DivePoint sukellusvarusteet

Anonyymi-ap

Kiitos DivePoint Pori, sain hyvät varusteet kun piti sukeltaa vanhan hinaajan ruosteisesta ahterista sisään, oli ahdas ja pimeä reitti mutta DivePointilta sai hyvät varusteet ja ohjeet tähän syväsukellukseen: on vain pysyttävä kovana. Nyt hankaamaan snorkkelia.

10

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      DivePointin kireät sukelluspuvut täytyy pukea rasvattuna päälle. Tähän ehdottomasti paras on tummeli tai silikonipohjainen merilevältä tuoksuva liukuvoide, jota saa DivePoint Porista, tämä on on havaittu tehokkaaksi houkuttelemaan imukaloja. Yyterissäkin tavatuilla imukaloilla imuteho on voimakas, jopa 9 kilopascalia per neliösentti. Siinä on jopa DivePointin snorkkelit koetuksella.

    • Anonyymi

      Vein snorkkelini huoltoon DivePoint Poriin ja palvelu oli todella luistavaa. Omistaja käsitteli snorkkeliani varmoin ottein, ottaen sen lopulta suuhun testatakseen toimiiko se vielä. Suuri snorkkelini pullisteli kilpaa auringon kanssa ja paisui hengityksen tahtiin. Olin onnellinen ja helpottunut kun snorkkelini toimi edelleen ilman ylimääräisiä varusteita, joita myös saa DivePoint Porista

    • Anonyymi

      Kävin DivePoint Porissa 90-luvulla ostamassa uutta harppuunaa jolla metsästää koikarppeja Isomäen metsän lammesta. Onneksi tähänkin löytyi hyvät vehkeet. Kaivoin lompakostani pinon chydeniuksia, jolloin omistaja hymyili vienosti ja tarjosi kaupan päälle märkäpukua, jos karppimetsällä on liian märät tunnelmat, sekä sateenkaaren väristä pyyheliinaa johon oli painettu yrityksen (DivePoint Pori) logo. Karppien kalastuksen jälkeen menin vielä maauimalaan puhdistumaan ja uinnin jälkeen legendaariselle äijäpenkille istumaan, ison snorkkelini vilkkuessa manspreading-asennossa DivePoint Porin sateenkaaripyyhkeen alta.

    • Anonyymi

      Nauraa

    • Anonyymi

      Divepoint oy Pori sukelluskurssilla edistyneenä olin tutkimassa koikarppeja Kirjurinluodon lammessa, kunnes jäin valtavasta snorkkelistani kiinni lammen pohjaan. Onneksi olin syönyt edellisenä päivänä hernekeittoa ja ruisleipää, niin saatoin päästää takapuolestani kuplamerkkejä pinnalle. Jälkeenpäin minulle kerrotiin että rectumista päästämäni hätäsignaali räiskyi pinnalla aivan kuin Waimangurin geysir olisi purkautunut. Divepoint oy Pori sukelluskouluttaja ymmärsi merkin ja hyppäsi perääni ottaen minusta rajulla karhumaisella otteella kiinni, kiskoessani minut pintaan niin että uusi sateenkaarivärinen sukelluspukuni repesi. Onneksi Divepoint oy Pori lupasi korjata sen, onhan heidän tuotteillaan 69 vuoden takuu. Ehkäpä pian pääsen taas tutkimaan koikarppeja.

    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä mestalta

    • Anonyymi

      Porin Prideystävällisin yritys

    • Anonyymi

      Sopii myös ilmastoahdistuneille, vihreä yritys

    • Anonyymi

      Hyvä yritys joka huomioi seksuaalivähemmistöt mainiosti, loistavaa DivePoint Pori

      Pori Priden pääsponsori tänävuonna?

    • Anonyymi

      Snorkkelini päähän jäi mutaa viime sukelluksella, onneksi DivePoint Porista saa hyvää luistavaa puhdistuainetta

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe