Mää tein netin psykopatiatestin (englanninkielinen) ja sain tosi korkeat pisteet.
https://www.idrlabs.com/psychopathy/test.php
Ensimmäisellä kerralla vastailin vähän asioitani kaunistellen, jolloin sain total psycopathy arvoksi 58%. Average populaiton on jossain alle 20% ja psykopathy treshold, eli ilmeisesti raja-arvo, jossain 70%.
Toisella kerralla kun vastasin useammun mieluummin myöntävästi kuin "en osaa sanoa", jos näiden väliltä täytyi valita, niin sain total psykopathyn sinne tresholdiin asti!
Siis tein testin, kun musta on alkanut tuntua, että mua pidetään tietyissä porukoissa jotenkin epäsosiaalisena... Niinkun oisin paha. En mielestäni ole. Mutta testin mukaan oisin enempi tai vähempi psykopaattinen. Korkein käyrä oli toi psycopathic lifestyle ja onhan siihen vähän muitakin syitä, miksi elämäni on mennyt, kuin se on, kuin vain se että aivoni olisivat psykopaattiset.
Empatiakyvytön en ole. Tunnereaktioni saattavat olla laimeita, esimerkiksi kuolemaa en yleensä itke, vaikka kuolisi läheinenkin. Mutta jos jollekin läheiselleni kuuluu huonoa/ei mene hyvin, niin saatan menettää täysin yöuneni ja saatan ajautua vaikka lähelle psykoosia, kun stressaan sitä toisen tilannetta niin, enkä nuku. Kun psykopaateista sanotaan, etteivät tunne stressiä? Minä tunnen kyllä helposti. Mutta joskus pystyn toimimaan kylmän viileästi tilanteissa, joissa muut joutuvat shokkiin. Ja jos tosiaan läheisellä on huonosti, uhkaa mennä huonosti saatan yltyä vaikka minkälaisiin tekoihin (en tarkoita mitään väkivaltaa, vaan esim. hiihtää yösydännä 24 km ahkiossa toiselle polttopuita), vaivojani säästämättä, toisen pelastamiseksi.
Psykopaatti?
Anonyymi-ap
1
349
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579