käyttänyt sitä
Soutulaitetta?
😄
Vastaukset 31
- Anonyymi
Just, tänään🙂
- Anonyymi
En......
- Anonyymi
Varastoon se on menossa. Pitäisi varmaan myydä pois
- Anonyymi
Soutulaite on paras laite alkulämmittelyyn, koska siinä on koko kroppa liikkeessä jos sitä käyttää oikein. Itse soudan sillä niin, että tehot on vähintään kolmessakympissä ja teen tätä kunnes olen soutanut haluamani matkan.
- Anonyymi
Mul o vatsalihas penki
- Anonyymi
Uuuuhhh
- Anonyymi
Just kuvasin kun soudin sillä. Käy kattoos. 😉
- Anonyymi
A-mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A-mies?
En oo alfons!
- Anonyymi
Oonhan käyttänyt säännöllisesti, monta kertaa päivässä. Tosin piti vaihtaa isompi penkki siihen kun perse turvonnut jostain käsittämättömästä syystä nopeaan tahtiin.
- Anonyymi
Mitä hyötyä, monta kertaa päivässä? Isoperse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyötyä, monta kertaa päivässä? Isoperse.
Sanos muuta. Olen miettinyt, toiminkohan väärin, ei veri sinne pitäisi pakkaantua.
- Anonyymi
Säästän kesään kun en pysty Auringossa oleileen.
- Anonyymi
Purkaan venettä para aikaa.
- Anonyymi
Vain oman kehoni 😂🤸♀️
- Anonyymi
😜🤪😜🤪😜👍
- Anonyymi
En enää kun sinä et ole päällä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881388
- 681146
- 65961
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste164850Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66705- 89682
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103664Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37636- 43621
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova59619