Thaimaalainen keraaminen uuni hakusessa

Anonyymi-ap

Onkohan kellään kuvaa aijata?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Voi jumalauta nyt täällä kerrotaan jo reseptejä porsaan luiden grillaukseen, pattayan matkailupalstalla, erinomaista savussa ja grillissä valmistettuja kyljyksiä hua hinistä, 280-320 bahtia kilo, paitsi ettei niitä grillata vaan kypsennetään keraamisessa isossa ruukussa, kanaa saa samoin tehtynä... lämpö tulee kookospähkinän kuorista.

__________________________________________________________

Voiko noita ostaa Suamesta?

33

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnistuuko tuolla, geraamisella uunilla ala carte, tasoisen 12 tuntia keitetyn aamupuuron, mitä syödään hua hinissä, vain illalla, ja valmistus?

    • Anonyymi

      Näyttää olevan vuokraläävä hirveässä kunnossa. Pussia ja nyssäkkää hujan hajan pitkin lattioita ja varpaan kynsiä pöydällä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko tuossa kuvassa pöydällä oikealla varpaan- vai peukalonkynnen pala?


      • Anonyymi

        Hyi hitto.


    • Anonyymi

      Kysy hullulta miekkamieheltä mistä hän hankki uuninsa rottaburgeri baariinsa.

    • Anonyymi

      Junttilan kesäriemujuhlissa laulu raikaa, juomat virtaa ja grillattujen lihojen tuoksu on huumaavaa kotikeittiömestarin silkkiessussaan kutsuen juhlakansaa nauttimaan suurella työllä ja ylivertaisella taidollaan valmistamistaan anneistaan.

      Vesi kielellä kansa jonoa muodostamaan ja ribsejä itselleen anoen yhden herkkusuun tiedustellen että mistä grillimestarilla moinen ammattitaito on hankittuna, johon silkkipaitainen valkoisessa kokkihatussaan, että Thaimaasta, Thaimaastahan hyvinkin ja että valmistuotteiden etu on että marinadi on muhinut niissä pitkään.

      By NumBall

      • Anonyymi

        Miksi sinun pitää käyttää minun tunnusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun pitää käyttää minun tunnusta?

        Eikös sun tunnus ole Anonyymi, sama kuin minulla?


    • Anonyymi

      On sanankäytön pilkunnussintaa arvostella millä nimellä perinteisiä ruoankypennysmenetelmiä kutsutaan.

      Thaimaalainen perinteinen tapa tahtoo siitä sitten irvailla nimellä uuni tai grilli, on yhdentekevää.

      Pattayan rakkailla jotka ei ole kokenut oikeaa Thaimaata ei myöskään ole kokemusta järjestelmästä, joka nykyisin kopioitu ns. grilli-, uuni- ja jopa pzzanvalmituslaitteeksi, nimeltää Vihreä muna.

      Kun pääasialliset Rakkaiden kokemukset perustuu korkeatasoisiin ravintoloihin, omaan pallogrilliin ja nuotioon jossa käristetään tuhkalla kuorrutettuja kaloja, niin paras onkin että ostaa seiskasta ribsejä joiden hyvä puoli on se, että on marinaadissa muhinut ja voi lämmittää läävän uunissa.

      • Anonyymi

        Melkoinen puhemies olet, mutta vain pelkkä puhemies, sillä emme ole nähneet sinulta yhtään kuvaa Thaimaasta tai yhtään kunnollista reseptiä tai mitään. Et sinä siellä lumihangessa mitään grillaa etkä myöskään Chiang Maissa. Se mitä ollaan sinulta nähty on kalapuikot lauantaimakkaralla joita kutsuit susheiksi. Lisäksi näimme nuudelipussin ja silakkalaatikon Helkama-uunissa. Siinä se on se sinun Thaimaa ja sinun reseptit ja ohjeet. Niin ja se hunajan ruiskuttelu milloinkin sisäfileeseen ja milloin makkarakeittoon, huhhahhei ja yäk.

        Lasse vetää kivan rallin kampelan ylistyslaulun muodossa ja siinä on täydellinen resepti samalla miten kampelasta saa kuninkaiden kuolattavaa murkinaa!
        https://www.youtube.com/watch?v=pZxPpi8JJDE&ab_channel=Pappatunsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen puhemies olet, mutta vain pelkkä puhemies, sillä emme ole nähneet sinulta yhtään kuvaa Thaimaasta tai yhtään kunnollista reseptiä tai mitään. Et sinä siellä lumihangessa mitään grillaa etkä myöskään Chiang Maissa. Se mitä ollaan sinulta nähty on kalapuikot lauantaimakkaralla joita kutsuit susheiksi. Lisäksi näimme nuudelipussin ja silakkalaatikon Helkama-uunissa. Siinä se on se sinun Thaimaa ja sinun reseptit ja ohjeet. Niin ja se hunajan ruiskuttelu milloinkin sisäfileeseen ja milloin makkarakeittoon, huhhahhei ja yäk.

        Lasse vetää kivan rallin kampelan ylistyslaulun muodossa ja siinä on täydellinen resepti samalla miten kampelasta saa kuninkaiden kuolattavaa murkinaa!
        https://www.youtube.com/watch?v=pZxPpi8JJDE&ab_channel=Pappatunsa

        Pattayalla on ribsejä miltei jokaisella ilta ja -yötorilla myynnissä. Noin 1000 bahtia kilo.
        Soi kutosen jälkeen on torialue, jossa on myös krokoa.
        https://aijaa.com/Khqw5U


      • Anonyymi

        Eikös kyrvånsyylå sinun ole helppo laittaa kuva siitä perinteisestä thaimaalaisesta grillistä? Vai onko kamera edelleen huollossa kuten on ollut viimeiset 10 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kyrvånsyylå sinun ole helppo laittaa kuva siitä perinteisestä thaimaalaisesta grillistä? Vai onko kamera edelleen huollossa kuten on ollut viimeiset 10 vuotta.

        เกษตรพึ่งตน : เตาอบดิน - YouTube


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayalla on ribsejä miltei jokaisella ilta ja -yötorilla myynnissä. Noin 1000 bahtia kilo.
        Soi kutosen jälkeen on torialue, jossa on myös krokoa.
        https://aijaa.com/Khqw5U

        porsaanluita perkele porsaanluita, köyhien ruokaa... kyljystä alle 500 baht kilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        เกษตรพึ่งตน : เตาอบดิน - YouTube

        Edelleen sitä omaa kuvaa odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen sitä omaa kuvaa odotellessa.

        Anteeksi hyvä anonyymi, en katso aiheelliseksi anonyymeille avata tuhannen valokuvan kansiotani arvosteltavaksi, sekä en olekaan aiemmin tiennyt että tuupiin linkin ilmoittaminen on yksinoikeus vain Pattaya rakkaille.

        Mikäli tubesta ilmenevät eivät anna vastausta sinulle aloitusotsikon asiassasi, niin suosittelen matkailua joskus oikeaan thaimaahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi hyvä anonyymi, en katso aiheelliseksi anonyymeille avata tuhannen valokuvan kansiotani arvosteltavaksi, sekä en olekaan aiemmin tiennyt että tuupiin linkin ilmoittaminen on yksinoikeus vain Pattaya rakkaille.

        Mikäli tubesta ilmenevät eivät anna vastausta sinulle aloitusotsikon asiassasi, niin suosittelen matkailua joskus oikeaan thaimaahan.

        Melkoinen tubettaja oletkin, Chiang Main Paraisten huuhaafeikki. Siis sinun tapauksessasi googletettu youtube-linkki siirtää sinut Thaimaahan ja saat samalla thaimaalaisen keraamisen grillin mielikuvituspihallesi? Tämä selvä. Hei... Olenko kertonut että ostin juuri F-35b hävittäjän? Tässä todisteena linkki https://www.youtube.com/watch?v=MhtIYiqyTUw&ab_channel=FutureMachineTech
        En katso aiheelliseksi laittaa omia kuvia arvosteltaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen tubettaja oletkin, Chiang Main Paraisten huuhaafeikki. Siis sinun tapauksessasi googletettu youtube-linkki siirtää sinut Thaimaahan ja saat samalla thaimaalaisen keraamisen grillin mielikuvituspihallesi? Tämä selvä. Hei... Olenko kertonut että ostin juuri F-35b hävittäjän? Tässä todisteena linkki https://www.youtube.com/watch?v=MhtIYiqyTUw&ab_channel=FutureMachineTech
        En katso aiheelliseksi laittaa omia kuvia arvosteltaviksi.

        Senssulle Bond-laulu unelmista:

        Elät vain kahdesti, tai siltä näyttää
        You only live twice or so it seems

        Yksi elämä itsellesi ja yksi unelmillesi
        One life for yourself and one for your dreams

        Ajaudut vuosien yli ja elämä näyttää kesyltä
        You drift through the years and life seems tame

        Kunnes yksi unelma ilmestyy ja rakkaus on sen nimi
        'Til one dream appears and love is its name
        Ja rakkaus on muukalainen, joka kutsuu sinua
        And love is a stranger who'll beckon you on

        Älä ajattele vaaraa tai muukalainen on poissa
        Don't think of the danger or the stranger is gone

        Tämä unelma on sinua varten, joten maksa hinta
        This dream is for you, so pay the price

        Toteuta yksi unelma, elät vain kahdesti
        Make one dream come true, you only live twice
        Ja rakkaus on muukalainen, joka kutsuu sinua
        And love is a stranger who'll beckon you on

        Älä ajattele vaaraa tai muukalainen on poissa
        Don't think of the danger or the stranger is gone

        Tämä unelma on sinua varten, joten maksa hinta
        This dream is for you, so pay the price

        Toteuta yksi unelma, elät vain kahdesti
        Make one dream come true, you only live twice


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen tubettaja oletkin, Chiang Main Paraisten huuhaafeikki. Siis sinun tapauksessasi googletettu youtube-linkki siirtää sinut Thaimaahan ja saat samalla thaimaalaisen keraamisen grillin mielikuvituspihallesi? Tämä selvä. Hei... Olenko kertonut että ostin juuri F-35b hävittäjän? Tässä todisteena linkki https://www.youtube.com/watch?v=MhtIYiqyTUw&ab_channel=FutureMachineTech
        En katso aiheelliseksi laittaa omia kuvia arvosteltaviksi.

        Hei Rakas HukkisJuntti, miksi minulle kiukuttelet?

        En minä ole väittänyt että meillä täällä Chiang Maissa olisi tuollainen uuni, josta joku linkitti vastauksenaan tähän aloitukseen joka tehty yksinomaan riidantahtoisuutta.

        Meillä on minun itse muuraama ja valama grilli jonka rakenteen olen jo aiemmin kertonut.

        Mitä tulee kuviin, niin en viitsi aiheuttaa päänvaivaa koska sushiarvostelut on tasoa lauantaimakkara jne.

        Myöskään minun valokuvieni pixelit ei tyydytä ja aiheuttaisi puolenvuoden käsittelyn joten en viitsi antaa sinulle lisää ajattelemisen aihetta, koska ajattelet sinä minua muutenkin tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Toisaalta tarjous on edelleenkin voimassa Tyttö2010Neitiselle olosuhteisiinsa, että räps ja räps niin pääsee viettämään tänne Chiang Maihin yhtä elämänsä muistorikkainta päivää, jolloin voi toki myös räpsytellä kaikille rakkaille yhtä sun toista mielenkiintoista … siis jos uskaltaa.

        Muuten miten sinun vuoden 2023 haaveilluusiomatkailun kuvat, onko jokin ongelma sulla?

        Niin ja kiitos laulusta, sinä todellakin ajattelet minua, kiitos vielä kerran varsinkin siitä että osoitat aivan oma-aloitteisesti olevasi idiootti.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hei Rakas HukkisJuntti, miksi minulle kiukuttelet?

        En minä ole väittänyt että meillä täällä Chiang Maissa olisi tuollainen uuni, josta joku linkitti vastauksenaan tähän aloitukseen joka tehty yksinomaan riidantahtoisuutta.

        Meillä on minun itse muuraama ja valama grilli jonka rakenteen olen jo aiemmin kertonut.

        Mitä tulee kuviin, niin en viitsi aiheuttaa päänvaivaa koska sushiarvostelut on tasoa lauantaimakkara jne.

        Myöskään minun valokuvieni pixelit ei tyydytä ja aiheuttaisi puolenvuoden käsittelyn joten en viitsi antaa sinulle lisää ajattelemisen aihetta, koska ajattelet sinä minua muutenkin tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Toisaalta tarjous on edelleenkin voimassa Tyttö2010Neitiselle olosuhteisiinsa, että räps ja räps niin pääsee viettämään tänne Chiang Maihin yhtä elämänsä muistorikkainta päivää, jolloin voi toki myös räpsytellä kaikille rakkaille yhtä sun toista mielenkiintoista … siis jos uskaltaa.

        Muuten miten sinun vuoden 2023 haaveilluusiomatkailun kuvat, onko jokin ongelma sulla?

        Niin ja kiitos laulusta, sinä todellakin ajattelet minua, kiitos vielä kerran varsinkin siitä että osoitat aivan oma-aloitteisesti olevasi idiootti.

        Senssullako " Yksi elämä itsellesi ja yksi unelmillesi"? Ei pidä paikkaansa. Senssulta puuttuu se elämä kokonaan ja on vain unelmat, harhat ja toisten elämä joita seurata.
        Onkohan käynyt ulkona milloin viimeksi? 2005? Onko joku elinsiirto tehty että immuunivaste on niin heikko ettei uskalla liikkua missään ettei saa pöpöä?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hei Rakas HukkisJuntti, miksi minulle kiukuttelet?

        En minä ole väittänyt että meillä täällä Chiang Maissa olisi tuollainen uuni, josta joku linkitti vastauksenaan tähän aloitukseen joka tehty yksinomaan riidantahtoisuutta.

        Meillä on minun itse muuraama ja valama grilli jonka rakenteen olen jo aiemmin kertonut.

        Mitä tulee kuviin, niin en viitsi aiheuttaa päänvaivaa koska sushiarvostelut on tasoa lauantaimakkara jne.

        Myöskään minun valokuvieni pixelit ei tyydytä ja aiheuttaisi puolenvuoden käsittelyn joten en viitsi antaa sinulle lisää ajattelemisen aihetta, koska ajattelet sinä minua muutenkin tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Toisaalta tarjous on edelleenkin voimassa Tyttö2010Neitiselle olosuhteisiinsa, että räps ja räps niin pääsee viettämään tänne Chiang Maihin yhtä elämänsä muistorikkainta päivää, jolloin voi toki myös räpsytellä kaikille rakkaille yhtä sun toista mielenkiintoista … siis jos uskaltaa.

        Muuten miten sinun vuoden 2023 haaveilluusiomatkailun kuvat, onko jokin ongelma sulla?

        Niin ja kiitos laulusta, sinä todellakin ajattelet minua, kiitos vielä kerran varsinkin siitä että osoitat aivan oma-aloitteisesti olevasi idiootti.

        "Meillä on minun itse muuraama ja valama grilli jonka rakenteen olen jo aiemmin kertonut"

        Iskä kertoo sinulle pari asiaa. Älä järkyty.

        -Ei ole olemassa "Meitä".
        -Et ole valanut mitään muuta kuin kakaskaa pömppähousun takaosaan.
        -Olet muurannut itsesi vain mielikuvitusmaailmaan.

        Ihmisellä pitää olla unelmia, mutta pitäisi olla myös tavoitteita, joilla tehdään niistä unelmista totta. Mutta onhan se eräänlainen elämä tuo mielikuvituselämäkin ja jos se on ainoa, niin anna mennä vaan!

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meillä on minun itse muuraama ja valama grilli jonka rakenteen olen jo aiemmin kertonut"

        Iskä kertoo sinulle pari asiaa. Älä järkyty.

        -Ei ole olemassa "Meitä".
        -Et ole valanut mitään muuta kuin kakaskaa pömppähousun takaosaan.
        -Olet muurannut itsesi vain mielikuvitusmaailmaan.

        Ihmisellä pitää olla unelmia, mutta pitäisi olla myös tavoitteita, joilla tehdään niistä unelmista totta. Mutta onhan se eräänlainen elämä tuo mielikuvituselämäkin ja jos se on ainoa, niin anna mennä vaan!

        2010

        Hei Rakas Tyttö2010Neitinen oletko saanut uusia lääkkeitä kun kerran jälleen lähdit sanaa vaihtamaan minun kanssani, enkä enää näemmä asukaan Numban päässä?

        Sinähän kerroit muuranneesi kanalaan vähän päätyseinää ja grillinkin.
        Kyllä sinä nyt lattialiipparina kykenet muuraamaan neliöisen pohjan päälle tiilistä laatikon ilman kantta ja asettelet sinne erittäin suuren saviruukun jonka tuet paikalleen ja sitten sekoittelet juoksevaa laastia vähän niinkuin juotosmassaa purnukan ja tiilien väliin.

        Suunnittelet alaosaan erinäisiä ilma-aukkoja joita voi säätää, sekä ruukkuun poraat tappeja eri korkeuksille joihin järjestät ritilät ja kaukalot, mitä sitten katsotkin tarpeelliseksi.

        Lopuksi kansi oman mielesi mukaan.

        Tosin voithan pyytää Junttilasta provikkana joltain laattakaveriltasi vihreän munan.

        Simppeliä eix vaan.

        Niin ja onnea ja menestystä vaimosi ja sinun maatalousyrityksellesi jossa tarvitsette satokautenne päätteeksi palkattua työvoimaa niittämään rikkaruohoja .... hauskaa.

        ( > § < )


      • Anonyymi

        >>> erinomaista savussa ja grillissä valmistettuja kyljyksiä hua hinistä, 280-320 bahtia kilo, paitsi ettei niitä grillata vaan kypsennetään keraamisessa isossa ruukussa, kanaa saa samoin tehtynä. <<<

        Tuollaista keraamista ruukkua kuin videossa ei vaan Hua Hinissä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>> erinomaista savussa ja grillissä valmistettuja kyljyksiä hua hinistä, 280-320 bahtia kilo, paitsi ettei niitä grillata vaan kypsennetään keraamisessa isossa ruukussa, kanaa saa samoin tehtynä. <<<

        Tuollaista keraamista ruukkua kuin videossa ei vaan Hua Hinissä ole.

        Hei Rakas Tyttö2010Neitinen, hauskaa...

        Meillä on, täällä hua hinissä tällainenkin:
        https://www.youtube.com/watch?v=IOnCEu0nMks

        Itse pitsi hitsasin, NASA:n avaruus, säteilyä ketävästä, kera miikka teräksestä, on parempi kuin kiinalaiset kopiot, voin vakuuttaa.

        ( > § < )


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hei Rakas HukkisJuntti, miksi minulle kiukuttelet?

        En minä ole väittänyt että meillä täällä Chiang Maissa olisi tuollainen uuni, josta joku linkitti vastauksenaan tähän aloitukseen joka tehty yksinomaan riidantahtoisuutta.

        Meillä on minun itse muuraama ja valama grilli jonka rakenteen olen jo aiemmin kertonut.

        Mitä tulee kuviin, niin en viitsi aiheuttaa päänvaivaa koska sushiarvostelut on tasoa lauantaimakkara jne.

        Myöskään minun valokuvieni pixelit ei tyydytä ja aiheuttaisi puolenvuoden käsittelyn joten en viitsi antaa sinulle lisää ajattelemisen aihetta, koska ajattelet sinä minua muutenkin tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Toisaalta tarjous on edelleenkin voimassa Tyttö2010Neitiselle olosuhteisiinsa, että räps ja räps niin pääsee viettämään tänne Chiang Maihin yhtä elämänsä muistorikkainta päivää, jolloin voi toki myös räpsytellä kaikille rakkaille yhtä sun toista mielenkiintoista … siis jos uskaltaa.

        Muuten miten sinun vuoden 2023 haaveilluusiomatkailun kuvat, onko jokin ongelma sulla?

        Niin ja kiitos laulusta, sinä todellakin ajattelet minua, kiitos vielä kerran varsinkin siitä että osoitat aivan oma-aloitteisesti olevasi idiootti.

        "Anteeksi hyvä anonyymi, en katso aiheelliseksi anonyymeille avata tuhannen valokuvan kansiotani arvosteltavaksi, "

        Katsoit kuitenkin aiheelliseksi jo kolmannen kerran laittaa kuvan rakennusmestari isäsi tekukortista ja olet laittanut kuksasta kuvan Hesassa roskapöntön päällä.

        Laitapa paha anonyymi kuva Chiang Main kuksasta muuraamasi ison keraamisen ruukun päällä, jos pystyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Anteeksi hyvä anonyymi, en katso aiheelliseksi anonyymeille avata tuhannen valokuvan kansiotani arvosteltavaksi, "

        Katsoit kuitenkin aiheelliseksi jo kolmannen kerran laittaa kuvan rakennusmestari isäsi tekukortista ja olet laittanut kuksasta kuvan Hesassa roskapöntön päällä.

        Laitapa paha anonyymi kuva Chiang Main kuksasta muuraamasi ison keraamisen ruukun päällä, jos pystyt.

        Kuten olen todennut, minulla ei ole huippuluokan kameraa kännykässäni, niin en lähde pixelileikkiin, joten muistele tänään, huomenna ja loppuelämäsi saamiasi kuvia lauantaimakkarasusheista ja Hesan roskapöntöstä hyvä IMMEINEN.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kuten olen todennut, minulla ei ole huippuluokan kameraa kännykässäni, niin en lähde pixelileikkiin, joten muistele tänään, huomenna ja loppuelämäsi saamiasi kuvia lauantaimakkarasusheista ja Hesan roskapöntöstä hyvä IMMEINEN.

        Mutta sinullahan on satatuumainen telkkarikin josta tarkkailet pattajan poikien kuvien yksityiskohtia tarkkaavaisesti. Tänään esimerkiksi havaitsit tarkoissa tutkimuksissasi, että Porsche Gembella Mirage GT on Mitshubishi Miragen kopio.
        En kuitenkaan suosittele sinua avaamaan etsivätoimistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinullahan on satatuumainen telkkarikin josta tarkkailet pattajan poikien kuvien yksityiskohtia tarkkaavaisesti. Tänään esimerkiksi havaitsit tarkoissa tutkimuksissasi, että Porsche Gembella Mirage GT on Mitshubishi Miragen kopio.
        En kuitenkaan suosittele sinua avaamaan etsivätoimistoa.

        Pasasen ilmiömäinen tyhmyys ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinullahan on satatuumainen telkkarikin josta tarkkailet pattajan poikien kuvien yksityiskohtia tarkkaavaisesti. Tänään esimerkiksi havaitsit tarkoissa tutkimuksissasi, että Porsche Gembella Mirage GT on Mitshubishi Miragen kopio.
        En kuitenkaan suosittele sinua avaamaan etsivätoimistoa.

        "Porsche Gembella Mirage GT on Mitshubishi Miragen kopio."

        Jaahas, että näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi hyvä anonyymi, en katso aiheelliseksi anonyymeille avata tuhannen valokuvan kansiotani arvosteltavaksi, sekä en olekaan aiemmin tiennyt että tuupiin linkin ilmoittaminen on yksinoikeus vain Pattaya rakkaille.

        Mikäli tubesta ilmenevät eivät anna vastausta sinulle aloitusotsikon asiassasi, niin suosittelen matkailua joskus oikeaan thaimaahan.

        Gratulationsönskning till kyrvånsyylä efter att denne fått eller uppnått något.


      • Anonyymi

        Mainitaanko tässä VIHREÄ MUNA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Rakas Tyttö2010Neitinen oletko saanut uusia lääkkeitä kun kerran jälleen lähdit sanaa vaihtamaan minun kanssani, enkä enää näemmä asukaan Numban päässä?

        Sinähän kerroit muuranneesi kanalaan vähän päätyseinää ja grillinkin.
        Kyllä sinä nyt lattialiipparina kykenet muuraamaan neliöisen pohjan päälle tiilistä laatikon ilman kantta ja asettelet sinne erittäin suuren saviruukun jonka tuet paikalleen ja sitten sekoittelet juoksevaa laastia vähän niinkuin juotosmassaa purnukan ja tiilien väliin.

        Suunnittelet alaosaan erinäisiä ilma-aukkoja joita voi säätää, sekä ruukkuun poraat tappeja eri korkeuksille joihin järjestät ritilät ja kaukalot, mitä sitten katsotkin tarpeelliseksi.

        Lopuksi kansi oman mielesi mukaan.

        Tosin voithan pyytää Junttilasta provikkana joltain laattakaveriltasi vihreän munan.

        Simppeliä eix vaan.

        Niin ja onnea ja menestystä vaimosi ja sinun maatalousyrityksellesi jossa tarvitsette satokautenne päätteeksi palkattua työvoimaa niittämään rikkaruohoja .... hauskaa.

        ( > § < )

        Mainitaanko tässä VIHREÄ MUNA?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2457
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      86
      1951
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      155
      1408
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe