TUI ei ilmoita kotiinlähtöaikaa

Anonyymi-ap

Tiedoksi kaikille niille, jotka eivät käytä älypuhelinta: asiakkaan on itse otettava selvää, mihin aikaan lentokentälle vievä bussi noutaa hotellista.

Tjäreborgin tapaan myös TUIn mielipidekyselyssä matkan jälkeen on myös huumoria. Matkalaiselta kysytään, miten hyvin oppaiden palvelut toimivat kotimatkan alkaessa lentokentällä. Paikalla ei kuitenkaan ollut yhtään opasta kotiinlähtijöitä opastamassa.

12

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maksa matkastani jotain niin saat palvelut. Kotona trollstessa et saa ainakaan ystäviä.

      • Anonyymi

        "Maksa matkastani jotain niin saat palvelut."

        On normaalia, että tällä foorumilla näkee kaikentasoisia kirjoituksia, mutta typeryyden huippu on, että joku pyytää minua maksamaan osan matkansa hinnasta! 😁😁😁😁


      • Anonyymi

        Toisen miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen miehen?

        Juu suihin otolla hommat hoituu.


    • Anonyymi

      Kuka hölmö kulkee matkatoimiston yhteiskuljetuksella? Oma taksi netin kautta varattuna on itsellä ollut käytössä. Juot jo kolmatta kaljaa, kun toimiston bussi tulee hotellille, matkatavarat joskus myöhemmin. Ja sama toisinpäin.

      • Anonyymi

        Pakko saada hermomyrkkyä lomalla kun sitä ei kotona riittävästi saa aivosolujaan tuhoamaan


    • Anonyymi

      Kyllähän se paluu helposti unohtuu kun istuu nautiskelemassa pihviravintola Karhun maukasta pihviä. Olin Karhussa itse eilen viimeksi.

      • Anonyymi

        Myös me Inglesin vakiasukkaat eli canariot käymme pihviravintola Karhussa.
        Meillä on siellä myös meidän viikkomiitinki. Ennen pidimme miitinkiä Kuparipannubaarissa.
        Nyt kokoonnumme Karhun maukkaiden pihvien äärellä.

        T: canariot jotka pitää miitinkiä pihviravintola Karhussa


    • Anonyymi

      Kannattaa jo tullessa jäädä lentokentälle suoraan, niin ei ainakaan myöhästy paluulennolta, killittää siellä kaljaa ja syö nakkeja, sitten voi kehuskella kun palaa takaisin, että tuli käytyä Gran kanarialla.

    • Anonyymi

      TUI:n kuljetuksia ei kyllä kannata ostaa matkaa varatessa. Punta Canan lentokentältä (Dominikaaninen Tasavalta) hotelliin (matka n. 40 min) 138 e /henkilö meno-paluu. Erikseen varattuna 25 e/suunta/taksi ja ei pysähdy muilla hotelleilla vaan ajaa suoraan teidän hotelliin.

    • Anonyymi

      Itseänikin huvitti tuo, että kysytään miten hyvin oppaiden palvelut toimivat kentällä saapuessa kohteeseen. Olin ensimmäistä kertaa suunnilleen toisella puolen maapalloa matkalla yksin ja silloin jos joskus olisi ollut kiva että se opas olisi näkynyt siellä kentällä, varsinkin kun matkan hinta oli päätä huimaava. Hyvin kyseenalaista on kyllä TUI:n toiminta.

    • Anonyymi

      Vaikka TUI ei kerrokaan lentokenttäkuljetuksen lähtöaikaa kysymättä, se pyytää, että asiakkaat kirjoittavat matkakokemuksistaan muiden luettavaksi. En ole varma, mitä hyötyä tästä TUIlle olisi.

      Mitä harvempi tietää TUIn toimintatavat, sitä parempi yhtiölle.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe