Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos näen sinua.
Haluaisin jo
42
794
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pidä vain tunteet sisällä.
- AnonyymiUUSI
En vaan millään voi uskoa että hän mies olisi mitenkään yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä 🥴 en näe siitä merkkiä kun kohdataan, eikä hän muutenkaan ole kovin puhelias mikä tekee asian vieläkin vaikeammaksi.
Kaupassa vaan joskus...- AnonyymiUUSI
Lopeta mun kiusaaminen. On oikeasti tosi paha olla. Pelkään niin sun menettämistä että hylkään lopulta itse kun en kestä sitä muuten kestä
- AnonyymiUUSI
Et ole nolannut itseäsi ainakaan minun silmissäni.
- AnonyymiUUSI
Ihan tarpeeksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tarpeeksi
Olen samaa mieltä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tarpeeksi
En ole ainakaan huomannut😳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä!
Mitä hän on siis tehnyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä!
Niin että sun kaverit on täsaä mukana ja tietää jutun juonen, oh my god🤣
- AnonyymiUUSI
Kerro! Eikä hän ole koskaan nolannut itseään. Ole rohkea. Teet niin kuin itse parhaaksi näet.
- AnonyymiUUSI
Jos en saa vastakaikua niin en kerro.
- AnonyymiUUSI
Myönnä. En ole menossa mihinkään. T: M
- AnonyymiUUSI
Hyvä tietää😌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää😌
Laita viesti minulle. Kysy vaikka mitä kuuluu. Siitä se lähtee ❤️
- AnonyymiUUSI
Et nolaa itseäsi, päinvastoin. Jokainen normaali ihminen arvostaa vilpittömyyttä ja avoimuutta.
- AnonyymiUUSI
Turha jarrutella jos ilmat lähtee pyöristä. Renkaat kuluvat ehtiessä eteenpäin.
Tee kuin hyvältä tuntuu kun asiat on vielä hallinnassa. Lopulta rakkaus voittaa tee se vapaaehtoisesti hiljaa. - AnonyymiUUSI
Siinä imussa on kuin lastu laineilla - vapaa pudotus suoraan sinne mihin pitääkin.
- AnonyymiUUSI
Turha taistella vastaan
- AnonyymiUUSI
Ehkä se olis parempi jos näkee useimmin. Näin joskus usein yhtä häntä, mutta sitten menin ihastumaan ja ryömin sillä seudulla ollessa kaikkien puskien kautta. Kauhistuttaa kohdata koska se näkyy vaik siitä on jo aikaa. Sellaiseen mieheen jolla oli siniset mokkakengät ja tyyliä muutenkin. Koko pakettiin siis ja on kummallisen tutun oloinen ja samanlainen sielu. Muuten kyllä eroavaisuuksia paljonkin. Kummallista ja kummallinen juttu..vaikka lukemattomia kertoja joskus matkustelin hissillä samaan kerrokseen en ajatellut koskaan muuta kuin että mistä se taas osaskin tulla samaan aikaan. Kerran ihmettelin että miks toi Ukko katselee mua silmiin. En ollut koskaan nähnyt niin kaunista katsetta ja silmiä. Ajattelin joskus ettei ole mitenkään mun tyyppiä kunnes yhtenä päivänä tajusin että ei olekaan mitään muuta kuin samaa mun tyyppiä😀olihan se aika järkytys että voi sillä tavalla puskista nyrjähtää.
- AnonyymiUUSI
Face to face mutta ei Facebookissa vaikka siellä käynyt kurkkimassa urakalla😅🩷
- AnonyymiUUSI
Kumpi on kurkkinut urakalla? Anna tuntomerkkejä!
- AnonyymiUUSI
Haahaa, ai urakalla😆😆Kattelen sun kuvaa muualta. Joo sitä face to face tapahtumaa odotellessa😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on kurkkinut urakalla? Anna tuntomerkkejä!
Varmaan kumpikin matkan varrella. Millaisen tuunnisteen siitä voi antaa nimi ja sostunnus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haahaa, ai urakalla😆😆Kattelen sun kuvaa muualta. Joo sitä face to face tapahtumaa odotellessa😘
😘ittelles!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😘ittelles!
Pussasin sun kuvaa😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei tule tapahtumaan niin kauan kuin minä elän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kumpikin matkan varrella. Millaisen tuunnisteen siitä voi antaa nimi ja sostunnus?
Etkä laita! et sä edes tiedä mun sos tunnusta😏
Ellet sitten ole tutustunut muhun silleen hmm...paremmin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai oletko joku sivullinen? joku exä tai äiti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko olla tulematta meidän väliin?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet?Miksi kuolemasi toisi minut ja hänet yhteen?
- AnonyymiUUSI
Et halua nolata itseäsi enää? Miten aiemmin sitten on käynyt?
- AnonyymiUUSI
Nolattu mutta mitä sitten maailmaan mahtuu. Ei mua pelota sanoa tai hävetä jos jostain tykkää. Pitää nyt muistaa että jos tyylistä tykkää ei yhtään sama että naimisiin on menossa😅
- AnonyymiUUSI
Nolosti tietysti! 😁
- AnonyymiUUSI
Sano sitten niin jutellaan:)
- AnonyymiUUSI
Estänyt olet niin oletan että vihaat.
- AnonyymiUUSI
En vihaa, mutta en halua olla kanssasi koskaan missään tekemisissä! Yhdelle oman lapsen ikäiselle!
- AnonyymiUUSI
Juu, odotan miehen avausta!
Kai nyt normaalin keskustelun avaus sujuu. Ei tarvitse heti tunnustaa palavaa rakkauttaan, kyllä nainen sen huomaa miehestä ilmankin, kunhan tämä vaan saa suunsa auki. 😉- AnonyymiUUSI
Olet jotenkin sekopää kun luulet että joku on sinnuu rakastunut bussipysäkillä!!! Herää!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet jotenkin sekopää kun luulet että joku on sinnuu rakastunut bussipysäkillä!!! Herää!!!
Olisihan se ihanaa jos olisi. Onko pakko herätä, jos jäis vaan sinne pysäkille rakkaan syliin pussailemaan?
- AnonyymiUUSI
Hän teki tosi ikävän ja henkilökohtaisen jutun palstalle. Se teki minut surulliseksi koska jos haluaa loukata ja haavoittaa toista, sen voi tehdä ihan suoraan eikä suomi24 palstalla julkisesti.
Tunnen myötähäpeää hänen puolestaan.
Olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan sen julkaisun.
Mietin, että mitä voin tehdä tämän julkaisun suhteen jatkossa. Se oli tosi törkeä teko.
En tiedä olitko se sinä aloittaja. Olit tai et. Se oli tosi ikävä teko sinulta.häneltä. Jollet pysty olemaan suoraan yhteydessä ihmiseen jonka kuvan laitat tänne niin hae itsellesi ammattiapua.- AnonyymiUUSI
Kirjoitin myös samasta asiasta aloituksen. Sitä ei ole vielä näkynyt palstalla. Vittu kun vituttaa tämmöiset paskamaiset jutut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin myös samasta asiasta aloituksen. Sitä ei ole vielä näkynyt palstalla. Vittu kun vituttaa tämmöiset paskamaiset jutut.
Onko kenenkään muun kuvaa laitettu tänne palstalle?Mitä ajattelette siitä että joku postaa kuvanne tänne?
Ihmettelen kovasti. Myös sitä, että aloitukseni siitä mitä kirjoitin asiasta tänne, hävisi.
Oon varmaan tullut kusetetuksi mennen tullen ja palatessa. Se tietenkin harmittaa. Harmitti jo aikoja sitten Oma elämä perustuu rehellisyyteen.
Siitä syystä olen tosi surullinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784