Oletetaan, että avaruusolennot ovat kaapanneet sinut alukseensa ja kuljettaneet noin 10-15 vuotta omalle koti ”planeetalleen”.
Koko matkan ajan ja myös perillä sinua pidetään virtuaalisessa todellisuudessa joka muodostuu sadistiseksi kidutukseksi kaikin mahdollisin tavoin ja pääasiassa mielen raiskaamisen ja tuhoamisen kautta (tulet siis diagnoosin kanssa hulluksi).
Ensin yli 10 vuotta sinua pidetään arvuuttelemassa oletko kuollut ja helvetissä tai jossain vieraassa todellisuudessa tai paikassa.
Sitten yhtäkkiä ne näyttäytyvät mutta silti sadistinen kidutus vaan jatkuu vaikka ne esittävät ystävää yms.
Miten toimisit?
Tai olisit toiminut?
Miten toimisit?
9
424
Vastaukset
- Anonyymi
Nykäsen epäilyttävän näköisen sondin pois perseestäni ja kysyn: "Missä on lähin baari?"
- Anonyymi
Ja jos ne näyttäytyy niin lupaan tarjota niille bisset siinä baarissa.
- Anonyymi
Huudan UFOT KÄY DIESELILLÄ! ja väännän tortut aluksen lattialle. Jos ne näyttäytyy heitän niitä kakalla. Alienit tiettävästi ovat yliherkkiä ihmisulosteelle:
https://www.youtube.com/watch?v=Lmc7QqS5Iug- Anonyymi
Joku joutuu kumminkin siivoamaan.
- Anonyymi
Hurmos-uskonnollisten piireissä, kertomuksissa, itse saatana kaappaa henkilön yöllä sängystään ja viedään tietenkin minnekäs muualle kuin helvetin tulikatkuisiin syövereihin. Siellä sitten tuota tietenkin kidutetaan.... kunnes kokijamme, tässä tarinassa harras uskovainen muistaa alkaa rukoilla sekä huutaa pelastusta jeesuksen nimeen (vastaus siihen miten pitää toimia).
Ja sitten alkaakin saatanalla ja hänen kätyreillään polvet tutisemaan, sanan voimasta, ja hiki otsalla virtaamaan... Kaapattu palautetaankin kiireellä kotiinsa ja hän herää tästä helvetillisestä painajaisestaan, kertoakseen sitten eteenpäin tämän selviytymistarinansa, ja tietenkin todistuksensa kristinuskon voimasta pahojen voimien edessä.- Anonyymi
Uskomusten voima on mahtava . Hyvin harvoin - ja onneksi vain harvoin - tapahtuu että uskovainen kristitty saa vertavuotavat haavat kämmeniinsä. Ymmärtääkseni tämä katsotaan uskon meriitiksi, so kristityn usko ja antaumus ovat hyvin vahvat.
Hieman vähäisemmällä uskolla kristitty voi luoda hyvin todentuntuisia helvettiskenaarioita astraalitasolle. Astraalitaso on simuloitu maailma jossa ihmisen mielen sisällöt saavat paljon helpommin ulkoisen hahmon kuin materiaalisessa maailmassamme. Astraalitaso on jaettu maailma, mielen kollektiivinen ympäristö jonka sisällöt ovat kaikkien koettavissa ja katseltavissa.
Minä pidän mahdollisena että alienit vierailevat ihmisten astraalimaailmassa auttamassa omissa kuvitelmissaan kärsiviä ihmisiä. Voivatko he sitten auttaa jos ihminen haluaa väenväkisin pitää kiinni kuvitelmistaan on toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054