Mitä mieltä

Anonyymi-ap

Nainen tuli uutena joukkueeseen ylemmältä ns. Samalta sarjatasolta. Hän on tehnyt pisteitä vaan maaleja tekemällä about samanverran ku ite. No alussa siitä tuli tunne et se haluaa tungee kaikkeen nokkansa. No olinpa oikeassa. Se puuttuu joka asiaan. Peliaikaan, minne syötän ja mitä seuraan kentällä. Se nauttii vainota tekemistäni. Olen siis pisteissä häntä edellä ja minua ei oikein kiinnosta hänen kommentit. En jaksa pahastikaan sanoa. No viimeinen kommentti on ollut pelissä ja se oli muotoa "sinun täytyy katsoa tuo pelaaja ja seuraa myös tuota palloa, jos se menee tuosta niin se on sinun otettava" olin sillain että en pysty kohta muuhun keskittyynkää kun sen sanomisiin. Ymmärrän jos se tuntee itsensä pieneksi mun rinnalla mut kyl olen hänen antanut pelat ihan omaa peliään enkä ole puuttunut hänen tekemisiin. Hänen pelinsä on hyvin yksinkertaista ja syötöt ala arvoista luokkaa 90 prosenttisesti. Esimerkiksi hän kikkaili alimpana pelaajana ja odotin laidassa vaan syöttöä. Sitten hän syötti mutta kauas jalastani. Lopulta en saanut edes palloa ja hän syytti ettei ketään pelaajia ole missään. Minusta hän lietsoo tuollaista vihaa ympäriinsä ja luulee olevansa joku ihminen jolle täytyy aina syöttää ja joka osaa ohjata peliä. Ensinnäkään alimpana en ole hänen koskaan havainnut ohjaavan peliä niin että hän voisi antaa muiden ymmärtää että hän olisi ansainnut mitallin. Toki se on minun näkemys. Meillä ei ole valmentajaa by the way ja sitten vielä joukkueenjohtaja on tämän kaveri. Noh hän siis treeneissä toistaa sanaa "syötä minulle" .... luonnollisesti ei kiinnosta syöttää koska syötän minne haluan jos haluan. Toki välillä syötän hänelle, etten dissaaa kuitenkaan.


No nyt sitten laitoin wasappiin viestin jossa yhdyin keskusteluun ja sitten hän väänsi siitä että juttu liittyy häneen ja että vittuilen hänelle? Mikä helvetti tää ihminen on?

Vainoo ja haukkuu ja sanoo vittuilijaks. Alistaa ja luulee et joukkukavereita kunnioitetaan näin.

Mun mielipide pelaajasta: omahyväinen itseään ajatteleva tasa-arvoa tietämätön halukas valmentaja joka ei edes osaa laskea kahta tilannetta pidemmälle. Tämä demokratia ei sovi yhtään hänelle.

Mitä mun pitäis tehdä. Mä en jaksa sen vainoa enää yhtään.

1

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onks juupiksella muka naisten sählyä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe