Varustaudun sotaan!

Anonyymi-ap

Sota nimittäin tulee Venäjän kanssa väistämättä. Ajattelen valmiiksi pelastussuunnitelman.
Jos tiukka paikka jossain tulee ja esim. junassa tai jossain on jäljellä vain yksi paikka, niin vieras lapsi tai nainen, on täysin selvää, että minä otan vii.eisen paikan ja potkin naiset ja lapset tieltäni.
Tai jos on yksi annos ruokaa ja sama tilanne, yäysin selvää, että minä vien ruoan vaikka laosen käsistä.
Ensin tulee minun hyvinvointi ja sitten taas minun.
Pelastan aina vain itseni, jokainen huolehtikoot itsestään. Olen siviilipalvelusmies, enkä ole ikinä tehnyt töitä. Nussinkin paljaalla.

22

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heiluttelet ilmassa demareiden puoluejäsenkorttiasi, kyllä toveri toverin tunnistaa ja pääset ryssien joukkoihin.

      • Anonyymi

        Persuthan ne sitä Venäjää vielä pari vuotta sitten hehkutti ja vahvaa johtajaa kaipaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuthan ne sitä Venäjää vielä pari vuotta sitten hehkutti ja vahvaa johtajaa kaipaavat.

        Tarja Halonen persu, heh heh.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­­­y­­­m­­f­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Dynaaminen ja energinen suunnitelma 🏋️

      • Anonyymi

        Siksi oot "Ylen sankia priha"
        Harasoo.


    • Anonyymi

      Että sellaista. Onpa hyvä että naiset suorittavat asepalvelusta. Saavat tosipaikan tullen vaikka aseella uhaten turvata lastensa hyvinvoinnin ja kulkemisensa.

    • Anonyymi

      Olet sivari... Sittenhän olet varmaan myös homo... Ja ehkäpä vielä myös narsisti...

      • Anonyymi

        ei. olen armeijan käynyt heteromies ja tykkään kirjoitella tänne yliopistotasoisia kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei. olen armeijan käynyt heteromies ja tykkään kirjoitella tänne yliopistotasoisia kirjoituksia.

        no tuosta kirjoituksesta on yliopistotaso kaukana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no tuosta kirjoituksesta on yliopistotaso kaukana :)

        niin sen kuuluu ollakin, tuossahan luki että yliopistontasoisia, ei sillä ole mitään tekemistä yliopiston kanssa. samaa tasoa kuitenkin. vetelin serkkulikkaa paljaalla eilen saunassa.
        isäni ja äitini ovat normaaleja lieskalaisia, he ovat sisaruksia, tästä johtuu suunnaton älykkyyteni määrä. voin panna sinuakin paljaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sen kuuluu ollakin, tuossahan luki että yliopistontasoisia, ei sillä ole mitään tekemistä yliopiston kanssa. samaa tasoa kuitenkin. vetelin serkkulikkaa paljaalla eilen saunassa.
        isäni ja äitini ovat normaaleja lieskalaisia, he ovat sisaruksia, tästä johtuu suunnaton älykkyyteni määrä. voin panna sinuakin paljaalla.

        Kirjoitit joskus että teillä on perhekivaa siellä Lieskassa.


    • Anonyymi

      Varmasti tulee sota jos impulsiivinen hölösuu Stubbi valitaan presidentiksi.

      • Anonyymi

        Molemmat ehdokkaat ovat suomivastaisia globalisteja, Suomi viedään sotaan tulevan presidentin aikana joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      Junassa voi seisoakin tai istua lattialla.

    • Anonyymi

      Itellä on hätävarana aina iso varasto k-menu olutta

    • Anonyymi

      Minulla on 600 000 kg sipuliteemakkaraa 🌭

      • Anonyymi

        Vahvaa johtajuutta 🖕🏿


    • Anonyymi

      Ketä nussit? Teet sitä vain unissasi.

    • Anonyymi

      Onko pommisuojat tiedossa, jos tarvis tulee.

      • Anonyymi

        Ei ole tietoa pommisuojasta, mutta on pummisuoja tiedossa pulipenkin alla! 😊


    • Anonyymi

      pelottaa, eroan reservistä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2742
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      241
      2668
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2366
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      201
      1857
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe