Oletko vielä

Anonyymi-ap

käyttänyt sitä
Soutulaitetta?
😄

43

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just, tänään🙂

    • Anonyymi

      En......

    • Anonyymi

      Varastoon se on menossa. Pitäisi varmaan myydä pois

    • En nyt vähään aikaan...

      • Anonyymi

        Ei sulla oo mitään soutulaitetta. Kyttäät vaan sitä nuorta naista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla oo mitään soutulaitetta. Kyttäät vaan sitä nuorta naista

        Enpä ole kytännyt enää aikoihin. Se tehtiin mahdottomaksi. Ja salilla on kyllä soutulaite.


      • No höh... Minä oon ihan kiltti mies.


      • Vastasin vaan tuolle yhdelle...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vastasin vaan tuolle yhdelle...

        sunhan ei pitänyt enää puhua netasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sunhan ei pitänyt enää puhua netasta

        Onko sulla kaikki ihan ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla oo mitään soutulaitetta. Kyttäät vaan sitä nuorta naista

        Kukahan tällä kyttää ja ketä??
        Onko sulla liian vähän sosiaalista elämää netin ulkopuolella vai mistä tommonen vainoaminen johtuu???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki ihan ok?

        Onko sulla kun et päästä tästäkään äijän trollauksesta irti? Väkinäistä


      • Ei se ole vertailun ainoa syy... Ei sellaista ihastumista tule saamaan kukaan muu aikaan, varmaan enää koskaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole vertailun ainoa syy... Ei sellaista ihastumista tule saamaan kukaan muu aikaan, varmaan enää koskaan.

        Varmasti kykenet kehittelemään vastaavia mielikuvitusfantasioita päässäsi jatkossakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole vertailun ainoa syy... Ei sellaista ihastumista tule saamaan kukaan muu aikaan, varmaan enää koskaan.

        no sun vastaus antaa ymmärtää muuta


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sun vastaus antaa ymmärtää muuta

        Mitä se nyt muka antaa ymmärtää?!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä se nyt muka antaa ymmärtää?!

        sanot ettet vertaa nettaa muihin naisiin ja sitten sanot ettet voi tuntea samoin muuta naista kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanot ettet vertaa nettaa muihin naisiin ja sitten sanot ettet voi tuntea samoin muuta naista kohtaan.

        Kylhän toi nimenomaan sanoo et vertaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylhän toi nimenomaan sanoo et vertaa.

        Ei se ole mikään ihme eikä kummallinen asia. Jos johonkin on ollut reilu 2 vuotta ihastunut. Aika epätodennäköistä, että mitään vastaavaa tulee enää uudelleen vastaan. Eikä se todennäköisesti ole mikään 30 vuotta vanhepi, joka sen voi saada aikaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole mikään ihme eikä kummallinen asia. Jos johonkin on ollut reilu 2 vuotta ihastunut. Aika epätodennäköistä, että mitään vastaavaa tulee enää uudelleen vastaan. Eikä se todennäköisesti ole mikään 30 vuotta vanhepi, joka sen voi saada aikaan.

        sulle on 40 vuotiaskin liian vanha. Mä olen iloinen ettet saa enää seksiä koskaan ,koska kukaan 17 vuotias ei ihastu suhun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole mikään ihme eikä kummallinen asia. Jos johonkin on ollut reilu 2 vuotta ihastunut. Aika epätodennäköistä, että mitään vastaavaa tulee enää uudelleen vastaan. Eikä se todennäköisesti ole mikään 30 vuotta vanhepi, joka sen voi saada aikaan.

        No miks vertaat? Aika sama, et vertailet jotain Bella Hadidii tavis keski-ikäsiin suominaisiin. Tai et mä vertaan sua johki Regan Grimesiin. So what?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miks vertaat? Aika sama, et vertailet jotain Bella Hadidii tavis keski-ikäsiin suominaisiin. Tai et mä vertaan sua johki Regan Grimesiin. So what?

        Miksi? Se on ihan tiedostamatonta se vertaaminen. Ja jokaisella on ihan omat mieltymyksensä. Kuka tykkää mistäkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi? Se on ihan tiedostamatonta se vertaaminen. Ja jokaisella on ihan omat mieltymyksensä. Kuka tykkää mistäkin.

        Ihan tietostahan tuo näyttää olevan. Eikä siitä mitää hyötyy sulle ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tietostahan tuo näyttää olevan. Eikä siitä mitää hyötyy sulle ole.

        Et ymmärrä koko asiaa yhtään. Ja mistä sinä tiedät mitä hyötyä siitä on?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et ymmärrä koko asiaa yhtään. Ja mistä sinä tiedät mitä hyötyä siitä on?

        Luulet saavas sen laisen naisen? Laitapa huvikses sun ja sen kuvat vierekkäin ja vertaile objektiivisesti. Onko saumaa vai ei?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulet saavas sen laisen naisen? Laitapa huvikses sun ja sen kuvat vierekkäin ja vertaile objektiivisesti. Onko saumaa vai ei?

        Kukas se nyt on pinnallinen siellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulet saavas sen laisen naisen? Laitapa huvikses sun ja sen kuvat vierekkäin ja vertaile objektiivisesti. Onko saumaa vai ei?

        Enkä minä luule yhtään mitään. En myöskään aio tyytyä kehenkään vaan sen takia, etten nyt satu parempaakaan saamaan. Pärjään ilmankin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enkä minä luule yhtään mitään. En myöskään aio tyytyä kehenkään vaan sen takia, etten nyt satu parempaakaan saamaan. Pärjään ilmankin.

        Kuitenkin olet katkera kaikille joilla on edes ystäviä. Viikonloppuna taas kerrot kun kaikki muut on bilettämässä ja panemassa ja sinä istut kotona yksin.


    • Anonyymi

      Soutulaite on paras laite alkulämmittelyyn, koska siinä on koko kroppa liikkeessä jos sitä käyttää oikein. Itse soudan sillä niin, että tehot on vähintään kolmessakympissä ja teen tätä kunnes olen soutanut haluamani matkan.

    • Anonyymi

      Mul o vatsalihas penki

      • Anonyymi

        Uuuuhhh


    • Anonyymi

      Just kuvasin kun soudin sillä. Käy kattoos. 😉

      • Anonyymi

        A-mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-mies?

        En oo alfons!


    • Anonyymi

      Oonhan käyttänyt säännöllisesti, monta kertaa päivässä. Tosin piti vaihtaa isompi penkki siihen kun perse turvonnut jostain käsittämättömästä syystä nopeaan tahtiin.

      • Anonyymi

        Mitä hyötyä, monta kertaa päivässä? Isoperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä, monta kertaa päivässä? Isoperse.

        Sanos muuta. Olen miettinyt, toiminkohan väärin, ei veri sinne pitäisi pakkaantua.


    • Anonyymi

      Säästän kesään kun en pysty Auringossa oleileen.

    • Anonyymi

      Purkaan venettä para aikaa.

    • Anonyymi

      Vain oman kehoni 😂🤸‍♀️

    • Anonyymi

      😜🤪😜🤪😜👍

    • Anonyymi

      En enää kun sinä et ole päällä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe