Pekan puheet humpuukia

Anonyymi-ap

Afganistanin tytöt sitä ja Irakin naiset tätä sanoo herra Pekka joka käänteessä. Samaan hengenvetoon hän on kuitenkin valmis mollaamaan tavallista siivoojan työtä tekevän suomalaisen naisen. Ovatko Pekan puheet humpuukia. Miksi Suomen naiset eivät reagoi tällaisiin puheisiin ja laita Pekkaa ojennukseen.

11

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miks stubb valehtelee kaikesta, ei ole koko kansan yhdistävä tekijä. Ainoastaan kauniita fraaseja toistava puhuva pää, kokoomuksella on jo liikaa valtaa eduskunnan korkeissa viroissa ja tämä on huono kansalle. Muistelkaa myös vuotta 2015 mitä sipilä ja stubb teki. Stubb ei ole tavallisen kansalaisen puolella. Rikkaat suomenruotsalaiset haluavat se. Stubbin perheessä puhutaan ainoastaan ruotsia ja englantia eikä hänen puolisonsa halua asua täällä.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­­N­­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­­­y­­m­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18254640

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Haaviston mies on taparikollinen. Pahoinpitelytuomioita ja rattijuopumus. Mielistelee ja kumartelee tämä Huavisto joka suuntaan saadakseen ääniä. Jos valittaisiin muuttuisi ääni kellossa nopeasti. Alkohoolileirin terroristiämmien ystävä ja rajat auki politiikan harrastaja kun todellisuudessa onkin. Täysin epäluotettava tapaus. Onneksi normisuomalainen Stubukka valitaan tasavallan presidentiksi. Ei paras mutta tarpeeksi hyvä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvä veetto, kannatta lukea jokaisen Pekkaa kannattavan. Satusetä kertoo keksittyjä anekdootteja tähän tyyliin ”olin juuri Perähikiällä Esson basaarissa ja siellä ukkokerho pohti ja kiitteli minua kun olen homo ja tykkään muslimeista”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä veetto, kannatta lukea jokaisen Pekkaa kannattavan. Satusetä kertoo keksittyjä anekdootteja tähän tyyliin ”olin juuri Perähikiällä Esson basaarissa ja siellä ukkokerho pohti ja kiitteli minua kun olen homo ja tykkään muslimeista”

        Nyt joku kaveri kirjoitteli helsinki-osiossa, että Pekun kertoma isis-luottamus ei olisikaan ihan niin virkamiesten keskuudessa kuin Peku oli muistavinaan.


    • Anonyymi

      Mieluummin Pekka, jotta saadaan Venäjän raja auki ja inhimillinen ihmispolitiikka.
      Kyllä suomeen mahtuu 100 000 kansalaista, kyllä ne pian loppuu.

      • Anonyymi

        Siitä tulee aika suuri lasku, jos yhden elättäminen tulee maksamaan tämän elinaikana 1,2 miljoonaa euroa. Olisiko kuitenkin olemassa joku parempi vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Kuka ne maksaa?

      Afrikasta tulee vähintään 1 miljoona pakolaista sen jälkee?

      Kuka haluaa paskantaa omaan pesään Suomessa? Loppuu suomenkieli ja suomalaisten oma määräysvalta, kun ollaan niin heikkoja ja hyväuskoisia, palvotaan mitä tahansa ulkomaalaista.

      • Anonyymi

        Tätähän se Lin kaveri Kontula hehkutti telkkarissa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe