Mitä ne siniset kyltit jossa valkoinen kameran kuva niin oikein ovat? Tehtaan luona ja keskustassa kun Myllyyn päin mennään niin on sellasia. Ei mitään kameroita kuitenkaan missään näy.
Kamera kyltit
23
558
Vastaukset
- Anonyymi
Oon ne itsekkin huomannut, mutta ovat varmaan jotain kelikameroita.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18254574
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eiköhän ne ole jotain poliisikameroita jossain piilossa että siviili ei niitä näe.
- Anonyymi
Valvonta kameroita joista kuva menee livenä hälytyskeskukselle. Kannatan!
- Anonyymi
Ei ole mitään kameroita.Kyseesä on pelkät kyltit.
- Anonyymi
En ole mitään kameroita nähnyt.
- Anonyymi
Vangit majoitetaan omakotitaloihin, joissa he voivat asua kaksi viikkoa kerrallaan omaistensa kanssa. Vankeinhoitolaitos tarjoaa mielenkiintoisia luontoon liittyviä vapaa-ajan aktiviteetteja, johon kuuluu mm. metsänhoitoa ja kalastusta
- Anonyymi
Piilokameroita sanon minä.
- Anonyymi
Uudet kyltit liittyvät siihen että poliisin valvontakameroiden tarkkuus on kehittynyt niin että kuvista voidaan tunnistaa yksittäisiä henkilöitä ja kuvamateriaalia voidaan hyödyntää poliisin suorittamassa tutkinnassa. Varsinaisesti lisää kameroita ei välttämättä ole tullut mutta kameravalvonnan laatu on parantunut. Ilmeisesti laki vaatii tällöin ilmoittamaan kameravalvonnasta alueella.
- Anonyymi
Naantalissa myös Luolalassa samanlainen kamera kyltti.
- Anonyymi
Pakko kai se on uskoa että isoveli valvoo myös Raisiossa.
- Anonyymi
Hyvä että valvoo. Saisivat valvoa päin punaisia ajavia. Todella vaarallista kun itselle vaihtuu vihreä niin vielä siinä vaiheessa risteävää väylää ajaa punaisia päin ns. vanhoilla vihreillä. Näitä on hankala selvittää jälkikäteen jos kumpikin sanoaa ajaneensa vihreillä. Sana vs sana. Kameratallenteesta näkyisi ehkä kuka ajoi vihreillä ja kuka ei.
- Anonyymi
Älkää uskoko hölynpölyä. Ei kyltti mitään kuvaa😂
- Anonyymi
Onko joku saanut sakot siitä kyltin kamerasta?
- Anonyymi
On saanut saatana ja vielä meni omat sekä varastetut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On saanut saatana ja vielä meni omat sekä varastetut.
Ootko pöllinyt Peltoselta?
- Anonyymi
Ajoin kyltin ohi huomattavaa ylinopeutta nyt odotan sakkolappua. Kortti lähtee..Selvästi näin kun kyltti vilkutti silmää....
- Anonyymi
Kannattaa käydä optikolla jollei vaikkapa Tasalan alueella ole jo aiemmin kameroita bongannut.Niitä on ollut yrityksillä mutta myös kaupungilla. Jatkossa näitä tulee lisää ja kuva välittyy livenäkin) hälytyskeskukseen.
Jos joku kokee kamerassa olon ahdistavaksi,ei kannata mennä maitokauppaankaan koska olet kokoajan kamerassa. - Anonyymi
Ei ole oikeesti mitään kameroita.
- Anonyymi
Jope Ruonansuu jo aikanaan lauloi : Kyltin takana on seinä, seinän takana on kamera , ...
- Anonyymi
kyllä kamera on, mutta sitä ei vaan huomaa jos ei oo Looppia.
- Anonyymi
On mullakin kamera.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984