Pekan puheet humpuukia

Anonyymi-ap

Afganistanin tytöt sitä ja Irakin naiset tätä sanoo herra Pekka joka käänteessä. Samaan hengenvetoon hän on kuitenkin valmis mollaamaan tavallista siivoojan työtä tekevän suomalaisen naisen. Ovatko Pekan puheet humpuukia. Miksi Suomen naiset eivät reagoi tällaisiin puheisiin ja laita Pekkaa ojennukseen.

9

558

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks stubb valehtelee kaikesta, ei ole koko kansan yhdistävä tekijä. Ainoastaan kauniita fraaseja toistava puhuva pää, kokoomuksella on jo liikaa valtaa eduskunnan korkeissa viroissa ja tämä on huono kansalle. Muistelkaa myös vuotta 2015 mitä sipilä ja stubb teki. Stubb ei ole tavallisen kansalaisen puolella. Rikkaat suomenruotsalaiset haluavat se. Stubbin perheessä puhutaan ainoastaan ruotsia ja englantia eikä hänen puolisonsa halua asua täällä.

• Anonyymi

Haaviston mies on taparikollinen. Pahoinpitelytuomioita ja rattijuopumus. Mielistelee ja kumartelee tämä Huavisto joka suuntaan saadakseen ääniä. Jos valittaisiin muuttuisi ääni kellossa nopeasti. Alkohoolileirin terroristiämmien ystävä ja rajat auki politiikan harrastaja kun todellisuudessa onkin. Täysin epäluotettava tapaus. Onneksi normisuomalainen Stubukka valitaan tasavallan presidentiksi. Ei paras mutta tarpeeksi hyvä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvä veetto, kannatta lukea jokaisen Pekkaa kannattavan. Satusetä kertoo keksittyjä anekdootteja tähän tyyliin ”olin juuri Perähikiällä Esson basaarissa ja siellä ukkokerho pohti ja kiitteli minua kun olen homo ja tykkään muslimeista”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä veetto, kannatta lukea jokaisen Pekkaa kannattavan. Satusetä kertoo keksittyjä anekdootteja tähän tyyliin ”olin juuri Perähikiällä Esson basaarissa ja siellä ukkokerho pohti ja kiitteli minua kun olen homo ja tykkään muslimeista”

Nyt joku kaveri kirjoitteli helsinki-osiossa, että Pekun kertoma isis-luottamus ei olisikaan ihan niin virkamiesten keskuudessa kuin Peku oli muistavinaan.

• Anonyymi

Mieluummin Pekka, jotta saadaan Venäjän raja auki ja inhimillinen ihmispolitiikka.
      Kyllä suomeen mahtuu 100 000 kansalaista, kyllä ne pian loppuu.

• Anonyymi

Siitä tulee aika suuri lasku, jos yhden elättäminen tulee maksamaan tämän elinaikana 1,2 miljoonaa euroa. Olisiko kuitenkin olemassa joku parempi vaihtoehto.

• Anonyymi

Kuka ne maksaa?

Afrikasta tulee vähintään 1 miljoona pakolaista sen jälkee?

Kuka haluaa paskantaa omaan pesään Suomessa? Loppuu suomenkieli ja suomalaisten oma määräysvalta, kun ollaan niin heikkoja ja hyväuskoisia, palvotaan mitä tahansa ulkomaalaista.

• Anonyymi

Tätähän se Lin kaveri Kontula hehkutti telkkarissa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68