Myöhään nukkuneet

Laitetaan nyt vielä unikeoille kysymystä 😉 Onko merkitystä sillä, jotta onko toinenkin unikeko vai lähtisitkö aikasen tsirpin matkaan?

35

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu täysin "matkakohteesta", onko aktiiviloma, löhöloma. Eniten riippuu aina, jos liikaa löhöilee. No en aina pelleile, paljoo. Tyypistä riippuu, vaikka en tinttiä vailla nyt oo.

      • Mä oon aina ollut sitä mieltä, jotta paatit (ja muutkin meno-tulovälineet) lähtee liian aikasin, kun en kuulu niihin tyyppeihin jotka tykkää herätä jo ennenku kukko laulaa. En mä kyllä tykkäisi siihen lauluunka herätä, kenenkään, en ainakaan jos kovaan ääneen vetäs. Mutta mieluisan yökaverin hyräilyyn heräisin kyllä ihan mielellään tai kuiskutteluun.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon aina ollut sitä mieltä, jotta paatit (ja muutkin meno-tulovälineet) lähtee liian aikasin, kun en kuulu niihin tyyppeihin jotka tykkää herätä jo ennenku kukko laulaa. En mä kyllä tykkäisi siihen lauluunka herätä, kenenkään, en ainakaan jos kovaan ääneen vetäs. Mutta mieluisan yökaverin hyräilyyn heräisin kyllä ihan mielellään tai kuiskutteluun.

        Vai kuiskutteluun. Mitenhän tuntuu et väärä vokaali valikoitu nyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai kuiskutteluun. Mitenhän tuntuu et väärä vokaali valikoitu nyt?

        Öö, mikäpä se olis sitte pitänyt valita 😁


      • No en mä tuosta mittään Saijalle maksaskaa, jos koittas konsonanttia myyvä vokaalina 😁 Mä kun koitin niitä aaa, eee, iii... tähän niin siksi ei kai auennut. Se mitä nyt ilmasiks sai kävi mulla kyllä mielessä. Tässä kohtaa se molempi parempi. Ensiksi hento kuiskaus ja sitte se toinen ja sitte, jätänpä kertomatta jottei porukka älähdä ja tullee taas sitä jotakin, jotta siitä puhe mistä puute 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No en mä tuosta mittään Saijalle maksaskaa, jos koittas konsonanttia myyvä vokaalina 😁 Mä kun koitin niitä aaa, eee, iii... tähän niin siksi ei kai auennut. Se mitä nyt ilmasiks sai kävi mulla kyllä mielessä. Tässä kohtaa se molempi parempi. Ensiksi hento kuiskaus ja sitte se toinen ja sitte, jätänpä kertomatta jottei porukka älähdä ja tullee taas sitä jotakin, jotta siitä puhe mistä puute 😅

        Ilmeisesti koitat sanoo kasvojumpan tärkeydestä aamusella, Suvi Teräsniskan tahtiin. Eikö?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon aina ollut sitä mieltä, jotta paatit (ja muutkin meno-tulovälineet) lähtee liian aikasin, kun en kuulu niihin tyyppeihin jotka tykkää herätä jo ennenku kukko laulaa. En mä kyllä tykkäisi siihen lauluunka herätä, kenenkään, en ainakaan jos kovaan ääneen vetäs. Mutta mieluisan yökaverin hyräilyyn heräisin kyllä ihan mielellään tai kuiskutteluun.

        Ha haa... mä niin rakastan laulaa jo aamusta ja mielellään tanssia ja vaikka mitä muutakin 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ha haa... mä niin rakastan laulaa jo aamusta ja mielellään tanssia ja vaikka mitä muutakin 😄

        😁 No sepä kiva. Laulaksää suihkussa vai jo mennessäs, vai ennen kun ehit ees mennä? Ja mitäs tanssia sä tanssit, ehken sambaa tai rumbaa vai wiinerwalssaatsä?
        Mä ite oon vähän semmonen, jotta mua ei etenkään arkiaamuisin sen enempää laulata ku tanssituta, eikä oikein puhututakaan ennenku oon saanu vähintään puol kuppia kahvia kumottua ja mielellään ei pöyvälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti koitat sanoo kasvojumpan tärkeydestä aamusella, Suvi Teräsniskan tahtiin. Eikö?

        😁 jumppaaminen on tärkeää.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 No sepä kiva. Laulaksää suihkussa vai jo mennessäs, vai ennen kun ehit ees mennä? Ja mitäs tanssia sä tanssit, ehken sambaa tai rumbaa vai wiinerwalssaatsä?
        Mä ite oon vähän semmonen, jotta mua ei etenkään arkiaamuisin sen enempää laulata ku tanssituta, eikä oikein puhututakaan ennenku oon saanu vähintään puol kuppia kahvia kumottua ja mielellään ei pöyvälle.

        Mä laulan jo ennen suihkua ja helposti sen jälkeenki. 😄 Tanssin, jos laitan musaa soimaan. Yleensä se on jotain liian villiä aamutorkuille ja mitälie tanssahtelua, ehkä jotai menninkäisen ketkutusta. Aamulistalta löytyy ainaki Don't stop me now ja Dear future husband, välillä ylistysmusaa tai jotain muura positiivista 😅🙈 Niitten tahtiin on kiva herää. Kahvii en juo, eikä kyllä teekään ole mikään joka aamun pakollinen, mielellään sitruunoita puristelen veteen ja sit vaa lähinnä vettä ja vitamiinei. Monesti unohtuu aamupala tai sit ne on hedelmii tai marjoi. Mut noist sun tanssivaihtoehdoist samballa menisin ja oisin ehtiny jo höpöttää vaikka mitä ja pistää lapsikatraan kouluun ja vastaa työsähköposteihin jne. 😆


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Mä laulan jo ennen suihkua ja helposti sen jälkeenki. 😄 Tanssin, jos laitan musaa soimaan. Yleensä se on jotain liian villiä aamutorkuille ja mitälie tanssahtelua, ehkä jotai menninkäisen ketkutusta. Aamulistalta löytyy ainaki Don't stop me now ja Dear future husband, välillä ylistysmusaa tai jotain muura positiivista 😅🙈 Niitten tahtiin on kiva herää. Kahvii en juo, eikä kyllä teekään ole mikään joka aamun pakollinen, mielellään sitruunoita puristelen veteen ja sit vaa lähinnä vettä ja vitamiinei. Monesti unohtuu aamupala tai sit ne on hedelmii tai marjoi. Mut noist sun tanssivaihtoehdoist samballa menisin ja oisin ehtiny jo höpöttää vaikka mitä ja pistää lapsikatraan kouluun ja vastaa työsähköposteihin jne. 😆

        Mulle tuo aamukahvi on aivan ehdoton. Iltaisin juon yleensä rooibosta, se kun on kofeiinitonta ja löytyy monta makua joista tykkään.
        Jotenkin tuo ketkutus homma jäi nyt mun ajatuksiin 😅
        Tässä sulle aamulistalle yksi lisäbiisi ellei tämä jo ole siellä https://youtu.be/wXF77NnKHIE?feature=shared
        Nyt äkkiä uniportille ettei ehi mennä taas nenän edestä kiinni 😴 Öitä


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulle tuo aamukahvi on aivan ehdoton. Iltaisin juon yleensä rooibosta, se kun on kofeiinitonta ja löytyy monta makua joista tykkään.
        Jotenkin tuo ketkutus homma jäi nyt mun ajatuksiin 😅
        Tässä sulle aamulistalle yksi lisäbiisi ellei tämä jo ole siellä https://youtu.be/wXF77NnKHIE?feature=shared
        Nyt äkkiä uniportille ettei ehi mennä taas nenän edestä kiinni 😴 Öitä

        Toi on just hyvä suositus. Kas ku en ite keksinyt! Lisään ehottomasti listaan. Kiitos! Ja hyvää yötä myös sinulle 😊


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Toi on just hyvä suositus. Kas ku en ite keksinyt! Lisään ehottomasti listaan. Kiitos! Ja hyvää yötä myös sinulle 😊

        Kiva että tykkäsit 😊


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18253540

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Myöhäänherännyt lesbo käy kumppaniksi yhtä hyvin kuin nuorena asiaan herännyt. Tosin ei "sekoiluvaiheessa", vaan sitten kun on itse siitä varma. :D

      • Ymmärrän. En mä itekään mitään sekoilijaa kumppaniksi huolisi. Ihan sama millä tavalla sekoilee jos sitä liikaa tekee. Sanoissaan saa kyllä sekoilla, kun sitä teen itekin. Ja unohdellakin saa jos se lasketaan sekoiluksi kans.


    • Minäkin varmaan vähän karsastaisin sitä, jos toinen vielä tutkii, että onko lintu vai kala vai lentokala vai mikälie. Riippuu toki siitä kuinka hyvin on sinut itsensä, maailman ja ympäristön kanssa ja kuinka hyvin jalat on maassa, joten ei se ihan niin justiinsa ole kiveen hakattua sekään. Sellaista sitoutumatonta sekoilua taidan karsastaa, mitä nyt saattaa harrastaa unikeot ja aikaset tsirpit myös. Tosin, jos itsekin päättäisin toiseen leikkimielisesti suhtautua, niin ehkä en karsastaisi kuitenkaan, vaikea sanoa. Sitä, kun luulee olevansa itse tietynlainen, niin maailma saattaakin yllättää ja suurimmat yllätykset löytyäkin itsestä. Ainakin sen verran olen oppinut. 😄 Vaan yleisesti sen tiedän, että elämääni ei olisi kenelläkään asiaa, jos arvot ei olisi perhekeskeisiä. Siinä en aamuvirkkuja tai illantorkkujakaan opettaisi.

      Itse muuten olen elämässä yleisesti aamuvirkku ja siinäkin toimii paremmin, jos toinenkin on aamuihminen eikä hilppaa öisin menemään. 😊

      • Juu, ei tuo sekoilu ole sillä tavalla vaan yhden ryhmän touhuja, vaan kyllä sitä tehhään jokasessa ryhmässä. Mä olen pikkusen aamutorkku ja illallakin saatan torkkua, mutta kun en yleensä malta mennä sänkyyn ajoissa, niin ehtii mennä uniportti kiinni.


    • Anonyymi

      Mjaa, ihan sama kunhan ei ole ennakkoluuloinen ja tutustuu ihmiseen yksilönä eikä jonain vähemmistö massana. Etenkään luulojensa perusteella. Inhoan yli kaiken sellausta luulen tietäväni sut, vaikkei tiiä yhtään mitään musta.

      Jasu

      • Mulla on monesti käynyt tässä elämässä niin, jotta ensivaikutelma jostakusta on mennyt aivan pieleen. Mutta on käynyt kyllä niinkin, että ajanmyötä se vaikutelma minkä hetkessä sai on vahvistunut. Yleensä sillon on ollut kyseessä ihminen, jonka kanssa en tuu juttuun oikein ollenkaan. Ne on onneksi harvassa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla on monesti käynyt tässä elämässä niin, jotta ensivaikutelma jostakusta on mennyt aivan pieleen. Mutta on käynyt kyllä niinkin, että ajanmyötä se vaikutelma minkä hetkessä sai on vahvistunut. Yleensä sillon on ollut kyseessä ihminen, jonka kanssa en tuu juttuun oikein ollenkaan. Ne on onneksi harvassa.

        Juu, lähinnä tarkoitin näitä lokerikkoon sulloutujia, jotka tunkee muutkin itsensä päättelemään laatikkoon ja mitätöi sen mukaan edes tuntematta. Kun kerran joku teki jotain, niin kaikki muutkin tyyliin. Sellasta lapsellista ajattelua karsastan.

        Tai mustamaalaamista. 🙂

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, lähinnä tarkoitin näitä lokerikkoon sulloutujia, jotka tunkee muutkin itsensä päättelemään laatikkoon ja mitätöi sen mukaan edes tuntematta. Kun kerran joku teki jotain, niin kaikki muutkin tyyliin. Sellasta lapsellista ajattelua karsastan.

        Tai mustamaalaamista. 🙂

        Jasu

        Jotain se mäkin osaan sitten näköjään tehhä eli siis vastata vähän ohi tai kilsan päästä 😂


      • Anonyymi

        Noi ennakkoluulot taitaa olla pelkästään tietämättömyyttä. Siihen on lääke, mut jollei lääke kiinnosta ni kitukoot säryissään.


    • Anonyymi

      Jaa-a. Paha sanoa kun vasta makustelen omaa olemistani. Jos tän hetkinen ihailun kohde ei olis ollut riittävän hereillä nähdäkseen minussa jotain.. taitaisin torkkua vieläkin.

    • Ei väliä onko myöhään kukkuja vai aukainen lintu madon nappaa, kunhan on sinut itsensä kanssa. Myöhään heränneissä, jos ei ennestään ole ollut naissuhteita, niin on oma riskinsä. Voi olla vielä epävarma omasta suuntautumisestaan ja jollain tasolla häpeää koko suhdetta. Itse en ainakaan halua olla mikään kokeilu ja tuskin moni muukaan sitä haluaa olla.

      • Anonyymi

        Se on tosi kova paikka jos joskus nelikympoisenä pitää ensimmäisen kerran kertoa läheisilleen seurustelevansa naisen kanssa. Varsinkim jos tietää ettei lähipiirissä kaikki oikein ymmärrä asiaa. Tämä asua ei ole helppo aikaisin heränneille lesboillekaan. Vaikka puheissa ollaan niin rehvakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tosi kova paikka jos joskus nelikympoisenä pitää ensimmäisen kerran kertoa läheisilleen seurustelevansa naisen kanssa. Varsinkim jos tietää ettei lähipiirissä kaikki oikein ymmärrä asiaa. Tämä asua ei ole helppo aikaisin heränneille lesboillekaan. Vaikka puheissa ollaan niin rehvakkaita.

        Kuka pakottaa kertomaan, ei kukaan. Voit elää varjoissa koko elämäsi, jos se tuntuu paremmalta kuin kertominen. Se rajoittaa kumppanivalintaa radikaalisti, mutta voithan hyväksyä sen ja valita niistä, jotka elävät kaapissa. Ei siinä sen kummempaa ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka pakottaa kertomaan, ei kukaan. Voit elää varjoissa koko elämäsi, jos se tuntuu paremmalta kuin kertominen. Se rajoittaa kumppanivalintaa radikaalisti, mutta voithan hyväksyä sen ja valita niistä, jotka elävät kaapissa. Ei siinä sen kummempaa ongelmaa.

        Minulla on juuri suhteeksi kehittyvä kuvio erään myöhäisheränneen kanssa ja tätä mietin… Tuleeko hän koskaan pystymään kertomaan julkisesti suhteesta tai minusta muille. Tuntuu kuin hän häpeäisi minua tai meitä. Tuntuu pahalta vaikka tiedän et vika ei ole minus ihmisenä. Ennenkun tulin itse kaapista, mietin että ei se varjoissa eläminenkään tee hyvää omalle hyvinvoinnille saatikka tuleville kumppaneille. Yksi elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on juuri suhteeksi kehittyvä kuvio erään myöhäisheränneen kanssa ja tätä mietin… Tuleeko hän koskaan pystymään kertomaan julkisesti suhteesta tai minusta muille. Tuntuu kuin hän häpeäisi minua tai meitä. Tuntuu pahalta vaikka tiedän et vika ei ole minus ihmisenä. Ennenkun tulin itse kaapista, mietin että ei se varjoissa eläminenkään tee hyvää omalle hyvinvoinnille saatikka tuleville kumppaneille. Yksi elämä.

        Tuskin toimii jos toinen on kaapissa ja toinen avoimesti. Miten se edes käytännössä onnistuisi. Avoinna kertoo joka tapauksessa suhteesta lähipiirilleen ja odottaa muutenkin normaalia kanssakäymistä ilman piilottelua. Eri juttu jos molemmat on kaapissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin toimii jos toinen on kaapissa ja toinen avoimesti. Miten se edes käytännössä onnistuisi. Avoinna kertoo joka tapauksessa suhteesta lähipiirilleen ja odottaa muutenkin normaalia kanssakäymistä ilman piilottelua. Eri juttu jos molemmat on kaapissa.

        Avoinna = avoimesti elävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on juuri suhteeksi kehittyvä kuvio erään myöhäisheränneen kanssa ja tätä mietin… Tuleeko hän koskaan pystymään kertomaan julkisesti suhteesta tai minusta muille. Tuntuu kuin hän häpeäisi minua tai meitä. Tuntuu pahalta vaikka tiedän et vika ei ole minus ihmisenä. Ennenkun tulin itse kaapista, mietin että ei se varjoissa eläminenkään tee hyvää omalle hyvinvoinnille saatikka tuleville kumppaneille. Yksi elämä.

        Näkeehän sen kaikki kertomattakin kun kävelette käsi kädessä, käytte yhdessä kaupassa, yövytte toistenne luona, menette illanviettoihin yhdessä jne, mitä kaikkea suhteessa tulee automaattisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän sen kaikki kertomattakin kun kävelette käsi kädessä, käytte yhdessä kaupassa, yövytte toistenne luona, menette illanviettoihin yhdessä jne, mitä kaikkea suhteessa tulee automaattisesti.

        Mä kanssa mietin, kun jotkut sanoo salaavansa suhteen, että miten ne muka pystyy sen tekemään. Ihmiset ei ole tyhmiä eikä sokeita. Pienet eleet paljastaa äkkiä, että Reetta ja Essi on pari. Reetan käsi lepää Essin vyötäröllä hetken, Essi heittää Reetalle auton avaimet, Reetta maksaa Essinkin kaljan baarissa, Essi nyppää hiuksen Reetan olkapäältä, Reetalla on maanantaina päällä Essin villapaita jne.


      • Anonyymi

        Minusta sellaiset ihmiset joutaakin häipymään elämästäni, jotka ei hyväksy onneani ja kumppaniani minun valintanani, eikä heidän. Ei kuulu muille ketä rakastan.

        En mitenkään kykenisi olemaan kaapissa, jos kumppaniani rakastan. Ja jos en niin miksi helvetissä edes yhdessä oltaisi..

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on juuri suhteeksi kehittyvä kuvio erään myöhäisheränneen kanssa ja tätä mietin… Tuleeko hän koskaan pystymään kertomaan julkisesti suhteesta tai minusta muille. Tuntuu kuin hän häpeäisi minua tai meitä. Tuntuu pahalta vaikka tiedän et vika ei ole minus ihmisenä. Ennenkun tulin itse kaapista, mietin että ei se varjoissa eläminenkään tee hyvää omalle hyvinvoinnille saatikka tuleville kumppaneille. Yksi elämä.

        Eihän toi kuvio pidemmän päälle toimi mitenkään, jos toinen vaan häpeää koko suhdetta. Henkisesti raskasta vaan itselleen. Seurustelin ns myöhäisheränneen naisen kanssa reilun vuoden verran, mutta en saanut kutsua kuin muutaman kerran hänen kotiinsa, koska pelkäsi että mitä naapurit nyt ajattelee. Ymmärrän jos pari kuukautta seurusteltu, ettei vielä halua julkistaa suhdetta, ennenkuin on varma toisesta. Älä tuhlaa aikaasi väärän ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on juuri suhteeksi kehittyvä kuvio erään myöhäisheränneen kanssa ja tätä mietin… Tuleeko hän koskaan pystymään kertomaan julkisesti suhteesta tai minusta muille. Tuntuu kuin hän häpeäisi minua tai meitä. Tuntuu pahalta vaikka tiedän et vika ei ole minus ihmisenä. Ennenkun tulin itse kaapista, mietin että ei se varjoissa eläminenkään tee hyvää omalle hyvinvoinnille saatikka tuleville kumppaneille. Yksi elämä.

        Onhan toi aika epäreiluu toista kohtaan salailu ja piilottelu. Ymmärrän jos ei nyt kolmen kuukauden seurustelun jälkeen halua vielä kumppaniaan esitellä, mutta jatkossa kyllä. Henkisesti raskasta, kun toinen käyttäytyy, kun ei oltaisu kimpassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe