkin verran. Jos noin teit niin turvaudu maahantuojaan tai toiseen myynti/huoltopaikkaan. Ongelmat selviää kyllä. Veikkaan oheiseen viestiin että myyjällä jäänyt johtosarjojen kanssa asennuksessa hätäilyä. Fiksu myyjä myös tekee maahantuojan ohjeistaman luovutushuoltokoeajon useita kilometrejä kuten ohjeistettu on.


    • Anonyymi

      Can-Am mönkijät
      Tutustu arvostettuun Can-Am mallistoon ja tilaa omasi! Vääksyn Konepisteesta testivoittaja Can-Am Outlander Pro XU HD7 ja muut traktorimönkijät hyöty- ja huvikäyttöön.

      Vääksyn Konepiste on konekaupan ja mönkijöiden asiantuntija – 40 vuotta luotettavaa konekauppaa. Meillä pääset myös aina halutessasi koeajamaan mönkijän ennen ostopäätöstä.

      Can-Am talvipaketilla kohti kevättä
      Nyt jopa tonnilla talvivarusteita uuteen Outlanderiin! Suuntaa rohkeasti kohti seuraavaa lumipyryä ja hyödynnä Can-Amin talvivaruste-etu ostaessasi uuden Outlander-mönkijän. Tarjous on voimassa maaliskuun 2024 loppuun.

      Talvivaruste-edun voit käyttää varustellessasi Outlanderin vaikkapa puskulevyllä, istuin- tai kahvalämmittimillä, pohjapanssarilla, katteella tai kuljetuslaatikoilla.

      Outlander, Outlander Pro ja Outlander Max 500-HD5: kaupan päälle 750 € arvosta BRP-talvivarusteita
      Outlander, Outlander Pro ja Outlander Max 700-HD7: kaupan päälle 1 000 € arvosta BRP-talvivarusteita

      Ota nyt yhteyttä, niin tehdään tarpeisiisi sopiva tarjous!

      Tutustu Can-Am ajo- ja lisävarusteisiin täällä

      Hintoihin lisätään toimituskulut.
      Can-AM ja BRP-logo ovat Bombardier Recreational Products Inc.:n tai sen tytäryhtiöiden tavaramerkkejä.

    • Anonyymi

      Monkijöitä saa 5500 eurolla, 11000 eurolla ja 15000 eurolla. Tuote ostetaan rahapussin, käyttötarpeen ja mieltymysten perusteella.

      • Anonyymi

        Can-Am mönkijät
        Tutustu arvostettuun Can-Am mallistoon ja tilaa omasi! Vääksyn Konepisteesta testivoittaja Can-Am Outlander Pro XU HD7 ja muut traktorimönkijät hyöty- ja huvikäyttöön.

        Vääksyn Konepiste on konekaupan ja mönkijöiden asiantuntija – 40 vuotta luotettavaa konekauppaa. Meillä pääset myös aina halutessasi koeajamaan mönkijän ennen ostopäätöstä.


      • Anonyymi

        www.motorpower.fi www.viitosmoottori.fi www.karkkainen.fi vehicles-import.fi us-tuonti.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        www.motorpower.fi www.viitosmoottori.fi www.karkkainen.fi vehicles-import.fi us-tuonti.fi

        Nerd
        Legenda



        Tuossa tutulla oli linhai. Muutoin ihan jeez peli, mut offia sillä on turha yrittää. Ei paikat kestä. kuukausi ostosta syyläri oli ruosteessa. Rungosta lähti maalit ensimmäisessä pesussa.

        -- Elämä ilman nelivetoa on turhaa --


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nerd
        Legenda



        Tuossa tutulla oli linhai. Muutoin ihan jeez peli, mut offia sillä on turha yrittää. Ei paikat kestä. kuukausi ostosta syyläri oli ruosteessa. Rungosta lähti maalit ensimmäisessä pesussa.

        -- Elämä ilman nelivetoa on turhaa --

        halvalla ei saa hyvää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nerd
        Legenda



        Tuossa tutulla oli linhai. Muutoin ihan jeez peli, mut offia sillä on turha yrittää. Ei paikat kestä. kuukausi ostosta syyläri oli ruosteessa. Rungosta lähti maalit ensimmäisessä pesussa.

        -- Elämä ilman nelivetoa on turhaa --

        KOEAJO Tarkoittaako kilpailijoita halvempi hinta yhä myös radikaalisti huonompaa laatua? Ainakin CF Moton uutuustuote vaikuttaa ajossa ihan kelpo tuotteelta.


    • Anonyymi

      Neliveto Zetor niin ei ole lumesta haittaa.Ensin auralla karheelle ja linko heittää lumet lepikkoon.Harkitsin ensin mönkijää samalla hinnalla sain ton Zetorin.Lämmin hytti ei tarvitse palella niinkuin mönkijässä.Hyvin pelannut jo 7 vuotta saa kesällä puutkin hyvin metsästä

      • Anonyymi

        Itsellä ei aiempaa historiaa mönkkärien parista, harkinnassa ensimmäinen ja Linhai 500 Promax malli tarkemmin ottaen. On tullut yksi jos toinenkin hetki vietettyä netissä googletellen, ja lopputulema on että minkä merkkisen mönkijän tahansa saa rikki ja jokaisesta löytyy omat tyyppivikansa. Oli sitten Honda, Yamaha, Polaris, Can-Am tai Linhai, Keeway, Trapper, Arctic Cat ja mitä kaikkia niitä on. Ja mitä Youtubessa katsoo videoita, niin pääosin ajetaan sellaisissa maastoissa ja sellaisilla nopeuksilla/kierrosluvuilla ettei ihmekään jos moottorista tai alustasta hajoilee osia. Tai tulee sähköjen kanssa ongelmia. Harvemmin vaan taidetaan tuoda ongelmista valitellessa miten kovalle rääkille vehkeet on laitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä ei aiempaa historiaa mönkkärien parista, harkinnassa ensimmäinen ja Linhai 500 Promax malli tarkemmin ottaen. On tullut yksi jos toinenkin hetki vietettyä netissä googletellen, ja lopputulema on että minkä merkkisen mönkijän tahansa saa rikki ja jokaisesta löytyy omat tyyppivikansa. Oli sitten Honda, Yamaha, Polaris, Can-Am tai Linhai, Keeway, Trapper, Arctic Cat ja mitä kaikkia niitä on. Ja mitä Youtubessa katsoo videoita, niin pääosin ajetaan sellaisissa maastoissa ja sellaisilla nopeuksilla/kierrosluvuilla ettei ihmekään jos moottorista tai alustasta hajoilee osia. Tai tulee sähköjen kanssa ongelmia. Harvemmin vaan taidetaan tuoda ongelmista valitellessa miten kovalle rääkille vehkeet on laitettu.

        Tuossa on asiallinen kommentti edellä. Kaikki toimii kun huoltaa ja käyttää oikein. Jos luulee että saa ajaa metsässä kaasupohjassa ja läpi vesiojien ja lampien niin on ihan oma käyttövika. Pitää vain saada omasta hölmöilystä syyttää laitetta. Ja sitten on myös tämä yrittäjävetoinen moitinta toisien merkeistä, omissa myyntiponnisteluissa. Hienoa havaita asiallisissa viesteissä kommentoinnit.
        Linhai 500 Efi Promax T3B on aikuisten ihmisten arvostama mönkijä traktorimönkijänä. Siististi valmistettu nykyajan teknisillä ratkaisulla ja tunnettujen valmistajien osilla tehty. Sähkölaitteet, mekaniikka, teräs, pintakäsittely, vetää vertoja toisen hintaluokan tuotteelle varsin hyvin. Suomalainen ja myös Ruotsalainen on ottanut tämän koneen jo vuosia sitten vakiomönkkäri joukkoon. On viimeisimpänä tullut siiihen joukkoon jossa säilyy jälleenmyyntiarvo.


    • Anonyymi

      CFMOTO on Suomen myydyin 4×4 -traktorimönkijä (Tilastokeskus ensirekisteröinnit T3 1-11/2023) ja Euroopan suosituin

      • Anonyymi

        Polariksen valmistus saattaa loppua tällä konseptilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polariksen valmistus saattaa loppua tällä konseptilla.

        😂😂maailman eniten myyty 😂😂😂


    • Anonyymi

      Onko hyvä mönkijä? Hinta/laatusuhde kohdallaan?

      • Anonyymi

        Can-Am mönkijät
        Tutustu arvostettuun Can-Am mallistoon ja tilaa omasi! Vääksyn Konepisteesta testivoittaja Can-Am Outlander Pro XU HD7 ja muut traktorimönkijät hyöty- ja huvikäyttöön.

        Vääksyn Konepiste on konekaupan ja mönkijöiden asiantuntija – 40 vuotta luotettavaa konekauppaa. Meillä pääset myös aina halutessasi koeajamaan mönkijän ennen ostopäätöstä. ON TODELLA HYVÄ !


    • Anonyymi

      Minkä testin voittanut?

      • Anonyymi

        Tekniikan Maailma vertaili suosituimpia traktorimönkijöitä ja valitsi vuoden 2023 parhaaksi mönkijäksi tutun pelin: Can-Am Outlander Pro XU HD7 on nyt todistetusti paras – sekä turvallisin että nopein! ”Suoritus ansaitsee arvosanaksi puhtaan kympin.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekniikan Maailma vertaili suosituimpia traktorimönkijöitä ja valitsi vuoden 2023 parhaaksi mönkijäksi tutun pelin: Can-Am Outlander Pro XU HD7 on nyt todistetusti paras – sekä turvallisin että nopein! ”Suoritus ansaitsee arvosanaksi puhtaan kympin.”

        Missä Can-am valmistetaan?
        Can-AM. Can-Am on kanadalaisen BRP:n valmistama mönkijämerkki. BRP valmistaa tuotteita Rovaniemen tehtailla. Samalla tehtaalla valmistuvat myös Lynx- ja Ski-doo-moottorikelkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Can-am valmistetaan?
        Can-AM. Can-Am on kanadalaisen BRP:n valmistama mönkijämerkki. BRP valmistaa tuotteita Rovaniemen tehtailla. Samalla tehtaalla valmistuvat myös Lynx- ja Ski-doo-moottorikelkat.

        Maistiainen: Can-Am Outlander PRO HD7 – Uuden ajan äärellä
        Can-Am uudisti mallistonsa syömähampaan kiireestä kantapäähän. Uusi Outlander haastaa luokkansa kokonaan uuden moottorin sekä parantuneiden maasto-ominaisuuksien turvin.

        Mönkijöiden myyntitilastojen terävään kärkikolmikkoon kuuluva Can-Am uudisti vakaasta suosiosta nauttivan Outlanderin pienemmän pään malliston melko täydellisesti. Uutuuden on määrä korvata suositut vuonna 2015 esitellyt 450- ja 570-kuutioiset mallit, joten mistään pikkujutusta tai pelkästä faceliftistä ei ole kysymys.

        Uusi Outlander-mallisto käsittää kaksi eri versiota. Outlander 500 / 700 on enemmän yleiskäyttöön tarkoitettu ja Outlander Pro HD5 / HD7 kovempiin työhommiin suunnattu versio. Molemmissa malleissa voi valita saman moottorin kahden eri tehovaihtoehdon välillä. Outlander 500 / Pro HD5 luovuttaa 40 hv ja 700 / HD7 koneesta irtoaa 50 hevosvoimaa.

        Molemmat vaihtoehdot ovat perustaltaan yhteneväiset. Molemmissa on Rotaxin uusi 1-sylinterinen ja 650-kuutioinen ACE-moottori. Matalan painopisteen saavuttamiseksi kone on sijoitettu mahdollisimman alas ja sylinteri on kallistettu voimakkaasti taakse. Pakoputkisto on suunnattu sylinteristä suoraan taaksepäin mikä osaltaan vähentää kuskiin kohdistuvaa lämpökuormaa.


        Vähemmän ärsykkeitä, enemmän helppoa käytettävyyttä
        Tarjolla on kolme ajotilaa (Työ, Vakio, Sport), nopeudenrajoitin sekä kolmeen asentoon säätyvä moottorijarru. Voimansiirtopuolelta löytyy huomattavasti aiempaa kevyemmin toimiva vaihteenvalitsin, nopeamman reagoinnin antava uusi pDrive-kytkin sekä ylimitoitettu kakkosvariaattori, joka lupaa parempaa kestävyyttä ja pienempää huollontarvetta. Neliveto on tuttu Can-Amin Visco-Lok eri versioineen.

        Runko on täysin uusi ja sitä löytyy kahdella eri pituudella. Rungon luvataan olevan entistä jäykempi ja myös 35 % kevyempi kuin vanha. Myös jousitus on kokonaisuudessaan uusittu. Uudelleen muotoillut A-tukivarret löytyvät joka nurkasta ja joustomatka on lisääntynyt muutamalla sentillä niin edessä kuin takanakin. Maavaraa on kaikkinensa nyt 30,5 cm, mikä on nelisen senttiä enemmän kuin ennen.


        Uusi Outlander on pyritty tekemään kaikilta osin olla helpommaksi ja käyttäjäystävällisemmäksi kuin aiemmin. Suunnittelussa yhtenä ohjenuorana on ollut karsia pois ärsykkeitä, joista käyttäjät ovat vuosien varrella palautetta antaneet. Huoltotoimia on yksinkertaistettu ja huoltovälejä pidennetty mikä on pelkkää plussaa käyttäjän lompakolle ja tietysti myös hermoille.

        Käytön helppoutta tarjoavat myös LinkQ tavarankuljetusratkaisut, joita on tarjolla lukematon määrä erilaisia. Mielenkiintoinen lisävarusteuutuus on mittariston päälle tuleva teline, johon älypuhelimen voi magneetin avulla kiinnittää. Magneettikiinnitys on erittäin tukevan tuntuinen, joten luurin luulisi pysyvän paikoillaan hankalammassakin patikossa ajellessa.


        Hyvä ajotuntuma ja pirteä moottori
        Lehdistötilaisuudessa uutukaista pääsi testaamaan pienen metsälenkin verran ja koeajopelinä toimi pitkärunkoinen MAX PRO HD7. Outlander on polvien kohdalta huomattavan kapea, satulassa mahtuu hyvin liikkumaan ja vaihtamaan asentoa ajotilanteen mukaan. BRP oli tuonut paikalle myös edellisen vuoden malleja, joten vertailu uuden ja vanhan välillä oli helppoa. Eron huomaa heti liikkeellelähdössä.

        Variaattori reagoi kaasuun välittömästi mutta samalla tunnokkaasti. Voiman annostelu on helppoa tunnokkaan kaasuvivun ansiosta ja eri ajomoodien vaikutuksen huomaa selvästi kaasunvasteessa. 50 hevosvoimaa liikuttelee Outlanderia pirteän tuntuisesti ja täsmällisesti toimiva vaihteisto tehostaa ripeää liikehdintää. Kuten luvattua, vaihteiston käsittely on erinomaisen kevyttä. Keppi ei takeltele missään tilanteessa ja suunnanvaihto onnistuu helposti miltei sormivoimin jumipaikoissakin.

        Välittömän vaikutuksen tekee myös Outlanderin alusta. Can-Am etenee kivikkoisella polulla ilmiömäisen helposti jousituksen niellessä pehmeästi isotkin röykyt. Pitkät joustot pitävät pyörät kiinni tantereessa ja ajo on huomattavasti mukavampaa kuin vanhalla mallilla.


        Neliveto toimii Can-Amille ominaisesti, eli moitteetta. Outlander ryömii kantojen yli varmasti ja liikoja sutimatta, eikä terävien kivien iskut johdu ohjaustangon kautta käsille asti. Tehostettu ohjaus on kevyt ja tarjoaa hyvin tuntumaa etupyörien tapahtumiin. Alamäkihidastin pitää vauhdin aisoissa jyrkässäkin laskussa ja sen kolmiasentoista säätöä on helppo käyttää kesken ajon.

        Jo pikaisenkin koeajon perusteella huomaa nopeasti, kuinka paljon kehitystyötä uuden mallin eteen on tehty. Kokonaisuus on erittäin laadukkaan tuntuinen ja selvästi ”nextillä levelillä” edeltäjäänsä nähden. Leimallisinta uudelle Outlanderille on kaikinpuolinen helppous, niin ajettavuuden kuin tarvittavien huoltotoimienkin suhteen.

        Outlander-mallisto laajenee pikkuhiljaa kesän mittaan ja edullisimmillaan uutuuden saa omakseen 10 990 eurolla.


    • Anonyymi

      Ok 👍 kuulostaa lupaavalta.

      • Anonyymi

        rotax moottori 👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rotax moottori 👍🏻

        Ruisku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruisku?

        Polttoaineen syöttöjärjestelmä
        Älykäs kaasun hallintajärjestelmä (iTCTM️) ja elektroninen polttoaineen ruiskutus (EFI).


    • Anonyymi

      Efi, tehostin, nestejäähdytys, erillisjousitus jne tärkeät innovaatiot mönkijässä löytyy nykyään kaikissa merkeissä.

      • Anonyymi

        Missä Can-am valmistetaan?
        Can-AM. Can-Am on kanadalaisen BRP:n valmistama mönkijämerkki. BRP valmistaa tuotteita Rovaniemen tehtailla. Samalla tehtaalla valmistuvat myös Lynx- ja Ski-doo-moottorikelkat.


    • Anonyymi

      Meillä on Linhai 500 Promax Efi ja sen sand väri. Ajettu hyvin puuta ja aurattu on. Pelaa mukavasti ja huollettukin jo. Ostettu Lusista 9/2023. Voidaan suositella, miksi maksaa joistain yli kymppi kun hyvin tehty mönkkäri pikkasen alle kuustonnia.

      • Anonyymi

        Kuus tonnia ja hyvä uus mönkijä. Joopa joo....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      21
      1238
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1059
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1041
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. 4
      932
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      926
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      912
    Aihe