Onko parta/viikset/pulisongit hyvän näköset miehellä? Millaisena?
Nimestäni huolimatta itselleni maksimi on lyhyt sänki.
jean mustache
Partakysymys
78
758
Vastaukset
Minua sanovat joulupukiksi.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18256502
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Parta antaa epäsiistin yleisvaikutelman ja yleensä lähempää nuuhkittuna haisee melko tavalla persvakoa muistuttavalla aromilla.
- Anonyymi
Kellä on kellä ei. Tulisi ainakin hoitaa/leikkauttaa säntillisesti mikäli aikoo pitää partaa pidemmän aikaa.
- Anonyymi
Pulisongit on kaameinta mitä maa päällään kantaa.
- Anonyymi
Haiiiiiii sanat tiijätte
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ei ja ei.
- Anonyymi
Mielummin ei mitään noista.
Riippuu hyvin paljon miehestä ja hänen tyylistään. Usein siisti parta sopii mielestäni monille miehille. Esimerkkinä miehistä, jotka näyttävät paremmalta parran kanssa mainittakoon Chris Hemsworth, Viggo Mortensen, David Beckham, Ryan Gosling, Brad Pitt, Jason Momoa..
Loppujen lopuksi mies päättää itse parrastaan. Minä en esim miestäni kehottaisi ajamaan partaa pois tai kasvattamaan sitä. Se on täysin miehen oma päätös.- Anonyymi
Keanu Reeves on hassu vahanaama ilman partaa mutta rosoinen parta tekee hänet jopa nuoremman näköiseksi
Anonyymi kirjoitti:
Keanu Reeves on hassu vahanaama ilman partaa mutta rosoinen parta tekee hänet jopa nuoremman näköiseksi
Keanu on aivan ihana, parralla tai ilman ❤️ Hänen persoonansa on niin mahtava, ettei siinä parralla tai parrattomuudella ole mitään väliä.
En tykkää miehillä parrasta enkä viiksistä. Hiuksia kuitenkin päässä saisi olla, joten en ole täysin kaljunkaan kannalla. Jos on pakko olla viikset, niin sitten mieluiten sellainen pieni sänki.
- Anonyymi
Nainen vissiin olet? Mulla on tosi lyhyet hiukset ja kaljuus uhkaa. Viikset, parta ja pulisongit yhdistyvät ohimolta ohimolle niinkuin Lähi-Idän miehillä. Kulmakarvat ovat tuuheat. Pidän karvani siisteinä niin hygienian kuin habituksenkin suhteen. Olen ns. kantasuomalainen mies. Kyllä sinä minuun rakastuisit jo ensisilmäyksellä jos näkisit minut 💘. Kuulostaa pahemmalta kuin mitä se onkaan.
- Anonyymi
Kerran isäni näytti kummalliselta. Ei ollut kuitenkaan puhunut, että olisi kuolemansairas.
Aikamme kahviteltiin ja sitten kysyin, että onko hänellä kaikki hyvin?
Ryhtyi nauramaan, että ilmeisesti huomasit sen, että viikset on ajettu pois... - Anonyymi
Mies mies, jolla on kalju, eikä partaa, mutta pitkät korvakarvat ja nenäkarvat??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies mies, jolla on kalju, eikä partaa, mutta pitkät korvakarvat ja nenäkarvat??
Hyi helvetti
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vissiin olet? Mulla on tosi lyhyet hiukset ja kaljuus uhkaa. Viikset, parta ja pulisongit yhdistyvät ohimolta ohimolle niinkuin Lähi-Idän miehillä. Kulmakarvat ovat tuuheat. Pidän karvani siisteinä niin hygienian kuin habituksenkin suhteen. Olen ns. kantasuomalainen mies. Kyllä sinä minuun rakastuisit jo ensisilmäyksellä jos näkisit minut 💘. Kuulostaa pahemmalta kuin mitä se onkaan.
Juu, nainen olen.
Ja kyllähän se komeus oikeasti muodostuu enemmän kasvojenpiirteistä kuitenkin. Olen esim. nähnyt kuvia miehistä, jotka näyttävät sopivanlaisessa parrassa/viiksissä ihan miehekkäiltä.
- Anonyymi
Paremmin viikset miehelle sopii kuin naiselle.
- Anonyymi
Naiselle sopii parta.
- Anonyymi
Niin minustakin, minä pidän miehistä, joilla on hiukset päässä, viikset ja pulisonkejakin saa olla ja sellainen 40-60v hoikka/hoikahko ja 180-190cm. Ei mikään puttepossu, jolla on kalju ja pimpinkarvat jäänyt suun ympärille, hyi ,eikä sänki tai kokopartaa, vanhana ehtii olla kalju ja joulupukin parta. Se kamala ajamaton sänki näyttää ihan työläiseltä tai pultsarilta. Nainen 36v
- Anonyymi
Ehdottomasti paras ilman mitään mainituista. En mä kuitenkaan miestä vaatisi vaikka nyt parrastaan luopumaan. Sen parran pitää kuitenkin olla lyhyt, siisti ja hyvin rajattu, jos sellainen pitää olla ja mä todellakin tarkoitan lyhyt. Minua ei yksinkertaisesti viehätä lainkaa yhtään pidempi parta, enkä halua olla missään läheisemmässä tekemisessä sellaisen parran kanssa.
- Anonyymi
Ihan paras on kokoparta, parta plus viikset plus pulisongit, pidettynä siistinä. Riippuu miehestä minkä pituinen parta on sopivin. Mies ilman partaa näyttää minusta useimmiten melko feminiiniseltä...
- Anonyymi
Koko parta on mallina paras. Pelkät viikset ei oo minusta kivat, eikä pelkkä leukaparta tai pulsarit. Ja sänki ei myöskään ole kiva.
Jasu- Anonyymi
Minusta sänki on epäsiistimmän oloinen mitä kunnon parta. Kuin olis jääny parta kasvattamstta tai ajamatta, laiskuus iskenyt keskenkaiken.
Jasu
- Anonyymi
Sellaiset harvat viikset josta näkyy läpi finnit. Himokkaan miehen karvoitus.
- Anonyymi
Lyhyehkö ja siisti, sanalla sanoen hoidettu parta suudeltavalla miehellä on kiva. Huonosti hoidettu ei houkuttele.
- Anonyymi
Pillunnuolentaviikset. Joillakin on sellaiset pensselit. Karseet. 🥸
- Anonyymi
Ja sitten ne terävät viiksikarvat iskeytyvät piikkeinä naisen nahkaan, mikä sattuu. Parta ja viikset niin sanotusti "pehmenevät" kun niitä on ensin kasvattanut tarpeeksi pitkiksi ja tarpeeksi kauan.
- Anonyymi
Oisko kalapuikkoviikset siistit, ne on ylensä sellaset pensselit???
- Anonyymi
parts on pärstä, mutta jooh yofrlla paljon huubiyyaa nuo haaveilijankin mini-kubwy en tiedä
- Anonyymi
Arvostan naista joka haluaa miehen näyttävän mieheltä.
- Anonyymi
joskus kun olin armeijan ihmisten kanssa tekemisisssä, niin sanonta: pitkät hiukset naisen merkki ja tukkivat korvia ei kuule sitten kunnolla jnwe..
- Anonyymi
Ne "armeijan ihmiset" olivat univormuhomoja, on myös vanha viisaus, sanonta menee jotenkin näin, joka inttiaikoja kaiholla muistelee, on homppeli.
- Anonyymi
mitä suurempi parta, sitä vsnhedmpi ukkeli.... aika kascattaa karvat
- Anonyymi
Mulla on kokoparta sellanen 1-1,5cm pituinen parta.
On helpompi pestä, kuin pitkä parta eikä kastu paita partaa pestessä.
Lisäksi kuluu vähemmän partaöljyä, kuin pitkässä parrassa.
Ainakin mulla parta kasvaa leuassa eri tavalla, kuin viiksissä.
Leukaparta kasvaa vaikka kuinka pitkäksi, mut viiksiä en ole ajanut juuri kertaakaan, mutteivät kasva pituutta, vaan saman pituisena on pysyneet.
Meikäläiselle on ainakin sanottu, että parta sopii meikäläiselle. - Anonyymi
Hyvin hoidettu, siististi leikattu parta = ihan OK ja useimmille miehille sellainen sopii. Oikeesti hyvä esim. on Jouni Hynynen, jonka siistimiseen ilmeisesti tarvittiin Mari Perankosken apua! Hynynen näyttää nykyään ihan siistiltä herrasmieheltä, kun se räävitön risuparta on siistitty.
Täydet pisteet kummallekin osapuolelle, kun muutos on noin onnistunut!
Nykyään hän on salonki kelpoinen charmantti; joka esittää kovaa rockmusiikkia!
trollikka - Anonyymi
no tuo on vähän hqassua omastaskin mielestä että miten joku Haave4ilija voisi minua jotenkin pelottaa, niin jos voisin joidenkin minikuvien takia häneen ihastua, pelottaisi joo
Nuorempana en voinut sietää miehellä ylimääräisiä karvoja naamassaan. Suosittelin aina lasten isällekin, että hän ajoi partansa säännöllisesti.
Siisti sänki oli ok.
Mutta sitten.. toisella miehelläni olikin kokoparta. - Olihan siihen pistelyyn ensin tottuminen, mutta en olisi voinut kuvitellakaan häntä ilman partaa, kunnes se ajettiin juuri ennen hänen kuolemaansa.- Anonyymi
Vanhuus lisää usein viisautta. Ei passaa mennä miehen karvoja säätämään.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Vanhuus lisää usein viisautta. Ei passaa mennä miehen karvoja säätämään.
-keinovaginamies-Myönnän. Pitää paikkansa. - Tottakai ihmisen täytyy antaa pitää juuri niin paljon karvojaan esillä, kuin hän itse haluaa. 😄
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Myönnän. Pitää paikkansa. - Tottakai ihmisen täytyy antaa pitää juuri niin paljon karvojaan esillä, kuin hän itse haluaa. 😄
Ja kun nainen kysyy, että näyttääkö tämä leninki hyvältä, niin aina näyttää.
Ne lähtövalmistelut joissa kysytään, että kumpi on parempi, on paljon vaikeampia :)
Ja kun nainen kysyy, että näyttääkö tämä leninki hyvältä, niin aina näyttää.
Ne lähtövalmistelut joissa kysytään, että kumpi on parempi, on paljon vaikeampia :)
-keinovaginamies-En muuten ole koskaan tuota kysynytkään. Johtuu ehkä siitä, että en juuri ole pitänyt mekkoja kuin omissa häissäni ja hautajaisissa.
Sen sijaan väreistä olen kysynyt sekä lasten isältä että tyttäreltäni. Heillä on huomattavasti parempi värisilmä kuin omani.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
En muuten ole koskaan tuota kysynytkään. Johtuu ehkä siitä, että en juuri ole pitänyt mekkoja kuin omissa häissäni ja hautajaisissa.
Sen sijaan väreistä olen kysynyt sekä lasten isältä että tyttäreltäni. Heillä on huomattavasti parempi värisilmä kuin omani.Muorilla on niin hyvä silmä itellään, sekä tyylin että värin suhteen, että koskaan ei oikein tiedä mitä noihin mikä on parempi -kysymyksiin pitäisi vastata.
Siinähän on vielä se problematiikka, että totta kai hän hakee vaan vahvistusta omalle näkemykselleen.
Silmistä se pitäisi osata kattoa, että mitä vaihtoehtoa tänään peukutetaan eniten :))
Muorilla on niin hyvä silmä itellään, sekä tyylin että värin suhteen, että koskaan ei oikein tiedä mitä noihin mikä on parempi -kysymyksiin pitäisi vastata.
Siinähän on vielä se problematiikka, että totta kai hän hakee vaan vahvistusta omalle näkemykselleen.
Silmistä se pitäisi osata kattoa, että mitä vaihtoehtoa tänään peukutetaan eniten :))
-keinovaginamies-Et sitten voi vain sanoa hänelle rehellisesti, että sinun mielestäsi hänellä on niin hyvä silmä värin ja tyylin suhteen, että hänellä ei varmasti ole edes kaapissa sellaisia vaatteita, mitkä eivät sopisi hänelle täydellisesti?
Kysy häneltä, että missä värissä hän itse viihtyisi juuri tänään. Ja sitten hänen vastattuaan nokkelasti pohdit, että juuri sitä ajattelitkin ehdottaa. 🙂
No ei.. En minä tiedä. Teet vain niin kuin aina ennenkin ja oikein se menee. - Pääasia, että illalla kotiin tultuanne sanot, että hän näytti erityisen hyvältä/kauniilta/viehättävltä/suloiselta tänään. 🤗- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Et sitten voi vain sanoa hänelle rehellisesti, että sinun mielestäsi hänellä on niin hyvä silmä värin ja tyylin suhteen, että hänellä ei varmasti ole edes kaapissa sellaisia vaatteita, mitkä eivät sopisi hänelle täydellisesti?
Kysy häneltä, että missä värissä hän itse viihtyisi juuri tänään. Ja sitten hänen vastattuaan nokkelasti pohdit, että juuri sitä ajattelitkin ehdottaa. 🙂
No ei.. En minä tiedä. Teet vain niin kuin aina ennenkin ja oikein se menee. - Pääasia, että illalla kotiin tultuanne sanot, että hän näytti erityisen hyvältä/kauniilta/viehättävltä/suloiselta tänään. 🤗Sultahan saa hyviä vinkkejä :)
Tuo illan viimeinen halaus on tietysti paras.
Sitten pitää vaan osata peittää oma pettymys, kun muori vastaa ettei enää tänään, vanhaa jo väsyttää :))
Sultahan saa hyviä vinkkejä :)
Tuo illan viimeinen halaus on tietysti paras.
Sitten pitää vaan osata peittää oma pettymys, kun muori vastaa ettei enää tänään, vanhaa jo väsyttää :))
-keinovaginamies-No hyvä, jos tuossa oli jotakin käyttökelpoista. 👍 - P.S. Aamuhalit onkin parhaita 😉
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
No hyvä, jos tuossa oli jotakin käyttökelpoista. 👍 - P.S. Aamuhalit onkin parhaita 😉
Nämä on mielipide- ja ihmistyyppikysymyksiä.
Niinhän he sanoo että varhainen lintu madon nappaa, mutta ankerias käy satimeen yöaikaan ;)
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Naisella ei saa olla viiksiä.
- Anonyymi
Isot pojat sanovat aina, että isojen tyttöjen mukaan se parta niin mukavasti kutittaa reisien välistä.
- Anonyymi
Mjaa, min taas en kutinasta perusta. Mutta mies on miehen näköinenkin, kun sillä on parta. Minulle se parta on aikuisen miehen symboli. Pikkupojilla kun ei parta kasva. Heitä kohtaan herää äidilliset vaistot.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa, min taas en kutinasta perusta. Mutta mies on miehen näköinenkin, kun sillä on parta. Minulle se parta on aikuisen miehen symboli. Pikkupojilla kun ei parta kasva. Heitä kohtaan herää äidilliset vaistot.
JasuOon ollut aina iloinen, kun kumppanit mitä on ollu ovat antaneet partansa kasvaa ja vain siistineet sitä. Muttei ajaneet pois eikä sängelle. Mulle toi parta on joku levollisuudenkin symboli. Suhtaudun parrakkaisiin hyväntuulisiin miehiin rennommin kuin parrattomiin. Jännä juttu.
Jasu - Anonyymi
"Tutkija Tessa R. Clarksonin et ai. (2020)[i] havaitsi, että naiset pitävät miehiä, joilla on kasvohiuksia, houkuttelevina ja hallitsevina sekä sosiaalisesti että fyysisesti"
https://www.psychologytoday.com/us/blog/why-bad-looks-good/202001/do-women-really-prefer-men-with-beards
Siis, parta on keinotekoinen seksuaalisen markkina-arvon nostaja, mikäli sitä ei muutoin ole riittävästi.
—𝔖𝔶𝔫𝔱𝔦𝔫𝔢𝔫𝔪𝔦𝔢𝔩𝔦, 𝔢𝔱 𝔞𝔩. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollut aina iloinen, kun kumppanit mitä on ollu ovat antaneet partansa kasvaa ja vain siistineet sitä. Muttei ajaneet pois eikä sängelle. Mulle toi parta on joku levollisuudenkin symboli. Suhtaudun parrakkaisiin hyväntuulisiin miehiin rennommin kuin parrattomiin. Jännä juttu.
JasuKai mä tunnen olevani enemmän nainen ja kotona, parrakkaan miehen seurassa, kun parrattoman kanssa menee jännemmäks. En tiedä aina miten rentoutua nahkanaamojen kanssa, kun partakuono tuntuu heti tutummalle.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
"Tutkija Tessa R. Clarksonin et ai. (2020)[i] havaitsi, että naiset pitävät miehiä, joilla on kasvohiuksia, houkuttelevina ja hallitsevina sekä sosiaalisesti että fyysisesti"
https://www.psychologytoday.com/us/blog/why-bad-looks-good/202001/do-women-really-prefer-men-with-beards
Siis, parta on keinotekoinen seksuaalisen markkina-arvon nostaja, mikäli sitä ei muutoin ole riittävästi.
—𝔖𝔶𝔫𝔱𝔦𝔫𝔢𝔫𝔪𝔦𝔢𝔩𝔦, 𝔢𝔱 𝔞𝔩.Kyllä parta on niin luonnollinen osa miehen kasvoja ettei siinä ole kyllä mitään keinotekoista, vaikuttakoon näihin markkina-arvoihin sitten miten tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
—𝔖𝔶𝔫𝔱𝔦𝔫𝔢𝔫𝔪𝔦𝔢𝔩𝔦, 𝔢𝔱 𝔞𝔩.Se on keinotekoista, jos mies pyrkii pitämään kasvonsa vauvan pyllyn kaltaisina. Siinä on jotakin pedofiilia, tai transua, jotakin omituista, kun pitää pyrkiä näyttämään joltakin muulta, mitä luonnollisesti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
—𝔖𝔶𝔫𝔱𝔦𝔫𝔢𝔫𝔪𝔦𝔢𝔩𝔦, 𝔢𝔱 𝔞𝔩.Kyllä se vaan ihan luonnollista on, että testosteroni aiheuttaa mm. naamakarvojen kasvua.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
—𝔖𝔶𝔫𝔱𝔦𝔫𝔢𝔫𝔪𝔦𝔢𝔩𝔦, 𝔢𝔱 𝔞𝔩.Parta kertoo yksinkertaisesti että kyse on miehestä.
- Anonyymi
Typerää kysellä mielipidettä miltä pitäisi näyttää, ketjun aloittaja taitaa olla joku nyhverö yökastelija?
- Anonyymi
En pidä siitä jos miehellä viikset tai parta tai " elvis" pulisongit 🤢 karvaa mieluiten vaan päässä ja muualla vartalossa, paitsi jos hiukset luonnollisesti lähteneet.
- Anonyymi
Parta sopii miehelle, mutta meikki ei.
Meikki sopii naiselle, mutta parta ei.
Nämä on ihan luonnon asettamat asiat.- Anonyymi
Mistä lähtien luonto ja meikit ovat olleet edes kaukaisesti yhteen kuuluva asia? Parta kasvaa tosiaan ihan luonnollisesti. Meikki taas ei ilmesty luonnollisesti kenenkään pärstään.
- Anonyymi
tuli mieen että niin Xena-Soturiprinsessa, päisiköhän laittaa jotain, niin nimiyhdistelmiä.... mutta niin hauskaa m3nnä nukkumaankin jos mielessä jotä jotain palstan hauskoja tyttöjö, kokwilnw mirä ruo rwkww..
Kohuubyna
Nimanvetoi
Lay
Ta
Ta
Li
laitan samalla toisenkin setin kun noita 1-tavuisia...
Blonnaiblonhar
Huulaysu
Palslita
Pikvetoiwort
Kaus
Sibybyblon - Anonyymi
Paljon mielipiteitä, joten miestä on karvoihin katsominen. Onhan parta joka tapauksessa parempi kuin niskavillat joiden kanssa mies näyttää pieneltä lampaalta.
- Anonyymi
12 s3nttiä vuosw3aa, NOMIPlkkk.
- Anonyymi
paera ilmN XIIKASIÄ OLLWNKAAN, KUIN MONOLIIRRI
hyvä paikkakin joku maalaispaikka, jossa rauhallistakin sitten ja joku kaupunkilainen sittwen lairranur riekenneyhteyksiäkin jorra ei ainakaan "karoa" - Anonyymi
tuollainenkin asia että jollain on oma suosikki golf-pallon ryyppi joku Callaqway Waervird.
- Anonyymi
katrson noita golf-juttuja monrdtikin, jotain, mutta niin joku pallloryyppi, joku Callaway Qaeviie4d suosikki oikein.
Oikeasti pelottaisi jote4nkin nukkua jonkin haaveilijan kanssa ... en ytierdä mikä p3lottaisi niin paljon - Anonyymi
mitä suurempi parta, sitä huonompi päerstä.
- Anonyymi
mitä suurempi pärartä ai siis niin mitä suurempi pawera sirtä eumempi mies swn parran alla.
Itse mukavaa jutella haaveilijan kanssa mutta niin, mukavaakin... - Anonyymi
ei kasva vielä parta.
M43 - Anonyymi
On ne hyvännäköiset, jos on.
- Sheena - Anonyymi
Partamies eli Elli-Viiksivallu.
- Anonyymi
Entä kuuraparta 🎅? Hieman kovemman pakkasen aikaan kun juoksen ulkona niin karvani keräävät kosteuden itseensä. Sitten lenkin jälkeen sisätiloissa kun karvani sulavat niin naikkonen saa maiskutella kielellään hiensekaiset naamakarvani puhtaiksi. Nainen, ota toki kaverisi mukaan 😗.
- Anonyymi
Jotenkin huvittaakin naisten hiihtokilpailutkin: ihan kuin olisi joku perinne mennä nukkumaan aina maaliin päästyään
- Anonyymi
Itse väitän että ns. partavastaisuus johtuu ennekaikkea siitä että koko mieheyttä ollaan suistamassa suohon. Jos mieheys on aliarvostetua niin parroistakaan ei tykätä.
Tämän takia rikkifeminisoidussa kulttuurissa kaikki "vakavat" poliitikot ovat karvattomia.
Sama on nähtävissä uskonnollisissa yhteisöissä. Usein etenkin sirpalekristillisyydessä odotetaan miehen ajavan partansa - ironista kyllä sitten kulttien pääjehut ovat usein hyvinkin partaisia miehiä. Itse mormonipiirissä jonkin aikaa vaikuttaneena oli hupaisaa käydä vaarnassa kun paikalla oli kaksi parrakasta ukkoa - minä ja elävä profeetta.- Anonyymi
Niin, ja esim. Itä-Aasiassa paheksutaan miesten partoja. Silti minusta tuntuu tuuheapartaisena siltä että siltä näyttävät naiset tykkäävät katsella minua yleisesti ottaen. Pidän minä muutenkin itäaasialaisista naisista 😗. Tai sitten juuri se kun jokin on kiellettyä ja tabu ja ei niin yleistä, niin erilaisuus lisää sitä kielletyn hedelmän sekä eksoottisuuden tuntua.
Karrikoidusti yleistäen suomalaisen miehen parta muistuttaa aavikkopalloa, kun useimmiten näkee sellaisen epäsiistin version. En tykkää parrasta, viiksistä, pulisongeista tai muista räkäjarruista. Pieni sänki on ihan jees.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1182141Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1771706Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551404- 551188
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661175Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75996Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62892Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56821