Soi kutoselle ei mennä ilman rahaa ja ilman kiinnostusta naispuoleisiin immeisiin. Valkkaat reippaasti baarin, otat siellä yhden bisoshoffenin, ja jos ei kivaa kissaa liimaannu kylkeen, vaihda paikkaa, kiitä, maksa lasku ja mene seuraavaan ja aloita alusta. Baarit ei lopu kesken. Kaikki on kiinni hilpeästä asenteesta. Jurot, arat ja pihit ei tee mitään Soi kutosella.
https://aijaa.com/IUfsEy
Niin ja minä kirjoitan tänne ekaa kertaa että ei tarvitse alkaa rakentelemaan mitään. Lukenut olen kyllä, mitä täällä sekoillaan.
Soi 6, Pattaya
6
436
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, junttirakkaat on saanut ryhmäänsä uuden IMMEISEN.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18253425
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onkohan tämä aloituksen väsännyt IMMEINEN Stadista vai Hesasta, jopa Pattayan Savosta?
- Anonyymi
Ajatusleikki kuinka monta paikkaa on maailmassa kuin meno tuolla soi 6 on, ja vastaavissa, jos nämä kaikki päätetään sulkea mikä on kenenkin motiivi tulla sen jälkeen pattayalle, golffaamaan.
- Anonyymi
Leikkiä voi vielä ajatuksella, mikä on mennyt pieleen kun tuollaista tarjontaa on tuossa mittakaavassa, niin yksilön kuin yhteiskunnan toimesta.
- Anonyymi
Soi 6 on suosikkipaikkani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995