Olisimmepa löytäneet toisemme

Anonyymi-ap

20 vuotta sitte, nyt se on myöhäistä.

- 💔

85

2297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      P+A...Ei se ole vieläkään myöhäistä...kyllä me jotain keksitää.n...niinkuin tähänkin asti

      • Anonyymi

        Liika on liikaa. Liikaa rikkovia sanoja ja tekoja.


    • Anonyymi

      Onneksi et ole hän.

    • Anonyymi

      Odotan että Sinä teet aloitteen....vaikka sitten kun olemme harrastamassa.Milloin menemme taaas

      • Anonyymi

        Että ihan sinä. Sinä se vasta tyhmä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ihan sinä. Sinä se vasta tyhmä olet.

        Ketä sä täällä muka tunnistelet öisin- onko kaikki kunnossa? Sivusta ätmifanille…


    • Anonyymi

      Tietysti olisi pitänyt silloin 20 v siyten olla rohkeampi ja lähestyä käytävällä kun olimme samassa duunissa.

    • Anonyymi

      Olen ollut 40 v naisen kanssa. Sitä ennen monen muun kanssa lyhyitä jaksoja.

    • Anonyymi

      Tulet uniini päivisin ja mieleeni öisin.

    • Anonyymi

      Olen vanhus

      • Anonyymi

        Samoin, ehkä rollaattimme kolhivat toisiaan


      • Anonyymi

        Niin minäkin, mutta kaikki toimii vielä 😉


    • Anonyymi

      Ystävyytemme syvenee jos vain annamme sille tilaa.❤

    • Anonyymi

      Ole jo hiljaa

      • Anonyymi

        Sulla ollu raskas yä?


    • Anonyymi

      Niin totta.

    • Anonyymi

      Häiritsen muiden elämää tahallani.

      • Anonyymi

        Niinkö teet- keksit satuja vähän niinkuin kaikista unmaskuliinisella otteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö teet- keksit satuja vähän niinkuin kaikista unmaskuliinisella otteella?

        It was only matter of time to bite on own a**


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        It was only matter of time to bite on own a**

        Zombiet siellä täällä vaan jäi haahuilemaan totuuden jälkeisessä ajassa, teetä ja sympatiaako? En kyl usko t kylmäsen usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        It was only matter of time to bite on own a**

        Oli arvattavissa, että joku sanoo ennen pitkää kuulehan kloppi ny sitte


    • Anonyymi

      En usko, että koskaan on liian myöhäistä, jos tunteet ovat molemminpuolisia.

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Näin on kun vaan sais tietää onko.


    • Anonyymi

      Sä vaib halusit lähteä

    • Anonyymi

      Ikinä ei ole liian myöhäistä.

    • Anonyymi

      No voi v.ttu oletko 20 vuotta pyörittänyt minua päässäsi?

    • Anonyymi

      Ei ole myöhäistä, nyt on juuri sopiva ajankohta:)

      • Anonyymi

        Miten?


      • Anonyymi

        En ihan ymmärrä miten?


    • 20 vuotta sitten... Olisi ollut järkeä vielä tavata vaikka ketä. Mutta olin jo naimisissa silloin ja mukulat pieniä

      • Anonyymi

        Ja ännä ei ollu vielä syntykkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ännä ei ollu vielä syntykkään.

        No se ei liitykään tähän juttuun mitenkään... Uusia ihmisiä on tullut sen jälkeen maailmaan aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ännä ei ollu vielä syntykkään.

        Ihan sivusta huomiona. En siis puolusta ketään. Mutta sinulle on tullut sudesta pakkomielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta huomiona. En siis puolusta ketään. Mutta sinulle on tullut sudesta pakkomielle.

        Mahdkko olla jälleen pahasti erehtynyt, kuten koko poppoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdkko olla jälleen pahasti erehtynyt, kuten koko poppoo.

        Hyvin hoksattu :)


      • Joo onneksi ei törmännyt 20 vuotta sitte
        tapauksiin joihin nyt...

        20 vuotta sitten oli lapset pieniä ja yks ei ees olemassa vielä...

        10 vuotta sitten ei ois sekään ollut oikea aika,
        koska en ois ollut valmis mihinkään uuteen.

        Kaikella on tarkoitus,
        kaikella on just se oma aika jolloin
        Kuuluu tapahtua mitä tapahtuu.

        Nyt on oikea aika joihinkin asioihin ja ihmisiin...

        Lumisateista keksiviikkoa 🙃


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Joo onneksi ei törmännyt 20 vuotta sitte
        tapauksiin joihin nyt...

        20 vuotta sitten oli lapset pieniä ja yks ei ees olemassa vielä...

        10 vuotta sitten ei ois sekään ollut oikea aika,
        koska en ois ollut valmis mihinkään uuteen.

        Kaikella on tarkoitus,
        kaikella on just se oma aika jolloin
        Kuuluu tapahtua mitä tapahtuu.

        Nyt on oikea aika joihinkin asioihin ja ihmisiin...

        Lumisateista keksiviikkoa 🙃

        Pakkasta on reippaasti ja aika selkeää täällä... Niin, se oli sellaista aikaa... monesti sitä mietti silloinkin, että tekikö oikean valinnan?


      • mustasusi kirjoitti:

        Pakkasta on reippaasti ja aika selkeää täällä... Niin, se oli sellaista aikaa... monesti sitä mietti silloinkin, että tekikö oikean valinnan?

        Kyllä sitä miettii, mutta mä olen ainakin tyytyväinen että mun elämä meni niiku meni ainakin vielä 19 vuotta sitten. Jos ei ois menny mulla ei ois maailman ihaninta ipanaa.
        Pakkasta on juu, ja nättiä kevyttä lunta leijailee.
        Ei mitään sakeaa lumipyryä.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kyllä sitä miettii, mutta mä olen ainakin tyytyväinen että mun elämä meni niiku meni ainakin vielä 19 vuotta sitten. Jos ei ois menny mulla ei ois maailman ihaninta ipanaa.
        Pakkasta on juu, ja nättiä kevyttä lunta leijailee.
        Ei mitään sakeaa lumipyryä.

        Itseasiassa niin täälläkin, satelee kevyesti. Lapsistani minäkin olen iloinen ilman muuta, vaikka saisi heillä paremmin mennä tietysti. Eivät oikein nouse siivilleen ja huoli heistä on jatkuva, mikä vaan harmaannuttaa minua. Kyllä jos saisin taas elää menneen ajan uudelleen, voisin kokeilla jotain muita vaihtoehtoja. Oli monta hottista aikanaan ympärillä. 😅


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Itseasiassa niin täälläkin, satelee kevyesti. Lapsistani minäkin olen iloinen ilman muuta, vaikka saisi heillä paremmin mennä tietysti. Eivät oikein nouse siivilleen ja huoli heistä on jatkuva, mikä vaan harmaannuttaa minua. Kyllä jos saisin taas elää menneen ajan uudelleen, voisin kokeilla jotain muita vaihtoehtoja. Oli monta hottista aikanaan ympärillä. 😅

        No nyt ne hottiksetkin on sun mielestä yli-ikäisiä ja ylipainoisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ne hottiksetkin on sun mielestä yli-ikäisiä ja ylipainoisia.

        Näin se usein menee, valitettavasti. Siksi sinne menneeseen mieluummin kurkistelen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ne hottiksetkin on sun mielestä yli-ikäisiä ja ylipainoisia.

        Eivätkä myöskään vapaina liihota, vaan kutoo sukkia kiikkustuolissa ja oma äijä pappailee sohvalla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Itseasiassa niin täälläkin, satelee kevyesti. Lapsistani minäkin olen iloinen ilman muuta, vaikka saisi heillä paremmin mennä tietysti. Eivät oikein nouse siivilleen ja huoli heistä on jatkuva, mikä vaan harmaannuttaa minua. Kyllä jos saisin taas elää menneen ajan uudelleen, voisin kokeilla jotain muita vaihtoehtoja. Oli monta hottista aikanaan ympärillä. 😅

        Uskotaan siihen että meiän lapset vielä nousee 🤍

        Oli niitä hottiksia joo, mutta...
        Näin on tarkoitettu.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Uskotaan siihen että meiän lapset vielä nousee 🤍

        Oli niitä hottiksia joo, mutta...
        Näin on tarkoitettu.

        Kyllä sitä katkerana joitain hetkiä muistelee, kun ei tajunnut tarttua tilaisuuteen...
        Niin ja jokainen kehittyy toki omaa tahtiaan. Ja sillekään ei mahda mitään, jos painii mielenterveytensä kanssa... Kun vaan saisi tarvittavan avun.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Uskotaan siihen että meiän lapset vielä nousee 🤍

        Oli niitä hottiksia joo, mutta...
        Näin on tarkoitettu.

        Et oo mies ihan normo ku esiinnyt perheenäiteinä netissä ja jauhat penskoista puutaheinää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdkko olla jälleen pahasti erehtynyt, kuten koko poppoo.

        Kovin ylevät ei oo motiivit jos tätä miehen feikkidialogia yrittää hyödyntää- just saying


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et oo mies ihan normo ku esiinnyt perheenäiteinä netissä ja jauhat penskoista puutaheinää

        Et ole sinäkään mies ihan viisas, kun kaikkia luulet yhdeksi ja samaksi mieheksi...


      • mustasusi kirjoitti:

        Eivätkä myöskään vapaina liihota, vaan kutoo sukkia kiikkustuolissa ja oma äijä pappailee sohvalla.

        Oii onneks en oo sun menneisyyden hottis,
        Ainostaan muuten vaan ex-hottis 🤣

        Toistaiseksi vapaana liihotan sekoillen,
        En kudo sukkia kiikkustuolissa,
        Ainostaan villapaitaa tällä hetkellä,
        Sängyssä.. 🤭
        Jos ois kiikkustuoli niin mielelläni siinäkin.

        Eikä siis ole sitä omaa äijää pappailemassa,
        vielä..
        Sohvakin on ipanan huoneessa tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sitä katkerana joitain hetkiä muistelee, kun ei tajunnut tarttua tilaisuuteen...
        Niin ja jokainen kehittyy toki omaa tahtiaan. Ja sillekään ei mahda mitään, jos painii mielenterveytensä kanssa... Kun vaan saisi tarvittavan avun.

        Olisit siis onnellinen jos saisit nyt käpertyä sohvannurkkaan vanhemman lihavahkon naisen viereen?


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Oii onneks en oo sun menneisyyden hottis,
        Ainostaan muuten vaan ex-hottis 🤣

        Toistaiseksi vapaana liihotan sekoillen,
        En kudo sukkia kiikkustuolissa,
        Ainostaan villapaitaa tällä hetkellä,
        Sängyssä.. 🤭
        Jos ois kiikkustuoli niin mielelläni siinäkin.

        Eikä siis ole sitä omaa äijää pappailemassa,
        vielä..
        Sohvakin on ipanan huoneessa tällä hetkellä.

        Totesinkin tässä eilen mielessäni, kun vanhempaa kuvaasi katsoin, että olit varmaan aika hottis nuorena. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit siis onnellinen jos saisit nyt käpertyä sohvannurkkaan vanhemman lihavahkon naisen viereen?

        Missä kohtaa niin sanoin? En minä ole asettumassa paikoilleni vielä. Nautin tästä vapaudesta.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sitä katkerana joitain hetkiä muistelee, kun ei tajunnut tarttua tilaisuuteen...
        Niin ja jokainen kehittyy toki omaa tahtiaan. Ja sillekään ei mahda mitään, jos painii mielenterveytensä kanssa... Kun vaan saisi tarvittavan avun.

        Sehän se kun ei saa sitä oikeeta apua.
        Katkeruus on pahinta mitä itselleen voi tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et oo mies ihan normo ku esiinnyt perheenäiteinä netissä ja jauhat penskoista puutaheinää

        Haiteleppa ittes todellisuuteen sieltä harhoistas


      • mustasusi kirjoitti:

        Et ole sinäkään mies ihan viisas, kun kaikkia luulet yhdeksi ja samaksi mieheksi...

        Nii vai oisko se kateellinen katkera nainen..


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä kohtaa niin sanoin? En minä ole asettumassa paikoilleni vielä. Nautin tästä vapaudesta.

        Unelmoit et olisit valinnut sellaisen ex-hottiksen joka nyt on sukkaa kutova pulleroinen. Siis et olisit nyt tuo em. paappa sohvalla. Et sä kyllä näytä nauttivan vapaudesta.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Nii vai oisko se kateellinen katkera nainen..

        Niin, sitä ei tosiaan tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unelmoit et olisit valinnut sellaisen ex-hottiksen joka nyt on sukkaa kutova pulleroinen. Siis et olisit nyt tuo em. paappa sohvalla. Et sä kyllä näytä nauttivan vapaudesta.

        haha, en minä sitä sanonut, vaan unelmoin siitä, että olisin saanut hetken edes viettää sellaisen hottiksen kanssa. Niin olisi mitä muistella. Mielellään kaikkien niiden hottisten kanssa olisi hetkenkin viettänyt, jos olisi vaan itse älynnyt tehdä jotain...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unelmoit et olisit valinnut sellaisen ex-hottiksen joka nyt on sukkaa kutova pulleroinen. Siis et olisit nyt tuo em. paappa sohvalla. Et sä kyllä näytä nauttivan vapaudesta.

        Kyllä siinä mielessä nautin, että jos vaihtoehtona olisi asettua sohvan pohjalle jonkun pullukan vahtiessa tekemisiäni...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä siinä mielessä nautin, että jos vaihtoehtona olisi asettua sohvan pohjalle jonkun pullukan vahtiessa tekemisiäni...

        Harvase päivä valitat naisettomuuttasi ja uhkaat viedä oman henkesi sen vuoksi ym. sillä välin kun pullukka-pariskunnat kyhnää tyytyväisenä toistensa kainalossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvase päivä valitat naisettomuuttasi ja uhkaat viedä oman henkesi sen vuoksi ym. sillä välin kun pullukka-pariskunnat kyhnää tyytyväisenä toistensa kainalossa.

        Kyhnätköön vaan. Minä haaveilen ihan muunlaisesta. Tiedän kyllä että alan olla menneen talven lumia jo ja on turhaa haaveilla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Totesinkin tässä eilen mielessäni, kun vanhempaa kuvaasi katsoin, että olit varmaan aika hottis nuorena. 😄

        Eiks siel oo mun nuoruus kuvakin.. pitäs olla kyl..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Eiks siel oo mun nuoruus kuvakin.. pitäs olla kyl..

        Niin sitä passi tai ajokorttikuvaa tarkoitin. Kumpi lienee on. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin sitä passi tai ajokorttikuvaa tarkoitin. Kumpi lienee on. 🙂

        Joo eli on vielä siellä. 🙃


      • mustasusi kirjoitti:

        Totesinkin tässä eilen mielessäni, kun vanhempaa kuvaasi katsoin, että olit varmaan aika hottis nuorena. 😄

        Olin varmaan aika hottis... joko olin tai en 😅
        Ei ne uudemmatkaan oo ku vuoden ja kahen takaa.. En jaksa mennä kattoo nyt monta kuvaa ees enää on siel ku poistin kesällä niitä..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Olin varmaan aika hottis... joko olin tai en 😅
        Ei ne uudemmatkaan oo ku vuoden ja kahen takaa.. En jaksa mennä kattoo nyt monta kuvaa ees enää on siel ku poistin kesällä niitä..

        En mä näe siellä kuin 2 kuvaa susta 😅


    • Anonyymi

      Törmättiin jollain tasolla, vaurioita korjaan vieläkin...

    • Anonyymi

      Olet siis 20 vuotta pelännyt? 🤔

      • Anonyymi

        Jollekin sanoisin tiedät kyllä että kauemminkin.


    • Anonyymi

      20 vuotta sitten moni asia oli norjempaa, ketterämpää ja helpompaa. Mutta en elä elämää noin, aina löytyy ihanaa uutta.

    • Anonyymi

      Oulet oikeilla jäljin liikenteessä. Taidan siirtyä tuonne outletin hyllyjen pariin.

      • Anonyymi

        Pitää elää elämä ihmisten lailla, välttyypaljolta mieliharmilta, mut jos on mt-ongelmii ne täytyy hoitaa!


    • Anonyymi

      Ei ole vielä myöhäistä! kunhan saat karistettua tuon pari kiloa vuodessa kertyneen vararavinnon somista pikku pakaroistasi. Tiedän että ne ovat vielä tuolla jossain.

    • Anonyymi

      Ei oo myöhäistä, me löydetään vielä toisemme. Turhaan yrität.

    • Anonyymi

      Voin silloin todella huonosti mietin itsemurhaakin. En usko että olisin ollut kivointa seuraa.

    • Anonyymi

      Minä ajattelen niin, että rakkauden kyseessä ollessa ei ole koskaan liian myöhäistä.

    • Anonyymi

      Peelle. Viimeinen yö menossa. Koska näemme muualla kuin töissä. Odatan Herkkua,,,

    • Anonyymi

      tiedän kuka on ännä

    • Anonyymi

      Ei se mittääkkään myöhästä ole

      Eiku mä.vaan oon sun kans tässä.nyt vaan ajelemassa.

      Sittenki että niin

    • Anonyymi

      Aijaaa löydettiin mut sä lähit no eipä voi mitään

    • Anonyymi

      Lapsia ei enää ennätä/huvita tehdä. Mitä jos vain rietastelisimme?

      • Anonyymi

        Sopisi sekin yhden ihanan tutun naisen kanssa.


    • Anonyymi

      Oisin ollu varmaa nii huntalo sillon, etten ois osannu arvostaa, trololoo ätmi

    • Anonyymi

      ”Kunpa olisin tavannut sinut aiemmin, niin olisin voinut rakastaa sinua pidempään”
      - vanha viidakon sanonta

    • Anonyymi

      Ei ole koskaan liian myöhäistä, ollaan yhdessä nyt sivusuhteessa ja suunnitellaan tulevaa. Kun aika on oikea hypätään yhteiseen elämään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe