SaaleminPastori-ko: ÄÄNESTIN HAAVISTOA! !!!

Yleensä vältän politiikkaa ja poliittisia kannanottoja, mutta nyt katson tarpeelliseksi ilmaista kantani.

Teille jotka vedätte homokortin esille, kehotan tutustumaan asioihin perinpohjaisesti,

100

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin tehty, minä myös äänestin Haavistoa!

      • Haavistollahan on vankat kepulaiset sukujuuret, sen luulisi vetoavan velluihin. Minä äänestin siitä huolimatta.


      • Anonyymi

        SAATANAKO TEITÄKIN RIIVAA.
        ANTTONI SANOIN PAKKO ON VÄLILLÄ PIERAISTA, PAINEET LASKEA POIS, KUN PEKKA
        PUMPPAA NIIN LUJAA, ETTÄ PASKAKIN VAAHTOAA.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Haavistollahan on vankat kepulaiset sukujuuret, sen luulisi vetoavan velluihin. Minä äänestin siitä huolimatta.

        PEKKA HAAVISTO EI OLE MITÄÄN MAASEUTU ELÄMÄÄ NÄHNYTKÄÄN, MUUTA KUIN KOIJÄRVELLÄ
        PENTTI LINKOLAN KANSSA KETTINGEISSÄ ROIKKUNEET KAIVINKONEESSA.
        LINTUJÄRVEÄ OLEVINAAN SUOJELLEET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PEKKA HAAVISTO EI OLE MITÄÄN MAASEUTU ELÄMÄÄ NÄHNYTKÄÄN, MUUTA KUIN KOIJÄRVELLÄ
        PENTTI LINKOLAN KANSSA KETTINGEISSÄ ROIKKUNEET KAIVINKONEESSA.
        LINTUJÄRVEÄ OLEVINAAN SUOJELLEET.

        Oliko Haavisto siellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Haavisto siellä?

        Muistan ainakin Kalle Könkkölän ja Ville Komsin. Oliko Pekka?
        Kaksi ensdiksdimainittua lienevät jo mananmajoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PEKKA HAAVISTO EI OLE MITÄÄN MAASEUTU ELÄMÄÄ NÄHNYTKÄÄN, MUUTA KUIN KOIJÄRVELLÄ
        PENTTI LINKOLAN KANSSA KETTINGEISSÄ ROIKKUNEET KAIVINKONEESSA.
        LINTUJÄRVEÄ OLEVINAAN SUOJELLEET.

        Koijärvelläkö niitä metrisiä järvitaimenia kasvoi.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Älkää sotkeko Pinnasänkyä tähän, ilmoitan vain oman kannatukseni.
      Siis älkää kiusatko, näin selkokielellä ilmaistuna!

      • Anonyymi

        TÄYTYY SE USKOA, KUN KERRAN USKOVIA OLLAAN.


    • Nykypäivä-lehti maaliskuulta -04 kertoo kuulemani mukaan yllättävän tiedon. Toinen ehdokas kertoo suuntautumisensa.

      Onko tämä vain huhu?

      • Anonyymi

        TOINEN EHDOKKAISTA KERTONUT SUUNTAUTUNEISUUDENSA, KYLLÄ,
        JA ILMISELVÄSTI KYSENEN HENKILÖ PEKKA HAAVISTO.
        JUU KYLLÄ HUHUN TÄYTYY OLLA TOSI, KOSKA ANTONI ON KETONUT, PAKKO ON PIEREKSIÄ VÄLIIN, KUN PEKKA PUMPPAA NIIN LUJAA. PEKKA EI TYKKÄÄ ILMAAN PÄÄSTETYISTÄ METAANI- JA HIILIPITOISISTA KAASUISTA.


    • Vanha sanonta pätee edelleen:Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin!

      Vai mitä, toveri ruiskukat

    • Tämä jäi pois

    • Siis tämä

    • Kysymysmerkki tarkoitin

    • Väitetään että vihervassarit tukisivat Haavistoa. En edusta kumpaakaan suuntaa!

      Monelle myös ehkä yllätys ja pettymys: Olen käynyt armeijan.!

      • Anonyymi

        TUO NYT EI PIDÄ OLLENKAAN PAIKKAANSA, ETTÄ VIHERVASURIT TUKISIVAT PEKKA HAAVISTOA.
        VENÄLÄISET SUOKARAKSEEN RIPUSTAISIVAT HARAKOILLE.


    • Anonyymi

      Äänestääkö Pinnasänky lestaadiolaisten ehdokasta?

    • Anonyymi

      Jokainen saa äänestää ketä haluaa. Ei kai mikään yhteisö voi siitä päättää tai ohjailla jäseniään kuka on sopiva ehdokas? Sehän on kuin jossain lahkossa.

      • Tämä vaalihan on pelkistetty seksuaalisuuden suuntauksen tykkäämiskisaksi ja on uskoteltu että kysymyksessä olisi yö ja päivä.
        Oikeasti näin ei taida ollakaan?

        Velluillehan tämä sopii hyvin, onhan kysymyksessä lisääntymiskultti.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tämä vaalihan on pelkistetty seksuaalisuuden suuntauksen tykkäämiskisaksi ja on uskoteltu että kysymyksessä olisi yö ja päivä.
        Oikeasti näin ei taida ollakaan?

        Velluillehan tämä sopii hyvin, onhan kysymyksessä lisääntymiskultti.

        Näköjään huomasit sen,että ei tässä gayta valita vaan presidentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään huomasit sen,että ei tässä gayta valita vaan presidentti.

        Niin nämä on tosiaan presidentin vaalit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään huomasit sen,että ei tässä gayta valita vaan presidentti.

        Mikä on mielestäsi biseksuaali?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään huomasit sen,että ei tässä gayta valita vaan presidentti.

        Eli Putinkin kelpaisi sinulle?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Eli Putinkin kelpaisi sinulle?

        Putinknin ei ole mukana kisassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Putinknin ei ole mukana kisassa.

        Mikä harmi sinun kannaltasi katsottuna.
        Onhan Putin yhtä 'hurskaskin" kuin vl-hoitomies.

        Uskon että jos Putin olisi nyt toisena ehdokkaana, niin 90 % velluista äänestäisi häntä.


      • Anonyymi

        HOMOA EI SA ÄÄNESTÄÄ, MIHINÄÄN VIRKAAN
        PEKKA HAAVISTOA EI SAA ÄÄNESTÄÄ,
        TÄYTYY KAIKKIEN ÄÄNESTÄÄ STUBB.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HOMOA EI SA ÄÄNESTÄÄ, MIHINÄÄN VIRKAAN
        PEKKA HAAVISTOA EI SAA ÄÄNESTÄÄ,
        TÄYTYY KAIKKIEN ÄÄNESTÄÄ STUBB.

        Mistä tiedät ettei toinenkin ole homo?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tämä vaalihan on pelkistetty seksuaalisuuden suuntauksen tykkäämiskisaksi ja on uskoteltu että kysymyksessä olisi yö ja päivä.
        Oikeasti näin ei taida ollakaan?

        Velluillehan tämä sopii hyvin, onhan kysymyksessä lisääntymiskultti.

        Lisääntykää ja täyttäkää maa; Raamatussa on käskymuoto.

        Mikä uskovainen se on joka ei täytä Raamatun käskyä. Jumala ottaa nimen pois Elämänkirjasta jos Raamatusta ottaa jotakin pois. Järkiuskolla ei kyllä pääse luvattuun maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HOMOA EI SA ÄÄNESTÄÄ, MIHINÄÄN VIRKAAN
        PEKKA HAAVISTOA EI SAA ÄÄNESTÄÄ,
        TÄYTYY KAIKKIEN ÄÄNESTÄÄ STUBB.

        Höpö höpö. Ite en periaatteestakaa äänestä Stubbia ja kyllä. Olen vl. Ääneni meni Haavistolle, joka on näistä vaihtoehdoista se pienempi paha. Eikä edes paha. Hyvä pressa me Haavistosta saataisiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ite en periaatteestakaa äänestä Stubbia ja kyllä. Olen vl. Ääneni meni Haavistolle, joka on näistä vaihtoehdoista se pienempi paha. Eikä edes paha. Hyvä pressa me Haavistosta saataisiin!

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on mielestäsi biseksuaali?

        Ei sellaista ole kuin joidenkin mielikuvitus maailmassa on vain 2 mies ja nainen muut on pelkkää propagandaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista ole kuin joidenkin mielikuvitus maailmassa on vain 2 mies ja nainen muut on pelkkää propagandaa

        Mies tai nainen voi olla bi, heille kelpaa molemmat.


    • Anonyymi

      Haavisto on ollut paljon parempi haastatteluissa kuin Stubb.

      • Aivan ylivoimainen. Tämä vaali on Suomelle kohtalonkysymys, suorastaan etsikon aika.!

        Stubb uhosi eilen että Venäjä uskoo vain voimaa. Se tietää sotaa.

        Haavisto antoi viisaan valtiomiesmäisen vastauksen.
        Haavisto on rauhantekijä -ei sotahullu!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Aivan ylivoimainen. Tämä vaali on Suomelle kohtalonkysymys, suorastaan etsikon aika.!

        Stubb uhosi eilen että Venäjä uskoo vain voimaa. Se tietää sotaa.

        Haavisto antoi viisaan valtiomiesmäisen vastauksen.
        Haavisto on rauhantekijä -ei sotahullu!

        S sanoo, että suomalainen on kolme kertaa kylmänsodan jälkeen
        neuvotellut rauhasta ja SOLMINUT RAUHAN..
        M A kaksi kertaa ja A S ETYJn puheenjohtajamaan edustajana yhdessä
        Ranskan EU puheenjohtajamaan kanssa.
        AS perusti rauhanvälitys jaoston ulkoministeriöön jossa PH neuvotteli.
        AS perusti EU.hun myös rauhanjärjestön sekä YK.hon jossa
        on liki sata jäsenmaata.
        Kuunnelkaa oikeaa rauhan puolestapuhujaa.
        Tuon takia M A kutsui S.n CMI n puheenjohtajaksi.

        Iltalehdestä voitte nähdä koko haastaatelun.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä ja näin ovat sanoneet monet muutkin vl:t. Kyllä meiltä ääniä Haavistollekin tulee menemään. Tuskin oma ääneni jää ainoaksi.


    • Anonyymi

      Ehkä kannattaisi erottaa kaksi asiaa toisistaan, sukupuolinen suuntautuneisuus ja presidentin tehtävä. Valitettavasti ihmiset vain ovat sellaisia, että jos joku äänestää Haavistoa, oletetaan että hän silloin hyväksyy myös homouden. - Luultavasti maailman tilanne on sellainen, että sota vielä tulee koskemaan Suomeakin, mutta Haaviston johdolla sen todennäköisyys olisi pienempi, hän on rauhantahtoisempi ja sovittelevampi.

      • Umpiheterona Luojan töitä ei voi käsittää. Homous on nykytiedon mukaan jo kohdussa kehittynyt ominaisuus. Homoutta ei voi valita, sellaiseksi synnytään.

        Mikä kamala kohtalo, joka on ajanut aivan liian monet itsemurhaan ja hylkiöksi, vainotuksi,-sitä myötä kuolemaan tuomituksikin.

        Itse lähestyn ilmiötä Jeesuksen antaman Rakkauden kaksoiskäskyn kautta. Käskyn joka pitää sisällään lait ja profeetat.

        Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi. Raamatun mukaan Rakkaus ei tee kenellekään pahaa.

        Jeesus sanoi ihmisille, jotka tahtoivat kivittää syntisen naisen: Heittäkööt ensimmäisen kiven se, joka on synnitön.

        Kuitenkin Raamattu sanoo yksiselitteisesti sen, että luonnonvastainen homoyhdyntä on iljetys ja kauhistus-ja luonnoton. Heteron on helppo siihen ajatukseen yhtyä.

        Tunnen suurta avuttomuutta asian edessä, koska en halua tuomita homojakaan.


      • Ja nimenomaan, nyt kannattaa erottaa politiikka ja asiat erilleen.

        Raamatun mukaan esivalta on aina Jumalan asettama ja sitä täytyy totella.

        Kun Jumala asettaa meille nyt normista poikkeavan presidentin niin hän on johtajamme ja pulinat pois.

        Kuka tietää sanoa mikä oli esim Paavalin seksuaalinen suuntaus?
        Poikaporukoissa viihtyvä naisenvihaaja voi herättää spekulaatiota . .


      • Anonyymi

        Tuossa yllä on laitettu se, miten stubb on ollut rauhan asilla.
        Noissa rauhoissa on kolme allekirjoitusta Suomesta.
        Ahtisaarelta kaksi ja Stubb in yksi


      • Anonyymi

        JUURI NÄINHÄN SE ON.......
        EN VAAN MINÄ MENISI TÄRÄHTÄNYTTÄ ÄÄNESTÄMÄÄN JA VARSIKAAN DIKTAAKTORIA, DIKTAAKTORIKSI RYHTYVÄÄ.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Umpiheterona Luojan töitä ei voi käsittää. Homous on nykytiedon mukaan jo kohdussa kehittynyt ominaisuus. Homoutta ei voi valita, sellaiseksi synnytään.

        Mikä kamala kohtalo, joka on ajanut aivan liian monet itsemurhaan ja hylkiöksi, vainotuksi,-sitä myötä kuolemaan tuomituksikin.

        Itse lähestyn ilmiötä Jeesuksen antaman Rakkauden kaksoiskäskyn kautta. Käskyn joka pitää sisällään lait ja profeetat.

        Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi. Raamatun mukaan Rakkaus ei tee kenellekään pahaa.

        Jeesus sanoi ihmisille, jotka tahtoivat kivittää syntisen naisen: Heittäkööt ensimmäisen kiven se, joka on synnitön.

        Kuitenkin Raamattu sanoo yksiselitteisesti sen, että luonnonvastainen homoyhdyntä on iljetys ja kauhistus-ja luonnoton. Heteron on helppo siihen ajatukseen yhtyä.

        Tunnen suurta avuttomuutta asian edessä, koska en halua tuomita homojakaan.

        Ehkä helpottaisi, jos lukisi keisari Neron rlämästä rooman vk:n aikaan. Millainen homokeisari oli.


    • Tuli pieni särö ystävyyteemme.

      Pyrin elämään Raamatun mukaan, ja se kertoo selkeästi; Poistakaa heidät keskuudestanne.

      En lähden heitä tappamaan, mutta miehinä en kunnioita niitä pennin vertaa.

      Facebookissa oli kuva, heidän, mikä se nyt olikaan nimeltään se Haaviston partneri, kun olivat käsi kädessä ja se kossi oli 15 vuotias, joten Haavisto on sen mukaan pedofiili. Ei sellaista Presidenttiä maamme tarvitse, riittää kun se on voimissaan SRK;ssa.

      Olisi varmaan karmeaa kastoa (olen entinen sotilas), kun Hän ottaa sen kossin kanssa Paraatia vastaan, niin kyllä maailmalla naurua riittää.

      Raamattu sanoo karttakaa heitä.

      • Anonyymi

        Raamattu kehottaa karttamaan myös sinua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kehottaa karttamaan myös sinua?

        Millä lehdellä asia todentuu?


      • Uskon ja toivon ettei särö ole korjaamaton veli hyvä.

        Tiedän toki mitä Raamattu sanoo asiasta ja se on yksiselitteinen, ilman muttia.

        En halua, enkä voi lähteä tässäkään asiassa taistelemaan totuutta vastaan.

        Kuulin huhun ,että kokoomuksen Nykypäivä-lehdessä vuonna 2004 Maaliskuussa ,toinen ehdokas oli ilmoittanut olevansa bi-seksuaali.
        Tietoja ei kuulemani mukaan voi enää tarkistaa, kun ne ovat poistettu/ estetty. Joudun toimimaan vastoin periaatteitani huhun varassa nyt. En väitä että tieto olisi tosi.

        Tämä ratkaisi kantani, eli käteni ovat vapaat, koska jokapaikanhöylä on myöskin samaa kastia asian kanssa, jonka jätän mainitsematta.

        Nyt voin keskittyä itse asiaan joka on:Pekka on paras!


      • Ketään tässä yhteydessä en väitä pedofiiliksi, mutta yleisellä tasolla sanoen ,ilmiö on aina paholaisen työtä ja jos joku srk-pamppu peittelee sellaista ,niin hän saa saman myllynkiven kaulaansa tekijän kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kehottaa karttamaan myös sinua?

        Ei mollata Pinnaa, hänellä on oikeus mielipiteeseen, joka on vankasti Raamatulla perusteltu.

        Oikeaan kristillisyyden kuuluu antaa toiselle täysi omantunnon-ja uskonvapaus. Annetaan se myös Pinnalle!


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Uskon ja toivon ettei särö ole korjaamaton veli hyvä.

        Tiedän toki mitä Raamattu sanoo asiasta ja se on yksiselitteinen, ilman muttia.

        En halua, enkä voi lähteä tässäkään asiassa taistelemaan totuutta vastaan.

        Kuulin huhun ,että kokoomuksen Nykypäivä-lehdessä vuonna 2004 Maaliskuussa ,toinen ehdokas oli ilmoittanut olevansa bi-seksuaali.
        Tietoja ei kuulemani mukaan voi enää tarkistaa, kun ne ovat poistettu/ estetty. Joudun toimimaan vastoin periaatteitani huhun varassa nyt. En väitä että tieto olisi tosi.

        Tämä ratkaisi kantani, eli käteni ovat vapaat, koska jokapaikanhöylä on myöskin samaa kastia asian kanssa, jonka jätän mainitsematta.

        Nyt voin keskittyä itse asiaan joka on:Pekka on paras!

        Kiitos kommentistasi, Mie


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ketään tässä yhteydessä en väitä pedofiiliksi, mutta yleisellä tasolla sanoen ,ilmiö on aina paholaisen työtä ja jos joku srk-pamppu peittelee sellaista ,niin hän saa saman myllynkiven kaulaansa tekijän kanssa.

        Samassa peittelyssä on vihreät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samassa peittelyssä on vihreät?

        Tarkenna?


      • Anonyymi

        Raamattu ei käske heitä karttaa. Pikemminkin kehoittaa toinen toisensa kunnioittamiseen. Myös toisuskoisia on hyvä kunnioittaa ihmisinä. Ei kukaan oo Pekkaa pahempi. Samaa syntistä joukkoa olemme kaikki. Osa vain armahdettuja sellaisia. Me ihmisinä emme kuitenkaan halua kenenkään elämäntapoja tuomita. Täällä Suomessa on vapaus uskoa ja elää omanlaistaelämää, kunhan se tapahtuu vallitsevien lakien puitteissa. Me vl:inä emme lähe arvottaa ihmisiä erilaisten ominaisuuksien yms vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei käske heitä karttaa. Pikemminkin kehoittaa toinen toisensa kunnioittamiseen. Myös toisuskoisia on hyvä kunnioittaa ihmisinä. Ei kukaan oo Pekkaa pahempi. Samaa syntistä joukkoa olemme kaikki. Osa vain armahdettuja sellaisia. Me ihmisinä emme kuitenkaan halua kenenkään elämäntapoja tuomita. Täällä Suomessa on vapaus uskoa ja elää omanlaistaelämää, kunhan se tapahtuu vallitsevien lakien puitteissa. Me vl:inä emme lähe arvottaa ihmisiä erilaisten ominaisuuksien yms vuoksi.

        Ketähän tarkoitat?

        Raamatussa käsketään karttaa kaikkea pahaa, ja puolet niistä on "korvamerkittyjä" , ja
        Väärä opetus niistä on yksi.

        Sopii hyvinkin SRK;hon.


    • Anonyymi

      Kannatta mennä luostariin missä on kaukana kaikki maailmallinen. Siellä vielä kun tekee vaitiolo lupauksen, niin hyvä tulee. Myös some kielletty.

      • Ei Jeesus evankeliumiaan piiloon luonut, vaan viimeisillään sanoi;

        Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Missä Raamatussa sanotaan, että kun menee pimeyteen, puutteellisen uskonsa kanssa Jeesukseen, että sillä pelastuu?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Ei Jeesus evankeliumiaan piiloon luonut, vaan viimeisillään sanoi;

        Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Missä Raamatussa sanotaan, että kun menee pimeyteen, puutteellisen uskonsa kanssa Jeesukseen, että sillä pelastuu?

        Pillastuu ainakin jos jättää Jeesuksen kotiin ja heittää Raamatun kankaalle


      • Anonyymi

        Siis Papaijlle


    • Anonyymi

      En usko, että Saalemin pastori on äänestänyt Haavistoa

      • Onneksi et joudu helvettiin tuon uskomattomuutesi tähden!


    • Anonyymi

      Stubb öky puvussaan ja rahoineen ei maaseudusta tiedä mitään. Pekka Haavistolla parempi tieto ihan tavallisten ihmisten elämästä. Siksi Pekka on parempi näistä.

      • Näin minäkin olen käsittämässä. Pekalla on hommat hanskassa ja hanskat tallessa!


        Ei Stubb ole Pekkaa pahempi,-mutta ei parempikaan.


    • Anonyymi

      Niinistö jyrähti Stubbille

    • Anonyymi

      Mitäs norttia sä vedät? Sorttia vai porttia?

    • Anonyymi

      Miksi vetäisin homokorttia esiin, kun äänestin itsekin Haavistoa toisella kierroksella. Haavisto mieluummin, kuin Stubb. Itse olen vl ja en äänestä perhetaustojen, vaan sen mukaan, kuka on vaihtoehdoista osaavin ja vakuuttavin. Siksi ääneni meni Haavistolle.

      • 👍👍👍


      • Pekka on aidosti rauhan kannalla, toisin kuin pullisteleva Stubb.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Pekka on aidosti rauhan kannalla, toisin kuin pullisteleva Stubb.

        Olispa saalemikko demonipesäkin.


    • Anonyymi

      Olet siis mukana jumalattomuuden lisääntymisessä Jumalan sanan vastaisuudessa.

      No ei ole Kristuksen henki sinussa. Jumala ei siunaa syntiä eikä sen tahallista harrastamista.

      • Minäkö en saisi äänestää ollenkaan?

        Toinen ehdokas on väitetty bi-seksuaali ja toinen väitetty homo.

        Raamatun mukaan yhtä kauhistus Jumalalle molemmat.

        Korostan, etten voi väitteitä todeksi sanoa.


    • Anonyymi

      Pastori hah

      • Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa!

        No, ihan vapaasti saat hekotella minulla.

        Siunausta Sinulle!


    • Anonyymi

      Haavisto on tässäkin tentissä parempi. Stubb on nulikka.

    • Anonyymi

      Muistakaa äänestää Haavistoa

      Olen katollinen (talossa on katto) ekonomijuristi Helsingistä ja reservin luutnantti. ( ja piilohomo)!

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Great! 👍

    • Anonyymi

      Oikein!

    • Anonyymi

      Mene diaspora Helsinkiin pääset kuskiksi Haavisto näyttää porkkanaa

      • Anonyymi

        Sammakko on rintauintia senhän homoppelit osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammakko on rintauintia senhän homoppelit osaa

        Laita mekko päälle ni saat lesbo häihisi ja ehkä kissan nuolemaan pimsaasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita mekko päälle ni saat lesbo häihisi ja ehkä kissan nuolemaan pimsaasi

        Ruotsin kor-åke baarissa sulle tilaa näytellä perchettä pyhä-caini


    • Anonyymi

      Ääneni meni Stubbille.

    • Anonyymi

      Saalemikon ääni meni jätöksiin.

    • Anonyymi

      Hyvät ihmiset äänestävät Haavistoa !
      Huonoja ihmisiä on enemmän
      !
      !
      !

    • SRK-politiikka on alapääpolitiikkaa,-eikä se pettänyt siinä suhteessa nytkään. Tuleva pressa on siihen syytön. Onnittelut Alexille!

      Lisääntymiskultti koki olonsa uhatuksi.

      Kuitenkin onnittelen teitä järkeviä velluja myös, jotka uskalitte ajatella omilla aivoilla -yläpäällä.

    • Anonyymi

      Kunnon kristittynä olisin äänestänyt mieluummin Bjtinia kuin h ..

    • En tiedä kuka on Bjtin mutta minä äänestin Putinia.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe