12000mielenosoittajan edessä Suomen talous ei ole noussut 10vuoteen, älämölöä
Puhetta johtanut antakaa hänelle puheenvuoro
Ethän sä Perussuomalaiset anna mullekkaan
Tässä kaupungissa tahi Suomessa
Persut Miko Bergholm
10
407
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä vähän annat äidilleni jonka asioita täällä ja sossun huoli-ilmoissa ilman hänen lupaansa räävit
- Anonyymi
Kyllä niitä old Baron monttu baari Joutsenkulman tuttuja löytyy loppuu vittuilu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä old Baron monttu baari Joutsenkulman tuttuja löytyy loppuu vittuilu
Yhdellä pelasti isä ole Baronissa muuten olis lähtenyt ambulanssilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdellä pelasti isä ole Baronissa muuten olis lähtenyt ambulanssilla
Käsien katkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsien katkoja
Et ole edes turpaan vedon arvoinen nolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole edes turpaan vedon arvoinen nolla
Ukkoni serkku tään eno joka hukku Taipalsaarella
Joi rahansa makasi kaksi viikkoa ukkoni
Olkkarissa
Ei saanu puhua ettei herra selvänä hermostu
Käskin pakata kamppeet ja mennä kotiinsa Leppävirralle vittuili mutta sanoi että se on lähdettävä ja lähti
Ei mulla muuta - Anonyymi
Pidä sinä vitsinä ja naura
Kaikki ei ole miltä näyttää
En edes noteraa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sinä vitsinä ja naura
Kaikki ei ole miltä näyttää
En edes noteraaJa Nyt saatte Persut takaisin 2021 Helmikuuta julkisuus ulkomailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Nyt saatte Persut takaisin 2021 Helmikuuta julkisuus ulkomailla
Riikka Purra lehdet ja tv ei auta Stacey Jackson Sky TV toimittaja laulaja Lontoo lauloi Snoop Dogg kanssa vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purra lehdet ja tv ei auta Stacey Jackson Sky TV toimittaja laulaja Lontoo lauloi Snoop Dogg kanssa vastaan
Juonsi jo Sky Tvtä 80luvulla
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1117920Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26784982Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243254- 561428
- 251422
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1021349Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381347Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1671249Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi551003Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si28903