Näin unta Alexander Stubbista

Anonyymi-ap

Unessa Alexander Stubb ja tämän puoliso nousivat samaan bussiin kuin minäkin. Ja jäivät pois samalla pysäkillä. Mitä uni merkitsee?

1. Stubb valitaan presidentiksi.
2. Stubbia ei valita presidentiksi.
3. Jotain muuta, mitä?

67

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      3. Sinun täytyy äänestää Pekka Haavistoa. Bussin kuljettaja oli nimittäin Pekka Haavisto. Jos äänestät Alexander Stubbia, tulette jäämään pysäkille. Äänestämättä jättämällä ajaa bussi ohitsesi. Sinun äänesi ratkaisee nämä vaalit. Luota uneesi.

      • Anonyymi

        Ilman muuta suojelusenkeli ohjasi sinua oikeaan, Stubbin bussiin. Haaviston bussihan oli juuri menneellä viikolla vaikeuksissa. Isossa kuvassa sinut on valittu lähettilääksi, joka unensa kautta varoittaa Suomen kansaa nousemasta vieraan miehen (Haaviston) kelkkaan. Kiitos kun kerroit. Kukaan ei voi sanoa, että ei varoitettu. Stubb on nyt minunkin valintani.


    • Anonyymi

      Stubb on minun valinta ja voittaja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Just luin että Stubb antaisi oman täysi ikäisen vaihtaa sukupuoltaan jos tämä niin olisi päättänyt ja niin suuntautunut. Joten kyllä on hyvinkin avoin ja liberaali Stubb.

      • Anonyymi

        Siis Haavisto voittaa koska kaikki luuserit jäivät pysäkille.


      • Anonyymi

        Minun puolestani voitte leikkiä mitä leikkejä haluatte näiden sukupuoliasioiden kanssa. Määrääviä tekijöitä lienevät omavaltainen koohellus, pitkäjänteisyyden puute ja suomalaisen ammattiryhmän aliarvioiminen ja mollaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun puolestani voitte leikkiä mitä leikkejä haluatte näiden sukupuoliasioiden kanssa. Määrääviä tekijöitä lienevät omavaltainen koohellus, pitkäjänteisyyden puute ja suomalaisen ammattiryhmän aliarvioiminen ja mollaus.

        Samaa mieltä ja ääni Stubbille.


    • Anonyymi

      Puhemiesäänestyksen jälkeen kävin antamassa Stubille äänen..
      Nuo vihervassarit piss... omaan nilkkaan..

      Eli kiusaaminen jatkuu

      • Anonyymi

        Voitko lopettaa sen kiitos! Äänestäessäsi natseja olet osaltasi heikompien kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko lopettaa sen kiitos! Äänestäessäsi natseja olet osaltasi heikompien kiusaaja.

        Jos Stubbin äänestäminen tekee minut natsiksi, niin olkoon niin. Koko nimittely on siis menettänyt merkityksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Stubbin äänestäminen tekee minut natsiksi, niin olkoon niin. Koko nimittely on siis menettänyt merkityksensä.

        Eihän sinua natsiksi nimitelty. Ihmeen vaikeaa tuo luetun ymmärtäminen näkyy olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinua natsiksi nimitelty. Ihmeen vaikeaa tuo luetun ymmärtäminen näkyy olevan.

        Näin on onkohan tuo vammainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on onkohan tuo vammainen?

        Eli vammaisiksi ja natseiksi nimittely on sitä parempaa kiusaamista? Juuri sellaista, mitä vihreitä ja vasemmistoa hinkumielisesti kannattavat harrastavat. Selvän teki, ääni menee Stubbille niin että ryske käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vammaisiksi ja natseiksi nimittely on sitä parempaa kiusaamista? Juuri sellaista, mitä vihreitä ja vasemmistoa hinkumielisesti kannattavat harrastavat. Selvän teki, ääni menee Stubbille niin että ryske käy.

        Lukihäiriöinen siis äänestää Stubbia, kun ei ymmärrä muiden tekstejä. Hieman komiikan puolelle meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukihäiriöinen siis äänestää Stubbia, kun ei ymmärrä muiden tekstejä. Hieman komiikan puolelle meni.

        Nimittelyä viestiketju on ainakin lujasti täynnä. On tosi typerää nauraa toisten kirjoituksille, etenkään kun syytä ei ole. Häpeä jos kykenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimittelyä viestiketju on ainakin lujasti täynnä. On tosi typerää nauraa toisten kirjoituksille, etenkään kun syytä ei ole. Häpeä jos kykenet.

        Kyllähän tässä syytä olisi nauraa, kun tässä oksassa ei natsiksi nimitelty ketään, vaan luetun ymmärtämisessä oli vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tässä syytä olisi nauraa, kun tässä oksassa ei natsiksi nimitelty ketään, vaan luetun ymmärtämisessä oli vikaa.

        Nauratko lukihäiriölleni? En pysty lukemaan yli viittä sanaa putkeen niin että ymmärtäisin välittämättä tekstin kokonaan. SE ON SAIRAUS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauratko lukihäiriölleni? En pysty lukemaan yli viittä sanaa putkeen niin että ymmärtäisin välittämättä tekstin kokonaan. SE ON SAIRAUS.

        Siis välttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauratko lukihäiriölleni? En pysty lukemaan yli viittä sanaa putkeen niin että ymmärtäisin välittämättä tekstin kokonaan. SE ON SAIRAUS.

        No jos olet lukihäiriöinen, ei pidä loukkaantua helposti. Kannattaa ensin kysyä, ymmärsitkö oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tässä syytä olisi nauraa, kun tässä oksassa ei natsiksi nimitelty ketään, vaan luetun ymmärtämisessä oli vikaa.

        Suora lainaus:

        ---Äänestäessäsi natseja olet osaltasi heikompien kiusaaja.


        ----- Eli kuka siis ei ymmärrä lukemaansa? Ehdokkaan ja muidenkin natsittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suora lainaus:

        ---Äänestäessäsi natseja olet osaltasi heikompien kiusaaja.


        ----- Eli kuka siis ei ymmärrä lukemaansa? Ehdokkaan ja muidenkin natsittelua.

        "Jos Stubbin äänestäminen tekee minut natsiksi, niin olkoon niin. Koko nimittely on siis menettänyt merkityksensä."

        Tästä sitä alun perin keskusteltiin, jos et sattunut enää muistamaan.


    • Anonyymi

      En koskaan voisi äänestää armeijaa pelkäävää presidentiksi. Sivari on minulle kirous. Vain mammanpojat eivät käy armeijaa.

      • Anonyymi

        Turha armeijaa on käydä. Menee vuosi elämästä hukkaan. Itse otin vapautuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha armeijaa on käydä. Menee vuosi elämästä hukkaan. Itse otin vapautuksen.

        Et ajatellut töihinkään mennä, vaan loisit ja sluibailet loppuelämäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ajatellut töihinkään mennä, vaan loisit ja sluibailet loppuelämäsi?

        Olin töissä skippaamani armeija-ajankin. Vähän parempi päiväraha tuolla töissä kuitenkin.
        Oletko jokin vanhus jolle on nuorena aivopesty päähän että ellei ole käynyt inttiä ei saa töitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin töissä skippaamani armeija-ajankin. Vähän parempi päiväraha tuolla töissä kuitenkin.
        Oletko jokin vanhus jolle on nuorena aivopesty päähän että ellei ole käynyt inttiä ei saa töitä?

        En. Kyllä sitä armeijajuttua moni työnantaja kysyy.

        Onnea kuitenkin siitä, että jotain töitä on löytynyt.


    • Anonyymi

      Näin painajaisen että tautien jälkeen presidentiksi tuli Nosferatu. Eli Stubidos.

    • Anonyymi

      Stubbia ei valita. Ydinaseita ei tarvita lähellekkään suomen rajoja. Uskon suomen kansan valitsevan aidon kokokansan presidentin Pekka Haaviston

      • Anonyymi

        Palataan asiaan ensi maanantaina. Katsotaan sitten, kuka saa parhaat naurut ja kenen naama vihertyy, kateudesta tai muuten.


    • Anonyymi

      Firenzen Eurooppa instituutti jossa Stubb on "proffana" ei täytä edes yliopiston vaatimuksia. Väitöskirjakin on tehty lähinnä omista tuntemuksista Eu:ssa. Eli vitosen oppilas mutta läpi.

      • Anonyymi

        Seuraavaksi tulisi keskustella Pekan yo-todistuksesta mutta ei mennä siihen on parempi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavaksi tulisi keskustella Pekan yo-todistuksesta mutta ei mennä siihen on parempi niin.

        Juu, ei puhuta Pekan opinnoista, ei tämän mieskaverista, ei armeijapalveluksesta, ei alholista jne. jne jne jne.

        Tai miten olisi presidentti, joka puhuu nolouksistaan ja puutteistaan reilusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei puhuta Pekan opinnoista, ei tämän mieskaverista, ei armeijapalveluksesta, ei alholista jne. jne jne jne.

        Tai miten olisi presidentti, joka puhuu nolouksistaan ja puutteistaan reilusti.

        Toisella sitä puhuttavaa riittää ihmeen paljon näistä puolistaan.


    • Anonyymi

      Rva Ähry tekee melleviä aloituksia.

    • Anonyymi

      Kuka on rouva Ähry? Kuka sitten onkaan, ei ole voinut aloittaa ketjua. Koska minä aloitin.

      • Anonyymi

        Minä se olin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se olin.

        Ehkä kirjoitimme saman aloitustekstin yhtä aikaa, ja vain toisen julkaistiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kirjoitimme saman aloitustekstin yhtä aikaa, ja vain toisen julkaistiin?

        Hänellä on useita persoonia.


    • Anonyymi

      Se tarkoittaa että sinä haluat Stubbin presidentiksi. Ei mitään muuta.

    • Anonyymi

      Monestikohan se on oikeasti noussut bussiin (muuhun kuin omaansa) tai onko ikinä matkustanut junalla? Tuskin ainakaan paikallisjunalla. Presidentillä on se oma juna.

    • Anonyymi

      Stubbilla ei pinna kestä, nyt täytyy ostaa ääniä

    • Anonyymi

      Väärä palsta tällekin höpötykselle.

      • Anonyymi

        Älä lue.


    • Anonyymi

      Eli Stubb 10

    • Anonyymi

      Stubb on feikki, rantaruotsalainen elitisti joka ei edes puhu suomea lapsilleen. Poliittinen broileri.

      • Anonyymi

        Onko lapset omiakaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lapset omiakaan??

        Ei ne on lainassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne on lainassa.

        Eli tavanomaista kulissielämää.


      • Anonyymi

        Stubbin seurakunnalliset palvelut hoitaa Esbo svenska församling.


    • Anonyymi

      Oikeisto jyrää 88888888

    • Anonyymi

      Ydinaseita tarvitaan siksi Stubb!!

    • Anonyymi

      OIKEISTO JYRÄÄÄÄ!!!! OTTAKAA SIITÄ!!!!!

    • Anonyymi

      Se riippuu haluaako presidentiksi elitistin jonka takana on talouseliitti ja yksittäinen puolue vai ihminen jonka takana ovat tavalliset ihmiset.

      Ja haluaako suomeen ydinaseita Niinistökin sanoi, että emme niitä nyt tarvitse.

    • Anonyymi

      Näin unta että Haavisto voittaa

      • Anonyymi

        Näin unta että olin lentoperämies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin unta että olin lentoperämies

        Vanha vitsi. Ei naurata nykyään ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha vitsi. Ei naurata nykyään ketään.

        Mutta kun näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun näin.

        Sinullahan on seksifantasia siitä muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan on seksifantasia siitä muutenkin.

        Ei kyllä siitä, mutten kerro enempää.


    • Anonyymi

      Olin aloitusviestin kirjoittaja.

      Selvisi siis se, mitä uni ennakoi. Stubb voitti.

      Täytyykin seurata niitä unia aika tarkasti, jos vaikka tulisi lottonumerot ensi kerralla...... :-)

      • Anonyymi

        Seija for president!!


      • Anonyymi

        Olet oikeasti typerä. Unet kertovat sinun ajatuksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeasti typerä. Unet kertovat sinun ajatuksistasi.

        Näin unta puliisiystävästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeasti typerä. Unet kertovat sinun ajatuksistasi.

        No näinhän se oikeasti menee. Tietysti. Ei pidä ottaa liian vakavasti kaikkea.

        Unista on koetettu ennustaa useamman tuhatta vuotta, ja osa ihmisistä harjoittaa sitä nykyäänkin. Ei tällainen ajatuksella leikittely typeräksi tee.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe