Tämähän on tiedetty jo pitkään, mutta nyt on ihan valtakunnan mediassakin mustaa valkoisella. Otteet Helsingin Sanomista:
"Eteläsuomalaisella betonielementtitehtaalla valkovenäläiset duunarit painoivat kymmenen tunnin työpäiviä kuuden euron tuntikorvausta vastaan."
ja
"Betonielementtitehtaassa kuuden euron tuntipalkkaa saaneet valkovenäläiset tulivat ilmi Jenun tarkastuksessa. Heidät oli palkannut virolainen yritys. Aluksi Jenulle toimitettiin väärennetty työaikakirjanpito.
”Oli onnellinen sattuma, että vieraillessani tehtaalla pystyin tapaamaan työntekijöitä ja he kertoivat minulle, että he tekivät todellisuudessa 10–12 tunnin työpäiviä”, Jenu kertoo.
”Ylityökorvauksethan näissä jätetään lähes järjestään maksamatta.”"
Kyllä voi Lopen Yrittäjät olla ylpeitä.
NB Seinä polkee palkkoja
Anonyymi-ap
4
1265
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tämä liittyy Lopen Yrittäjiin? Onko yhdistys ostanut ko. firman?
- Anonyymi
Ja yritys takonut miljoonia koko ajan.
- Anonyymi
Näissä yrityksissä ei myöskään työturvallisuus ole kauhean korkealle arvostettu ominaisuus.
- Anonyymi
Lopen yhteisöverot rysähtää alas. Onneksi on uusi halli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716