Valkoinen hevonen sängyn vieressä

Anonyymi-ap

Vuosi sitten näin valkoisen hevosen sängyn vieressä.
Ei siis oikeasti, vaan se oli sellainen häivähdys.

Mitähän se tarkoittaa?

58

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko se uni vai näky.

      Kun sisareni ja veljeni olivat sairastuneet syöpään, näin unta.
      Olimme kotitilalla.
      Katselin keittiön ikkunasta ulos. Siellä seisoi musta ja valkoinen hevonen.
      Katsahdin taakseni, kun sisareni tuli kamarista ja meni siitä keittiön ovesta pois.
      Käännyin takaisin ikkunaan, Musta hevonen oli poissa.
      Heräsin ja tiesin heti, että sisareni siis lähtee tästä maailmasta, mutta veljeni paranee.
      Sisareni kuoli muutaman kk päästä, ensi kesänä siitä tulee 14 vuotta, veljeni leikattiin samana vuonna, eikä sen jälkeen ole syövästä ollut vilaustakaan. Hän parani.

      • Anonyymi

        Hieno kertomus ja kokemus.
        Minulla on häivähdyksiä jo poisnukkuneista. Ehkä ihmisellä on ominaisuuksia, joista ei ole itsekään perillä.
        Mkr.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­­y­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18253996

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen nähnyt joskus jotain häivähdyksiä, mutta en ole jäänyt miettimään
      tarkoittaisivatko ne jotain. Olen nauranut itselleni, että olenkohan tulossa
      hulluksi, kun näkyjä näen.

    • Anonyymi

      Sillä merkitystä ori vai tamma tai kyntöruuna?

      • Anonyymi

        En ehtinyt nähdä oliko salvettu.


    • Anonyymi

      Luultavasti näit säähavaitopallon. Niitä on joskus luultu valkoisiksi hevosiksi.

      • Anonyymi

        Outoa ja selittämätöntä pelätään. Alitajuisesti mietitään "entä jos sittenkin , , ,"
        Siksi toisen kokemus saa osakseen ivaa ja pilkantekoa, koska sen tuoma ahdistus on torjuttava.
        Ihminen ei tiedä, mutta luulee tietävänsä,.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa ja selittämätöntä pelätään. Alitajuisesti mietitään "entä jos sittenkin , , ,"
        Siksi toisen kokemus saa osakseen ivaa ja pilkantekoa, koska sen tuoma ahdistus on torjuttava.
        Ihminen ei tiedä, mutta luulee tietävänsä,.
        Mkr.

        Ne joilla ei ole kokemusta, yrittävät "vitsailla" muka.

        Se ei ollut uni, olin hereillä.
        Se oli "häivähdys".

        Mitä valkoinen hevonen tarkoittaa?
        Vai olisiko se ollut tosiaan sitä, että joku läheinen säästyi kuolemalta?
        Tai jotain muuta.

        Olen nähnyt aikaisemminkin jotain samantapaista, ja itse säästyin silloin, kun tein tämän neuvon mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne joilla ei ole kokemusta, yrittävät "vitsailla" muka.

        Se ei ollut uni, olin hereillä.
        Se oli "häivähdys".

        Mitä valkoinen hevonen tarkoittaa?
        Vai olisiko se ollut tosiaan sitä, että joku läheinen säästyi kuolemalta?
        Tai jotain muuta.

        Olen nähnyt aikaisemminkin jotain samantapaista, ja itse säästyin silloin, kun tein tämän neuvon mukaan.

        Jotkut kokevat "etiäisiä", eli aavistavat, että joku vieras on tulossa. Eräs tuttavani kerran sanoi saaneensa minun tulostani niin voimakkaan etiäisen, että paistoi valmiiksi omenapiirakan kahvipöytään.
        Tai joskus aavistaa, että odotettu vieras ei tulekaan.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne joilla ei ole kokemusta, yrittävät "vitsailla" muka.

        Se ei ollut uni, olin hereillä.
        Se oli "häivähdys".

        Mitä valkoinen hevonen tarkoittaa?
        Vai olisiko se ollut tosiaan sitä, että joku läheinen säästyi kuolemalta?
        Tai jotain muuta.

        Olen nähnyt aikaisemminkin jotain samantapaista, ja itse säästyin silloin, kun tein tämän neuvon mukaan.

        Aamulla anivarhain, näin kanitarhan katolla ufon ja sain orgasmin.
        Mitähän tämä mahtaa merkitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoa ja selittämätöntä pelätään. Alitajuisesti mietitään "entä jos sittenkin , , ,"
        Siksi toisen kokemus saa osakseen ivaa ja pilkantekoa, koska sen tuoma ahdistus on torjuttava.
        Ihminen ei tiedä, mutta luulee tietävänsä,.
        Mkr.

        Noin minäkin ajattelen Makriina. Ja juuri tuon pelon vuoksi ihminen menettää paljon omasta luovuudestaan, sisäisestä rikkaudestaan. Ja mikä pahinta tuo pelko saa hänet torjumaan, leimaamaan ja pilkkaamaan niitä, jotka näkevät ja uskaltavat enemmän tai ovat jonkin muun syyn - vaikka oman psyyken haurauden vuoksi - pakotettuja elämään toisin.

        Vaikka tämä aika ylpeilee sivistyksellään ja tietämyksellään sillä on sittenkin omat rajansa, oma jumalansa, tiedeuskoa kai sellaisena voi nykyisin pitää. Se kertoo meille mikä on "totta"
        tutkittua tietoa, kokemus- tai uskomustietoa ei oteta lukuun, vaikka sillä olisi laajempaakin todistusvoimaa.
        Minusta nuo rajat tekevät "virallisesta" todellisuudesta ahtaan ja tylsän. Onneksi meillä on taide ja taiteilijat, jotka rikkovat näitä kuplia, parhaimillaan vapauttavat meitä niiden yhdenmukaistavasta orjuudesta.
        Samalla asialla ovat mielestäni myös unet. Niiden sanotaan putsaavat aivojamme kun olemme unessa, luovan uutta järjestystä sinne missä olisi pelkkää kaaosta ilman niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut kokevat "etiäisiä", eli aavistavat, että joku vieras on tulossa. Eräs tuttavani kerran sanoi saaneensa minun tulostani niin voimakkaan etiäisen, että paistoi valmiiksi omenapiirakan kahvipöytään.
        Tai joskus aavistaa, että odotettu vieras ei tulekaan.
        Mkr.

        Eikös se ole kohteluasta ilmoittaa, kun menee kylään? En jätä sitä etiäisten varaan, vaan soitan ja haluan että minullkekkin soitetaan ja kysytään, sopiiko tulla.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Noin minäkin ajattelen Makriina. Ja juuri tuon pelon vuoksi ihminen menettää paljon omasta luovuudestaan, sisäisestä rikkaudestaan. Ja mikä pahinta tuo pelko saa hänet torjumaan, leimaamaan ja pilkkaamaan niitä, jotka näkevät ja uskaltavat enemmän tai ovat jonkin muun syyn - vaikka oman psyyken haurauden vuoksi - pakotettuja elämään toisin.

        Vaikka tämä aika ylpeilee sivistyksellään ja tietämyksellään sillä on sittenkin omat rajansa, oma jumalansa, tiedeuskoa kai sellaisena voi nykyisin pitää. Se kertoo meille mikä on "totta"
        tutkittua tietoa, kokemus- tai uskomustietoa ei oteta lukuun, vaikka sillä olisi laajempaakin todistusvoimaa.
        Minusta nuo rajat tekevät "virallisesta" todellisuudesta ahtaan ja tylsän. Onneksi meillä on taide ja taiteilijat, jotka rikkovat näitä kuplia, parhaimillaan vapauttavat meitä niiden yhdenmukaistavasta orjuudesta.
        Samalla asialla ovat mielestäni myös unet. Niiden sanotaan putsaavat aivojamme kun olemme unessa, luovan uutta järjestystä sinne missä olisi pelkkää kaaosta ilman niitä.

        Siis taide ja unet sinun mielestäsi edustaa korkeampaa totuutta kuin tiede ja valveilla olo?
        Mitähän kaaosta tuolla asenteella syntyisikään? Ei kau sinullekkaan diagnoosia tehty intuition varassa, vaan tutkimusten pohjalta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis taide ja unet sinun mielestäsi edustaa korkeampaa totuutta kuin tiede ja valveilla olo?
        Mitähän kaaosta tuolla asenteella syntyisikään? Ei kau sinullekkaan diagnoosia tehty intuition varassa, vaan tutkimusten pohjalta?

        Käsititkö väärin vai tahallasiko käsitit väärin.
        Esim. tiedehän sen meille juuri kertoo, että uni on juuri se, mikä kuonasta aivoja siivoaa.
        Uni myös järjestää keräämämme tiedon muistimme lokeroihin.
        Tieteellinen tutkimus kehittyy koko ajan. Aina tulee uutta. Teoriat ovat teorioita, jotka todistetaan tai ei.
        Ei ollut mistään diagnostisoinnista kyse, ihan muusta elämänalueesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis taide ja unet sinun mielestäsi edustaa korkeampaa totuutta kuin tiede ja valveilla olo?
        Mitähän kaaosta tuolla asenteella syntyisikään? Ei kau sinullekkaan diagnoosia tehty intuition varassa, vaan tutkimusten pohjalta?

        Taisin ilmaista itseäni huonosti, Ano 19.01. Ei ollut tarkoitus asettaa tieteen merkitystä kyseenalaiseksi, sen saavutuksista saamme nauttia joka päivä, minäkin.

        Jos jotakin, niin tahdoin kritisoida sen lanseeraama maailmankuva joka on sittenkin aika rajoittunut - yksiselitteinen: totta on se, minkä tiede on vahvistanut. Kuitenkin tuo maailmankuva elää, korjaa itse itseään kaiken aikaa.
        Me tavikset - tai ainakaan minä - en tuota kehitystä pysty seuraamaan. Siksi avuksi on tarjolla myös kokemus-, elämys- ja miksei myös uskomustietoa. Niistä kai muodostuu intuitiivinen, hiljainen tieto, jonka merkitys on tunnustettukin monissa yhtetyksissä.
        Se voi mielestäni palvella meitä monilla elämänalueilla, ehkä jopa paremmin kuin lokeroitunut ja monesti norsunluutorneissa elävä tiede.
        demeter1


      • Eliaana kirjoitti:

        Käsititkö väärin vai tahallasiko käsitit väärin.
        Esim. tiedehän sen meille juuri kertoo, että uni on juuri se, mikä kuonasta aivoja siivoaa.
        Uni myös järjestää keräämämme tiedon muistimme lokeroihin.
        Tieteellinen tutkimus kehittyy koko ajan. Aina tulee uutta. Teoriat ovat teorioita, jotka todistetaan tai ei.
        Ei ollut mistään diagnostisoinnista kyse, ihan muusta elämänalueesta.

        Ilmaisit nyt ajatuksiani selkeämmin ja paremmin kuin itse osasin, Eliaana..))
        Olisi pitänyt lukea viestisi ensin.

        Mutta tuota hain minäkin, ihmisen eri olemuspuolien pohjalta tehtyä tulkintaa.
        Tiedemies ja taiteilija - tai tavis - eivät välttämättä puhu samaa kieltä.

        Yhtä useammin törmää tuohon sanoittamisen vaikeuteen ja yhä useammin joudun itse etsimään likiarvoa, kun en täsmällistä ilmaisua löydä. "Sana on sormi, joka osoittaa kuuta, mutta sormi ei ole kuu" (Idän viisautta)...


    • Anonyymi

      Neurologinen sairaus yleensä aiheuttaa h a l l u s i n a a t i o i t a,
      kun puolisoni sairastui alzhaimeriin hän näki hallusinaatioita näkyjä joita todellisuudessa ei ollut,
      jotkut lääkkeet myös voi aiheuttaa hallusinaatioita
      lääkkeen käyttäjille,

      alottajan hallusinatioon ei liity mitää yliluonnollista
      se on pelkkä harha, siis hallusinaatio jata todellisuudessa ei ole,

      hallusinaatioita nähdään valveella ollessa,

      unet on a i v a n ERI ASIA, unia näkee kaikki ihmiset joskus,
      eikä ne merkitse oikeestaan mitään, ne ovat vain joskus kottuja tapahtumia, tai haaveita, tai pelkoja,
      mutta unet on unia, eikä ne todellakaan merkkaa muuta kuin alitajunnan toimintaa nukkuessa,

      • Anonyymi

        lisäys jäi pois,

        myös psyykkiset sairaudet saattaa aiheuttaa HALLUSINAATIOITA

        esm skitzofreniaa sairastava henkilö saattaa nähdä VALVEILLA näkyjä
        esm. ihmisiä, tai eläimiä tai jotain mitä todellisuudessa ei ole olemassakaan siinä paikalla

        joten kukaan muu normaali terve ihminen siinä samassa huoneessa tai tilassa ei näe kyseisen henkilön näky

        jotkut ihmiset sairastaa jotain psyykkistä sairautta tai neurologista sairautta, niihin liittyy hallusinaatiot yhtenä oireena,


    • Anonyymi

      Jotkut hallusinaatioita näkevät psyykkisesti sairaat ihmiset VOI olla jopa vaarallisia ympäristölleen,
      se onki jo huolestuttavaa,

    • Anonyymi

      Oliko se White Horse tyhjä? Jos oli niin vähemmästäkin tulee painajaisia!

    • Näin unen, että viikatemies tuli ovelleni, katsoin häntä ja sanoin, vie minut olen valmis. Viikatemies hävisi.

      Samana yönä appiukkoni kuoli.
      Hän kävi heittämässä hyvästit minulle.

      Tähän on turha mitään Sigmund Freudin teorioita lisätä. Se oli uni.

      • Anonyymi

        kuten yllä on tullut ilmi

        UNI ja UNET
        ovat täysin e r i a s i a

        kuin hallusinaatioitten näkeminen, nillä ei ole mitään yhteistä,
        haalusinaatiot aina liitty johonki neurologiseen sairauteen
        tai psyykkiseen sairauteen,
        myös joittenki lääkkeitten sivuvaikutuksiin voi liittyä hallusinaatio näkyjä,


      • Anonyymi

        Itse sinä Freudin teoriaan viittasit. Unet ovat omaa alitajuntaa,jonka usein itse haluaa torjua.


    • Anonyymi

      Näen joka päivä näitä häivähdys-näkyjä. Enimmälti ne ovat eläinhahmoja, eivät mitenkään pelottavia.
      Lintuja,kaloja, selkärankaisiakin. Myös ihmishahmoja.
      Eivät ne katoa niitä tuijottamallakaan.

      Aseistetut sotilaat koen turvahenkilöiksini.
      Olen vanha mies. Viimeisen vuoden aikana näyt ovat lisääntyneet.
      On pläkin kirkas asia, ettei näistä kannata kertoa ulkopuolisille. Muuten voi joutua "hoitoon".

      • Koska kerran näistä Sinun vierailijoistasi ei näytä arkielämällesi haittaa ole, niin eihän siinä sitten huolta ole.
        On myös ihmisiä, jotka kuulevat asioita. Silloin , kun kysymys on hyväntahtoisista seuralaisista, jotkut oppivat niiden kanssa elämään.
        Rajat siihen mikä mistäkin tulee ihmismieleen ja näkyville ovat häilyviä.


      • Eliaana kirjoitti:

        Koska kerran näistä Sinun vierailijoistasi ei näytä arkielämällesi haittaa ole, niin eihän siinä sitten huolta ole.
        On myös ihmisiä, jotka kuulevat asioita. Silloin , kun kysymys on hyväntahtoisista seuralaisista, jotkut oppivat niiden kanssa elämään.
        Rajat siihen mikä mistäkin tulee ihmismieleen ja näkyville ovat häilyviä.

        Viisaita puhut, Eliaana. On ihmisiä - kai heidät usein leimataan skitsofreenikoiksi - jotka kuulevat ääniä. Muun muassa Nobel-palkittu taloustieteilijä John Nash kuului heihin.
        Hänestä tehtiin elokuva Kaunis mieli (2001). Hänen sairautensa oli tietysti monioireinen ja tuskin hänen "äänensä" aina olivat ystävällisiä.

        Ymmärrän, että näille ääniä kuuleville on oma yhdistyksensä, vertaistukiryhmänsä, ja niiden tavoite on juuri tuo - oppia elämään äänien kanssa.

        Täällä kerrotuista ilmiöistä en minäkään olisi huolissani. Pikemminkin pitäisin niitä kantajansa erityisominaisuutena. (Niistä kannattaa tietysti puhua vain valikoidussa seurassa..))


    • Anonyymi

      Boa- käärmeitä näin unessa ja julmia hallitsijoita .
      Unikirja selitti käärmeet seksuaalisiksi, tunsin herättyäni aamujäykkyyttä.

    • Anonyymi

      Onko suvussa selvännäkemistä? Enteilee Stubbin voittoa presidentinvaaleissa.

      • Anonyymi

        Ala-arvoisia vastauksia täällä.
        Rienauksia.
        Selitys on se, että itselleen ei ole sattunut mitään.


    • Anonyymi

      Dementiapotilailla hallusinaatiot ovat yleisiä, varsinkin Parkinsonia tai
      Lewyn tautia sairastavilla. Aivokasvaimet voivat myös aiheuttaa
      harhanäkyjä.

      • Anonyymi

        Sairaudesta kärsivä saattaa itsekin tiedostaa, että unet ja todellisuus sekoittuvat ja tapahtumat eivät ole aitoja.
        Uutiset ja mieleen nousevat muistot muuttavat todellisuuden ja mielikuvituksen luomat tapahtumat sekamelskaksi, josta on vaikea irrottautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaudesta kärsivä saattaa itsekin tiedostaa, että unet ja todellisuus sekoittuvat ja tapahtumat eivät ole aitoja.
        Uutiset ja mieleen nousevat muistot muuttavat todellisuuden ja mielikuvituksen luomat tapahtumat sekamelskaksi, josta on vaikea irrottautua.

        Olet oikeassa, harhanäkyjä eli hallusinaatioita kokeva tietää, etteivät hänen
        näkynsä ole oikeita, mutta ne tulevat ilmestyvät aivoista yllättäen.
        Ko. henkilöt puhuvat ja käyttäytyvät normaalisti, tuntemillani ÄO keskiarvoa
        korkeampi, mutta aivojen toiminta on arvaamatonta, ja lääketiede
        selittää nämä näyt aivojen rappeutumiseksi.

        i-----i


    • Anonyymi

      Vai rienauksia!

    • Anonyymi

      Hallusinaatiot ovat aina neurologinen oire,
      jonkun aivoperäisen sairauden aiheuttamia,
      tai myös joittenki lääkkeitten sivuvaikutusta,

      harhat ja hallusinaatoita sairastavat henkilöt voi olla jopa ympäristölleen vaarallisia,
      joten nämä henkilöt tarvitsevat valvottua psykiatrista hoitoa.

    • Anonyymi

      En ole koskaan nähnyt näkyjä tai häivähdyksiä. Tjaa, muistan kerran nähneeni:

      Koirani oli kuollut ja surin häntä kovasti. Makasin sängylläni kun näin jonkin tuollaisen häivähdyksen. Nopea, hämärä näky: koirani ikäänkuin kulki siitä sänkyni ohi, tuli luokseni.

      Muutoin olen kohdannut koiriani unissa.

      Olen kokenut monenlaista yliluonnollista. Jumala on vastannut rukouksiini yllättävillä tavoilla. Olen nähnyt ja kuullut enkeleitä. Myös nk. kummittelut ovat tuttuja. On totisesti ollut niitä laaja kirjo.

      Toivoisin, että näkisin häivähdyksiä. Ne lohduttaisivat. Mutta unetkin kelpaavat, niissä rakkaani esiintyvät, ovat kanssani

      • Itse kuulun näihin erityisherkkiin mutta en minäkään ole koskaan näkyjä tai häivähtyksiä nähnyt. Luulen että olen tietoisesti sulkenut sen kanavan itseltäni, enneunia, selvänäkyjä ja intuitiivista tietoa olen kyllä tavoittanut.
        Kuolleiden läsnäoloa olen kokenut, äitinikin, mutta kuten sanottu, ihminen voi mielestäni jossain määrin sulkea tuon kanavan itseltään ja toisaalta myös vahvistaa sitä.

        Paljon olet Ano 15.16 kokenut tuolta saralta ja kun sinulla on Jumalan siunaus, niistä voi olla vain kiitollinen.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Itse kuulun näihin erityisherkkiin mutta en minäkään ole koskaan näkyjä tai häivähtyksiä nähnyt. Luulen että olen tietoisesti sulkenut sen kanavan itseltäni, enneunia, selvänäkyjä ja intuitiivista tietoa olen kyllä tavoittanut.
        Kuolleiden läsnäoloa olen kokenut, äitinikin, mutta kuten sanottu, ihminen voi mielestäni jossain määrin sulkea tuon kanavan itseltään ja toisaalta myös vahvistaa sitä.

        Paljon olet Ano 15.16 kokenut tuolta saralta ja kun sinulla on Jumalan siunaus, niistä voi olla vain kiitollinen.

        Minunkin kuollut kissa kulki ohi häivähdyksenä ja istahti syliini.

        Enkelit ovat auttaneet monta kertaa.
        Ihanpa parkkipaikan järjestivät kun pyysin auttamaan.
        Autoni pysähtyi yllättäen, jos ei olisi, niin kolarin olisin ajanut.
        Tuli tunne, että hiljentää, hiljensin ja en ajanutkaan hirven päälle.
        Lukemattomia kertoja on ollut auttajia.
        Vaistoan vaaran, kuuntelen vaistoani.

        Kurkkasin unikirjasta mitä se häivähdyksenä näkemäni valkoinen hevonen tarkoitti;

        "Valkoiset hevoset ovat positiivinen enne sekä unissa että todellisuudessa. Valkoisten eläinten symboliikka on puhdasta, positiivista ja onnekasta. Valkoisen hevosen näkeminen unessa tarkoittaa, että olet avaamassa sieluasi, mieltäsi ja sydäntäsi uusille näkökulmille ja ideoille.
        Valkoinen hevonen unessa merkitsee puhtautta, viattomuutta, avoimuutta, vapautta, keveyttä ja jumaluutta. Se voidaan nähdä merkkinä taivaalta, ohjaavana voimana, joka on tullut piristämään päivääsi ja saamaan sinut näkemään elämän todellisen kauneuden".

        Oli siis hyvä merkki!


      • demeter1 kirjoitti:

        Itse kuulun näihin erityisherkkiin mutta en minäkään ole koskaan näkyjä tai häivähtyksiä nähnyt. Luulen että olen tietoisesti sulkenut sen kanavan itseltäni, enneunia, selvänäkyjä ja intuitiivista tietoa olen kyllä tavoittanut.
        Kuolleiden läsnäoloa olen kokenut, äitinikin, mutta kuten sanottu, ihminen voi mielestäni jossain määrin sulkea tuon kanavan itseltään ja toisaalta myös vahvistaa sitä.

        Paljon olet Ano 15.16 kokenut tuolta saralta ja kun sinulla on Jumalan siunaus, niistä voi olla vain kiitollinen.

        Kansankielellä tuota kanavaa sanotaan kuudenneksi aistiksi.
        Herkillä ihmisillä on kyky näkemiseen, koska ´´verho ´´ toiseen ulottuvuuteen on heillä ohuempi.
        Suurin osa ihmiskunnasta on kokenut muunkinlaisia kohtaamisia, kuin nämä fyysiset ja näkyvät asiat maan päällä.
        Monissa maailman maissa, ne eivät ole ollenkaan niin tabuja, kuin täällä.
        Materialismi lie häivyttänyt, sen kuudennen aisti. Nythän jo nykyaikainen avaruustutkimus kertoo, että ajankäsitekään ei päde kaikkialla.
        Monia vanhpja ´´totuuksia on jo asetettu vähintään kyseenalaiseksi, niistä vaan ei valtamedia juurikaan kerro.
        Niitä tietoja, niinkuin monia muitakin pitää osata etsiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin kuollut kissa kulki ohi häivähdyksenä ja istahti syliini.

        Enkelit ovat auttaneet monta kertaa.
        Ihanpa parkkipaikan järjestivät kun pyysin auttamaan.
        Autoni pysähtyi yllättäen, jos ei olisi, niin kolarin olisin ajanut.
        Tuli tunne, että hiljentää, hiljensin ja en ajanutkaan hirven päälle.
        Lukemattomia kertoja on ollut auttajia.
        Vaistoan vaaran, kuuntelen vaistoani.

        Kurkkasin unikirjasta mitä se häivähdyksenä näkemäni valkoinen hevonen tarkoitti;

        "Valkoiset hevoset ovat positiivinen enne sekä unissa että todellisuudessa. Valkoisten eläinten symboliikka on puhdasta, positiivista ja onnekasta. Valkoisen hevosen näkeminen unessa tarkoittaa, että olet avaamassa sieluasi, mieltäsi ja sydäntäsi uusille näkökulmille ja ideoille.
        Valkoinen hevonen unessa merkitsee puhtautta, viattomuutta, avoimuutta, vapautta, keveyttä ja jumaluutta. Se voidaan nähdä merkkinä taivaalta, ohjaavana voimana, joka on tullut piristämään päivääsi ja saamaan sinut näkemään elämän todellisen kauneuden".

        Oli siis hyvä merkki!

        Tuo kappaleesi, joka alkaa, ´´enkelit ovat auttaneet monta kertaa.´´
        Ihan samanlaisen osion voisin kirjoittaa.
        Sanoit ´´kun pyysin.´´ Tuo on juuri kaiken a ja o. Ihmisellä on vapaa tahto, johon enkeleillä ei ole lupaa puuttua, kuin mahdollisesti jossain hätätapauksessa.
        Apua pitää pyytää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin kuollut kissa kulki ohi häivähdyksenä ja istahti syliini.

        Enkelit ovat auttaneet monta kertaa.
        Ihanpa parkkipaikan järjestivät kun pyysin auttamaan.
        Autoni pysähtyi yllättäen, jos ei olisi, niin kolarin olisin ajanut.
        Tuli tunne, että hiljentää, hiljensin ja en ajanutkaan hirven päälle.
        Lukemattomia kertoja on ollut auttajia.
        Vaistoan vaaran, kuuntelen vaistoani.

        Kurkkasin unikirjasta mitä se häivähdyksenä näkemäni valkoinen hevonen tarkoitti;

        "Valkoiset hevoset ovat positiivinen enne sekä unissa että todellisuudessa. Valkoisten eläinten symboliikka on puhdasta, positiivista ja onnekasta. Valkoisen hevosen näkeminen unessa tarkoittaa, että olet avaamassa sieluasi, mieltäsi ja sydäntäsi uusille näkökulmille ja ideoille.
        Valkoinen hevonen unessa merkitsee puhtautta, viattomuutta, avoimuutta, vapautta, keveyttä ja jumaluutta. Se voidaan nähdä merkkinä taivaalta, ohjaavana voimana, joka on tullut piristämään päivääsi ja saamaan sinut näkemään elämän todellisen kauneuden".

        Oli siis hyvä merkki!

        Ihania tarinoita meidän näkymättömistä auttajista, Ano 15.41 ja nyt aloittajakin sai hyvän tulkinnan unestaan...


      • Eliaana kirjoitti:

        Kansankielellä tuota kanavaa sanotaan kuudenneksi aistiksi.
        Herkillä ihmisillä on kyky näkemiseen, koska ´´verho ´´ toiseen ulottuvuuteen on heillä ohuempi.
        Suurin osa ihmiskunnasta on kokenut muunkinlaisia kohtaamisia, kuin nämä fyysiset ja näkyvät asiat maan päällä.
        Monissa maailman maissa, ne eivät ole ollenkaan niin tabuja, kuin täällä.
        Materialismi lie häivyttänyt, sen kuudennen aisti. Nythän jo nykyaikainen avaruustutkimus kertoo, että ajankäsitekään ei päde kaikkialla.
        Monia vanhpja ´´totuuksia on jo asetettu vähintään kyseenalaiseksi, niistä vaan ei valtamedia juurikaan kerro.
        Niitä tietoja, niinkuin monia muitakin pitää osata etsiä.

        Muistan meidän keskustelleen näistä asiosta jo 60+ - palstalla, Eliaana. Intuitiostakin.
        Siitä on nykyisin saatavilla tiedepohjaistakin tietoa. Sain lahjaksi Asta Raamin kirjan "Älykäs intuitio - ja miten käytämme sitä".
        En ole lukenut kokonaan, silmäillyt vain, mutta aion kyllä lukea..))


      • demeter1 kirjoitti:

        Muistan meidän keskustelleen näistä asiosta jo 60 - palstalla, Eliaana. Intuitiostakin.
        Siitä on nykyisin saatavilla tiedepohjaistakin tietoa. Sain lahjaksi Asta Raamin kirjan "Älykäs intuitio - ja miten käytämme sitä".
        En ole lukenut kokonaan, silmäillyt vain, mutta aion kyllä lukea..))

        Muistaakseni tein aloituksen silloin kaun sitten intuitiosta.
        Kyllä on keskusteltu näistä asioista aiemminkin.
        Intuition kuuntelua voi kehittää tai sen voi myös työntää pois.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Muistaakseni tein aloituksen silloin kaun sitten intuitiosta.
        Kyllä on keskusteltu näistä asioista aiemminkin.
        Intuition kuuntelua voi kehittää tai sen voi myös työntää pois.

        Tekisitkö Eliaana uuden aloituksen intuitiosta, tässä on jokaikkea muutakin seassa. Sinun ketjut on aina niin antoisia. Olet tietorikas ja kaikki huomioiva, saat kirjoittajat mukaan.


      • demeter1 kirjoitti:

        Muistan meidän keskustelleen näistä asiosta jo 60 - palstalla, Eliaana. Intuitiostakin.
        Siitä on nykyisin saatavilla tiedepohjaistakin tietoa. Sain lahjaksi Asta Raamin kirjan "Älykäs intuitio - ja miten käytämme sitä".
        En ole lukenut kokonaan, silmäillyt vain, mutta aion kyllä lukea..))

        Pitäisikin kysyä kirjastosta tuota Raamin kirjaa.
        Ainakin USA:ssa on tutkittu intuitiota. Nyt kait mennään siinä, että se sijoittuisi ihmisen aivoissa sellaiseen osioon, kun neokorteksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekisitkö Eliaana uuden aloituksen intuitiosta, tässä on jokaikkea muutakin seassa. Sinun ketjut on aina niin antoisia. Olet tietorikas ja kaikki huomioiva, saat kirjoittajat mukaan.

        Kiitos kommentistasi.
        Saatanhan tuon tehdäkin. Tässä lumen ja pakkasen ajassa, kun on tätä sisäolentoaikaa.


    • Anonyymi

      Ilmestyskirjassa on "valkoinen hevonen", > Ilm: 19: 11

      • Anonyymi

        Ilmestyskirjan valkealla hevosella on toinen merkitys ja se on kokonaan toinen hevonenkin, kuin mahd. eri häivähdyksissä koetut näyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirjan valkealla hevosella on toinen merkitys ja se on kokonaan toinen hevonenkin, kuin mahd. eri häivähdyksissä koetut näyt.

        väri , > valkoinen kuvaa aina jotain hyvää . kuten: Jes: 1:ssä "villanvalkoisiksi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirjan valkealla hevosella on toinen merkitys ja se on kokonaan toinen hevonenkin, kuin mahd. eri häivähdyksissä koetut näyt.

        Mikä merkitys on Ilmestyskirjan valkoisella hevosella?


    • Anonyymi

      Minäkin olen nähnyt valkoisen hevosen. Tosin ikinä en luonnossa vaan telkussa eräässä sirkusohjelmassa. Se hölkytteli häntä pystyssä ympäriinsä. Mitähän se mahtoi tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Jossain elokuvassa mies heräsi sängyssään tyynyllä irtileikattu hevosen pää. Olikohan aloittajan hevosella päätä vai oliko päätön?

      • Anonyymi

        tuskin se hevosen irtileikattu pää oli , VALKOINEN hevonen , toisekseen unet ja kuvaannolliset asiat ei ole tätä kaikkea maallista , maallisin silmin nähtävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuskin se hevosen irtileikattu pää oli , VALKOINEN hevonen , toisekseen unet ja kuvaannolliset asiat ei ole tätä kaikkea maallista , maallisin silmin nähtävää.

        Ei minua haittaa teidän muutaman mauttomat kommentit.
        Teille ei vain ole milloinkaan sattunut mitään vastaavaa.

        Ehkä teidän olisi kuitenkin aika keksiä kehittävämpää kuin vain naljailla?
        Olette sentään jo 80+.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua haittaa teidän muutaman mauttomat kommentit.
        Teille ei vain ole milloinkaan sattunut mitään vastaavaa.

        Ehkä teidän olisi kuitenkin aika keksiä kehittävämpää kuin vain naljailla?
        Olette sentään jo 80 .

        Sukulaisella on parkinsonintauti, joka aiheuttaa hänelle hallusinaatioita, jotka voivat olla pelottavia ja ahdistavia.
        Miten pitäisi suhtautua, kun hän alkaa kertoa täysin mahdotonta tarinaa? Onko vain kuunneltava, vai yritettävä kääntää puhe muualle.? On vaikea suhtautua, sillä hän kertoo näyistään ihan vakavasti ja usein ahdistuneena.
        Voiko hänelle sanoa, että nyt olet nähnyt olemattomia? Lisääntyykö ahdistus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukulaisella on parkinsonintauti, joka aiheuttaa hänelle hallusinaatioita, jotka voivat olla pelottavia ja ahdistavia.
        Miten pitäisi suhtautua, kun hän alkaa kertoa täysin mahdotonta tarinaa? Onko vain kuunneltava, vai yritettävä kääntää puhe muualle.? On vaikea suhtautua, sillä hän kertoo näyistään ihan vakavasti ja usein ahdistuneena.
        Voiko hänelle sanoa, että nyt olet nähnyt olemattomia? Lisääntyykö ahdistus?

        Riippuu varmaan potilaasta miten hänen hallusinaatioihinsa pitää
        suhtautua. Jos tuntemallani parkinsonia sairastavalle kertoi mikä
        oli todellisuus, niin hän havahtui todeten että noinhan se onkin eli
        palasi todellisuuteen. Hänen hallusinaationsa eivät olleet ahdistavia
        vaan ystävällisiä.
        Joskus voi olla hyväksi, jos pääsee eroon ahdistuksesta, mutta onko
        aina näin vaikea sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu varmaan potilaasta miten hänen hallusinaatioihinsa pitää
        suhtautua. Jos tuntemallani parkinsonia sairastavalle kertoi mikä
        oli todellisuus, niin hän havahtui todeten että noinhan se onkin eli
        palasi todellisuuteen. Hänen hallusinaationsa eivät olleet ahdistavia
        vaan ystävällisiä.
        Joskus voi olla hyväksi, jos pääsee eroon ahdistuksesta, mutta onko
        aina näin vaikea sanoa.

        Joillekin sattuu hienoja juttuja.
        He joille ei satu mitään, niin kuvailevat niitä "hallusinaatioiksi" .

        Todellisuudessa ovat kateellisia, kun itselle ei satu mitään - eivät ole sen arvoisia, että heille suotaisiin tapahtuvaksi jotain hienoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe