Teinit tupakoi parvekkeella

Anonyymi-ap

Ärsyttää kun haju tulee omaan asuntoon, eilen oli kaksi teinipoikaa taas tupakalla pitkään pölisivät siinä.
otin suihkepullon ja menin omalle parvekkeelle ja huikkasin väliseinän läpi ja suihkutin vettä kunnes tupakat sammui.

Teen saman niin pitkään kunnes loppuu:D

10

225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miks helvetissä ne juoruu susta ja susta tulee netti läppä niille niiden kaverwille ja niiden kaverwillejne...
      Eli kaikille nuorille

      • Anonyymi

        En halua tupakansavua omaan asuntooni, antaa juoruta minun puolesta. Voihan olla ne kohta ihan uhallaan ovat entistä useammin tupakalla.


    • Anonyymi

      Mä tekisin susta valituksen isännöitsijälle jos ei taloyhtiön säännöt kiellä tupakointia parvekkeella ei sulla ole siihen oikeutta puuttua vittuako menet partsille just sillon kun naapuri on partsilla tupakalla olisko kyse ihan sun omasta tyhmyydestä

      • Anonyymi

        Itseasiassa säännöt kieltävät tupakoinnin parvekkeella. Tupakansavu tulee asuntoon vaikka olisi parvekkeen ovi kiinni.

        Enemmän tyhmyydestä taitaa kertoa tuo sinun kirjoitusasusi, kirjoitat yhteen pötköön ilman pisteitä ja muita välimerkkejä.


    • Anonyymi

      Mulle naapurissa asuva 18 vuotias teini suuttui kun hänen 16 vuotias tyttöystävä vietti yön minun luona.

    • Anonyymi

      ne pieksee sut:D

      • Anonyymi

        Oletko se sinä, joka puutut väkivaltaosesti toisten tupakan ostoonkin ja et anna omalla pihalla polttaa, teet muuten kin väkivaltaa! Et ole edes suomalainen, mene kotomaahas, täällä sinä et määräile, vaan sun täytyy noudattaa hyvinkin suomen lakeja! Seuraillaan sun tekpja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se sinä, joka puutut väkivaltaosesti toisten tupakan ostoonkin ja et anna omalla pihalla polttaa, teet muuten kin väkivaltaa! Et ole edes suomalainen, mene kotomaahas, täällä sinä et määräile, vaan sun täytyy noudattaa hyvinkin suomen lakeja! Seuraillaan sun tekpja!

        Oliko viestisi tarkoitettu aloittajalle? Minä en välitä jos joku ostaa tuppaa, siinähän pilaa terveytensä.
        Kuten aloituksessa kerroin asun kerrostalossa ja kyse oli parvekkeella tupakoinnista koska haju tulee myös minun asuntooni.
        En ole millään tavalla väkivaltainen ja olen kylläkin täysin suomalainen, minä noudatan suomen lakeja kyllä erittäin hyvin ja muitakin sääntöjä.

        Sinun ei tartte seurata ainakaan minun aloittajan tekoja.


    • Anonyymi

      Oli noin tunti sitten sama poika parvekkeella kaiketi tyttöystävän kanssa ja tietysti tupakalla, tuli suihkepullolle taas töitä:D

      Teini huuti naama punaisena ja uhkasi tulla ovelle, ei ole vielä näkynyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe