Aikuisella ihmisellä on oikeus omiin tunteisiinsa

Anonyymi-ap

Se tuo myös vastuun. Minä vastaan siitä, mitä olen tuntenut sinua kohtaan. Ja siitä mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä niiden tunteiden johdosta.

Sinä vastaat siitä, mitä olet tuntenut minua kohtaan ja mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä niiden tunteiden johdosta. Minä en vastaa siitä.

Me olemme aikuisia, erilaisia ihmisiä. Meillä on vapaus ja vastuu. Me emme voi vaikuttaa siihen, mitä toiset tuntevat meitä kohtaan ja mitä he sen johdosta tekevät. Me voimme vaikuttaa vain siihen, miten me asiaan suhtaudumme. Siihen kohtaan pysähtyy meidän vastuumme.

113

2053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en ole tehnyt mitään, enkä jättänyt tekemättä. Olen vastuuton rakastunut ihminen.

    • Anonyymi

      Ookko nää Oulusta?
      Nimi on tuttu

      • Anonyymi

        En ole.


      • Anonyymi

        Mitäpä tuommosia kyselet. Ei tuosa mittään murretta ollu. Vieläkö sääki oot elosa?


      • Anonyymi

        Melkee vois olla hänen kirjoittamaa tekstiä


      • Anonyymi

        En ikinä käytä murretta palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä käytä murretta palstalla.

        Tee tahtos tervas persees, on muuten ihan ehta elämänviisaus tarkoittaa suomeksi, että mahtava homma tee just nii


    • Anonyymi

      Nyt muistan ...

      • Anonyymi

        Muistikatkoksia sitä ne tunteet teettää.


    • Anonyymi

      Angelica

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä romaanisarja g:llä.


    • Anonyymi

      Jaa, ettei ole vastuussa mitä toiselle ihmiselle tekee?

      • Anonyymi

        Riippuu kenelle ja mitä?


      • Anonyymi

        On vastuussa. Sitähän minä sanon. Siitä mitä toiselle tekee tai on tekemättä. Ei siitä mitä toinen tekee tai on tekemättä.


      • Anonyymi

        Sähän lähdit korkealentoiselle linjalla @ätmin aloitus, great🤔


    • Anonyymi

      Se mitä teet vastaat siitä jos se vaikuttaa muihin.

      • Anonyymi

        Vaikuttaako? Minusta tuntuu että ei, se on hänelle vain samantekevää. Mihin minä tunteeni puran, en minnekkään, keneenkään ei voi luottaa niin paljoa kuin tähän sillisalaattiin täällä.


      • Anonyymi

        Siitä mitä teet, vastaat aina. Vaikutti tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä mitä teet, vastaat aina. Vaikutti tai ei.

        Oletko tullut tekemään mulle jonkin rovion? Haalarit päälle ja hommiin vaan. Minä voin kertoa sinulle kaikki syntini kun tulet suoraan kysymään. En usko mihinkään enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tullut tekemään mulle jonkin rovion? Haalarit päälle ja hommiin vaan. Minä voin kertoa sinulle kaikki syntini kun tulet suoraan kysymään. En usko mihinkään enää.

        En ole tekemässä roviota kenellekään. Ihan päinvastoin. Liekki alkaa sammua. Aloitus on yleinen ajatus siitä, miten elämässä menee vastuunjako. Sinä et vastaa siitä, mitä minä tunnen tai olen tuntenut. Etkä siitä mitä olen tehnyt tai ollut tekemättä. Sinä vastaat vain siitä, miten asiaan suhtaudut. Ja sama toisinpäin.

        Jos olen tuntenut rakkautta, vihaa tai katkeruutta, se on minun vastuulla. Minä voin päättää nyt ja aina, miten sinuun suhtaudun. Sama pätee sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tekemässä roviota kenellekään. Ihan päinvastoin. Liekki alkaa sammua. Aloitus on yleinen ajatus siitä, miten elämässä menee vastuunjako. Sinä et vastaa siitä, mitä minä tunnen tai olen tuntenut. Etkä siitä mitä olen tehnyt tai ollut tekemättä. Sinä vastaat vain siitä, miten asiaan suhtaudut. Ja sama toisinpäin.

        Jos olen tuntenut rakkautta, vihaa tai katkeruutta, se on minun vastuulla. Minä voin päättää nyt ja aina, miten sinuun suhtaudun. Sama pätee sinuun.

        Miten sinä suhtaudut, tämä on se avainasia jonka haluaisin tietää. Näköjään sammutat sen tahallaan. Itse olen hitaasti lämpenevä ja nyt olen vain suuttunut tästä kaikesta vuodatuksesta, millä ei ole sinulle mitään väliä. Hupia, toisen ajatuksien sotkeminen. Semmoinenko v. on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä suhtaudut, tämä on se avainasia jonka haluaisin tietää. Näköjään sammutat sen tahallaan. Itse olen hitaasti lämpenevä ja nyt olen vain suuttunut tästä kaikesta vuodatuksesta, millä ei ole sinulle mitään väliä. Hupia, toisen ajatuksien sotkeminen. Semmoinenko v. on?

        Kenestä nyt puhut?


      • Anonyymi

        Oletko juonut etikkakurkun liemet kun on niin hapanta ja outoa juttua? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tullut tekemään mulle jonkin rovion? Haalarit päälle ja hommiin vaan. Minä voin kertoa sinulle kaikki syntini kun tulet suoraan kysymään. En usko mihinkään enää.

        Sulla ätmi monologissas melekoset asiasanat on, ramaattista ainaki jos ei muuta👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ätmi monologissas melekoset asiasanat on, ramaattista ainaki jos ei muuta👍

        Ja huomatkaa sukupuolittunut konnotaatio ja siinä on se juurisyy kivasti esillä myös jos kapasiteetti ym riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja huomatkaa sukupuolittunut konnotaatio ja siinä on se juurisyy kivasti esillä myös jos kapasiteetti ym riittää

        Pure loath and is legit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä suhtaudut, tämä on se avainasia jonka haluaisin tietää. Näköjään sammutat sen tahallaan. Itse olen hitaasti lämpenevä ja nyt olen vain suuttunut tästä kaikesta vuodatuksesta, millä ei ole sinulle mitään väliä. Hupia, toisen ajatuksien sotkeminen. Semmoinenko v. on?

        On sillä minulle väliä. Minä käsittelen tunteitani. Autan itseäni käsittelemään asiaa järkevästi. Miksi siitä suutut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä suhtaudut, tämä on se avainasia jonka haluaisin tietää. Näköjään sammutat sen tahallaan. Itse olen hitaasti lämpenevä ja nyt olen vain suuttunut tästä kaikesta vuodatuksesta, millä ei ole sinulle mitään väliä. Hupia, toisen ajatuksien sotkeminen. Semmoinenko v. on?

        Ei aloitus minulta ole. v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä minulle väliä. Minä käsittelen tunteitani. Autan itseäni käsittelemään asiaa järkevästi. Miksi siitä suutut?

        Mikä se on kellekin järkevää. Olen turhautunut tähän palstaan, en ole hänelle suuttunut. Haluaisin vain kertoa suoraan asioita, mutta on liikaa ihmisiä aina ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se on kellekin järkevää. Olen turhautunut tähän palstaan, en ole hänelle suuttunut. Haluaisin vain kertoa suoraan asioita, mutta on liikaa ihmisiä aina ympärillä.

        No, jos sulla on keinot tavoittaa se ihminen palstan ulkopuolella, niin suosittelen käyttämään niitä. Tai sitten tyydyt kohtaloosi palstalla. En ymmärrä, mikä aloituksessa suututti ketään. Mutta jokainen meistä kai lukee näitä omasta elämästään ja maailmastaan käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja huomatkaa sukupuolittunut konnotaatio ja siinä on se juurisyy kivasti esillä myös jos kapasiteetti ym riittää

        "konnotaatio" kuule erakkosinkkuna pysyt burgeroimassa ikuisesti, jos tuollasta nörttikieltä käytät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "konnotaatio" kuule erakkosinkkuna pysyt burgeroimassa ikuisesti, jos tuollasta nörttikieltä käytät.

        Sepä, mutta nytpä ei ollutkaan flirtit mielessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä, mutta nytpä ei ollutkaan flirtit mielessä

        Misogynia ku ei ole hot


    • Anonyymi

      Tämä on jo pahin lässytysaloitus mitä olen lukenut.

      Oletko harkinnut poliitikon uraa, paljon puhetta vailla järkevää sisältöä.

      • Anonyymi

        Ei tuosa mittään puhuttu. Ja en oo harkinnu, vaikka eipä se kyllä sulle kuulu. Ossaat vaa ihimisiä kiusata.


      • Anonyymi

        Lippalakki päähän ja torille mökä-ämyri kourassa mieluummin jos kansaa kosiskelee


      • Anonyymi

        Hauskaa koska totta.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus.

      • Anonyymi

        Mikä tässä miehen puutaheinäätuotoksessa oli sun mielestä homman nimi? En tajunnu


    • Anonyymi

      Eli jos molemmat tykkää toisistaan niin haluatko katsoa sen? Uskallatko ja haluatko ottaa sen askeleen? 🙂

      • Anonyymi

        Se juna meni jo!


      • Anonyymi

        Tästä olis kiva kuulla etukirjaimet. Keneltä ja kenelle? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä olis kiva kuulla etukirjaimet. Keneltä ja kenelle? 😉

        Kerrotko sinä mitkä kirjaimet sinulla on mielessä? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko sinä mitkä kirjaimet sinulla on mielessä? ☺️

        Ei yhtään mitkään enää... lopeta, en halua leikkiä. Olisin halunnut jotain aitoa, mutta sitä ei näy olevan.


      • Anonyymi

        Jos ap:lta kysyt ja vähän epäilen, että et. Kyllä mä uskallan, jos nuo asiat täyttyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään mitkään enää... lopeta, en halua leikkiä. Olisin halunnut jotain aitoa, mutta sitä ei näy olevan.

        Juurihan kysyit kirjaimia? Miksi kysyisit jos et mitään halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan kysyit kirjaimia? Miksi kysyisit jos et mitään halua?

        Tässä nyt väliin pääsee hämmentämään muuta poppoota. Kyllä ne nimikirjaimet kiinnostaa. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä nyt väliin pääsee hämmentämään muuta poppoota. Kyllä ne nimikirjaimet kiinnostaa. 😉

        No kerro sinä? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sinä? 😉

        T & M 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T & M 😉

        T oikein kohdallani M väärin -sivusta tosin, mutta kommentoin äsken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T & M 😉

        Tänne osuis 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan kysyit kirjaimia? Miksi kysyisit jos et mitään halua?

        Täällä taas ainakin ätmi kyselee kovasti kirjaimia itseltään, entä muut- mitä niillä voi voittaa aapisbingossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne osuis 😄

        Osuuko aloituskin? 😉
        Omassa tilanteessa T & M jollain tavalla aloitus puhuttelee ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuuko aloituskin? 😉
        Omassa tilanteessa T & M jollain tavalla aloitus puhuttelee ...

        Osuu sekin. Ootko nostanut noita muita vanhempia keskusteluja äsken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuu sekin. Ootko nostanut noita muita vanhempia keskusteluja äsken?

        Olen joihinkin kommentoinut tänään. Muutamia omaan tilanteeseen sopivia aloituksia on ollut ja ovat herättäneet ajatuksia. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joihinkin kommentoinut tänään. Muutamia omaan tilanteeseen sopivia aloituksia on ollut ja ovat herättäneet ajatuksia. 😊

        Mies vai nainen? Mikä on viimeinen sana WA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies vai nainen? Mikä on viimeinen sana WA?

        M mies. Viimeinen sana on puhelu. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joihinkin kommentoinut tänään. Muutamia omaan tilanteeseen sopivia aloituksia on ollut ja ovat herättäneet ajatuksia. 😊

        No voi että 😨 tiesitkö että en käy täällä. Paitsi tänään🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M mies. Viimeinen sana on puhelu. 😁

        Ei osunut. Eiköhän tämä ala-asteen disco riitä tältä illalta 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne osuis 😄

        Hienoa, että löysitte toisenne. Jatkakaa te toki. Ap. toivottaa hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osunut. Eiköhän tämä ala-asteen disco riitä tältä illalta 😅

        Samaa mieltä, mutta ihan kivaa oli. 😅 Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että löysitte toisenne. Jatkakaa te toki. Ap. toivottaa hyvää yötä.

        Hyvää yötä Ap 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään mitkään enää... lopeta, en halua leikkiä. Olisin halunnut jotain aitoa, mutta sitä ei näy olevan.

        Sivusta
        Ei nyt täällä mitään aitoa voi olla kun kaikki tunkee väliin. Pitkäst aikaa tulin kattoo mitä tänne kuuluu, mut ei tänne oo järkevää jäädä kun jutut on mitä on eikä anonyymeist voi koskaan tietää. Tule ovelle tekemään tikusta asiaa ja katsotaan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taas ainakin ätmi kyselee kovasti kirjaimia itseltään, entä muut- mitä niillä voi voittaa aapisbingossa?

        52-200kg lihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        52-200kg lihaa.

        Joku brisketti? Aivan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan kysyit kirjaimia? Miksi kysyisit jos et mitään halua?

        Surullisinta ätmi tässä on se, että hoopot ehdollistuu tolle sun daijulle kirjainajattelulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään mitkään enää... lopeta, en halua leikkiä. Olisin halunnut jotain aitoa, mutta sitä ei näy olevan.

        Pääasia että pidät ätmi feikkidialogit mahdollisimman melodramaattisina


    • Anonyymi

      No miten sinä ap sitten suhtaudut asiaan?

      • Anonyymi

        Aika lailla loppumetreillä ollaan suhtautumisen kanssa. En ole päässyt vielä siihen pisteeseen, kun on ihan sama, mitä se ihminen minusta ajattelee, mutta ei olla kaukana. Pitäkööt idioottina ja valehtelijana, jos se helpottaa. Sitten kun päästään siihen pisteeseen, että en välitä yhtään mitään ajattelee, en enää edes ajattele asiaa. Mitään en meinaa tehdä sitä käsitystä muuttaakseni. En kosta tai muuta.


      • Anonyymi

        Kai ätmi on periaatteessa sitä mieltä, että seku oot mikä oot, jos ymmärrät yskän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lailla loppumetreillä ollaan suhtautumisen kanssa. En ole päässyt vielä siihen pisteeseen, kun on ihan sama, mitä se ihminen minusta ajattelee, mutta ei olla kaukana. Pitäkööt idioottina ja valehtelijana, jos se helpottaa. Sitten kun päästään siihen pisteeseen, että en välitä yhtään mitään ajattelee, en enää edes ajattele asiaa. Mitään en meinaa tehdä sitä käsitystä muuttaakseni. En kosta tai muuta.

        Kosta vaan sehän se on sun trofi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosta vaan sehän se on sun trofi.

        Trofee? En kosta. Miksi kostaisin? Ja mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosta vaan sehän se on sun trofi.

        Kelle sä kuvittelet täällä laittavas ajatuksia päähän ja sanoja suuhun ja ties mitä vielä


    • Anonyymi

      Välillä mietin kelle sä näitä kirjoitat. Eiköhän jokainen aikuinen tuonkin tiedä.

      • Anonyymi

        Välillä mietin, mitä sä haet kun sä kuvittelet aina tunnistavasi tämän miestrollin joksikin toiseksi ja puhut tuttavallisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä mietin, mitä sä haet kun sä kuvittelet aina tunnistavasi tämän miestrollin joksikin toiseksi ja puhut tuttavallisia

        Ja toisekseen, ei sitä ikinä tiedä jos joku vaikka hyätyy tällaisesta sää oot sää ja mää oon mää- yleislinjasta🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä mietin, mitä sä haet kun sä kuvittelet aina tunnistavasi tämän miestrollin joksikin toiseksi ja puhut tuttavallisia

        Mitäpä sulle kuuluu? Sähän oot jo tänään mulle kertaalleen avautunutkin. Mä aatelin lähteä saunaa nyt.


      • Anonyymi

        Enemmän omaa ajattelua ja sen purkua. Osa prosessia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sulle kuuluu? Sähän oot jo tänään mulle kertaalleen avautunutkin. Mä aatelin lähteä saunaa nyt.

        Ketä se ätmi kiinnostaa mihin se sinäki meet totuutta piiloon


    • Anonyymi

      No siinäpä oli massoja puhuttelevaa ätmipulinaa, menee ohi meemien jopa

      • Anonyymi

        Jo nämä pesudoihmissuhderuljanssit ynnä muut on niin nähty, onnea selittäjälle


    • Anonyymi

      Sartre?

      • Anonyymi

        Ei. Keittiöpsykogiaa. Ja varmaankin kattava luettelo lähdekirjallisuutta.


    • Anonyymi

      Haistan palaneen käryä, kyseessä varmaan ä ja ö.

      • Anonyymi

        Ehkä sä olet haistellut näitä äijän provoja vähän liikaa


    • Anonyymi

      Sitä on loppujen lopuksi aika yksin tunteidensa kanssa koska ne eivät ole koskaan symmetrisia. On monia muotoja siinä miten voi yrittää muuttua muuksi tai edes hieman selvärajaisemmaksi. Sitä on oltava vapaa keksimään omat ehtonsa. On huojentavaa ettei tarvitse alkaa sovittautua mihinkään vaikka samalla tietää menettävänsä kokonaisen maailman, sen joka oli jo melkein ollut olemassa. Jos asiat olisivat tarpeeksi isossa mittakaavassa olleet hieman toisin.

    • Anonyymi

      Ihan kuin rakastuminen olisi joku rikos, josta pitää syytellä ja joutuu tuomiolla. Rauhoitu, rentoudu. Kukaan ei vastaa yhtään mistään.

    • Anonyymi

      Olet hirveä sössöttäjä. Viestisi on typeriä.

      • Anonyymi

        Sä taidat 🦄 voida eritoten öisin tosi pahoin- pämppääks? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä taidat 🦄 voida eritoten öisin tosi pahoin- pämppääks? Sivusta

        Jännä et ko ämmän käytös oli niin oikeutettua joskus


    • Anonyymi

      Olisikohan sitä sama vai eri ihminen. Palaisiko ajassa taaksepäin vai 100 vuotta eteenpäin.

    • Anonyymi

      Hei ansku ansku siul on jo oikeus omii tunteisiin.

      • Anonyymi

        Mistä oikein puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä oikein puhut?

        "Mie niin romahan. " Putoushahmo vuosien takaa? :)


    • Anonyymi

      No näinpä

    • Anonyymi

      Mihin näillä ajatuksilla pyritään? Ei tarvitse vastata toisen pyyntöön keskustella asioista, koska molemmat vastaavat kysyttäessä itselleen? Rajoja pitää olla, mutta ei niitä aivan näin tarkkarajaisesti voi rakentaa, mikäli haluaa tulla toimeen ihmisten kanssa. Tai tarkennuksena : nyt tai aiemmin tärkeiden ihmisten kanssa.

      • Anonyymi

        Katoppaku normaalin ha epänormaalin raja on ätmi se, että mitä kokee tai on kokematta sun kirjoituksista. Esim tämä verrattuna itse kirjoittamaasi aloitukseen, niin asiayhteyttä on aika vaikea löytää, erikoisia se toki ei nii hidasta


    • Anonyymi

      Missähän maailmassa mahdat elää.

      • Anonyymi

        Ootko jo yli viikonpäivät ym mussuttanut tähän samaan trollimiehen avaukseen kuten rutiineihisi kuuluu? Get help


    • Anonyymi

      Muuten ihan kiva mu kyllä me itsekin olemme jollain tapaa vastuussa jopa siitä mitä joku toinen tuntee meitä kohtaan mu yleensä siihi voi vaikuttaa vain sillä kuinka kohtelee niitä ihmisiä joita on lähellämme turha odottaa parempaa kohtelua ainakaan jos itse kohtelee toista huonosti jos siitä huolimatta on sen verran tyhmä että toista kohtelee hyvin vaikka itse saa tältä huonoa kohtelua on se lähinnä omamoka

    • Anonyymi

      Normaalissa elämässä on eri säännöt kuin poikkeustilanteessa

    • Anonyymi

      Kyl pitää kulissit pitää siistinä , se helpottaa elintason ylläpitoa .

      • Anonyymi

        Ai niinkö, sinäkö se osaat arvata miltä tuntuu päivittäin näytellä onnellista. On siinä toki hyvätkin hetket ja pysyypä kämppis ja mukulat tyytyväisinä.


    • Anonyymi

      "Aikuisella ihmisellä on oikeus omiin tunteisiinsa"

      Kyllä, oikeus on kokea niitä tunteita oita voi kokea. Kaikkein ihanimpia tunteita(parhaita hormonipiikkejä) ei ole mahdollista kokea yksin.

      ℍ𝕖𝕥𝕖𝕜𝕒𝕞𝕚𝕖𝕤, 𝕖𝕥 𝕒𝕝.

    • Anonyymi

      En mitään .

    • Anonyymi

      Tottakai on, mutta tämä tieto ei lohduta millään tavalla sydänsurujen kanssa kamppailevaa.

    • Anonyymi

      Sitähän minä sanon, että et tarvitse lupaani tai suostumusta. Tee niinkuin sinulle on hyvä ja niinkuin tunnet.

    • Anonyymi

      Niinno, tuo miten toiset meihin, tai ees minuun suhtautuvat, niin on ite asiassa tympeetä.

      • Anonyymi

        Slarppina reppanoiden ja rupanoiden kaa ihan ite kandee


    • Anonyymi

      Luuletteko te näiden typerien postausten laittajat että se teidän kohteenne vastaa teille täällä..

      • Anonyymi

        Sitäkö sinä elämästä vieraantunut täällä trolipalstalla murehdit jatkuvasti?😬


    • Anonyymi

      Parisuhde on = Teet niin tai näin LOPULTA OLET YKSIN. Joko rakastat aidosti ja sitä ei uskota, tai sitten yrität rakastaa mutta sitä ei oteta vastaan. Ja kun enemmän yrität on myöhäistä.

      Näin ainakin itse huomannut naisten kanssa.

      • Anonyymi

        Olet vaan kohdannut vääriä ihmisiä. Siis sinulle vääriä. Mikä sai sinut valitsemaan heidät? Sinä heidät valitset, ei kukaan muu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe