Artisteja ei ole vieläkään julkaistu. Yhdistys taloudellisesti miinuksella. Onko Pori Jazzeja 2024 ollenkaan?
Onko Pori Jazzia 2024?
8
621
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan ole jazz katua vaan se typerä jazz puisto metsän keskellä ja mutavellissä kaukana keskustasta
- Anonyymi
Aikansa kutakin.
- Anonyymi
Nyt julkaistu Pet Shop Boys ja muita
- Anonyymi
Osa julkaistu
- Anonyymi
Sepi Kumpulainen ja Mikko Perkoila kehiin. Martti Servo ja Napander niin hyvältä näyttää.
- Anonyymi
Mikä on jazzin syvin olemus?
- Anonyymi
jazzin syvin olemus on rahastus,ylihintaiset rihkama yms tuotteet ja kalja, sekä tietenkin aivan kaikki muu paitsi jazz itse.Pet shop geis tulee uikuttamaan mikrofonit poskionteloissa lavalla ja jossain sivussa pikkulavalla jossa kuuntelemassa istuu vain joku yksi oikea jazzfani, soitetaan playbackina jotain ikivanhaa sekavaa jazzia jota ei tajua edes sen soittajat.
Kaupungin johtoporras ja niinsanottu kerma saa vetää veronmaksajien rahoilla perskännit, pettää puolisoitaan ja rahastaa erilaisten venkulasopimusten kautta "jazzeille" saapuneita.
Porilaiset itse käyvät juoksuvauhtia ostamassa lasten kanssa metrilakupussin ja karkaavat mökille tai mihin tahansa sitä oksennuksen,roskaamisen,juoppolaumojen,öisen loputtoman meluamisen,tappelun ja sikailun sekametelisoppaa joksi pori "jazz" viikoksi muuttuu.
Toivottavasti sain edes puolet kerrottua jazzin (ainakin pori jazz) syvimmästä olemuksesta.
- Anonyymi
Voin kyllä tulla heittään pari biisiä fonilla siihen kulmalle, jos ei muita tuu :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6925- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes167784